On perjantai .Mitä hommaillaan viikonloppuna?Mitkä ovat viikonlopun suunnitelmat ,vai onko niitä ollutkaan meinaan suunnitelmia
Mitä viikonloppuna
11
828
Vastaukset
Lähden aurinkoisille hangille (uusilla) suksilla sujuttelemaan!
Lähde sinäkin mukaan! ;)- ammatinvalintakysymys...
...voi voi...olispa kiva lähtee kanssas hiihtelemään. Olen vaan viikonlopun niin tiiviisti töissä, ettei onnistu.
Mutta jos sitten arkivapailla...ei muuta, kuin sukset suihkimaan... - anni
Olis kiva lähteä hiihteleen ja lähdenkin kun saan pitoteipit suksenpohjiin.Lipsuu taaksepäin liikaa.Kunpa löytyis se aurinkoinen hanki vielä mistä?
- Vanas
ammatinvalintakysymys... kirjoitti:
...voi voi...olispa kiva lähtee kanssas hiihtelemään. Olen vaan viikonlopun niin tiiviisti töissä, ettei onnistu.
Mutta jos sitten arkivapailla...ei muuta, kuin sukset suihkimaan...Se on tärkeämpää, että on luisto ja pitoa etenkin. Jos nenu tulee vähän punaseks, se ei mittä haitta. :)))
- Pirrejuupas*
sie opetit ne sukset tavoille :))
- plunger
Ensin, mistä alkaa viikonloppu? Minun tapa aloittaa laskeminen taitaa olla poikkeava, kun viivyn normalisti iltapitkään ja toivun viikon työstä lauantaiaamun.
Nyt on sitten poikkeusviikonloppu sikäli että lähden Pariisiin jo lauantaina. Jos lennän työasioissa, lähden usein jo sunnuntai-iltana, jos matkustan kotimaassa, lähden lauantaina iltapäivällä tai illalla. Menee monta viikonloppua niin että vain siivoan ja pesen pyykkiä ja täytän jääkaappia ja muuten menossa, ilman huvituksia.
Minua on käsketty mennä hiihtämään, nyt se taas jää ja taitaa jäädä koko talven ajalta. Ei mahdu suunnitelmiin. Vaikka, ei niitä suunnitelmia ole yleensä kuin viikoksi eteenpäin, voivat vaihtua vielä torstaina-perjantaina.- on se ankeeta
jonkun kansalaisen elämä...Pariisiinkin pittää ehtiä...EI KÄY katteeksi kuin pikkusen(rehellinen)!
Töitä vain kotimaastossa painan vl:n, 6.päivä jo peräperää...vapaa alkaa...ai niin..milloinkas se onkaan??? Ens viikolla kai joku päivä... - plunger
on se ankeeta kirjoitti:
jonkun kansalaisen elämä...Pariisiinkin pittää ehtiä...EI KÄY katteeksi kuin pikkusen(rehellinen)!
Töitä vain kotimaastossa painan vl:n, 6.päivä jo peräperää...vapaa alkaa...ai niin..milloinkas se onkaan??? Ens viikolla kai joku päivä...Kevät on Pariisiin tulossa, se on ihana kaupunki, miljöö, rakennukset, Seinen rannat, galleriat, muotihuoneet, ravintolat, Notre Dame, Sacré C'ur
ja niin edelleen.
Älä kahdehti! Jos teet 70-90 tunnin työviikkoa, pahin jakso 213 tuntia 2 viikon aikana ilman yhtä ainoaa vapaapäivää ja olet Suomen vuosilomalain alla, on oikeus lomaan (jota on viime vuodelta minulla pitämättä 26 päivää ennen Pariisin matkaa). Työn suhteen on huono omatunto, ajattele, kun kesken jää monta asiaa ja eivät etene yhtään poissa ollessa. Mutta haluan irti siitä että on työ liian suuren roolin ottanut.
Haluaisitko vaihtaa. Ottaisit minun osan, minä saisin töitä kotimaastossa (ilman matkoja, aamulla 6.20 taksi ja samana tai myöhempänä iltana paluu 23.20, päivä palavereja), joskus 6 tai 7 päivää peräperää (ei koskaan 10 tai 20 päivää peräperää), joskus 8 tuntia ja joskus vähän yli (mutta ei koskaan aamulla kotoa 7.30 ja yöllä kotiin 4.30 ja taas aamulla 7:30 ...).
Jos haluat, ota yhteyttä. Minun osassa kun on vielä se paha puoli että työ loppuu marraskuussa ja sitten alkaa työttömyys. - työtön
plunger kirjoitti:
Kevät on Pariisiin tulossa, se on ihana kaupunki, miljöö, rakennukset, Seinen rannat, galleriat, muotihuoneet, ravintolat, Notre Dame, Sacré C'ur
ja niin edelleen.
Älä kahdehti! Jos teet 70-90 tunnin työviikkoa, pahin jakso 213 tuntia 2 viikon aikana ilman yhtä ainoaa vapaapäivää ja olet Suomen vuosilomalain alla, on oikeus lomaan (jota on viime vuodelta minulla pitämättä 26 päivää ennen Pariisin matkaa). Työn suhteen on huono omatunto, ajattele, kun kesken jää monta asiaa ja eivät etene yhtään poissa ollessa. Mutta haluan irti siitä että on työ liian suuren roolin ottanut.
Haluaisitko vaihtaa. Ottaisit minun osan, minä saisin töitä kotimaastossa (ilman matkoja, aamulla 6.20 taksi ja samana tai myöhempänä iltana paluu 23.20, päivä palavereja), joskus 6 tai 7 päivää peräperää (ei koskaan 10 tai 20 päivää peräperää), joskus 8 tuntia ja joskus vähän yli (mutta ei koskaan aamulla kotoa 7.30 ja yöllä kotiin 4.30 ja taas aamulla 7:30 ...).
Jos haluat, ota yhteyttä. Minun osassa kun on vielä se paha puoli että työ loppuu marraskuussa ja sitten alkaa työttömyys.Mikä ihme sinut saa tekemään noin pitkiä työviikkoja vaikka työt tiedät loppuvan marraskuussa.
Uskallatko paljastaa, millä alalla työskentelet?
En nimittäin tunne ketään, jolla olisi tuollaiset työajat! - plunger
työtön kirjoitti:
Mikä ihme sinut saa tekemään noin pitkiä työviikkoja vaikka työt tiedät loppuvan marraskuussa.
Uskallatko paljastaa, millä alalla työskentelet?
En nimittäin tunne ketään, jolla olisi tuollaiset työajat!Paljon työtä syntyy projektien aikana, ja ikävä kyllä niitä on nyt ollut jatkuvasti ja päälle uutta aina alkavaa, vaikka entinen ei etene ja aikaisempi vielä tuo ongelmia.
Ala on tietojenkäsittely. Tietueiden muodostus, bibotus ja kääntäminen. Täytyy tietää hyvin ja pilkuntarkasti mistä tietueet tehdään, mitä ne sisältävät, mitä muotovaatimuksia, mikä ajoaika, miten ajot rytmitetään ...
Suomessa on satoja ihmisiä, jotka tekevät kahden kolmen neljän ihmisen työn. Niitä, joilla ei kotona ole puolisoa, ei lapsia, ei kotieläimiä, vain muutama kasvi joille riittää vesi silloin tällöin. Minä teen pitkiä viikkoja, koska minä pidän työstä, haluan tehdä sen hyvin ja pystyn tekemään silloin myös kun muut menevät kotiin ja istuvat iltaa kaverien kanssa ja makaavat naisen kanssa ja leikkivät lasten kanssa ja matkustavat sukulaisperheisiin ja katsovat televisiota ja ...
Vaihtaisitko osan? Monta päivää olet valmis matkustamaan - 30 vai enemmän vuodessa? Montako tuntia jaksat tehdä työtä ainoa ruoka hedelmä ja kahvia litra toisen jälkeen - 15 tuntia yhtämittaa vai enemmän, jaksatko yli 24 tuntia?
Voitko nauttia siitä vielä - minä voin. Minusta on kiva edetä ja keksiä uusia asioita, kiva olla erilaisten, vaihtuvien tehtävien keskellä. Ajan kulumisen ongelma on aika pieni. - vaille 54
plunger kirjoitti:
Kevät on Pariisiin tulossa, se on ihana kaupunki, miljöö, rakennukset, Seinen rannat, galleriat, muotihuoneet, ravintolat, Notre Dame, Sacré C'ur
ja niin edelleen.
Jos haluat, ota yhteyttä. Minun osassa kun on vielä se paha puoli että työ loppuu marraskuussa ja sitten alkaa työttömyys.On Pariiseja täynnä tämä maa.. joka kylää Eifel-torni koristaa, joka ainut soratie alta riemukaaren vie...kuuntele, joskus ajatusten kanssa Souvarien kappale ja siihen ei tarvitse lisätä mitään. Minulle ei ulkomaat anna mitään, kunpa ehtisin näkemään tätä Suomenniemeä tarpeeksi, mutta sitten varsinainen aihe, meikä on töissä kaikki yöt, siksipä ainut "teko" on pullan tuoksu tähän huusholliin. Mukavaa viikonloppua kaikille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja14514433Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va446042SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1685630Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant214760Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124417HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.604246Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot233924"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083702Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan293617Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan692703