Mitä viikonloppuna

anni

On perjantai .Mitä hommaillaan viikonloppuna?Mitkä ovat viikonlopun suunnitelmat ,vai onko niitä ollutkaan meinaan suunnitelmia

11

838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähden aurinkoisille hangille (uusilla) suksilla sujuttelemaan!

      Lähde sinäkin mukaan! ;)

      • ammatinvalintakysymys...

        ...voi voi...olispa kiva lähtee kanssas hiihtelemään. Olen vaan viikonlopun niin tiiviisti töissä, ettei onnistu.
        Mutta jos sitten arkivapailla...ei muuta, kuin sukset suihkimaan...


      • anni

        Olis kiva lähteä hiihteleen ja lähdenkin kun saan pitoteipit suksenpohjiin.Lipsuu taaksepäin liikaa.Kunpa löytyis se aurinkoinen hanki vielä mistä?


      • Vanas
        ammatinvalintakysymys... kirjoitti:

        ...voi voi...olispa kiva lähtee kanssas hiihtelemään. Olen vaan viikonlopun niin tiiviisti töissä, ettei onnistu.
        Mutta jos sitten arkivapailla...ei muuta, kuin sukset suihkimaan...

        Se on tärkeämpää, että on luisto ja pitoa etenkin. Jos nenu tulee vähän punaseks, se ei mittä haitta. :)))


      • Pirrejuupas*

        sie opetit ne sukset tavoille :))


    • plunger

      Ensin, mistä alkaa viikonloppu? Minun tapa aloittaa laskeminen taitaa olla poikkeava, kun viivyn normalisti iltapitkään ja toivun viikon työstä lauantaiaamun.
      Nyt on sitten poikkeusviikonloppu sikäli että lähden Pariisiin jo lauantaina. Jos lennän työasioissa, lähden usein jo sunnuntai-iltana, jos matkustan kotimaassa, lähden lauantaina iltapäivällä tai illalla. Menee monta viikonloppua niin että vain siivoan ja pesen pyykkiä ja täytän jääkaappia ja muuten menossa, ilman huvituksia.

      Minua on käsketty mennä hiihtämään, nyt se taas jää ja taitaa jäädä koko talven ajalta. Ei mahdu suunnitelmiin. Vaikka, ei niitä suunnitelmia ole yleensä kuin viikoksi eteenpäin, voivat vaihtua vielä torstaina-perjantaina.

      • on se ankeeta

        jonkun kansalaisen elämä...Pariisiinkin pittää ehtiä...EI KÄY katteeksi kuin pikkusen(rehellinen)!
        Töitä vain kotimaastossa painan vl:n, 6.päivä jo peräperää...vapaa alkaa...ai niin..milloinkas se onkaan??? Ens viikolla kai joku päivä...


      • plunger
        on se ankeeta kirjoitti:

        jonkun kansalaisen elämä...Pariisiinkin pittää ehtiä...EI KÄY katteeksi kuin pikkusen(rehellinen)!
        Töitä vain kotimaastossa painan vl:n, 6.päivä jo peräperää...vapaa alkaa...ai niin..milloinkas se onkaan??? Ens viikolla kai joku päivä...

        Kevät on Pariisiin tulossa, se on ihana kaupunki, miljöö, rakennukset, Seinen rannat, galleriat, muotihuoneet, ravintolat, Notre Dame, Sacré C'ur
        ja niin edelleen.
        Älä kahdehti! Jos teet 70-90 tunnin työviikkoa, pahin jakso 213 tuntia 2 viikon aikana ilman yhtä ainoaa vapaapäivää ja olet Suomen vuosilomalain alla, on oikeus lomaan (jota on viime vuodelta minulla pitämättä 26 päivää ennen Pariisin matkaa). Työn suhteen on huono omatunto, ajattele, kun kesken jää monta asiaa ja eivät etene yhtään poissa ollessa. Mutta haluan irti siitä että on työ liian suuren roolin ottanut.

        Haluaisitko vaihtaa. Ottaisit minun osan, minä saisin töitä kotimaastossa (ilman matkoja, aamulla 6.20 taksi ja samana tai myöhempänä iltana paluu 23.20, päivä palavereja), joskus 6 tai 7 päivää peräperää (ei koskaan 10 tai 20 päivää peräperää), joskus 8 tuntia ja joskus vähän yli (mutta ei koskaan aamulla kotoa 7.30 ja yöllä kotiin 4.30 ja taas aamulla 7:30 ...).
        Jos haluat, ota yhteyttä. Minun osassa kun on vielä se paha puoli että työ loppuu marraskuussa ja sitten alkaa työttömyys.


      • työtön
        plunger kirjoitti:

        Kevät on Pariisiin tulossa, se on ihana kaupunki, miljöö, rakennukset, Seinen rannat, galleriat, muotihuoneet, ravintolat, Notre Dame, Sacré C'ur
        ja niin edelleen.
        Älä kahdehti! Jos teet 70-90 tunnin työviikkoa, pahin jakso 213 tuntia 2 viikon aikana ilman yhtä ainoaa vapaapäivää ja olet Suomen vuosilomalain alla, on oikeus lomaan (jota on viime vuodelta minulla pitämättä 26 päivää ennen Pariisin matkaa). Työn suhteen on huono omatunto, ajattele, kun kesken jää monta asiaa ja eivät etene yhtään poissa ollessa. Mutta haluan irti siitä että on työ liian suuren roolin ottanut.

        Haluaisitko vaihtaa. Ottaisit minun osan, minä saisin töitä kotimaastossa (ilman matkoja, aamulla 6.20 taksi ja samana tai myöhempänä iltana paluu 23.20, päivä palavereja), joskus 6 tai 7 päivää peräperää (ei koskaan 10 tai 20 päivää peräperää), joskus 8 tuntia ja joskus vähän yli (mutta ei koskaan aamulla kotoa 7.30 ja yöllä kotiin 4.30 ja taas aamulla 7:30 ...).
        Jos haluat, ota yhteyttä. Minun osassa kun on vielä se paha puoli että työ loppuu marraskuussa ja sitten alkaa työttömyys.

        Mikä ihme sinut saa tekemään noin pitkiä työviikkoja vaikka työt tiedät loppuvan marraskuussa.

        Uskallatko paljastaa, millä alalla työskentelet?

        En nimittäin tunne ketään, jolla olisi tuollaiset työajat!


      • plunger
        työtön kirjoitti:

        Mikä ihme sinut saa tekemään noin pitkiä työviikkoja vaikka työt tiedät loppuvan marraskuussa.

        Uskallatko paljastaa, millä alalla työskentelet?

        En nimittäin tunne ketään, jolla olisi tuollaiset työajat!

        Paljon työtä syntyy projektien aikana, ja ikävä kyllä niitä on nyt ollut jatkuvasti ja päälle uutta aina alkavaa, vaikka entinen ei etene ja aikaisempi vielä tuo ongelmia.

        Ala on tietojenkäsittely. Tietueiden muodostus, bibotus ja kääntäminen. Täytyy tietää hyvin ja pilkuntarkasti mistä tietueet tehdään, mitä ne sisältävät, mitä muotovaatimuksia, mikä ajoaika, miten ajot rytmitetään ...

        Suomessa on satoja ihmisiä, jotka tekevät kahden kolmen neljän ihmisen työn. Niitä, joilla ei kotona ole puolisoa, ei lapsia, ei kotieläimiä, vain muutama kasvi joille riittää vesi silloin tällöin. Minä teen pitkiä viikkoja, koska minä pidän työstä, haluan tehdä sen hyvin ja pystyn tekemään silloin myös kun muut menevät kotiin ja istuvat iltaa kaverien kanssa ja makaavat naisen kanssa ja leikkivät lasten kanssa ja matkustavat sukulaisperheisiin ja katsovat televisiota ja ...

        Vaihtaisitko osan? Monta päivää olet valmis matkustamaan - 30 vai enemmän vuodessa? Montako tuntia jaksat tehdä työtä ainoa ruoka hedelmä ja kahvia litra toisen jälkeen - 15 tuntia yhtämittaa vai enemmän, jaksatko yli 24 tuntia?
        Voitko nauttia siitä vielä - minä voin. Minusta on kiva edetä ja keksiä uusia asioita, kiva olla erilaisten, vaihtuvien tehtävien keskellä. Ajan kulumisen ongelma on aika pieni.


      • vaille 54
        plunger kirjoitti:

        Kevät on Pariisiin tulossa, se on ihana kaupunki, miljöö, rakennukset, Seinen rannat, galleriat, muotihuoneet, ravintolat, Notre Dame, Sacré C'ur
        ja niin edelleen.
        Älä kahdehti! Jos teet 70-90 tunnin työviikkoa, pahin jakso 213 tuntia 2 viikon aikana ilman yhtä ainoaa vapaapäivää ja olet Suomen vuosilomalain alla, on oikeus lomaan (jota on viime vuodelta minulla pitämättä 26 päivää ennen Pariisin matkaa). Työn suhteen on huono omatunto, ajattele, kun kesken jää monta asiaa ja eivät etene yhtään poissa ollessa. Mutta haluan irti siitä että on työ liian suuren roolin ottanut.

        Haluaisitko vaihtaa. Ottaisit minun osan, minä saisin töitä kotimaastossa (ilman matkoja, aamulla 6.20 taksi ja samana tai myöhempänä iltana paluu 23.20, päivä palavereja), joskus 6 tai 7 päivää peräperää (ei koskaan 10 tai 20 päivää peräperää), joskus 8 tuntia ja joskus vähän yli (mutta ei koskaan aamulla kotoa 7.30 ja yöllä kotiin 4.30 ja taas aamulla 7:30 ...).
        Jos haluat, ota yhteyttä. Minun osassa kun on vielä se paha puoli että työ loppuu marraskuussa ja sitten alkaa työttömyys.

        On Pariiseja täynnä tämä maa.. joka kylää Eifel-torni koristaa, joka ainut soratie alta riemukaaren vie...kuuntele, joskus ajatusten kanssa Souvarien kappale ja siihen ei tarvitse lisätä mitään. Minulle ei ulkomaat anna mitään, kunpa ehtisin näkemään tätä Suomenniemeä tarpeeksi, mutta sitten varsinainen aihe, meikä on töissä kaikki yöt, siksipä ainut "teko" on pullan tuoksu tähän huusholliin. Mukavaa viikonloppua kaikille.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe