500 nopeinta, kaikissa linux

Anonyymi

Linux toimii jälleen kaikkien 500 parhaan supertietokoneen sisällä!

28

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Windows lentänyt pihalle kaikista superkoneista!


    • Anonyymi

      Varmaan se Linux soveltuu supertietokoneisiin, hyvä niin. Vaan ei se sovellu työasemiin, läppäreihin eikä tabletteihin, se alue on Windowsin heiniä, saletisti!

      • Anonyymi

        Mistä niitä vintous-tapletteja saa? Ainakaan paikallinen apteekki ei tuntenut niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä niitä vintous-tapletteja saa? Ainakaan paikallinen apteekki ei tuntenut niitä.

        miulla on kolome, löytänyt oikeet apteekit


      • Anonyymi

        Suveltuu täysin työasemiin! Ubuntu on mahtava!


    • Anonyymi

      Kai ymmärrät mistä tämä johtuu?

      • Anonyymi

        Luulen että linuxin suosio noissa piireissä perustuu avoimeen koodiin. Eli voidaan muokata. Microsoft ei ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut asiasta. Se panostaa muihin asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että linuxin suosio noissa piireissä perustuu avoimeen koodiin. Eli voidaan muokata. Microsoft ei ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut asiasta. Se panostaa muihin asioihin.

        Windowsiin ei panosta, se on totta! Windows kuolee servereissä ja kohta työasemissakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että linuxin suosio noissa piireissä perustuu avoimeen koodiin. Eli voidaan muokata. Microsoft ei ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut asiasta. Se panostaa muihin asioihin.

        Mikrosoftin oli luovutettava. Intialaisten lasten tekemä koodi kamalaa spagettia.


      • Anonyymi

        Windows vakoilee ja on vaikea ja toimimaton!


      • Oletko, potilas ikinä miettinyt kirjan kirjoittamista? Tuota mielikuvitusta ja kielen lahjakkuutta kun tuntuu löytyvän. Nytkin postailet linkkejä, joita ei ”löydy enää”. Lieköhän ikinä löytynytkään? Tjaah..mm...heh heh heh.....


      • Anonyymi
        tri-vindovs-mieli-ala kirjoitti:

        Oletko, potilas ikinä miettinyt kirjan kirjoittamista? Tuota mielikuvitusta ja kielen lahjakkuutta kun tuntuu löytyvän. Nytkin postailet linkkejä, joita ei ”löydy enää”. Lieköhän ikinä löytynytkään? Tjaah..mm...heh heh heh.....

        Siellä lukee: Hakemaasi sivua ei löytynyt. Mutta kyllähän me molemmat tiedämme, että sivulinkki on ihan oikea, nyt mennyt vain vanhaksi - ihan niin kuin linuksin supertietokonekin!


      • Anonyymi

        Winhiiihhuli taas turvautu valheeseen!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Satu linkkien kirjoittaja!


    • Anonyymi

      Lainaus Tietoviikon artikkelista:

      "Linuxin odotettiin vuosituhannen vaihteessa haastavan Windowsin valta-aseman tietokoneiden käyttöjärjestelmänä hetkellä millä hyvänsä. Ennusteista huolimatta näin ei kuitenkaan käynyt. Kirvestä kiveen asian tiimoilta on lyöty sittemmin lukuisilta tahoilta."

      Lue koko jutta täältä: https://www.tivi.fi/uutiset/linuxia-puskettiin-tyopoydalle-kovin-lupauksin-eipa-onnistunut-taaskaan/7f5f16e0-2c46-4629-8dd3-02a38efb2414

      Niin että mitäs tubutinpojat nyt?

      • Anonyymi

        Kaikki ihmettelevät missä Microsoft puhelimet taas ovat.
        Siellä Ser-kontissa taas.
        Monenmoista yritelmää on vuosien varrella ollut mutta kaikki ovat kuolleet "sauhuun" tai ainakin toimimattomuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ihmettelevät missä Microsoft puhelimet taas ovat.
        Siellä Ser-kontissa taas.
        Monenmoista yritelmää on vuosien varrella ollut mutta kaikki ovat kuolleet "sauhuun" tai ainakin toimimattomuuteen.

        Heti vaihtoi hihhuli puheenaihetta, kun lyötiin faktat pöytään........ hih hih hih hih hi hi.....


    • Anonyymi

      Windowsin osuus super-koneissa on yhtä iso kuin HolyC:llä koodattu TempleOS =D hahaha!

      • Anonyymi

        Hahahaaaaaaaaa itsellesi, linuksin osuus työasemissa promilleluokkaa ja nanotasolle suunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaaaaaaaaa itsellesi, linuksin osuus työasemissa promilleluokkaa ja nanotasolle suunta.

        Valehtelua taas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaaaaaaaaa itsellesi, linuksin osuus työasemissa promilleluokkaa ja nanotasolle suunta.

        Kaiken kukkuraksi sekä TempleOS- että Windowsissa on holyC-asema =D hahaha hahaha!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Windows on surkea, ei sovellu superkoneisiin!


      • Anonyymi

        Taidan saada saman verran Microsoftin voitosta kuin sinäkin.

        ...Zero....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows on surkea, ei sovellu superkoneisiin!

        Mutta Windows soveltuu PC.koneisiin, linux ei.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1125
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      189
      911
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      848
    6. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe