Pettämisepäilyjä osa 2

Anonyymi

Jonna huomasi ilmeeni, kun olin jäänyt suu auki katsomaan hänen upeaa vartaloaan.
- Sori hei, mä oon vielä alusvaatteisillani, ku äsken roiskahti vettä hanasta päälleni, Jonna selitti tilannetta- Aa...ei se mitään, sain sanottua- Toivottavasti Mikko ei just nyt tuu ovesta, ku sä oot pelkissä alusvaatteissa ja mulla on vaan tää pelkkä pyyhe päälle, sanoin 
Naurahdimme molemmat. 
- Joo siinä vois olla vähän selittelemistä. Ne on silti isän kanssa aina metsässä melkein koko päivän, joten ei pitäisi olla siitä huolta, Jonna lisäsi- Joko sä otat kahvia? Jonna kysyi 
- Joo, kaada vaan kuppiin, ei mun päälle kiitos, sanoin naljaillen- Heko heko, Jonna hymähti
Niinpä Jonna kaatoi kahvia puolialastomana minulle. Jonna oli tehnyt äsken lisäksi muutaman voileivän, joita aloimme nauttimaan. Ne olivat herkullisia, joskin olisin ennemmin nauttinut noista täyteläisistä rinnoista, jotka vilahtivat silmieni edessä Jonnan kaataessa kahvia - tällä kertaa kuppiin.
- Olitteko eilen vain tuossa lähipubissa? Jonna alkoi jutella- Joo siinä ja sit poikettiin siinä uudessa olutbaarissa. Siihen tuli pari muutakin kaveria, sanoin- Ai ketä, Jonna kiinnostui- Kalle ja Joonas, vastasin- Ai oliks Joonas yksin? Jonna uteli- Siis Anu ei ollut sen mukana? Jonna tarkensi kysymystään- Yksin Joonas oli liikenteessä, sanoin- Ok, ei se mitään jutellut? Jonna kysyi hieman oudosti- Jutellut mistä? Esitin vastakysymyksen- Eiku mietin vaan..., Jonna jätti lauseen kesken ja haukkasi leipää
Joonas oli Jonnan kanssa samanikäinen. Nelisen vuotta nuorempi kuin minä tai Mikko. Jäin miettimään miksi Jonna uteli Joonaksesta. Voisiko Jonnalla ja Joonaksella olla jotain peliä kenties? Joonas oli kyllä tumma urheilullinen lihaksikaskin kaveri, joka varmasti vetosi kyllä naisiin. Olisiko Jonna kenties voinut lähettää kuvan paljaista rinnoistaan Joonalle? Joona oli lisäksi lähtenyt meitä muita aiemmin eilen baarista, koska hänellä oli kuulemma tänään päivällä jotain menoa. Epäilykseni jäi kalvamaan mieltäni.
- Muualla ei sit tarvinnutkaan enää käydä, sanoin naurahtaen
Jonna naurahti vastaustani myös niin, että hänen suustaan roiskahti omille rinnoille vähän kahvia.
- Eikä, kaikki roiskuu mun päälle tänään, Jonna sanoi hieman posket punottaen sähläilyään
(Mäkin olisin voinut roiskia Jonnan päälle jotain, ajettelin likaisesti)
Jonna otti muutaman pöydällä olleen servietin ja rupesi pyyhkimään kahviroiskeita rinnoilta ja niiden välistä. Se oli kieltämättä todella seksikäs näky.
Pyyhkeeni alla pikkuveli ilmoitti olemassaolostaan, kun katseeni oli lukittunut Jonnan tisseihin Jonnan niitä pyyhkiessä.
. Tarviitko sä apua, päätin tarjota apua- Ei kiitti. Onneks en ehtinyt vielä enempi pukea, Jonna sanoi saaden roiskeet pyyhittyä- Sun täytyy ottaa loputkin pois ja laittaa kuivumaan, ehdotin- Hehheh, Jonna naurahti väkinäisesti
- Otatko sä vielä lisää kahvia, Jonna kysyi
- Vieläks siinä on, tiedustelin- Kyl siinä vielä ainakin pari kupillista on, Jonna vastasi- Sun molempiin kuppeihin vai? Kysyin viitaten Jonnan rintaliiveihin
Jonna tajusi vihjailevan kysymykseni.
- Hahhah...varo vaan tai kaadan pian sun pyyhkeelle, Jonna vastasi naurahtaen 

Jonna nousi hakemaan kahvipannua. Katseeni kiinnittyi Jonnan ihanan pyöreisiin pakaroihin, jotka jo osin olin nähnyt.
- Niin otitko sä lisää kahvia, Jonna käänsi katseen taakseen yllättäen ja kysyi varmistaen.
Jonna huomasi että kyttäsin hänen persettään, koska hän sanoi ennen kuin ehdin vastata kahvitiedusteluun:
- Ai niin, mä unohdin vallan hakea lisää vaatetta päälleni, Jonna pohti
- Ei sun kannata mitään vaatteita laittaa, ku roiskit kuitenkin päällesi, sanoin leikilläni- Kuules nyt Salminen. Sun kannattaa nyt pikkasen varoa sanojasi, sillä tää on nyt tosi kuumaa, Jonna lähti leikkiin mukaan- Tuskin yhtä kuumaa kuin tuo sun peppus, sanoin suoraan mitä ajattelin- Haha, ehkä mun pitää kaataa sittenkin kylmää vettä sun päälle, jotta rauhotut, Jonna sanoi leikillään
Jonna tuli kaatamaan lisää kahvia. Kun Jonna sai kaadettua kahvin ja kääntyi viemään pannua takaisin, niin en mahtanut itselleni mitään, vaan läpsäisin hellästi Jonnan paljaalle pyllylle "kiitokseksi".
- Nyt Salminen kädet kuriin, Jonna yritti olla tuimana- Eiku mä vaan kiitin kahvista, pitäähän sitä emäntää kahvista kiittä, sanoin hymyillen- Ole hyvä vaan, Jonna sanoi ja niiasi teatraalisesti
Ilmassa oli selkeästi eroottista latausta.

0

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
        Ikävä
        93
        7918
      2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
        Ikävä
        40
        3792
      3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
        Ikävä
        102
        1896
      4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
        Ikävä
        24
        1220
      5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
        NATO
        32
        1093
      6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
        Nurmes
        28
        1023
      7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
        Ikävä
        53
        837
      8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
        Ikävä
        31
        802
      9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
        Kemijärvi
        10
        800
      10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
        Ikävä
        60
        749
      Aihe