Pettämisepäilyjä osa 3

Anonyymi

Ilmassa oli selkeästi eroottista latausta. Jonna istui alas juomaan toista kupillista.
- Ai sulla on tuollainen tatuointi? Jonna kysyi viitaten tatuointii, joka ylsi toiselta rintalihakselta aina käsivarteen asti- Joo mää oon tätä pikkuhiljaa aina jatkanut pidemmälle, vastasin- Okei, kiva, Jonna totesi- Onks sulla tauointeja, kysyin vaikka olin nyt nähnyt Jonnan paljaan vartalon miltei jo kokonaan- Ei mul itel oo yhtään, mut pidän kyl tatuoinneista etenkin miehillä, Jonna sanoi- Mitä sä tästä mun tatuoinnista pidät? Kysyin- Musta toi on hyvän. Siis tosi hyvännäköinen, Jonna flirttaili- Kiitos, sanoin ilahtuneena sanoista- Ei toikaan tatska jonkun kaljamahaisen miehen päällä näyttäis hyvätä, Jonna jatkoi- Vähän sama kuin nuo sun rintaliivit. Ei ne kaikkien päällä näyttäis seksikkäältä, flirttailin takaisin 
Tilanne erotisoitui entisestään...
- Haha, ni oliks sun bussi lähdössä millon, Jonna kysyi ehkä koittavakseen välttää tilanteen eskaloitumista sen pidemmälle tai sitten Joonan saapuminen kenties läheni, ajattelin mielessäni
En halunnut nyt todellakaan lähteä. Minulla oli kivaa, kun sain viettää aikaa äärettömän seksikään naisen kanssa, joten kysyin: "Haluut sä et mä lähden?"
- Ei, en mä sitä tarkoittanut, Jonna vastasi- Oo niin kauan kuin haluat, Jonna lisäsi- Pukea meidän täytyy toki ennen kuin Mikko tulee, jos meinaat iltaan asti olla, Jonna hymisteli- Tai jos otetaan loputkin pois, ehdotin
Nousin ylös ja tiputin pyyhkeeni lattialle. Huomasin Jonnan katseen hakeutuvan kovettuneeseen kaluuni.  Kahvit jäivät juomatta, kun Jonnakin nousi ylös. Kiedoimme vartalomme toistemme ympärille ja aloimme suudella intohimoisesti. Jonna kietoi kätensä kaulani ympäri. Käteni puolestaan lähtivät vaeltamaan Jonnan selkää pitkin alas. Tunsin Jonnan samenttisen pehmeän ihon sormieni alla. Käteni vaelsivat yhä alemmas aina Jonnan täyteläisille pakaroille asti. Tarrasin molemmilla käsillä niistä kiinni. Taivas mutta ne tuntuivat ihanilta puristaa. Juuri niin ihanilta kuin hetki sitten olin kuvitellut ne nähdessäni edessäni vain pienien stringien peittäminä. Käteni tavoittivit seuraavaksi Jonnan rintaliivit. Avasin ne ja lähdin valuttamaan niitä Jonnan yltä pois. Jonna hieman epäröi (ehkä miettien oliko tämä nyt oikein Mikkoa kohtaan) ja yllättäen lopetti suutelemisen. 
- Mä haluun sua Jonna. Sä oot niin kuuma. Mä en pysty vastustamaan sua. Etkö sä halua mua?
Jonna tarrasi pyyhkeen päältä kaluuni. Tiesin saaneeni myöntävän vastauksen. Käänsin Jonnan ympäri. Valutin Jonnan stringit alas nilkkoihin. Läimäytin Jonnaa pepulle ja Jonna voihkaisi. Työnsin Jonnan pöytää vasten pudottaen samalla oman pyyhkeeni lattialle. Jonna työntäytyi pöydälle pylly pystyssä minä takana. Pöydältä tippuivat puoliksi juodut kahvikupit lattialle. Naurahdimme hieman molemmat kun taas roiskui. Emme kuitenkaan jääneet murehtimaan lattialle tippuneita kuppeja, jotka taisivat hajotakin. Otin kaluni käteen ja aloin työntymään Jonnan sisälle. Jonnan pillu tuntui ihanan tiukalta. Jatkoin työntymistäni Jonnan sisälle sentti sentiltä Jonnan voihkiessa nautinnosta. Olin lopulta kokonaan Jonnan sisällä. Jatkoin hidasta edestakaista työntämistä Jonnan äännellessä. Nautimme molemmat tilanteesta. Pian kuitenkin kuulimme molemmat, kuinka joku yritti avaimella sisään ovesta. Pelästyimme että Mikko olisi sittenkin jo tulossa takaisin. Jähmetyimme katsomaan vain toisiamme silmiin odottavin ilmein. Kukaan ei kuitenkaan tullut sisälle. (En edes vielä minä ollut ehtinyt). Jonna meni ovelle. Katsoi ovisilmästä. Huomasi siellä olevan yläkerran papan, jonka Jonna tiesi asuvan kerrosta ylempänä. Jonna nappasi lattialla olleeni pyyhkeeni ja kietaisi sen ympärilleen ja meni avamaan oven.
- Hei, te taidatte nyt olla väärässä kerroksessa, Jonna sanoi jo tälle iäkkäälle papalle 
Pappa hieman pelästyi oven avautumista.
- Eikö tämä olekaan asuntoni? Pappa kysyi
- Ei asun tässä poikakaverini Mikon kanssa. Te taidatte asua tuossa meidän yläpuolella, Jonna selitti
- Mihin kerrokseen minä sitten tulin? Pappa kysyi
- Kakkoseen, Jonna sanoi
Hymähdin Jonnan vastausta kakkoseen tulemisesta. Se kiinnosti minuakin. Jonnan kakkoseen tuliminen siis.
- No sitten minä olen väärässä kerroksessa, pappa totesi- Niin te taidatte nyt valitettavasti olla, Jonna vastasi- Anteeksi sitten vain kauheasti, Pappa sanoi hitaasti - Ei mitään, Jonna vastasi 
Päätin katsoa sohvalle jäänyttä kännykkää pikaisesti. Mikko oli laittanut viestiä, että vieläkö makoilin krapulaani sohvalla. Valehtelin vastatessani takaisin, että lähdin melkein heti kun oli häipynyt.

1

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe