Minulle tulee tunnin kuluttua kissanpentu. Mitä annatte ohjeeksi tutustumiseen perheen 5 v koirani, chiuahuaan ja
8 v kissaani. Pentu on 12 vk ja uros. Nykyiset eläimeni, koira ja kissa ovat hyvin sosiaalisia ja kilttejä. Silti jännittää.
Kissanpentu
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän kissasi kasvattaja osaa oikeat ohjeet sulle antaa. Toisaalta, kannattaakohan tunti ennen kissan kotiutumista asiaa nobody´iltä kysellä. Jospa keksisit jotain muuta mistä aloituksen tekisit. Oikeasti, mistä näitä PIIIP oikein tulee? Trollitehtaasta tietysti. Ja kohta vastaat itsellesi. Nämä on niin nähty.
Jännitä nyt vaan rauhassa, että kuinka moni aloituksestasi innostuu. Multa yksi pojo.- Anonyymi
No, pentu tuli. Ei mitään hämminkiä.Hieman pentu vielä arastelee, mutta on jo tutkinut paikat
ja tehnyt tuttavuutta talossaa jo olevien kissan ja koiran kanssa. Nimmeltään on Toffe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, pentu tuli. Ei mitään hämminkiä.Hieman pentu vielä arastelee, mutta on jo tutkinut paikat
ja tehnyt tuttavuutta talossaa jo olevien kissan ja koiran kanssa. Nimmeltään on Toffe.Hienoa. Mikä on Toffen isin ja äidin nimi? Monta sisarusta Toffella on? Onko Toffella siru, madotukset & rokotukset kunnossa? Onko hänet eläinlääkäri tarkastanut? Mistä Toffe tuli? Kävitkö pennun itse tsekkaamassa vai tuliko ihan yllärinä? Huippukivaa, että sekä koira että vanhempi kissa ovat hänet tervetulleiksi toivottaneet. Voit siitä olla iloinen ja ylpeä. Minkä värinen Toffe on? Entä vanhempi kisu? Mikä koirasi on rodultaan? En ole koskaan kuullut chiuahuaa:sta. Onko se joku lamanvartija vai noutaja vai spanieli vai joku muu? Ihquu! Ihana että näitä asiallisia aloitukia tehdään. Prövöjä on jo liikaa.
- Anonyymi
Eikö se kannattaisi olla sen pennun kanssa,eikä istua koneella.
- Anonyymi
No, annetaan penun nyt rauhasa tutustua huussoolliin. Yöksi otan viereeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, annetaan penun nyt rauhasa tutustua huussoolliin. Yöksi otan viereeni
Kuulostaa hyvältä.Pennulle on seuraa muista, niin viihtyy varmasti.
- Anonyymi
eläinsuojelu kolkutttaa ovella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1036392Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3405767Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk673514Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123395Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062779Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211780Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t131755Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881234- 931153