Minulle tulee tunnin kuluttua kissanpentu. Mitä annatte ohjeeksi tutustumiseen perheen 5 v koirani, chiuahuaan ja
8 v kissaani. Pentu on 12 vk ja uros. Nykyiset eläimeni, koira ja kissa ovat hyvin sosiaalisia ja kilttejä. Silti jännittää.
Kissanpentu
7
117
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän kissasi kasvattaja osaa oikeat ohjeet sulle antaa. Toisaalta, kannattaakohan tunti ennen kissan kotiutumista asiaa nobody´iltä kysellä. Jospa keksisit jotain muuta mistä aloituksen tekisit. Oikeasti, mistä näitä PIIIP oikein tulee? Trollitehtaasta tietysti. Ja kohta vastaat itsellesi. Nämä on niin nähty.
Jännitä nyt vaan rauhassa, että kuinka moni aloituksestasi innostuu. Multa yksi pojo.- Anonyymi
No, pentu tuli. Ei mitään hämminkiä.Hieman pentu vielä arastelee, mutta on jo tutkinut paikat
ja tehnyt tuttavuutta talossaa jo olevien kissan ja koiran kanssa. Nimmeltään on Toffe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, pentu tuli. Ei mitään hämminkiä.Hieman pentu vielä arastelee, mutta on jo tutkinut paikat
ja tehnyt tuttavuutta talossaa jo olevien kissan ja koiran kanssa. Nimmeltään on Toffe.Hienoa. Mikä on Toffen isin ja äidin nimi? Monta sisarusta Toffella on? Onko Toffella siru, madotukset & rokotukset kunnossa? Onko hänet eläinlääkäri tarkastanut? Mistä Toffe tuli? Kävitkö pennun itse tsekkaamassa vai tuliko ihan yllärinä? Huippukivaa, että sekä koira että vanhempi kissa ovat hänet tervetulleiksi toivottaneet. Voit siitä olla iloinen ja ylpeä. Minkä värinen Toffe on? Entä vanhempi kisu? Mikä koirasi on rodultaan? En ole koskaan kuullut chiuahuaa:sta. Onko se joku lamanvartija vai noutaja vai spanieli vai joku muu? Ihquu! Ihana että näitä asiallisia aloitukia tehdään. Prövöjä on jo liikaa.
- Anonyymi
Eikö se kannattaisi olla sen pennun kanssa,eikä istua koneella.
- Anonyymi
No, annetaan penun nyt rauhasa tutustua huussoolliin. Yöksi otan viereeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, annetaan penun nyt rauhasa tutustua huussoolliin. Yöksi otan viereeni
Kuulostaa hyvältä.Pennulle on seuraa muista, niin viihtyy varmasti.
- Anonyymi
eläinsuojelu kolkutttaa ovella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372