Kissanpentu

Anonyymi

Minulle tulee tunnin kuluttua kissanpentu. Mitä annatte ohjeeksi tutustumiseen perheen 5 v koirani, chiuahuaan ja
8 v kissaani. Pentu on 12 vk ja uros. Nykyiset eläimeni, koira ja kissa ovat hyvin sosiaalisia ja kilttejä. Silti jännittää.

7

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän kissasi kasvattaja osaa oikeat ohjeet sulle antaa. Toisaalta, kannattaakohan tunti ennen kissan kotiutumista asiaa nobody´iltä kysellä. Jospa keksisit jotain muuta mistä aloituksen tekisit. Oikeasti, mistä näitä PIIIP oikein tulee? Trollitehtaasta tietysti. Ja kohta vastaat itsellesi. Nämä on niin nähty.
      Jännitä nyt vaan rauhassa, että kuinka moni aloituksestasi innostuu. Multa yksi pojo.

      • Anonyymi

        No, pentu tuli. Ei mitään hämminkiä.Hieman pentu vielä arastelee, mutta on jo tutkinut paikat
        ja tehnyt tuttavuutta talossaa jo olevien kissan ja koiran kanssa. Nimmeltään on Toffe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, pentu tuli. Ei mitään hämminkiä.Hieman pentu vielä arastelee, mutta on jo tutkinut paikat
        ja tehnyt tuttavuutta talossaa jo olevien kissan ja koiran kanssa. Nimmeltään on Toffe.

        Hienoa. Mikä on Toffen isin ja äidin nimi? Monta sisarusta Toffella on? Onko Toffella siru, madotukset & rokotukset kunnossa? Onko hänet eläinlääkäri tarkastanut? Mistä Toffe tuli? Kävitkö pennun itse tsekkaamassa vai tuliko ihan yllärinä? Huippukivaa, että sekä koira että vanhempi kissa ovat hänet tervetulleiksi toivottaneet. Voit siitä olla iloinen ja ylpeä. Minkä värinen Toffe on? Entä vanhempi kisu? Mikä koirasi on rodultaan? En ole koskaan kuullut chiuahuaa:sta. Onko se joku lamanvartija vai noutaja vai spanieli vai joku muu? Ihquu! Ihana että näitä asiallisia aloitukia tehdään. Prövöjä on jo liikaa.


    • Anonyymi

      Eikö se kannattaisi olla sen pennun kanssa,eikä istua koneella.

      • Anonyymi

        No, annetaan penun nyt rauhasa tutustua huussoolliin. Yöksi otan viereeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, annetaan penun nyt rauhasa tutustua huussoolliin. Yöksi otan viereeni

        Kuulostaa hyvältä.Pennulle on seuraa muista, niin viihtyy varmasti.


    • Anonyymi

      eläinsuojelu kolkutttaa ovella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe