Kissanpentu

Anonyymi

Minulle tulee tunnin kuluttua kissanpentu. Mitä annatte ohjeeksi tutustumiseen perheen 5 v koirani, chiuahuaan ja
8 v kissaani. Pentu on 12 vk ja uros. Nykyiset eläimeni, koira ja kissa ovat hyvin sosiaalisia ja kilttejä. Silti jännittää.

7

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän kissasi kasvattaja osaa oikeat ohjeet sulle antaa. Toisaalta, kannattaakohan tunti ennen kissan kotiutumista asiaa nobody´iltä kysellä. Jospa keksisit jotain muuta mistä aloituksen tekisit. Oikeasti, mistä näitä PIIIP oikein tulee? Trollitehtaasta tietysti. Ja kohta vastaat itsellesi. Nämä on niin nähty.
      Jännitä nyt vaan rauhassa, että kuinka moni aloituksestasi innostuu. Multa yksi pojo.

      • Anonyymi

        No, pentu tuli. Ei mitään hämminkiä.Hieman pentu vielä arastelee, mutta on jo tutkinut paikat
        ja tehnyt tuttavuutta talossaa jo olevien kissan ja koiran kanssa. Nimmeltään on Toffe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, pentu tuli. Ei mitään hämminkiä.Hieman pentu vielä arastelee, mutta on jo tutkinut paikat
        ja tehnyt tuttavuutta talossaa jo olevien kissan ja koiran kanssa. Nimmeltään on Toffe.

        Hienoa. Mikä on Toffen isin ja äidin nimi? Monta sisarusta Toffella on? Onko Toffella siru, madotukset & rokotukset kunnossa? Onko hänet eläinlääkäri tarkastanut? Mistä Toffe tuli? Kävitkö pennun itse tsekkaamassa vai tuliko ihan yllärinä? Huippukivaa, että sekä koira että vanhempi kissa ovat hänet tervetulleiksi toivottaneet. Voit siitä olla iloinen ja ylpeä. Minkä värinen Toffe on? Entä vanhempi kisu? Mikä koirasi on rodultaan? En ole koskaan kuullut chiuahuaa:sta. Onko se joku lamanvartija vai noutaja vai spanieli vai joku muu? Ihquu! Ihana että näitä asiallisia aloitukia tehdään. Prövöjä on jo liikaa.


    • Anonyymi

      Eikö se kannattaisi olla sen pennun kanssa,eikä istua koneella.

      • Anonyymi

        No, annetaan penun nyt rauhasa tutustua huussoolliin. Yöksi otan viereeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, annetaan penun nyt rauhasa tutustua huussoolliin. Yöksi otan viereeni

        Kuulostaa hyvältä.Pennulle on seuraa muista, niin viihtyy varmasti.


    • Anonyymi

      eläinsuojelu kolkutttaa ovella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe