Mielenkiinnolla odotan miten suomi sössii sen "kirkossa kuulutetun" miesten potkupallo EM kisapaikan, jotenkinhan se persiilleen menee kuitenkin...
Lapin ukko
EM-karsinta
10
75
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin on ottelu? Jos kylmä keli, ni olosuhteet suosii Suomea.
- Anonyymi
Jos vaikka ois se - 30°C niin sitten Liechtensteinilla parempi etu. Siperian naapurimaassa eletään äärirajoilla. Parin viikon päästä on peli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka ois se - 30°C niin sitten Liechtensteinilla parempi etu. Siperian naapurimaassa eletään äärirajoilla. Parin viikon päästä on peli
Ok.
- Anonyymi
En ole koskaan lyönyt vetoa, mutta nyt ajattelin jonkun kympin pistää Lichtensteinin puolelle. Sen verran typerää höpinää ja hypetystä on ollu tämä kouhkaaminen, täysin verrattavissa Euroviisuihin. Oikein sydämestäni toivon että turpiin tulee niinku Amirkhanille viime matsissa.
- Anonyymi
Totta kai Suomen maajoukkue häviää Liechtensteinille. Se johtuu siitä, että maajoukkue on koottu ilman savolaisia pelaajia. Tämä todistaa miten kehno taso on savolaisella jalkapallolla, ei asiaa maajoukkueeseen. Kun KuPS voitti (varmaankin ihan vahingossa?) Suomen mestaruuden, niin löysäsuomalaiset selostajat korostivat lähinnä seinäjokisen valmentajan Jani Honkavaaran panosta. Onkin selvä että eihän me savolaiset tiedetä muusta kuin kalakukoista. Sen sijaan löysäsuomalaiset pelaajat kyllä kelpaavat maajoukkueeseen ja varsinkin, jos on kaksoiskansalaisuus tai äidinkielenä muu kuin suomi (ei kuitenkaan savo). Aivan upeita maalittajia, toisin kuin savolaiset, joille sopivat lähinnä pallopojan tehtävät. Silläkin tavalla voi maalittaa, ettei tee maaleja, eikä valitse joukkueeseen. Sehän löysiltä onnistuu. Varmaankin harmittaa löysäsuomalaista Kanervaa ettei KuPS pudonnut ykköseen voitettuaan mestaruuden, siinä voi vielä joutua jonkun savolaisten pelin suvaitsemaan. Mutta toisaalta, näkeehän ne tv:stä.
- Anonyymi
em suomi portugali samaan lohkoon nami nami ronaldo vs arajuuri
- Anonyymi
mitä sitte seuraat futista
- Anonyymi
mitä sitte? mitäs itte!
- Anonyymi
Kiakkoo seuraan. Puljusjärveä, Jutilaa ja ylämummoa.
- Anonyymi
kannattaa aina lipaista ennen kuin tipahtaa!!!! Hehhehhehehhe.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006