Mikropenis?

Anonyymi

Olen 15v poika ja penikseni on n.6cm lepotilassa ja työasennossa n.15cm onko normaalia vai onko kyseessä mikropenis?

18

1135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellä samoissa mitoissa ja ikää 17v. Ja ihan hyvin on pärjännyt sillä mitalla, kannattaa sheivaa niin näyttää isommalta

• Anonyymi

Kiitos hyvästä vastauksesta ps millä sheivaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalimitoissa ollaan, 15cm ei ole pieni ollenkaan. Älkää ajako munakarvoja, näyttää tyhmältä, iho menee rikki ja kutisee. Saksilla voi vähän siistiä jos on liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Philips bodygroom sheiveri on hyvä joka on tarkoitettu tähän hommaan siinä tulee sellainen ohjuri mukana jolla saa jätettyä pienen sängen jos ei haluu ihan puhtaaksi vetää, itse kyllä ajan kaiken pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Philips bodygroom sheiveri on hyvä joka on tarkoitettu tähän hommaan siinä tulee sellainen ohjuri mukana jolla saa jätettyä pienen sängen jos ei haluu ihan puhtaaksi vetää, itse kyllä ajan kaiken pois

Tyttöystäväkin on tykännyt siitä että on sheivattu kaikki pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttöystäväkin on tykännyt siitä että on sheivattu kaikki pois

Sitten täytyypi lähteä kaupoille kiitti viel kerran

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten täytyypi lähteä kaupoille kiitti viel kerran

Ensimmäisillä kerroilla kannattaa käyttää jos puhtaaksi vetää niin intiimialuelle tarkoitettua kosteusvoidetta jotta ei iho ärsyynny, itse en ainakaan ole jälkeen huomannut enää tarvetta voiteelle ja noin kerta viikkoon sheivaan. Alkuun oli aika kiihottavaa sheivata erektio siinä tuli

• Anonyymi

Täysin normaalia on. Keskiarvo erektiossa on 13–14cm, lepotilalla ei oo väliä.

• Ei ole olemassa mitään mikropeniksiä, on vain peniksiä.

Sinulla on täysin normaali penis kaikella muulla, paitsi ylilaudan mittapuulla. Siellä kaikki penikset ovat mukapieniä.

• Anonyymi

Kuulostaa ihan normaalilta. Tärkeintä on juurikin kalun pituus sen ollessa kovana.

• Anonyymi

Mikropenis on lääketieteellisesti määriteltynä aikuisella miehellä alle 5 cm levossa tai alle 7 cm jäykkänä.

• Anonyymi

Nuorena kannattaa mikropenistä viruttaa kaikin tavoin esim. täynnä vettä olevan ämpärin roikottaminen peniksen kärjestä kasvattaa pituutta takuuvarmasti.

• Anonyymi

Juu, Ämpäri ei aina pysy hyvin ilmastointiteipillä. Sellaisessa tapauksessa kannattaa kietaista terskan juureen muutama kieppi rautalankaa, vetää rullasta parikymmentä senttiä "tyhjää" ja sitoa toinen pää tukevasti ämpärin kahvaan.

• Anonyymi

🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅

• Anonyymi

Sul on aik iso oon kade! Oon 15v ja mul on vaa 11cm erektios

• Anonyymi

Onko ees murrosikä alkanu?

• Anonyymi

Olen useamman miehen kanssa hareastellut seksiä on ollut eri kokoisia ja eri näköisiä 15cm on riittävä jos on riittävästi paksuutta. Parhaimmat varusteet 15 cm /13-14cm ypm. Se kait on se suomalainen keskikoko.

• Anonyymi

meikä kai kohta 14v ja lepotilas 3-4cm mut jöpössä hyvällä tuurilla 13cm :DD

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3245
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2303
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1785
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1271
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe