Mikropenis?

Anonyymi

Olen 15v poika ja penikseni on n.6cm lepotilassa ja työasennossa n.15cm onko normaalia vai onko kyseessä mikropenis?

18

1550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä samoissa mitoissa ja ikää 17v. Ja ihan hyvin on pärjännyt sillä mitalla, kannattaa sheivaa niin näyttää isommalta

      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä vastauksesta ps millä sheivaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta ps millä sheivaat

        Normaalimitoissa ollaan, 15cm ei ole pieni ollenkaan. Älkää ajako munakarvoja, näyttää tyhmältä, iho menee rikki ja kutisee. Saksilla voi vähän siistiä jos on liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta ps millä sheivaat

        Philips bodygroom sheiveri on hyvä joka on tarkoitettu tähän hommaan siinä tulee sellainen ohjuri mukana jolla saa jätettyä pienen sängen jos ei haluu ihan puhtaaksi vetää, itse kyllä ajan kaiken pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Philips bodygroom sheiveri on hyvä joka on tarkoitettu tähän hommaan siinä tulee sellainen ohjuri mukana jolla saa jätettyä pienen sängen jos ei haluu ihan puhtaaksi vetää, itse kyllä ajan kaiken pois

        Tyttöystäväkin on tykännyt siitä että on sheivattu kaikki pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöystäväkin on tykännyt siitä että on sheivattu kaikki pois

        Sitten täytyypi lähteä kaupoille kiitti viel kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten täytyypi lähteä kaupoille kiitti viel kerran

        Ensimmäisillä kerroilla kannattaa käyttää jos puhtaaksi vetää niin intiimialuelle tarkoitettua kosteusvoidetta jotta ei iho ärsyynny, itse en ainakaan ole jälkeen huomannut enää tarvetta voiteelle ja noin kerta viikkoon sheivaan. Alkuun oli aika kiihottavaa sheivata erektio siinä tuli


    • Anonyymi

      Täysin normaalia on. Keskiarvo erektiossa on 13–14cm, lepotilalla ei oo väliä.

    • Ei ole olemassa mitään mikropeniksiä, on vain peniksiä.

      Sinulla on täysin normaali penis kaikella muulla, paitsi ylilaudan mittapuulla. Siellä kaikki penikset ovat mukapieniä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan normaalilta. Tärkeintä on juurikin kalun pituus sen ollessa kovana.

    • Anonyymi

      Mikropenis on lääketieteellisesti määriteltynä aikuisella miehellä alle 5 cm levossa tai alle 7 cm jäykkänä.

    • Anonyymi

      Nuorena kannattaa mikropenistä viruttaa kaikin tavoin esim. täynnä vettä olevan ämpärin roikottaminen peniksen kärjestä kasvattaa pituutta takuuvarmasti.

      • Anonyymi

        Juu, Ämpäri ei aina pysy hyvin ilmastointiteipillä. Sellaisessa tapauksessa kannattaa kietaista terskan juureen muutama kieppi rautalankaa, vetää rullasta parikymmentä senttiä "tyhjää" ja sitoa toinen pää tukevasti ämpärin kahvaan.


    • Anonyymi

      🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅

    • Anonyymi

      Sul on aik iso oon kade! Oon 15v ja mul on vaa 11cm erektios

      • Anonyymi

        Onko ees murrosikä alkanu?


    • Anonyymi

      Olen useamman miehen kanssa hareastellut seksiä on ollut eri kokoisia ja eri näköisiä 15cm on riittävä jos on riittävästi paksuutta. Parhaimmat varusteet 15 cm /13-14cm ypm. Se kait on se suomalainen keskikoko.

    • Anonyymi

      meikä kai kohta 14v ja lepotilas 3-4cm mut jöpössä hyvällä tuurilla 13cm :DD

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe