Kuka kiusaa?

Anonyymi

Kun nykyään neljää viidesta koulukiusataan ja joka toinenkin aikuinen on kokenut sitä niin minä kysyn että "Kuka teitä oikein kiusasi?". Eihän kiusaajiksi riitä enää ketään. Luokilla on jäljellä enää hikarit ja ne ei taatusti kiusaa ketään.

Joten, nyt sitten nimiä tiskiin. Ei tarvi sanoa kuin koulu ja nimi. Se riittää.

Ja se ei ole kiusaamista että ei hyväksytä kaveriksi tai kaveripiiriin. Kaveri-sana tulee siitä että henkilö tai joukko valitsee itse ne jotka kuuluvat ryhmään. Ja jos ei huolita, se ei ole kiusaamista.

1

<50

Vastaukset

• Sitähän minäkin. Ketään ei kiusata. Sitä pidetään vain tekosyynä laiskuuteen ja sillä haetaan sympatian kautta parempia numeroita tai huomiota.

Itsekeskeiset kakarat.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    59
    2846
  2. Mä välitän susta

edelleen paljon, sitä ei mikään koskaan muuta, enkä halua sulle mitään pahaa. Toivon että olet onnellinen. Itse tyydyn osaani ja yritän pärjätä näillä
    Ikävä
    54
    689
  3. Tiedät nainen itekin

jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(
    Ikävä
    31
    508