Kuka kiusaa?

Anonyymi

Kun nykyään neljää viidesta koulukiusataan ja joka toinenkin aikuinen on kokenut sitä niin minä kysyn että "Kuka teitä oikein kiusasi?". Eihän kiusaajiksi riitä enää ketään. Luokilla on jäljellä enää hikarit ja ne ei taatusti kiusaa ketään.

Joten, nyt sitten nimiä tiskiin. Ei tarvi sanoa kuin koulu ja nimi. Se riittää.

Ja se ei ole kiusaamista että ei hyväksytä kaveriksi tai kaveripiiriin. Kaveri-sana tulee siitä että henkilö tai joukko valitsee itse ne jotka kuuluvat ryhmään. Ja jos ei huolita, se ei ole kiusaamista.

1

261

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitähän minäkin. Ketään ei kiusata. Sitä pidetään vain tekosyynä laiskuuteen ja sillä haetaan sympatian kautta parempia numeroita tai huomiota.

Itsekeskeiset kakarat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1425
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      101
      1364
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      149
      1325
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      246
      1208
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1066
    6. 71
      1024
    7. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      18
      1004
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      901
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      42
      740
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      724
    11. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      656
    12. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      42
      640
    13. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      598
    14. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      101
      597
    15. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      34
      575
    16. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
      Äänekoski
      45
      560
    17. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      549
    18. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      548
    19. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      528
    20. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      92