Kun nykyään neljää viidesta koulukiusataan ja joka toinenkin aikuinen on kokenut sitä niin minä kysyn että "Kuka teitä oikein kiusasi?". Eihän kiusaajiksi riitä enää ketään. Luokilla on jäljellä enää hikarit ja ne ei taatusti kiusaa ketään.
Joten, nyt sitten nimiä tiskiin. Ei tarvi sanoa kuin koulu ja nimi. Se riittää.
Ja se ei ole kiusaamista että ei hyväksytä kaveriksi tai kaveripiiriin. Kaveri-sana tulee siitä että henkilö tai joukko valitsee itse ne jotka kuuluvat ryhmään. Ja jos ei huolita, se ei ole kiusaamista.
Kuka kiusaa?
Anonyymi
1
151
Vastaukset
- Anonyymi
Sitähän minäkin. Ketään ei kiusata. Sitä pidetään vain tekosyynä laiskuuteen ja sillä haetaan sympatian kautta parempia numeroita tai huomiota.
Itsekeskeiset kakarat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3484422Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1432490Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822116- 1441646
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431180- 261177
- 321126
- 791061
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1401013Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451005