Vaikka kinnulan hallinto käskee että keskustelua ei saa nauhoittaa hänellä ei ole oikeutta kieltää salaa nauhoittamasta keskustelua jossa olet itse mukana!
Poliisin neuvo, nauhoite auttaa tulevissa rikostutkinnoissa paljon!
Nauhoittakaa
54
1176
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisen keskustelun, jossa on itse osallisena, nauhoittaminen on sallittua, vaikka muut osapuolet eivät siitä olisikaan tietoisia. Yritykset nauhoittavat usein puheluita pystyäkseen todistamaan, mitä asiakkaan kanssa on suullisesti sovittu. Miksi siis ei kuntalaiset ja kansalaiset asioidessaan virainomaisen kanssa?
Virainomaisissa on myös rikollisia, Aarnio, tullin kouluttaja yms.
Kuntalaisten oikeusturvan puolesta kaikki keskustelut kannattaa kinnulan hallinnon kansaa nauhoittaa salaa. On aika naurettavaa että tähän on päädytty, Siis kunnanjohtajakin käskee ettei keskustelua saa nauhoittaa:) Miksiköhän?? ainoa syy voi olla vain rikosten peittely.
Kantelut kannattaa tehdä poliisille tai oikeuskanslerille. Aluehallintovirasto on kuntien neuvova virasto, joka pyrkii murentamaan kansalaisten oikeusturvaa "laillisin"keinoin.- Anonyymi
Eikai sitä soa kettää ihmisiä tarkkailla . salloa kuvata eikä nauhottoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai saa sellaisia virkamiehiä joilla on lain mukaan valehtelukielto.
Poliisi neuvoo nauhoittamaan niin on sitten paljon helpomi suorittaa rikostutkinta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi neuvoo nauhoittamaan niin on sitten paljon helpomi suorittaa rikostutkinta.Hyvä että tutkivat, mutta kuntalaisten täytyy auttaa nauhoittamalla kaikki mitä esim. heinonen sanoo kahdenkesken.
Saataisiin viimein rikollisuus kinnulan hallinnossa kuriin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että tutkivat, mutta kuntalaisten täytyy auttaa nauhoittamalla kaikki mitä esim. heinonen sanoo kahdenkesken.
Saataisiin viimein rikollisuus kinnulan hallinnossa kuriin!Kannattaa lautakunnissa ja kokouksissa myös nauhoittaa että voi todistaa ettei tehnyt rikosta.
Koulu yritti kieltää adressin keräämisen, kunnanjohtaja nauhoittamisen..
Demokratiaan nämä oikeudet kuuluu, vai onko Kinnula p-korean hallinnon alla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lautakunnissa ja kokouksissa myös nauhoittaa että voi todistaa ettei tehnyt rikosta.
Koulu yritti kieltää adressin keräämisen, kunnanjohtaja nauhoittamisen..
Demokratiaan nämä oikeudet kuuluu, vai onko Kinnula p-korean hallinnon alla?Ei ihme, että bunkkerin ovet ovat usein lukittu. pelkäävät hyökkäystä?
Kunnantalo suljettu ihmisiltä, heh, onkin jo aika kova osoitus hallinnon korruptuneisuudesta..
Kuinka kauan kuntalaiset kestää?
mm. lautakuntien kokouspöytäkirjoissa väärennettyjä nimiä, päivämäärät väärin(tahallaan?) ja asia täysin keksittyä mm meidänkin talo sijaitsisi sivistysjohtajan mukaan naapuritontilla. Kunnanjohtajan mukaan poliisit olisi käyneet tarkistamassa risteyksen turvalliseksi tilgren lines Oy:n peruuttaa, mutta poliisi kertoi kirjallisesti ettei ole. Aika paha moka heitteillekin jättävälle yritykselle. "palkitulle " yritykselle, heh. Mahtaa yrittäjäpalkinnoilla olla arvoa..
Postilaatikkojen räjäyttelyä ja perättömiä lastensuojeluilmoituksia.. On kyllä oudoin hallinto maailmassa, tuskin missään näin paljon hallinto tekee rikoksia..
Onneksi on vakuutukset ja kameravalvonta jo aika usealla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme, että bunkkerin ovet ovat usein lukittu. pelkäävät hyökkäystä?
Kunnantalo suljettu ihmisiltä, heh, onkin jo aika kova osoitus hallinnon korruptuneisuudesta..
mm. lautakuntien kokouspöytäkirjoissa väärennettyjä nimiä, päivämäärät väärin(tahallaan?) ja asia täysin keksittyä mm meidänkin talo sijaitsisi sivistysjohtajan mukaan naapuritontilla. Kunnanjohtajan mukaan poliisit olisi käyneet tarkistamassa risteyksen turvalliseksi tilgren lines Oy:n peruuttaa, mutta poliisi kertoi kirjallisesti ettei ole. Aika paha moka heitteillekin jättävälle yritykselle. "palkitulle " yritykselle, heh. Mahtaa yrittäjäpalkinnoilla olla arvoa..
Postilaatikkojen räjäyttelyä ja perättömiä lastensuojeluilmoituksia.. On kyllä oudoin hallinto maailmassa, tuskin missään näin paljon hallinto tekee rikoksia..
Onneksi on vakuutukset ja kameravalvonta jo aika usealla.Ihmeellisiä ja omituisia höpötyksiä sitä tänne kirjoitellaan...kerrassaan käsittämätöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellisiä ja omituisia höpötyksiä sitä tänne kirjoitellaan...kerrassaan käsittämätöntä.
Tutkippa hieman..
Ei valvova virainomainen huvikseen huomautuksia lähettele.
Jos tuntuu että kaikki kunnossa syytä aluehallintovirastoa:)
Ei ihme, että kinnula suomen väkivaltaisin kunta. Hallinto valehtelee jatkuvasti vain omaa etua ajaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkippa hieman..
Ei valvova virainomainen huvikseen huomautuksia lähettele.
Jos tuntuu että kaikki kunnossa syytä aluehallintovirastoa:)
Ei ihme, että kinnula suomen väkivaltaisin kunta. Hallinto valehtelee jatkuvasti vain omaa etua ajaen.Salanauhoitus on sallittua eikä epärehellisellä Nikkilälläkään ole toimivaltuuksia sitä kieltää!
Jos nikkilä käskee että keskustelua ei saa nauhoittaa, on tämä selkeä merkki siitä että rikosta suunnitellaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi neuvoo nauhoittamaan niin on sitten paljon helpomi suorittaa rikostutkinta.Huippu kunnanjohtaja E. Nillittäjä teki rikosilmoituksenkin, tosin aiheeton mutta teki kuitenkin.
Kuvittelee olevansa putin? Tai kaikkivaltias maalaismafiajohtaja?
No, sätkynukkehan se on kepun toimistolta käsketään, Nilkkilä tanssii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi neuvoo nauhoittamaan niin on sitten paljon helpomi suorittaa rikostutkinta.Onhan ollut poliisi jos on neuvonut nauhoittamaan. Tästähän pitää laittaa ,tutkinta päälle.
- Anonyymi
Ei todellakaan saa nauhoittaa. Olet yhdessä kohdassa jopa laittanut poliisin piikkiin,että ovat käskeneet nauhoittaa . En usko ja tutkin asiaa nyt enempi. AINA PITÄÄ SANOA JOS NAUHOITTAA. NIIN NE YRITYKSETKIN SANOO ALUSSA ,ETTÄ PUHELUNAUHOITETAAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan saa nauhoittaa. Olet yhdessä kohdassa jopa laittanut poliisin piikkiin,että ovat käskeneet nauhoittaa . En usko ja tutkin asiaa nyt enempi. AINA PITÄÄ SANOA JOS NAUHOITTAA. NIIN NE YRITYKSETKIN SANOO ALUSSA ,ETTÄ PUHELUNAUHOITETAAN.
Soitappa pankkiin tms, ei sanota enää!
Jos joku käskee ettei saa nauhoittaa, on tarkoitus tehdä rikos. Kinnulan hallinnossa aika yleistä, kunne joku muu voittaa vaalit!!
VirkaRikollisuuteen saatava nollatoleranssi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellisiä ja omituisia höpötyksiä sitä tänne kirjoitellaan...kerrassaan käsittämätöntä.
Vähäinen ymmärryksesi on kyllä havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on vakuutukset ja kameravalvonta jo aika usealla.Miksi muutit Kinnulaan takaisin kun niin vaikeaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on vakuutukset ja kameravalvonta jo aika usealla.Mites teidän oma taksi?
Onko verovelkaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites teidän oma taksi?
Onko verovelkaa?Ei ole taksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ollut poliisi jos on neuvonut nauhoittamaan. Tästähän pitää laittaa ,tutkinta päälle.
Harvinaisen viisas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippu kunnanjohtaja E. Nillittäjä teki rikosilmoituksenkin, tosin aiheeton mutta teki kuitenkin.
Kuvittelee olevansa putin? Tai kaikkivaltias maalaismafiajohtaja?
No, sätkynukkehan se on kepun toimistolta käsketään, Nilkkilä tanssii!Olipa osuva ilmaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmyys rehottaa.
- Anonyymi
Tottakai!!
Nikkilän kun tapasin ensimmäisen kerran hän alkoi epäasiallisesti huutamaan että ei saa nauhoittaa!!
Tästä arvasi että rikostahan se yrittää..
No, oikeusasiamies laittoi tuomioistuimen päätöksen täytäntöön vastustuksesta huolimatta!!
Olen jo neljästi voittanut oikeudessa kunnan, kustannus kuntalaisille 200 000eur pelkkiä oikeudenkäyntikuluja.
Kyse koululaiselle tehdystä kiusanteosta kunnan hallinnon tekemänä.
Kunta yritti säästää 100€ vuodessa, tämä oli heidän "motiivi"..
ME MAKSAMME..
Muistakaa vaaleissa heittää vanhat valtuutetut pihalle!- Anonyymi
Olihan se minullekkin yllätys miten epäasiallinen Nikkilä on..
Menimme neuvottelemaan asiasta, jossa on tuomioistuimen päätös olemassa, että miksi kunta ei noudata oikeuden päätöstä.
Nikkilä huutaa ensimmäisenä että neuvotteluja ei saa nauhoittaa..
Tästä tietysti voi päätellä, että rikosta yritetään... ja 5 kk saivatkin vielä jatkaa kiusantekoa kunnes opikeusasiamies puuttui kunnan laittomuuksiin..
Hieno hallinto? Kaikki saaneet laittomuuksista huomautuksia, nimeä vaihtavat välillä ja potkuja mm.Kanervio ja Heinonen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan se minullekkin yllätys miten epäasiallinen Nikkilä on..
Menimme neuvottelemaan asiasta, jossa on tuomioistuimen päätös olemassa, että miksi kunta ei noudata oikeuden päätöstä.
Nikkilä huutaa ensimmäisenä että neuvotteluja ei saa nauhoittaa..
Tästä tietysti voi päätellä, että rikosta yritetään... ja 5 kk saivatkin vielä jatkaa kiusantekoa kunnes opikeusasiamies puuttui kunnan laittomuuksiin..
Hieno hallinto? Kaikki saaneet laittomuuksista huomautuksia, nimeä vaihtavat välillä ja potkuja mm.Kanervio ja Heinonen..Olet aivan oikeassa hänen käyttäytymismallinsa suhteen. Todella epäasiallinen.
- Anonyymi
Kyllä sinä istut syytettyjen penkillä ja katotaan kuinka siellä näitä kirjoituksiasi tulkihet.
- Anonyymi
Minä käytän narua.
- Anonyymi
Nauhoittaminen on miellyttävämpi tapa.
- Anonyymi
Totta, aika heikoilla muuten on. Nikkiläkin valehteli viime tapaamisessa vaikka mitä satuja..
Ei kunta tosin kunnioita sopimuksiakaan, salonpääntielle tehtiin vesisopimukset mutta kepu/kok ottikin ja rakensi määrärahoilla omalle mökilleen vesilinjan.
Kuntalaisille hävitystä oikeudenkäynnistä suuri lasku..
Ei ihme että talous aina syöksykierteessä, kun rikolliset päättää rahoistamme..sulle, mulle periaatteella.. - Anonyymi
Muistakaa nauhoittaa, syyttäjän on uskottava kunnanjohtaja Nikkilää jos ei ole nauhoitetta!!
- Anonyymi
Nauhoittaminen on asiallista. Kumpikin osapuoli muistaa mitä on puhuttu.
- Anonyymi
Ilman nauhoitetta kunta on oikeassa!
Kepun maalaismafia.
Vaalit lähestyy, palautuuko luottamus hallintoon? - Anonyymi
Nauhoittaminen on hyvä tapa
- Anonyymi
Muistakaa kuntalaiset, että virkamiehet ovat meillä töissä. Ellei työ maita tai se tehdään jopa lakia rikkoen, niin sellaisesta virkamiehestä on päästävä eroon. Kunnanhallitus ja -valtuusto voi palauttaa lain kunnioituksen ellei nyt sitten itse ole sitä rikkomassa.
- Anonyymi
Harhaanjohtaja Nikkilän kanssa jos jutustelee, aina nauhoitus!!!
Sama neuvo koskee kunnan henkilökuntaa!
Poliisi ja syyttäjä mielellään suojelee towereitaan, mutta jos nauhoite, eivät pysty!- Anonyymi
Aivan oikein. Nauhoittaminen on ainoa turva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein. Nauhoittaminen on ainoa turva.
Salanauhoittamiseen on kaikilla perustuslaillinen oikeus, jos itse huoneessa.
Tämän perustuslaillisen oikeuden keput ja kunnanjohtaja yrittää kieltää!
Nauhoittakaa "vahingossa" aina, se tulee tarpeeseen kun kepulle luetaan syytteet. Jotain turvaa kannattaa jättää itsellekkin viroissa, luottamushenkilönä ja kuntalaisena.
- Anonyymi
Aina nauhoitin päällä nykyisin kun kepu lähelläkään
- Anonyymi
Missäs tämmöinen laki pykälä on . Mäkääpäs nauhoittamaan niin syylistytte ihan itse rikokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs tämmöinen laki pykälä on . Mäkääpäs nauhoittamaan niin syylistytte ihan itse rikokseen.
Heh, voi hra kunnanjohtaja nilkkilä. Kysy lakimieheltä kuntalaisten laskuun!
Tottakai saa nauhoittaa, eihön rikolliset muuten jäisi kiinni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, voi hra kunnanjohtaja nilkkilä. Kysy lakimieheltä kuntalaisten laskuun!
Tottakai saa nauhoittaa, eihön rikolliset muuten jäisi kiinniEi o kepulla eikä kenelläkään kieltää nauhoitusta;)
Nauhoitan aina.. siksi aina voitankin oikeudessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei o kepulla eikä kenelläkään kieltää nauhoitusta;)
Nauhoitan aina.. siksi aina voitankin oikeudessaKannattaa varmaan hiukan paremmin syventyä Suomen LAKEIHIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan hiukan paremmin syventyä Suomen LAKEIHIN.
Tutkittu asia. Nauhoittaa saa aina kun on itse läsnä.
- Anonyymi
Parasta itse suojelua.
- Anonyymi
Olipa harvinaisen väärä arvio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa harvinaisen väärä arvio.
Ai niin, se AMK-jatkotutkinto eli farmiliigan maisteri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, se AMK-jatkotutkinto eli farmiliigan maisteri.
Olipa harvinaisen väärään osunut tämäkin.
- Anonyymi
Aina kun kinnulan kunnan kanssa tekemisissä, nauhoitus päälle!
Voivat tehdä aiheettomia rikosilmoituksia, eihän ne pahoja kiusaamisia ole vaan vie hieman aikaa jos syyttäjä oikeasti tutkii kunnan johdon säälittäviä valituksia/rikosilmoituksia..- Anonyymi
Myös kunnanhallituksen ja lautakuntien kokoukset saa nauhoittaa, kun ei poistu itse paikalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös kunnanhallituksen ja lautakuntien kokoukset saa nauhoittaa, kun ei poistu itse paikalta.
Eikä tarvitse kertoa että nauhoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvitse kertoa että nauhoittaa
Hyvä tietää.. sivistyslautakunnan kokous kohta.
Rikolliset kiinni!
- Anonyymi
Myös puhelut kannattaa nauhoittaa.
- Anonyymi
Aina kun on epäilyttävän ja epäluotettavaksi todetun viranhaltian kanssa tekemisissä. Mm Nilkkilän ja Kinnulan kunnanhallituksen.
Samoin, kun istuu lautakunnissa yms. Voi ainakin puolustautua kun syyte tulee. - Anonyymi
Ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579