Kaisa Liski: Konkurssi ja Katuoja

Anonyymi

Suuret luulot, suureellinen elämä, ei juuri tuloja, konkurssi seurauksena.

Nyt kutsuu katuoja, rikkaudet vaihtuvat ryysyihin. Entiset ystävät alkavat kartella, varaa koktailtilaisuuksiin ei enää ole. Jetro on miljonääri, Kaisalle jää pelkät velat. Köyhän perheen tyttö sai maistaa hetken makeaa ja nyt hän jää ikuiseen varattomuuteen.

Teki vielä lapsenkin joka joutuu kestämään köyhyyden häpeän. Kaisan voisi pelastaa uusi tv-formaatti. Nainen voisi esitellä köyhien asumisoloja ja toimia kokemusasiantuntijana. Ohjelman nimeksi Kaisa Liski - Köyhyyden Kasvot.

197

12968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovin leuhka ja ylimielinen oli.

      • Anonyymi

        Kaisa voisi lopettaa tuon tekohymyn, kauheaa katsottavaa!


      • Anonyymi

        En tunne ihmistä, mutta ei Jeesustakaan kaikki halunneet tuntea, vaikka aistivat, että jotain erikoista toverissa on? Juuri siksi Jeesustakin karteltiin, liian hyväksi koettiin.
        Kyllä ihmistä ja lähimmäistä pitää ymmärtää ja avittaa, missä vaan voi, varsinkin vaikeuksissa on apu parempi, kuin kepitys.
        Sen mukaan, mitä olen kuullut, on entisen kiinteistökuningattaren toimintatavoissa ja ajattelussa ollut hiomista, tai hiomisen tarvetta?
        Tsemppiä joka tapauksessa, Kaisalle ja kaikille muillekin!
        Mauno Voutilainen


      • Anonyymi

        Mut hei, aika moni jamppa haluaisi Kaisan kanssa pomppimaan. On se vaan vietävän herkullinen pakkaus ja paranee vaan vanhetessaan. Oi Kaisa, märkä uneni, koita jaksaa näitä raskaita aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut hei, aika moni jamppa haluaisi Kaisan kanssa pomppimaan. On se vaan vietävän herkullinen pakkaus ja paranee vaan vanhetessaan. Oi Kaisa, märkä uneni, koita jaksaa näitä raskaita aikoja.

        ”On kallista olla mä”, sanoi Kaisa Liski 💰💳💸 Taitaa pitää paikkansa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne ihmistä, mutta ei Jeesustakaan kaikki halunneet tuntea, vaikka aistivat, että jotain erikoista toverissa on? Juuri siksi Jeesustakin karteltiin, liian hyväksi koettiin.
        Kyllä ihmistä ja lähimmäistä pitää ymmärtää ja avittaa, missä vaan voi, varsinkin vaikeuksissa on apu parempi, kuin kepitys.
        Sen mukaan, mitä olen kuullut, on entisen kiinteistökuningattaren toimintatavoissa ja ajattelussa ollut hiomista, tai hiomisen tarvetta?
        Tsemppiä joka tapauksessa, Kaisalle ja kaikille muillekin!
        Mauno Voutilainen

        tämä on tainnu tehtailla petoksia ym. työntekijöiden palkat maksamatta. törkeää verrata Jeesukseen. riman alituksen huippu.


    • Anonyymi

      Aloittaja tienaa toimintapiirissä 9e/pv. Ei tule konkurssia...

      • Anonyymi

        Minäkin tienaan kuntouttavassa päivärahan päälle 9€ ja pärjään paremmin kuin ns normaalitöissä,koska nyt ulosotto ei voi viedä mitään. Lisäksi saan Toimeentulotukea. Olen tyytyväinen ja onnellinen enkä välitä,jos minua haukutaan. Olen se pummi tai luuseri,aivan sama. Elän omaa elämääni. Välillä haen myös diakonilta apua. Kivaa elämää teillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tienaan kuntouttavassa päivärahan päälle 9€ ja pärjään paremmin kuin ns normaalitöissä,koska nyt ulosotto ei voi viedä mitään. Lisäksi saan Toimeentulotukea. Olen tyytyväinen ja onnellinen enkä välitä,jos minua haukutaan. Olen se pummi tai luuseri,aivan sama. Elän omaa elämääni. Välillä haen myös diakonilta apua. Kivaa elämää teillekin.

        Ennen kuin jäin varhaiseläkkeelle kolmisen vuotta sitten, selvitin eläkkeiden suuruuden. Se oli sopiva. Eli koska minulla oli pikavippi ja osamaksuista velkoja yli 20 000 euroa, otin lopputlin ja jätin velat pystyyn.
        Eläkkeitä saan himpan alle takuueläkkeen ja päälle asumistuet. Ulosotto on kädetön. Vuokran jälkeen minulle jää n 700 nettona. Pärjään mainiosti koska olin uusinut kaiken pesukoneista telkkariin ja mööpeleihin - osamaksuilla.
        Puhelin ja nettiliittymät olen säilyttänyt puhtaina eli maksanut aina. Samoin kotivakuutuksen ja sähkön. Niihin ei kulu paljon mitään. Avovaimon kanssa olemme pitäneet yhtä todella kauan. Emme asu saman katon alla virallisesti, se vaikuttaisi etuuksiin mm asumistukeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin jäin varhaiseläkkeelle kolmisen vuotta sitten, selvitin eläkkeiden suuruuden. Se oli sopiva. Eli koska minulla oli pikavippi ja osamaksuista velkoja yli 20 000 euroa, otin lopputlin ja jätin velat pystyyn.
        Eläkkeitä saan himpan alle takuueläkkeen ja päälle asumistuet. Ulosotto on kädetön. Vuokran jälkeen minulle jää n 700 nettona. Pärjään mainiosti koska olin uusinut kaiken pesukoneista telkkariin ja mööpeleihin - osamaksuilla.
        Puhelin ja nettiliittymät olen säilyttänyt puhtaina eli maksanut aina. Samoin kotivakuutuksen ja sähkön. Niihin ei kulu paljon mitään. Avovaimon kanssa olemme pitäneet yhtä todella kauan. Emme asu saman katon alla virallisesti, se vaikuttaisi etuuksiin mm asumistukeen.

        Kannattaa jatkossakin hoitaa ne puhelinliittymät ja vakuutukset, eikä kannata laittaa poikki, koska luottotiedoton ei saa uusia vakuutuksia ja moni puhelinoperaattori ei myönnä puhelinliittymää kuin ennakkomaksulla tai prepaid-liittymänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin jäin varhaiseläkkeelle kolmisen vuotta sitten, selvitin eläkkeiden suuruuden. Se oli sopiva. Eli koska minulla oli pikavippi ja osamaksuista velkoja yli 20 000 euroa, otin lopputlin ja jätin velat pystyyn.
        Eläkkeitä saan himpan alle takuueläkkeen ja päälle asumistuet. Ulosotto on kädetön. Vuokran jälkeen minulle jää n 700 nettona. Pärjään mainiosti koska olin uusinut kaiken pesukoneista telkkariin ja mööpeleihin - osamaksuilla.
        Puhelin ja nettiliittymät olen säilyttänyt puhtaina eli maksanut aina. Samoin kotivakuutuksen ja sähkön. Niihin ei kulu paljon mitään. Avovaimon kanssa olemme pitäneet yhtä todella kauan. Emme asu saman katon alla virallisesti, se vaikuttaisi etuuksiin mm asumistukeen.

        eli elät toisten kustannuksilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin jäin varhaiseläkkeelle kolmisen vuotta sitten, selvitin eläkkeiden suuruuden. Se oli sopiva. Eli koska minulla oli pikavippi ja osamaksuista velkoja yli 20 000 euroa, otin lopputlin ja jätin velat pystyyn.
        Eläkkeitä saan himpan alle takuueläkkeen ja päälle asumistuet. Ulosotto on kädetön. Vuokran jälkeen minulle jää n 700 nettona. Pärjään mainiosti koska olin uusinut kaiken pesukoneista telkkariin ja mööpeleihin - osamaksuilla.
        Puhelin ja nettiliittymät olen säilyttänyt puhtaina eli maksanut aina. Samoin kotivakuutuksen ja sähkön. Niihin ei kulu paljon mitään. Avovaimon kanssa olemme pitäneet yhtä todella kauan. Emme asu saman katon alla virallisesti, se vaikuttaisi etuuksiin mm asumistukeen.

        Minä en ehtinyt eläkettä odottamaan vaan sairastuin ja jäin sairaseläkkeelleja heti laittoivat eläkkellekun oikea ikä alkoi lähestyä. Minulta jäivelkaa muutamia vippejä ja opintolainasta vähän.seuraava askel oli kirje maistraatista ja edunvalvoja ja siltä ei voi välttyä.On nyt loppuelämän riesa,ellen kuole sitä ennen.Osamaksut ja vipit seuraavat sinua nin kauan kun asut EU alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ehtinyt eläkettä odottamaan vaan sairastuin ja jäin sairaseläkkeelleja heti laittoivat eläkkellekun oikea ikä alkoi lähestyä. Minulta jäivelkaa muutamia vippejä ja opintolainasta vähän.seuraava askel oli kirje maistraatista ja edunvalvoja ja siltä ei voi välttyä.On nyt loppuelämän riesa,ellen kuole sitä ennen.Osamaksut ja vipit seuraavat sinua nin kauan kun asut EU alueella.

        Juuri noin siinä käy.Olen kokenut saman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin jäin varhaiseläkkeelle kolmisen vuotta sitten, selvitin eläkkeiden suuruuden. Se oli sopiva. Eli koska minulla oli pikavippi ja osamaksuista velkoja yli 20 000 euroa, otin lopputlin ja jätin velat pystyyn.
        Eläkkeitä saan himpan alle takuueläkkeen ja päälle asumistuet. Ulosotto on kädetön. Vuokran jälkeen minulle jää n 700 nettona. Pärjään mainiosti koska olin uusinut kaiken pesukoneista telkkariin ja mööpeleihin - osamaksuilla.
        Puhelin ja nettiliittymät olen säilyttänyt puhtaina eli maksanut aina. Samoin kotivakuutuksen ja sähkön. Niihin ei kulu paljon mitään. Avovaimon kanssa olemme pitäneet yhtä todella kauan. Emme asu saman katon alla virallisesti, se vaikuttaisi etuuksiin mm asumistukeen.

        Just just.


    • Anonyymi

      Kohta lähtee ukkokii

      • Anonyymi

        Viisas ukko ei olisi koskaan koskenut tuohon suksisauvallakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas ukko ei olisi koskaan koskenut tuohon suksisauvallakaan...

        Jokainen lukija antaisi siementään ilolla, myöntäkää vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisas ukko ei olisi koskaan koskenut tuohon suksisauvallakaan...

        Kyllä minä olisin antanut seksiä ja lempinyt Kaisaa, ei ole väliä, onko varaton tai varakas, kun on haluttavan himoittava. Nyt on taas syksy, kun ei naisille kelpaa kunnon mies tai ehkä se johtuu siitäkin, että haen nättiä, leveälanteista, alkotonta. Pikkujoulujen aikaan naiset taas näyttää naisilta, sitten vasta leväällä uskalletaan hymyillä. Onneksi joulukuussa lähden karibialle nauttiin auringosta, sitten taas tammikuussa katselen näitä suu väärinpäin ja kännykän kanssa leikkiviä pysäkeillä


    • Anonyymi

      En yhtään ihmettele....sen verran leväperäistä näytti henkilön rahankäyttö olevan...kiinteistö Kaisa hassai luksus elämään rahaa oikein kunnolla joten oli ainakin minulle selvää ettei ruoalla ole valttia vaurastua....

      Kieltämättä olen kyllä ihmeissäni kun Hesassa kiinteistövälittäjä kun ajelee teslalla ja kulkee rolexit kädessä.....kertoo paljon asuntomarkkinoiden tilasta..

      • Anonyymi

        Vuonna 2013 Liski avasi arkielämäänsä Me Naiset -lehden haastattelussa. Tuolloin hän kertoi, että hänellä menee arkielämänsä pyörittämiseen reilu 10 000 euroa kuukaudessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2013 Liski avasi arkielämäänsä Me Naiset -lehden haastattelussa. Tuolloin hän kertoi, että hänellä menee arkielämänsä pyörittämiseen reilu 10 000 euroa kuukaudessa

        Kymppitonni kuussa elämiseen, nyt kyllä saa tottua paljon vähempään. Toimeentulotukea saa kohtuullisten asumiskustannusten jälkeen noin 500 euroa käteen, sillä ei luxuselämää vietetä. Parasta on hakea ruuat leipäjonoista, niitä on varmaan toistakymmentä ympäri pk-seutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2013 Liski avasi arkielämäänsä Me Naiset -lehden haastattelussa. Tuolloin hän kertoi, että hänellä menee arkielämänsä pyörittämiseen reilu 10 000 euroa kuukaudessa

        Kovaa on elää asuntovelallisten palkkiometsästäjänä vailla vastuuta kunhan puhuu,,,
        Todella olen aina ihmetellyt asuntovälittäjiä jotka myyvät toisten koteja vastuutta ja trendikäsammatti tuo vielä aivan liian suuren tulot kun vaikka oikeisiin töihin esim, lasten hoitamiseen tai kaupan kassan hommiin vertaaa ja heitä oikeasti tarvii , kiinteistövälittäjää ei kaipaa kukaan , hupakkokin myy omaa itseään välittäjä toisten omaa ja varsinkin kaisa oli aivan liian syvältä.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymppitonni kuussa elämiseen, nyt kyllä saa tottua paljon vähempään. Toimeentulotukea saa kohtuullisten asumiskustannusten jälkeen noin 500 euroa käteen, sillä ei luxuselämää vietetä. Parasta on hakea ruuat leipäjonoista, niitä on varmaan toistakymmentä ympäri pk-seutua.

        En tiedä millä yhtiömuodolla Kaisa on bisnestään pyörittänyt, mutta jos OY, niin ei siinä mene kuin alkupääoma hukkaan. Alimmillaan muutama tonni. Siitä voi sitten iloisesti jatkaa elämäänsä uuden firman kanssa.


    • Anonyymi

      Miksi en ole yllättynyt? Näitä "mukarikkaita" kun alkaa putoileen, niin ryminä käy. Koska Jetin vuoro?

      • Anonyymi

        Vielä verottajalta erikoistilintarkastus pesälle, niin hyvin menee.


      • Anonyymi

        Jeti on hoitanut asiansa hyvin, yritystoiminta takoo hyvin voittoa. Ei tule kokemaan Kaisan kohtaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeti on hoitanut asiansa hyvin, yritystoiminta takoo hyvin voittoa. Ei tule kokemaan Kaisan kohtaloa.

        Mistä tiedät? Suomessa on paljon velkaraha-elviksiä.

        Jos on luottotiedot kunnossa saattaa pankilta ja autorahoitukselta, sekä joiltakin jopa venerahoitusyhtiöiltä saada luottoa, ja tämä niinsanottu "rikkaus" toteutuu käytännössä pienehköjä kuukausimaksuja lainanlyhennysten muodossa. Autot ja veneet ovat siis vain "lainassa".

        Sosialistisessa Suomessa ei ole todellisuudessa aidosti rikkaita muut kuin veroparatiiseja hyväksikäyttävät kavaltajat.

        Sosialismiin ei liity vaurastuminen. Syystä tai toisesta suomalaiset ovat halunneet Suomen sosialistiseksi.

        Sosialismi on laiskuutta ja vetelyyttä sekä kurjuuden jakamista.

        Sosialistina voi vain maata löhötä tekemättä mitään, ja samalla omalle saamattomuudelleen voi sosialisti antaa itse itselleen siunauksen ja selityksen laiskuudelleen, ja tuudittautua tyytyväisyyden tunteeseensa siitä, ettei tee mitään.

        Tavoitteellisessa ilmapiirissä olisi saavuttaminen ja yrittäminen hyve. Sosialismissa vain tyhmä mitään edes yrittäisi koska työn tulokset pitää jakaa makailijoille.
        Sosialismi on myös rakenteellisen velttouden hyväksymistä.

        Sosialisti katsoo kieroon kaikkia jotka eivät ole jakamassa kurjuutta, koska on yleisesti tiedossa että sosialismin keskellä menestyminen vaatii vilunkikeinoja ja tekoja.

        Oletan että Jetrolla on myös velkaraha vastapainona, kuten Suomessa yleensä on kaikilla tähän asti nähdyillä elvistelijöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeti on hoitanut asiansa hyvin, yritystoiminta takoo hyvin voittoa. Ei tule kokemaan Kaisan kohtaloa.

        Ei pidä paikkaansa, monessa firmassa näyttää olevan mukana, mutta suurin osa tekee tappiota. Tekee rahansa onnenpyörää pyörittämällä ja muilla televisio ohjelmilla, ei bisneksillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät? Suomessa on paljon velkaraha-elviksiä.

        Jos on luottotiedot kunnossa saattaa pankilta ja autorahoitukselta, sekä joiltakin jopa venerahoitusyhtiöiltä saada luottoa, ja tämä niinsanottu "rikkaus" toteutuu käytännössä pienehköjä kuukausimaksuja lainanlyhennysten muodossa. Autot ja veneet ovat siis vain "lainassa".

        Sosialistisessa Suomessa ei ole todellisuudessa aidosti rikkaita muut kuin veroparatiiseja hyväksikäyttävät kavaltajat.

        Sosialismiin ei liity vaurastuminen. Syystä tai toisesta suomalaiset ovat halunneet Suomen sosialistiseksi.

        Sosialismi on laiskuutta ja vetelyyttä sekä kurjuuden jakamista.

        Sosialistina voi vain maata löhötä tekemättä mitään, ja samalla omalle saamattomuudelleen voi sosialisti antaa itse itselleen siunauksen ja selityksen laiskuudelleen, ja tuudittautua tyytyväisyyden tunteeseensa siitä, ettei tee mitään.

        Tavoitteellisessa ilmapiirissä olisi saavuttaminen ja yrittäminen hyve. Sosialismissa vain tyhmä mitään edes yrittäisi koska työn tulokset pitää jakaa makailijoille.
        Sosialismi on myös rakenteellisen velttouden hyväksymistä.

        Sosialisti katsoo kieroon kaikkia jotka eivät ole jakamassa kurjuutta, koska on yleisesti tiedossa että sosialismin keskellä menestyminen vaatii vilunkikeinoja ja tekoja.

        Oletan että Jetrolla on myös velkaraha vastapainona, kuten Suomessa yleensä on kaikilla tähän asti nähdyillä elvistelijöillä.

        Sosialistit (muka) kansanedustajat pärjäävät parhaiten ml. A Rinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, monessa firmassa näyttää olevan mukana, mutta suurin osa tekee tappiota. Tekee rahansa onnenpyörää pyörittämällä ja muilla televisio ohjelmilla, ei bisneksillä.

        Kämpät osti Jeti.


    • Anonyymi

      Kiinteistökaisa taisi maksaa itselleen firmassa enemmän palkkaa kuin tarpeeksi....muille ei sitten riittänytkään rahaa..

      • Anonyymi

        Kahden miljoonan euron liikevaihdolla tappiota on tullut 403 000 euroa. Suurin yksittäinen kuluerä on ollut palkat, joihin on uponnut 915 000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden miljoonan euron liikevaihdolla tappiota on tullut 403 000 euroa. Suurin yksittäinen kuluerä on ollut palkat, joihin on uponnut 915 000 euroa.

        Ainakin puolet palkoista meni omaan taskuun. Kun varallisuutta on riittävästi haalittu niin sitten voi tehdä konkurssin hyvillä mielin ja alkaa etsii uutta businesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden miljoonan euron liikevaihdolla tappiota on tullut 403 000 euroa. Suurin yksittäinen kuluerä on ollut palkat, joihin on uponnut 915 000 euroa.

        kohta saa liitolta hyvän työttömyyspäivärahan itse on tolta ostaisi periaatteessa mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden miljoonan euron liikevaihdolla tappiota on tullut 403 000 euroa. Suurin yksittäinen kuluerä on ollut palkat, joihin on uponnut 915 000 euroa.

        Onko Duudsonien Jukka harrastanut samaa 'luovaa kirjanpitoa'?


    • Anonyymi

      Muistan varmasti aina tämän kun Kaisa tulee puheeksi: On kallista olla mä...🤑

      • Anonyymi

        Meillä kaikilla on muuten rajotteita lausahti kansanedustaja Susanna Koski. Toki nykyään entinen edustaja.


    • Anonyymi

      Ahneelle on paskanen loppu, näin kävi Kaisalle.

      • Anonyymi

        Niinpä. Oikein sille naikkoselle. Naurattaa.


    • Anonyymi

      Tulette vielä näkemään, miten Kaisa selättää tämänkin. Katseesta sen näkee. Periksi ei anna. Ja onhan se nyt virkistävää, ettei kaikki ole luusereita. Kohta voi kuukaudessa elämiseen mennä jo reippaasti enemmän, kuin kymppi.

      • Anonyymi

        Harkittu siirto....firma putsattiin varoista kulut jätettiin velkojille....kohta uutta firma pystyyn.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harkittu siirto....firma putsattiin varoista kulut jätettiin velkojille....kohta uutta firma pystyyn.....

        firman nimi pelastettiin kuukausi sitten eli nyt jo uusi firma pystyssä LKV Kaisa Liski.

        Firma putsattu varoista ne palkat ne palkat noi kulut noi kulut

        idiootit täällä luulee että kimuli pennitön VOI HELLANLETTAS ja uskotte tosissanne kun naistenlehdessä lukee että menee vuodessa 120 000 euroa ylelliseen elämään...SUOMI NAINEN HELPPO NAKKI!!!!!!

        Lupasi itsekin ettei oo varautunut maksamaan 700 000 euron korvauksia eikä maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        firman nimi pelastettiin kuukausi sitten eli nyt jo uusi firma pystyssä LKV Kaisa Liski.

        Firma putsattu varoista ne palkat ne palkat noi kulut noi kulut

        idiootit täällä luulee että kimuli pennitön VOI HELLANLETTAS ja uskotte tosissanne kun naistenlehdessä lukee että menee vuodessa 120 000 euroa ylelliseen elämään...SUOMI NAINEN HELPPO NAKKI!!!!!!

        Lupasi itsekin ettei oo varautunut maksamaan 700 000 euron korvauksia eikä maksa.

        "Lupasi itsekin ettei oo varautunut maksamaan 700 000 euron korvauksia eikä maksa."

        Sitten on ulosotossa 15 vuotta, vouti vie nettotuloista kolmasosan ja ulosmittaa kaiken omaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lupasi itsekin ettei oo varautunut maksamaan 700 000 euron korvauksia eikä maksa."

        Sitten on ulosotossa 15 vuotta, vouti vie nettotuloista kolmasosan ja ulosmittaa kaiken omaisuuden.

        Laittanut omaisuutensa ehkä ukkonsa nimiin, niin saavat pitää maalaiskartanonsa ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lupasi itsekin ettei oo varautunut maksamaan 700 000 euron korvauksia eikä maksa."

        Sitten on ulosotossa 15 vuotta, vouti vie nettotuloista kolmasosan ja ulosmittaa kaiken omaisuuden.

        jos hänellä on tosi rikkaita kavereita niin voi elää niiden luona sen aikaa kun saa ulosottovelat anteeksi. sit aloittaa puhtaalta pöydältä ja hyvittää sen kavereilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittanut omaisuutensa ehkä ukkonsa nimiin, niin saavat pitää maalaiskartanonsa ym.

        ei omaisuuden toisen nimiin laitto toimi,sitäkin kautta voi periä valtio omansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harkittu siirto....firma putsattiin varoista kulut jätettiin velkojille....kohta uutta firma pystyyn.....

        Sen tiedän aivan varmasti, että Kaisa osaa kirjoittaa oikein cocktailtilaisuus, toisin kun tämän palstan räksyttäjät. Kyllä Kaisa nousee vielä ja näyttää. Jos et koskaan epäonnistunut, et ole tehnyt tarpeeksi vaikeita asioita.


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        ei omaisuuden toisen nimiin laitto toimi,sitäkin kautta voi periä valtio omansa

        Jep. Verottaja kyllä pönkii omaisuuden siirrot puolison ja sukulaisten nimiin takautuvasti useamman vuoden ajalta kun vähääkään haiskahtaa sille, että konkkaa on valmisteltu vuosia maksamalla yritykseltä jalat alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tiedän aivan varmasti, että Kaisa osaa kirjoittaa oikein cocktailtilaisuus, toisin kun tämän palstan räksyttäjät. Kyllä Kaisa nousee vielä ja näyttää. Jos et koskaan epäonnistunut, et ole tehnyt tarpeeksi vaikeita asioita.

        Niin tai kyse voi olla siitäkin, että ne jotka eivät epäonnistu ovat realistisempia osaamisensa suhteen ja hallitsevat työnsä. Moni lentää harrastuksenaan, mutta ei se heistä tee epäonnistuneita vaikka kaikista eivät avaruuteen asti nousisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tiedän aivan varmasti, että Kaisa osaa kirjoittaa oikein cocktailtilaisuus, toisin kun tämän palstan räksyttäjät. Kyllä Kaisa nousee vielä ja näyttää. Jos et koskaan epäonnistunut, et ole tehnyt tarpeeksi vaikeita asioita.

        Kaisa ei nouse enää mitään muuta kuin krapulassa pussit silmien alla hakemaan sorbuspulloa...siihen se pystyy koska muuta se ei saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Verottaja kyllä pönkii omaisuuden siirrot puolison ja sukulaisten nimiin takautuvasti useamman vuoden ajalta kun vähääkään haiskahtaa sille, että konkkaa on valmisteltu vuosia maksamalla yritykseltä jalat alta.

        Tuota noinas. lueppa talvivaaraan asioista ja kuinka ketterästi toimitusjohtaja suoritteli erinäisiä omaisuuden suojaustoimia.
        niin paremmin tiedät kuinka niitä asioita käytännössä hoidellaan, ilman sangtioita. tokihan se on pärstä kertoimesta kiinni, kuinka lakeja tulkitaan.
        talvivaaraan kipattii valtion varoja satoja miljoonia ja osakkeiten omistajissa virkamiestä ja poliitikkoa.. siinä putsattii ja kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa ei nouse enää mitään muuta kuin krapulassa pussit silmien alla hakemaan sorbuspulloa...siihen se pystyy koska muuta se ei saa.

        Onko Sorbus tullut takaisin Alko:n valikoimaan ? ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harkittu siirto....firma putsattiin varoista kulut jätettiin velkojille....kohta uutta firma pystyyn.....

        Se on petos? Häkki heilahtaa.


      • Anonyymi

        Kyllä Kaisa tästä selviää. Kova mimmi Elämä jatkuu raha on vain rahaa


    • Anonyymi

      Voi-voi, miten Kiinteistökuningatar nyt maksaa 700 tonnin korvaukset, korko juoksee koko ajan!

      • Anonyymi

        Ei mitenkään. Ulosottoon menevät ja Kaisa on maksukyvytön. Kiinteistöalalla maine mennyt, eiköhän liene edessä pakollinen uran vaihto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitenkään. Ulosottoon menevät ja Kaisa on maksukyvytön. Kiinteistöalalla maine mennyt, eiköhän liene edessä pakollinen uran vaihto.

        Ulosotto vanhenee vasta 15 vuodessa ja jos kyse rikoksista niin 20 vuodessa. Kiinteistökuningatar on eläkeikäinen kun vouti vihdoin jättää rauhaan. Edessä on pitkä ulosottohelvetti!


      • Anonyymi

        On ravintola ja uusi kiinteistövälitys firma on upea talo auto perhe et hyvin pyyhkii..Tsemppia vaan kyllä se siitä lähtee


    • Anonyymi

      Kiinteistö-Kaisalta lähtee duunit alta, kun asiakkaat eivät enää luota siihen, eikä myynti kulje. Huimasta alamäestä ja asioiden karmeasta tilasta hän voi syyttää ainoastan itseään.

      Kun leuhkii ja egoilee, sekä sössii asiansa perusteellisesti, siinä lähtee katu-uskottavuus ja yhteistyökumppanit. Kaisa kusi omiin muroihinsa!
      Kaisan unelmalinnat ja korttitalot kaatuvat, jäljelle jää vain ulosottoviranomainen, joka kyllä jaksaa kolkuttaa.

    • Anonyymi

      No mutta Kaisa voi myydä Torissa minkkiturkit pois, 200 egee kappale. Niillä saa hernerokkaa pitkäks aikaa.... ;-)

    • Anonyymi

      Kaisa on ovela kettu, kyllä hänellä on satoja tuhansia jemmassa mutta ei hän anna niitä voudille. Kenellä onni on hän onnen kätkeköön!

      • Anonyymi

        Kyllä hän nyt on kusessa, Vivalle 800 te saatavia, juttu hovissa. Tulee häviämään sen ja talo menee. Mies lähtee jos on vähänkään järjissään. Rosvolle ihan oikein. Ei kukaan vie työntekijöitä ja toimeksiantoja jos on vähänkin järjissään. Ihan oikein!


      • Anonyymi

        TOTTA KAI ON

        laskee viiden viimeisen vuoden palkkiot ja kulut lähempä miljoonaa euroa väkisinkin

        IDIOOTIT TÄÄLLÄ USKOO ETTÄ TUHLANNUT KAIKKI KUN ON NAISTENLEHTIIN antanut haastatteluja että ylelliseen elämään menee 10 000 euroa kuussa...….SUOMI NAINEN helppo nakki voi kusettaa vaika joka paeva ja suominainen ei huomaa mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän nyt on kusessa, Vivalle 800 te saatavia, juttu hovissa. Tulee häviämään sen ja talo menee. Mies lähtee jos on vähänkään järjissään. Rosvolle ihan oikein. Ei kukaan vie työntekijöitä ja toimeksiantoja jos on vähänkin järjissään. Ihan oikein!

        Kaisalla on veroparatiiseissä vaikka millä mitalla massia, kyllä hän pärjää, ulosottomies jää nuolemaan näppejään!


      • Anonyymi

        Niin no, kun yritys on osakeyhtiö, niin miksi Kaisa enää maksaisi yhtiön veroja. Se on pesänhoitajan homma, eikä ne mene Kaisan henkilökohtaisista varoista. Ei kannata kommentoida, jos ei ymmärrä yhtään mitään yritystoiminnasta tai osakeyhtiöstä.


    • Anonyymi

      En tunne Kaisa Liskiä, en ole koskaan kuullutkaan. Miksi vatvotte täällä toisten asioita?

    • en tunne minäkään. liekkö ollut joku kiinteistövälittäjä? ikävä asia hänen kohdallaan.

      • Anonyymi

        Luit kuitenkin ketjua aika pitkään ja jaksoit viedä kommentoidakin. Mummotkin jo muuten tietää, että jos googlettaa nimen, tietoa pukkaa...


    • Anonyymi

      Minusta ne Kaisan tv-ohjelmat olivat erinomaisia Ymmärsin heti niistä sen pintakuohunnan keskeltä villakoiran ytimen. Olen ikuisesti kiitollinen Kaisa Liskille ja hänen ohjelmilleen. Niissä annettiin aivan hätkähdyttävä bisnesneuvoja, nehän oli upotettu sen kaiken keskelle.

      Otin käyttöön niitä Kaisan neuvoja ja voittoa on tullut keskimäärin 400.000 €:a/vuosi. Se riittää aivan mainiosti minulle. Jään eläkkeelle reilun vuoden päästä 34-vuotiaana. Voin vakuuttaa, että rikastuminen on taivaallista. Kiitos Kaisa.

      • Anonyymi

        Kaisa ei kuitenkaan itse onnistunut omien neuvojensa kanssa.
        Mikä meni pieleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa ei kuitenkaan itse onnistunut omien neuvojensa kanssa.
        Mikä meni pieleen?

        Odotan uutta TV-kautta ja pliis ilman niitä yrmeitä VIVAN miehiä.


      • Anonyymi

        Hah! Vain 400 000€ vuodessa voittoa? Ja täällä tuolla summalla elvistelet?
        Tulehan takaisin palstalle, kun voitto on YLI 1M €!
        Köyhä...


    • Anonyymi

      Näin suomalainen lyö ihmistä joka on veroeurot maksanut Suomeen ja jopa työllistänyt toisia ihmisiä. Surullista.

      • Anonyymi

        No verothan se on juuri jättänytkin maksamatta ! Verottajan saatavat liki 2 miljoonaa ! Ilmeisesti ainoat verot mitä se on maksanut on alv:t ostamistaan luksuslaukuista yms. krääsästä . Autotkin oli leasingilla nyt konkkaan menneen yrityksen nimissä.


      • Anonyymi

        Arvoisat kommentoijat! Millä oikeudella voi toista ihmistä haukkua näin niinkuin nämä kirjoitukset? Kaisa on julkisuuden henkilö, mutta aivan samanlainen, erehtyiväinen niinkuin me kaikki taviksetkin! HÄVETKÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No verothan se on juuri jättänytkin maksamatta ! Verottajan saatavat liki 2 miljoonaa ! Ilmeisesti ainoat verot mitä se on maksanut on alv:t ostamistaan luksuslaukuista yms. krääsästä . Autotkin oli leasingilla nyt konkkaan menneen yrityksen nimissä.

        Jos verovelka oli keväällä lehtitietojen mukaan 10 000€, niin miten se voi olla 6kk myöhemmin jo 2m€. Jokin väitteessäsi ei täsmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisat kommentoijat! Millä oikeudella voi toista ihmistä haukkua näin niinkuin nämä kirjoitukset? Kaisa on julkisuuden henkilö, mutta aivan samanlainen, erehtyiväinen niinkuin me kaikki taviksetkin! HÄVETKÄÄ

        Häpeä itse! Tässä ketjussa puhutaan täyttä asiaa!
        Se on itse itsensä ylentänyt, rahoillaan rehvastellut ja lopulta saavuttanut täydellisen epäonnistumisen, eli mahalaskun.
        Itse Kaisa on häpeänsä luonut ja julkisuuteen tuonut. Meillä muilla ei ole mitään hävettävää, tuolla petollisella petolinnulla sitäkin enmmän. Huijari joutuu kärsimään.
        Sitä niittää, mitä kylvää.

        On se nolo!


      • Anonyymi

        Tottakai lyö ja pitääkin jos se lyöty on kusettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No verothan se on juuri jättänytkin maksamatta ! Verottajan saatavat liki 2 miljoonaa ! Ilmeisesti ainoat verot mitä se on maksanut on alv:t ostamistaan luksuslaukuista yms. krääsästä . Autotkin oli leasingilla nyt konkkaan menneen yrityksen nimissä.

        Eikös siellä joku entinen työnantaja niitä rahoja vaatinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No verothan se on juuri jättänytkin maksamatta ! Verottajan saatavat liki 2 miljoonaa ! Ilmeisesti ainoat verot mitä se on maksanut on alv:t ostamistaan luksuslaukuista yms. krääsästä . Autotkin oli leasingilla nyt konkkaan menneen yrityksen nimissä.

        Alvi pitää maksaa, muuten verottaja laittaa hyrskyn myrskyn.


    • Anonyymi

      Kannattaako ruveta yrittäjäksi, hallitus ja Sipilä , Orpo intoilee yrittäjyyttä,mutta sehänon utopiaa.

      Yrittäjäksi ei kannta ruveta, kun eivät pärjää omillaan,tukia , apuja jne.Eli mikä se on monelle työ,yrittäjyys. Usella ei mitään koulutusta ja yrittäjäksi saa ryhtyä kuka tahnsa poropeukalo.

      Olikohan Kaisallakin huono karma,kun hienoelämä muuttuukin arkiseksi taviksen elämäksi.

      Toivottavsti voittaa korkeimmassa tuon oikeusprosessin,ettei jää loppuelämän velat harteilleen ja lasten maksettaviksi.

      • Anonyymi

        Ei jää lapsille. Perintöä ei ole pakko ottaa vastaan.


      • Anonyymi

        Kannattaisi vähän ajatella , kyllä jokainen nainen joutuu ihan arkielämässä tekemään oikeita töitä. Monellako suomalaisella naisella on kotiapulainen nykyisin, korkeintaan jollain politiikolla!


      • Anonyymi

        Onko Orpolla kokemusta yrittäjyydestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Orpolla kokemusta yrittäjyydestä?

        Yrittänyt suunnitella Kaisan tapaisille laillista reittiä kusettaa verottajaa ja taviksia ilman reissua Kakolaan?


    • Anonyymi

      Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

    • Jos Liski kuuluisi moottoripyörä harrastajiin niin syytettäisiin törkeästä petoksesta ja velallisen epärehellisyydestä.
      Olisi etsintäkuulutettu ellei olisi jo poliisi hakenut.

      Mutta tokihan asian voi nähdä konkurssinakin...

      :'D

    • Anonyymi

      Voi helvetti että kateus pistää kirjoittamaan kaikkea paskaa. Lyökää lyötyä, vaikka kuinka on julkisuuden henkilö. Tällaset asiat pitäs sivuuttaa olan kohautuksella ja omilla ajatuksilla. En ymmärrä tällaista vellomista toisten, joka ei edes ole tuttu muutenkuin julkisuudesta, asioilla ja olemuksella. Mitettikääs omalle kohalle........

    • Anonyymi

      Kaisa liski eikun hesen jonoon ,euron juustahampari käteen ja taas miljoonat alkaa naisten lehdissä tulemaan!! Onnea valitsemalle tielle!!

      • Anonyymi

        TV-formaatti Kaisa Liski & Leipäjonot, Kaisa ja Hursti baanalla jne.
        Kaisan kuppi koot kuntoon pukeutumis-ohjelma.


      • Anonyymi

        Kaisa on ammattitaitoinen kokki, että ruokaa osaa tehdä ihan itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV-formaatti Kaisa Liski & Leipäjonot, Kaisa ja Hursti baanalla jne.
        Kaisan kuppi koot kuntoon pukeutumis-ohjelma.

        Monestako vetoa, että Hurstin 'palkka' on lähes Liskin tasoa. Tällaiset osaavat kusettaa toisin kuin Ranta-ahot ja muut prätkäbellet.


    • Anonyymi

      Onhan Liskillä Vuittonia, koruja, ehkä taidetta ja muuta arvo kamaa (irtainta) kymmenien tuhansien eurojen arvosta, juuri sellaista mitä ei katsota kuuluvan normaali eläjän arkeen.
      Kuinka vouti suhtautuu sellaisiin, ovatko UO kelpoisia?

    • Anonyymi

      No niin nyt on kiva jauhaa paskaa toisesta kun on menee huonosti mikä helvetti teitä vaivaa?

      • Anonyymi

        Sanopa muuta, Suomessa yksityinen yrittäjä lytätään herkästi mutta mites sen "Talvivaaran"kanssa oli? Rahat hävisivät "herrojen" mukana!! Kesämökkiläiset saivat paskat rannoilleen!


      • Anonyymi

        No sehän kuuluu suomalaisuuteen pysyvästi? Juuri tuosta syystä muutin pois suomesta jo 6 vuotta sitten, ja en todellakaan ole katunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän kuuluu suomalaisuuteen pysyvästi? Juuri tuosta syystä muutin pois suomesta jo 6 vuotta sitten, ja en todellakaan ole katunut.

        Olisipa Liskikin muuttanut Epsanjaan tai Viroon, sen kusetuksesta tuli iso lasku kansalle.


    • Anonyymi

      Kuka sen Kaisan asuman talon omistaa.
      Sen kun myy, niin maksaa puolet noista vahingonkorvauksista.

    • Anonyymi

      Kaisa selviää koko hommasta kuivin jaloin. Firman velat on firman velkja eikäne tule Kaisan maksettavaksi. Vanhat velat hän on jo kuitannut ja osasta riidellään hovissa. Kaisa voittanee casen. Kaisalla on jo uusi firma, jonka kautta voi tehdä töitä eikä sitä koske vanhan firman velat eikä henk koht velat. Kaisan luxuselämä jatkuu nrmaaliin tapaan.

      • Anonyymi

        Mutta kuka tuon lystin maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuka tuon lystin maksaa?

        Veronmaksajat eli me.


      • Anonyymi

        Kyllä verottaja ja uo-virasto puuttuu vielä peliin. Liekö sanktioita tulossa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä verottaja ja uo-virasto puuttuu vielä peliin. Liekö sanktioita tulossa?!

        Mitä tässä vuosikymmenten saatolla nähnyt työelämässä näitä nousukkaita, aina sama kaava nousu ja tuho. Sitten haukutaan yhteiskuntaa. Ne yrittäjät jotka osaavat pitää jalat maassa ja pelata niin, että vaikeinakin aikana pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä verottaja ja uo-virasto puuttuu vielä peliin. Liekö sanktioita tulossa?!

        Leuhkat oli jutut. Ajeli sellaisilla autoillakin joihin ei ollut edes varaa. Yhtä säälittävä kuin Matti Nykänen joka ajeli jollain pikavippilainalla rahoitetulla autolla. Nää kouluttamattomat on niin avuttomia. Kai tuollainen saa jo liiketoimintakiellon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leuhkat oli jutut. Ajeli sellaisilla autoillakin joihin ei ollut edes varaa. Yhtä säälittävä kuin Matti Nykänen joka ajeli jollain pikavippilainalla rahoitetulla autolla. Nää kouluttamattomat on niin avuttomia. Kai tuollainen saa jo liiketoimintakiellon.

        Vain todella köyhä ajaa velkaautolla,en tajua ihmisiä jotka ostavat jonkun auton velaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tässä vuosikymmenten saatolla nähnyt työelämässä näitä nousukkaita, aina sama kaava nousu ja tuho. Sitten haukutaan yhteiskuntaa. Ne yrittäjät jotka osaavat pitää jalat maassa ja pelata niin, että vaikeinakin aikana pärjää.

        Juu.Onhan näitä nähty.Kiinteistönvälitysalalla jos jossakin on maine tärkeää ja tämä Liski on kyllä maineensa menettänyt monellakin tavalla.
        Ja sellaisesta välittäjästä joka rehvastelee kalliilla elänäntyylillään tulee ensimmäisenä mieleen ylisuuret palkkiot.


      • Anonyymi

        Maine on jo mennyt. Kuka siltä enää ostaa mitään. Lisäksi hovissa oleva 700 000 tulee Kaisan maksettavaksi. Ja seuraava oikeudenkäynti tontin myynnistä on jo odottamassa. -Jokainen ymmärtää, ettei tuollaisia tuloja, joilla Kaisa elosteli julkisuudessa, saada rehellisellä toiminnalla. Lisäksi on riitaantunut joidenkin yhteistyökumppaneiden kanssa matkan varrella (tv:ssäkin Teuvo Lomanin ja entisen työnantajansa kanssa). Businessnainen ei tiennyt, mihin rahat katosivat brutto- ja nettopalkan välistä!


    • Anonyymi

      Hutisalo köyhyysohjelmaan mukaan 15 000€/kk tuloillaan.

    • Anonyymi

      Kepu kepulampi Sipilä liski
      Sipilä tarkisti mutta mitä???
      KEPUN konkkakuningattaren
      Tammikuu 2019 Nyt se on varmaa - Kaisa Liski on keskustan eduskuntaehdokas: Jopa pääministeri Juha Sipilä syynäsi Kaisan taustat

      Kaisa Liskin ehdokkuutta harkittiin tavallista huolellisemmin, sillä hänellä on oikeusprosessi riita-asiassa kesken.

      Lokakuu 2019 Nyt Kaisa Liskin elämässä pyyhkii kokonaan uudet tuulet.

      Liski on hakenut kiinteistönvälitysyrityksensä konkurssiin. Asia selviää Kanta-Hämeen käräjäoikeudesta, jonne hakemus on saapunut tiistaina 21.10.

      – Yritys on maksukyvytön, yrityksellä ei ole omaisuutta.

    • Anonyymi

      Suomessa on muutamia kymmeniä, korkeintaan sata henkilöä, jotka pystyvät elämään samanlaista elämää kuin Kaisa Liski eli aikoinaan julkisuudessa ja hekin ovat aikalailla eläkeiässä ja pitkän päivätyön tehnyt. Lähes ryysyistä lähteneet alkuun. Elämä voi olla ylellistä, mutta tuojen lisäksi on paljon velkaa ja tulot voivat loppua koska hyvänsä. Henkilöllä voi olla paljon varallisuutta, mutta vähän käteistä rahaa, Kaisalla oli paljon rahaa hetkittäin käytössä, mutta varallisuutta vähän ja paljon velkaa tietääkseni julkisuuden mukaan. Näille pintaliitäjille on tullut yleensä aika nopeasti varattomuus, jos julkkiksia seuraatte.

    • Anonyymi

      Kaisan kaltainen superlahjakas nainen saa aina töitä. Täällä vinkuvista LUUSEREISTA ei voi samaa sanoa!

      • Anonyymi

        Meinaat että kandee ottaa duuniin muija joka saisi sunkin firman konkkaan?


    • Anonyymi

      Kyllä taas kateellinen kansa rumasti arvostelee ja haukkuu. Terveisin päiväkodin täti

    • Anonyymi

      Kuinkas sillä meni noin niinku omasta mielestä?

    • Anonyymi

      Kuka on kaisa liski???😎

      • Anonyymi

        Se oli se joka myi hometta.


    • Anonyymi

      Liski ja Torppa ottelevat samassa sarjassa.

    • Anonyymi

      Kateelliset haluaa pahaa. Kannattaa siunata kaisaa

      • Anonyymi

        Joo, toivottavasti pärjää maailman-cupissa. Se pystyammunta Kaisalla on takkuillut. Siihen siunausta, jotta laikat kaatuu ens talvena.


    • Anonyymi

      Onko nyt niin, että rikkaat herrat voisivat auttaa Kaisaa, he jotkaovat saaneet miljoonia. Kais tarvitsee apua ettei romahda.

      Meneekö kaikki myös miehen omaisuus.

      Kyllähän se rikkaus toi hänelle leveilyä ja niinhän n esanoo aina, ettäa ahneella on aina
      loppujen lopuksi paskainen loppu.

      Kannattaako suomessa olla yrittäjä, kun tuosta menevät konkaan , saavat apuja, tukia,mutta ei yrittäjyys kannata.

      Kaisankin söi kateellinen entinen yrittäjä, joka kateuttaan söi toisen siinä todellista suomalaisuutta ja katkeruutta, ja he olivat mihhiä eli mieskin voi olla akka!

      Sipilä, Orpo usuttvat yrittäjyyttä mutta ei se ole mikään kultakaivos olejos ei pärjää silllä yksin, vaan haetaan erilaisi tukia,apuja näin ei pidä olla sitten voi lopettaa.

      • Anonyymi

        Kaatuuko Stokka seuraavaksi, kun Kaisa ei enää käy??


    • Anonyymi

      Tämä Kaisa on tunnettu jo ennen julkkiselämää hoitajanakin ilman mitään pätevyyttä... kertoi opiskelevansa lääkäriksi samalla... arvatkaapa uskoiko kukaan. Todellinen manipuloiva ihminen

    • Anonyymi

      Kaisan asiat on järjestyksessä. Velat on yrityksen joka meni konkkaan ei Kaisan. Kaisa porskuttaa jatkossakin ja oli jo ehtinyt perustaa uuden yrityksen, jolla ei ole velkaa. Luxus elämäntyyli jatkuu.

    • Anonyymi

      on tää ihme touhua haukutaan ihmistä joka on sentään yrittänyt ja joku ääliö veti Matti Nykäsenkin tähän juttuun. Vähän kunnioitusta hei sekä vainajia kohtaan että epäonnistuneita kohtaan jotka edes yrittävät.

    • Anonyymi

      Aika huono avaus. Liskin firman rahat loppuivat, eivät Liskin omat rahat ja varallisuus, tämä kannattaa muistaa ja ymmärtää.

      • Anonyymi

        Maksaa sitten ne palkkasaatavat omasta lompakostaan jos kerran on palkat jättänyt maksamatta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaa sitten ne palkkasaatavat omasta lompakostaan jos kerran on palkat jättänyt maksamatta...

        Palkkaturvaa haetaan työ- ja elinkeinotoimistosta. Kai ne lopulta maksetaan verovaroista, jos ei asianomaiselta saada ?
        Olisi mielenkiintoista kuulla joskus tämänkin tarinan alku ja loppuun johtaneet virheet. Noin varoittavaksi esimerkiksi. Ikävä juttu.


    • Anonyymi

      Kaunis ja tyylikäs nainen kaikenkaikkiaan. Muusta en tiijä, eikä tarvii. Heleppo katella.

    • Anonyymi

      Sic transit gloria mundi, niin katoaa mainen kunnia. Ehkä tässä tapauksessa mammona.

    • Anonyymi

      se on se vaan niin ihmeellistä jo kaisan ei tartte maksaa mitään. jos ei ole pankki pyytännä henk koht takausta, niin saa kai kaisa sitten olla ilman velkoja siis jos pankki on antanna vaan rahaa yhtiölle.

      jos pankki on vaatinna henk koht takausta firman veloille, niin kaisa joutuu maksamaan firman velkoja. antaako muka pankit rahaa tuosta noin vaan oy:lle, jonka voi sitten hetken mielijohteesta hakee konkkaan?

      mie vuan kysyn...

      kaisa, kääri hihat, ryhdy töehin ja maksa velkas. mulla ois kitteellä kämppä, sen suat välliittää jos huvittaa. kämpäs ei ou paljjoo kiinni, mut voi siitä tonnin palkkio lohojeta siullekkiii, siis jos kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Eihän Peräkään maksanut, veti miljoonien palkat Talvivaarasta ja jätti paskat veronmaksajien siivottavaksi. Tällaista on 'yrittäjyys' Suomessa.


    • Anonyymi

      Volkkarille myymään luksusautoja, siellä leuhkat myyjät menestyy jos vain pystyy tekemään töitä toisen alaisuudessa, mitä vittumaisempi osaa olla kauppojen jälkeen sen isompi bonus, kusetuksista hys hys niin raha virtaa tilille, helposti yli satku vuodessa.

    • Anonyymi

      Ihan oikein sille akalle. Oppiipa olemaan.

    • Anonyymi

      Sitähän se enteili-konkurssia, kun laitettiin pois Hausjärven kunnanvaltuustosta, konkan tehnyt ei voi olla luottamustoimissa.

    • Anonyymi

      Jetropellellä ne suuret luulot itsestään on täysjulkkispelle turhimus

    • Anonyymi

      Jetropellellä ne suuret luulot on täysin turha julkkis pelle

    • Anonyymi

      Kannattaisi ruveta myymään uutta juuri toimimaan alkavaa" ytinvoimalaa".
      Siinä sitä olisi työsarkaa ja hilloa tulisi. Voi Vi..u tätä meinikiä.
      Suuret edellä ja kaisaset perässä. Voimaa suoritukseen . Onkohan kukkapurkeissa
      mitään mainittavaa.

    • Anonyymi

      Niinhän sitä sanotaan, että vahingonilo on aidointa iloa, sitä aloittajakin ilmeisesti nyt tuntee.

    • Anonyymi

      Kaisa ja Maisa,
      Näitäkö Suomen naiset!

      • Anonyymi

        Ei mikään ihme että miehiä ei kiinnosta enää lisääntyminen kun muijat on pelkkiä feikkejä...


    • Anonyymi

      Onko pankit antaneet Kaisan firmalle holtittomasti rahaa? Eikö pankit ole pyytäneet Henkilötakausta Kaisan veloille?

      • Anonyymi

        Pankin vika kun on antanut rahaa firmalle ja nyt saa pankki ansionsa mukaan. Palkat maksaa palkkaturva ja Kaisalla jo uusi firma, jolla ei ole velkaa. Toiminta jatkuu ja Kaisa porskuttaa. Kateellisten on turha ruikuttaa kun toimelias ihminen hankkii hyvän elannon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankin vika kun on antanut rahaa firmalle ja nyt saa pankki ansionsa mukaan. Palkat maksaa palkkaturva ja Kaisalla jo uusi firma, jolla ei ole velkaa. Toiminta jatkuu ja Kaisa porskuttaa. Kateellisten on turha ruikuttaa kun toimelias ihminen hankkii hyvän elannon.

        Hovin päätöstä 7 00 000 €:n korvauksista odotellessa.


      • Anonyymi

        Riittää jos on vähän prameutta, paskaisessa vuokrakasarmissa asuva joutuu mielisairaalaan 10 000 euron lainaa pyytäessään.


    • Anonyymi

      Kaisa saa ilmeisti tuostaomasta yritys touhusta liiketoimintakiellon, omissa nimissään ei voi enää yritystä pyörittää, mutta löytyyhän niitä pölhöjä ihmisiä jotka laittaa lähes mihinkä paperiin nimensä ja voi olla muodollisesti yhtiön perustaja ja omistaja.

    • Anonyymi

      Kaisan kanssa joskus samassa yrityksessä tuli työskenneltyä ja on kyllä musiikkia korville kun hänen yritys meni vihdoin konkurssiin.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja kade vai kipeä? Vai mikä tarkoitus aloituksella on? Miksi ko. henkilön asiat sinua liikuttavat? - Nm. Todella outoa

      • Anonyymi

        Paska valuu aina alaspäin,eikö?


    • Anonyymi

      Jos Kaisa tulee rehellisesti minulle kertomaan, että on käytäytynyt ylimieleisesti ja pyytää rehellisesti apua ja lupaa lopettaa tuon käytöksen niin...
      Niin olen valmis maksamaan hänen velkansa ja takaamaan hänelle turvatun loppuelämän..

      • Anonyymi

        Miksi hemmetissä hänen pitäisi sulle avautua? Mistään. - Nm. Alistussuhe


    • Anonyymi

      Miksi Kaisa halusi synnyttää: Siksi, että saisi kerrankin tarpeeksi isoa.

      • Anonyymi

        Ko. henkilöstä kommenttisi ei kerro mitään. Osannetko arvella, mitä se kertoo sinusta? - Nm. Yöäk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ko. henkilöstä kommenttisi ei kerro mitään. Osannetko arvella, mitä se kertoo sinusta? - Nm. Yöäk

        Kyseessä sitaatti. Se on nerokkaan kirjailijan luovuuden tulos. Kerroppa kenen kun kerran luulet olevasi niin vitun tietävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä sitaatti. Se on nerokkaan kirjailijan luovuuden tulos. Kerroppa kenen kun kerran luulet olevasi niin vitun tietävä.

        Puurot ja vellit selvästi sekaisin. - Nm. Nuku yöllä, helpottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puurot ja vellit selvästi sekaisin. - Nm. Nuku yöllä, helpottaa

        Liski saa mitä tilaa. Mites ylpeälle käykään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puurot ja vellit selvästi sekaisin. - Nm. Nuku yöllä, helpottaa

        Liskillä iso perse, suuret puheet ja eleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liski saa mitä tilaa. Mites ylpeälle käykään?

        Täytyy tuntea hyvin läheisesti ja henkilökohtaisesti, jos osaa / voi kertoa ylpeydestä. - Nm. Muuten vain tuuli liikuttaa korvaisi väliä


    • Anonyymi

      Saako Konkurssi-Kaisa aloittaa uuden yrityksen omissa nimissään, vaikka on velkaa jäänyt edellisestä rutosti?

      Miksi Kaisa, siis Konkurssi-Kaisa on nostellut itselleen uskomattomia palkkoja ja jättänyt palkollisten palkat maksamatta?

      • Anonyymi

        Sukulaisen nimiin pistää firman liiketoimintakiellon tultua ja menee siihen 'työntekijäksi'.


    • Anonyymi

      Kaisa, älä sure vaikka elämäntyösi on nyt tuhoutunut konkurssisi myötä. Kyllä sinut joku mies vielä huolii. Ole vain miehelle mieliksi, niin hän ei sinua jätä. Omillasi et enää pärjää, joten ole iloksi miehelle!

    • Anonyymi

      Kaisan uudella firmalla menee jo ihan kohtalaisesti eli ihan hyvin Kaisa pärjää. Jo useampia asuntoja myyty ja palkkiot per asunnon myynti useita tuhansia eli kyllä uudella firmalla on jo useampia kymppitonneja jemmassa.

    • Anonyymi

      miten kaisa voi jatkuvasti perustaa uusia firmoja ja sitten jättää palkat maksamatta ja yrityksen konkkaan. ei näin vaan voi menetellä, kyllä liiketoimintakieltoa pitäisi tulla

      • Anonyymi

        Konkurssista jos tulisi liiketoimintakielto niin käräjäoikeuskäsittely vie helposti 1-2 vuotta ja siitä voi valittaa hoviin, jossa vierähtää 2-3 vuotta eli ei tollanen liiketoim8ntakielto tuu kun vasta joskus 5-7 vuoden kulttua jos vaan aina vähän siirtelee noita käsittelyitä milloin milläkin syyllä. Sama homma ulosoton kanssa.


    • Anonyymi

      Parasta iloa on vanhinginilo! Iloitkaamme nyt kun Liskillä menee päin vittua.

    • Anonyymi

      Kaisa porhalsi konkurssi=istuntoon hulppealla maasturi bemarilla. Ei tuolla nyt niin huonosti näytä menevän.

      • Anonyymi

        Mutta voihan sillä mennä päin vittua. Tiedä vaikka olisi muunsukupuolinen. Näinä aikoina mikään ei ole sitä miltä näyttää.


      • Anonyymi

        Kyllä se Ökyauto alta lähtee, kun aletaan velkojille jakaa rahaa konkurssipesästä. Silloin menee kaikki ns. lihoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voihan sillä mennä päin vittua. Tiedä vaikka olisi muunsukupuolinen. Näinä aikoina mikään ei ole sitä miltä näyttää.

        Tai ainakin manneheimolainen...ainakin enemmän kuin vartin verran.


    • Anonyymi

      Kaisa on hyödytön Suomelle, ei tee mitään tuottavaa työtä, kerää vain toisten rahoja omiin taskuihinsa.
      Joutais muuttaa vaikka Ruotsiin.

    • Anonyymi

      Nyt Kaisa näyttää kauhtuneelta jalaihtuneelta. mitä Kaisa nyt tekee, onko sitä uutta firmaa vai mistä ihmiset tietävät, että olisi? Olisiko vain niin että kaikki rahat on menneet ja nyt on ulosotossa kaikkia karvojaan myöten?

    • Anonyymi

      Onko ottanut välityspalkkioita pimeästi ja verottaja päässyt niin sanotusti jyvälle??

    • Anonyymi

      Kyl se siit vielä nousee mut persettä pitää pari vuotta myydä. Aiemmin kiinteistövälittäjä, seuraavaksi jalkovälinvälittäjä. Makuasia onko nousuu vai laskuu uralla.

    • Anonyymi

      Kaisa on vaihtanut työnantajaa, kuin normi-ihminen sukkia. Onko verottaja tutkinut, onko välityspalkkiot maksettu firmoille vai "käteen"?

    • Anonyymi

      Väitätkö, että Kaisan palkkiot on vedetty puhtaana käteen?

      • Anonyymi

        Tai nenää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai nenää?

        Taisi tulla liian kalliiksi olla Kaisa.


    • Anonyymi

      Nyt on totuus paljastunut, akalla on 1,2 miljoonan velat ulosotossa. Se on aikamoinen saavutus, siihen ei kaikki pysty vaikka kuinka yrittäisi!

      • Anonyymi

        Ei ole, iso osa ei vielä ole missään "otossa" sillä oikeuskäsittely siirtyy seuraavaan oikeusasteeseen ja saas nähdä. Oikeuden määräämät maksut ovat lainvoimaisia vasta kun oikeuskäsittelyt ovat ohi ja nehän eivät läheskään ole ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, iso osa ei vielä ole missään "otossa" sillä oikeuskäsittely siirtyy seuraavaan oikeusasteeseen ja saas nähdä. Oikeuden määräämät maksut ovat lainvoimaisia vasta kun oikeuskäsittelyt ovat ohi ja nehän eivät läheskään ole ohi.

        Yrittää pitkittää käsittelyä? Ilmeisesti siitäkin on joku hyöty 'yrittäjälle'.


    • Anonyymi

      Kaisan ohjelman nimeksi sopisi: Kiinteistökuningattaresta ulosottokuningattareksi. Kaisa Liskin, nousu, uho ja tuho.

    • Anonyymi

      Kaisalla on Riihimäellä ravintola, Kaisa ei anna periksi!

      • Anonyymi

        kaisa ei omista ravintolasta mitään ,muuten ulosotto veisi sen eikä maksa palkkaakaan itselleen.vaan kaikki tulot menee ukon nimiin


      • Anonyymi

        Mitä sitten, aivan sama kenen nimissä ravintola on. En minäkään omille nimille mitään perustaisi ja luottotiedot on kunnossa.


    • Anonyymi

      Pilkatkaa ja irvistelkää vaan Kaisalle. Kaisan ja teidän haukkujien ero on se, ettei Kaisa hauku ja ilku niille, joilla menee huonosti. Minä tiedän, että Kaisa voittaa vaikeudet. Kaisa on taistelija. Tsemppiä Kaisa 👍

      • Anonyymi

        Ehee hehhehe! Vieläkö kuluu kodinhoitoon 10.000e/kk ? Ja tyttären kalsareiden hinta useita satoja euroja, kuten Kaisan omat sexyalusvaatteet, kuten MeNaisissa, Annassa ja muissa hömppälehdissä mainosti? Oilisiko ihan vähän pitänyt miettiä??? Pojan tulevaisuus ei näytä niin varakkaalta.


      • Anonyymi

        Kuten ääliö-Martina ...


    • Anonyymi

      Perustetaan ravintola kun ei muuta keksitä.
      Ei ole Liskeillä alan osaamista, ja ammattilaisia on varmasti vaikea vaikea saada, kun se maine on mitä on.

    • Anonyymi

      👍🤣👍😜

    • Anonyymi

      Hovista on saatu valituslupaa rajoitetusti. Liskin maksettavaksi kuulema tulee ainakin 400.000.

    • Anonyymi

      köyhä se on se kaisa, mutta ruokaa laittaa selkä vääränä kunhan kansa malttaa tulla syömään koronaisin kourin...

    • Anonyymi

      kyllä mä kaisan kainaloon ottaisin, niin ihana kyllä on

    • Anonyymi

      Kaisa on mukava ihminen ja hänen ruokansa on hyvää. Hävetkää mollaajat.

      • Anonyymi

        Sanoisin, että lipevä ja epäluotettava.


    • Anonyymi

      "Jetro on miljonääri,"

      Jethro on velka-elvis, hieno autokin on vekselivetoinen. Eiköhän kohta poliisi Jetin asioita tutki...

    • Anonyymi

      Kaisalle kävi kalpaten aiemmin, onko nyt Jetin vuoro kieriä velkaisen tuskissa ja häpeässä. Ex-vaimo ja lapset tilittävät Seiskassa: "emme halua vastata isämme veloista", "olemme syyttömiä, vaikka kulutimme isän velkarahaa"

    • Anonyymi

      Mitäs Kaisalle nykyään kuuluu?

    • Anonyymi

      Töitä. Fiksusti jätti ton Hirviö-Vivan saatavat maksamatta. Siellähän odottelevat.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe