Onko tulossa muutoksia?
Autonkuljettajan työaikalaki 2020
14
1005
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi olisi tulossa?
- Anonyymi
Alkoholin suhteen tulee muutoksia, laki tiekentuu, juopettelu vähenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholin suhteen tulee muutoksia, laki tiekentuu, juopettelu vähenee.
Hyvä juttu, kuljetusalalla on alkoholi suuri ongelma.
- Anonyymi
Huonot liksat jos meinaa pärjätä viikko ajettava putkeen 120 h x palkka 8,00
- Anonyymi
Miksi tarvittaisiin muutoksia työaikalakiin vuonna 2020. Kun kuljettajat ja kuljetusyrittäjät edes yrittäisivät noudattaa nykyistä lakia niin hyvä olisi.
Kuinka moni kuljettaja osaa kertoa kansankielellä kyseisen lain sisällön......
niin periaatteessa jokaisen kuljettajan pitäisi osata kertoa perusasiat
kyseisestä laista ,sillä onhan tämäkin asia perinpohjaisesti käyty lävitse
direktiivikoulutuspäivillä,mutta..... kuskien muisti on niin lyhyt ja yrittäjien vielä lyhyempi. Sitten kun ns. hyvät kuljetusyritykset noudattavat pilkun päälle tätä lakia niin kuskit valittavat etteivät tienaa riittävästi,koska ei saa painaa pitkää päivää ja tehdä ylitöitä. Vanhankansan sanonta " suo siellä ,vetelä täällä " on hyvin osuva ilmaus
tämänkin asian tiimoilla. Koskaan kukaan ei ole tyytyväinen.- Anonyymi
Kuljetusala on ainoa jossa työntekijän palkan suuruus menee turvallisuuden ohi. Siitä hyvänä esimerkkinä on päivittäiset liikennetiedotukset radiossa, joissa kerrotaan milloin missäkin päin maata tapahtuneista liikenneonnettomuuksista joissa mukana raskas ajoneuvo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuljetusala on ainoa jossa työntekijän palkan suuruus menee turvallisuuden ohi. Siitä hyvänä esimerkkinä on päivittäiset liikennetiedotukset radiossa, joissa kerrotaan milloin missäkin päin maata tapahtuneista liikenneonnettomuuksista joissa mukana raskas ajoneuvo.
Minkään muun ammattikunnan vahingoista ei puhuta mitään missään ja se muu ammattikunta aiheuttaa tekemisillään paljon vahinkoja kuljetusalalle.
- Anonyymi
Ei ole. Autonkuljettaja kuljettaa niillä remkailla, mitkä autossa on.
- Anonyymi
Kuljettaja kuljettaa tavaraa niillä remkailla (eli renkailla),mitkä autossa on. Kuljettaja kun on ammattimies ja koulutukset käynyt särmä ammattilainen niin säätä autonsa nopeuden sellaiseksi,että myös huonommilla renkailla pääsee onnellisesti perille aina myös talvikelissä.
Legendaarinen liikenteen grand oldman edesmennyt Ensio Itkonen sanoi osuvasti:" kun sataa niin ei ajeta sataa" hyvin sanottu ja kiteyttää koko totuuden turvallisesta matkanteosta meille kaikille. Jotain on kuitenkin pahasti vinossa ammattitaidossa kun autoja ojanpohjalle kaatuu päivittäin. Onko autot tehty liian mukaviksi ja tuntuma tiehen on kadonnut täysin. Kuskeilla on valheellinen turvallisuuden tunne hytissä?????????????
- Anonyymi
Miksi autoihin ei vaadita alkolukkoa? loppuis yletön viinankanssa laträäminen, minä vaan kysyn?
- Anonyymi
Alkoholi ei näyttele juuri minkäänlaista osaa kuljetusallla. Vain tämän palstan vakiotrollihäirikkö jaksaa jauhaa tästä asista. Annetaan sille mahdollisuus saada tyydytystä trollaamisestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholi ei näyttele juuri minkäänlaista osaa kuljetusallla. Vain tämän palstan vakiotrollihäirikkö jaksaa jauhaa tästä asista. Annetaan sille mahdollisuus saada tyydytystä trollaamisestaan.
Näin on tänäpäivänä. Alkoholin suurkuluttajilla ei ole mitään asiaa kuljetusalan töihin ainakaan niihin paljon kehuttuihin hyviin työpaikkoihin. Lisäksi työtahti ja vaativat
oiheistyöt ajamisen ohella vaativat veronsa ja tuolloin alkoholin kanssa läträäminen takaa sen ,että työt loppuvat lyhyeen. Mutta jos vakio trollille aiheesta kirjoittaminen antaa tyydytystä niin se suotakoon hänelle kuten edellinen jo kirjoittikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on tänäpäivänä. Alkoholin suurkuluttajilla ei ole mitään asiaa kuljetusalan töihin ainakaan niihin paljon kehuttuihin hyviin työpaikkoihin. Lisäksi työtahti ja vaativat
oiheistyöt ajamisen ohella vaativat veronsa ja tuolloin alkoholin kanssa läträäminen takaa sen ,että työt loppuvat lyhyeen. Mutta jos vakio trollille aiheesta kirjoittaminen antaa tyydytystä niin se suotakoon hänelle kuten edellinen jo kirjoittikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oiheistyöt ajamisen ohella vaativat veronsa ja tuolloin alkoholin kanssa läträäminen takaa sen ,että työt loppuvat lyhyeen. Mutta jos vakio trollille aiheesta kirjoittaminen antaa tyydytystä niin se suotakoon hänelle kuten edellinen jo kirjoittikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289