Mitä oletatte/vaaditte/toivotte yhden illan jutultanne pojat? Kyllä tytötkin saa kertoa! 😉 Millanen alavarustus/lihavuuskunto yms. 😂 Itelläni on mielestäni ruma alapää, semmonen outiepillu.. 😅 En oo harrastanu yhden illan juttuja, koska en uskalla näyttäytyä sille toiselle.. 😬 Oon kuitenkin jo 21v ja silti häpeen... 🤨😐 Mitä mielipiteitä??
Yhden illan jutut
Anonyymi
798
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 7
Vanhimmat
Murehdit aivan turhaan tollasia asioita, seksikkyys on aivan muuta kuin ulkonäkö. Jos olet himokas ja ennakkoluulottomalla asenteella nautiskelemassa, niin se näkyy ja tuntuu vastapuolen suunnalla oikealla tavalla. Se jos joku, on seksikästä. Tollaiset innie/outie pienet/isot tissit jne ihmettelyt on joutavia. Rohkeesti vaan nautiskelemaan, ja annat vähemmän painoarvoa epäolennaisille seikoille jatkossa.
Aivan turhaa ujostella jokaisella on omanlaiset vehkeet sillon kun pääsee antaan suuhoitoo nautin siitä et saa antaa toiselle hyvää
Sillä römpöttävällä pilkulla ei ole mitään väliä, ei yhden illan, eikä koko elämän jutuissakaan. Yhden illan jutuissa ei ole hirveästi odotusarvona mitään. Se Voi olla vaan molempien seksihalujen tyydyttämistä. Tottakai, mitä paremman näköinen ja mukavampi friidu, sen mukavampi, mutta kokemus on osoittanut, että jos kyseessä on vain seksi, ei ulkonäön ja henkisten ominaisuuksien kanssa ole yhden illan jutussa mitään tekemistä hyvien Kyytien kanssa. Yleensä ne kerrat kun on ollut yhden illan juttuja, on se kiima, joka vie ja siinä ei ole järjellä sanan sijaa.
Jos haet elämänkumpoania, niin sitten tarina onkin jo toinen niiden ominaisuuden suhteen, mutta sitä tässä ei kysytty ja toisekseen saattaa se elämänkumppani sieötä yhdestäkin illasta löytyä
Ex:llä oli römpöttävä pimpsa mutta ihana sisältä,sellaista on ihana nuolla.
Missäpäin asustat tahdotko kunnon nuolennan ja muutakin
Mulla oli joskus kauan sitten yksi naispuolinen kaveri ja hän oli tyttökavereitten kanssa tehnyt niin, että kaikki sai katsoa toisiaan suoraan sinne. Eivät kuitenkaan olleet koskeneet, mutta olivat olleet tilanteissa joissa oli mahdollisuus katsoa. Kun joku tuli katsontakulmaan, niin toinen levitti ja kun joku levitti, niin toinen katsoi.
Haluutko hyvän tyydytyksen nuolen sormetan ...