Onko suoli24 muuttanut taas jotain kun pitää kymmeniä kertoja klikkailla samoja kuvatuksia todostaakseen etten ole robotti?
Jossain vaiheessa selvisi yhdellä tai kahdela klikkauksella
Että en ole robotti
35
70
Vastaukset
- Anonyymi
Kohtuullisen hyvin pärjää kun klikkailee oikeita kohtia.
- Anonyymi
Se on pelkästään tiedonkeruuta varten. Se onkin saanut aivan käsittämättömät mittasuhteet. Ja sitä perustellaan "palvelun paremmalla tarjonnalla".
Itse asiassa valehtelu on se, jota tässä tarjotaan "paremmalla termillä". - Anonyymi
Mitä enemmän sinulla on estoja asetettu koneellesi mm. kolmannen osapuolen evästeisiin, sitä hankalammaksi tehdään varmistaa se että olet ihminen etkä botti.
- Anonyymi
Miten todistat sen, että et ole robotti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten todistat sen, että et ole robotti.
Tietokoneesi käyttöä seurataan. Hiiren liikkeet kertovat jo paljon onko siellä ihminen vai kone. Sen perusteella koneesi saa pisteitä. Mitä huonommat pisteet sitä todennäköisemmin olet robotti. Hyvällä inhimillisellä käytöksellä koneesi pistemäärä nousee ja pääset ihmisten arvoiseen joukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietokoneesi käyttöä seurataan. Hiiren liikkeet kertovat jo paljon onko siellä ihminen vai kone. Sen perusteella koneesi saa pisteitä. Mitä huonommat pisteet sitä todennäköisemmin olet robotti. Hyvällä inhimillisellä käytöksellä koneesi pistemäärä nousee ja pääset ihmisten arvoiseen joukkoon.
"ihmisten arvoinen joukko" Kuka sinne haluaa kuulua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö hiirtä sitten liikutella enemmän? Tai nopeammin?
- Anonyymi
Aikaisemmin pystyi aloituksen tekemään, kun Firefoxissa oli sallittuna evästeet, suomi24.fi, google.com ja gstatic.com. Nyt ei hetki sitten enää lähtenyt aloitus.
Täytyykö vielä purkaa suojausta ja mitä niistä?- Anonyymi
Tuolla sivulla voitte testata omia asetuksia tekemällä uusi aloitus
https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tietotekniikka/tietokoneet/virittely/testit
* sama kuin edellä *
- Anonyymi
Rekisteröidy, vai mikä pelottaa.
- Anonyymi
Entä oma rekisteröitymisesi?
Toisekseen rekisteröityminen ei vaikuta aloituksen lähettämiseen. - Anonyymi
Ethän tuota uskalla itsekkään rekisteröityä, mikä sinällään on katsottava vain eduksi, koska ilman hyvää syytä, ei ole mitään tarvetta rikkoa omaa yksityisyyttään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisekseen rekisteröityminen ei vaikuta aloituksen lähettämiseen.Rekisteröityminen poistaa käptsän täyttämisen myös aloituksesta ainakin minun koneellani. Juuri kokeilin testipalstalla asiaa valiten tunnukseksi "Anonyymi"n.
Jos ujostuttaa niin hanki puhelimeen rekisteröintiä varten käteisellä maksettu prepaid simmi niin henkilötietosi ovat turvassa. Samalla simmillä voit rekisteröidä itsellesi googlen tunnuksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekisteröityminen poistaa käptsän täyttämisen myös aloituksesta ainakin minun koneellani. Juuri kokeilin testipalstalla asiaa valiten tunnukseksi "Anonyymi"n.
Jos ujostuttaa niin hanki puhelimeen rekisteröintiä varten käteisellä maksettu prepaid simmi niin henkilötietosi ovat turvassa. Samalla simmillä voit rekisteröidä itsellesi googlen tunnuksen.https://keskustelu.suomi24.fi/t/16101682/aloitustesti
Tuossa siis testiviestini. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisekseen rekisteröityminen ei vaikuta aloituksen lähettämiseen.Rekisteröitynyt ja kirjautunut voi aivan hyvin kirjoittaa anonyyminä. Raksi ruutuun vaan. Hah hah haa. Eikä tarvitse tapella recaptchan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän tuota uskalla itsekkään rekisteröityä, mikä sinällään on katsottava vain eduksi, koska ilman hyvää syytä, ei ole mitään tarvetta rikkoa omaa yksityisyyttään.
Rekisteröitynyt ja kirjautunut voi kirjoittaa anonyyminä helposti. Raksi ruutuun vaan. Eikä tarvitse tapella recaptchan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekisteröityminen poistaa käptsän täyttämisen myös aloituksesta ainakin minun koneellani. Juuri kokeilin testipalstalla asiaa valiten tunnukseksi "Anonyymi"n.
Jos ujostuttaa niin hanki puhelimeen rekisteröintiä varten käteisellä maksettu prepaid simmi niin henkilötietosi ovat turvassa. Samalla simmillä voit rekisteröidä itsellesi googlen tunnuksen.Et vain uskalla esiintyä omalla tunnuksellasi, pelkuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vain uskalla esiintyä omalla tunnuksellasi, pelkuri.
Pelkureita äidin oomme kaikki,
oomme kaikki, oomme kaikki,
pelkureita äidin oomme kaikki,
oomme kaikki, kaikki!
Sinä ja minä,
sinä ja minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään esiinny omalla tunnuksellani, kun Suomi24 ei reagoi rekisteröidyllä tunnuksella kirjoittavaan kohdistettuun trollaukseen. Miksi asettua maalitauluksi kun ei ole mikään pakko? Nimimerkin käytön houkuttelemat perskärpäset surinallaan häiritsisivät keskustelua.
Käytän rekisteröityä tunnusta näkyvillä vain silloin harvoin kun haluan painottaa jonkun viestin sisältöä. Muulloin ruksitan anonyymin päälle. Ei tarvitse käptsää painella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö uskallat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan tietotekniikkapalstoilla anonyyminä, jottei asiat, joiden ei kuulu henkilöityä, henkilöityisi. Tarkoitan tietysti käyttöjärjestelmä- yms. teknologiaa koskevia kinasteluita.
Olen kyllä huomannut miten te rekisteröitymättömät pelkurimaiset anonyymiterroristit käytte kerta kerran jälkeen palstan muutaman asiallisen ja nimimerkillään kirjoittavan henkilön kimppuun.
On se lapsellista, kun aikuisenakin jotkut elää sitä hieikkalaatikkoikävaihetta, missä isin auto on se paras automerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään esiinny omalla tunnuksellani, kun Suomi24 ei reagoi rekisteröidyllä tunnuksella kirjoittavaan kohdistettuun trollaukseen. Miksi asettua maalitauluksi kun ei ole mikään pakko? Nimimerkin käytön houkuttelemat perskärpäset surinallaan häiritsisivät keskustelua.
Käytän rekisteröityä tunnusta näkyvillä vain silloin harvoin kun haluan painottaa jonkun viestin sisältöä. Muulloin ruksitan anonyymin päälle. Ei tarvitse käptsää painella.Seli seli, et vain uskalla, olet pelkuri.
Siinä vaiheessa kun rekistöröidyt joudut antamaan sähkäpostiosoitteesi, ja sen jälkeen alkaa olla sähköpostisi täynnä sontaa. Et voi koskaan tietää ketkä jakelevat osoitettasi edelleen, ja siksi arveluttaa rekisteröityä.
- Anonyymi
Ilmanpainepumppu on tärkeä osa ropotti testiä?
- Anonyymi
Pumpattava parpara b:llä on huomionarvoinen myös.
- Anonyymi
"Aikaisemmin pystyi aloituksen tekemään, kun Firefoxissa oli sallittuna evästeet, suomi24.fi, google.com ja gstatic.com. Nyt ei hetki sitten enää lähtenyt aloitus.
Täytyykö vielä purkaa suojausta ja mitä niistä?"
Minä kirjoitin tämän.
S24:ssä ei aloituksessa ole tarvinnut kuvia klikata moneen kuukauteen, ehkä vuoteen.
Siis anonyyminkään.
En kysynyt pystyttekö tekemään aloituksen vaan millä asetuksilla.
Liian vaikea kysymys? Ymmärrän. Alle nelikymppisten älykkyydessä on pelkkää laskua. Mitä nuorempi sitä pöljempi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000875657.html
Kysymys ollut 8 tuntia palstalla eikä yhtä ainoata vastausta itse kysymykseen.- Anonyymi
Silloin täytyy ilmeisesti antaa FF:n tallentaa joka ikinen eväste ja salasana, eli olla koko ajan kirjautuneena kaikkialle, eikä koskaan poistaa historiatietoja, evästeitä, jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin täytyy ilmeisesti antaa FF:n tallentaa joka ikinen eväste ja salasana, eli olla koko ajan kirjautuneena kaikkialle, eikä koskaan poistaa historiatietoja, evästeitä, jne.
Kyllä, evästeet täytyy hyväksyä. Salasanoilla tai historiatiedoilla ei aloitukseen ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Suomalaisten älykkyys laskenut jo 18 vuoden ajan. Mitä sitten tapahtui, on edelleen arvoitus, mutta se näkyy hyvin näillä sivuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisten älykkyys laskenut jo 18 vuoden ajan. Mitä sitten tapahtui, on edelleen arvoitus, mutta se näkyy hyvin näillä sivuilla.
Itseasiassa älykkyys on kääntynyt laskuun vuoden -77 jälkeen syntyneissä. Lasku kiihtyen edelleen.
- Linkin laittanut - - Anonyymi
"Kysymys ollut 8 tuntia palstalla eikä yhtä ainoata vastausta itse kysymykseen."
Mitä sinä kysyit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kysymys ollut 8 tuntia palstalla eikä yhtä ainoata vastausta itse kysymykseen."
Mitä sinä kysyit?"Aikaisemmin pystyi aloituksen tekemään, kun Firefoxissa oli sallittuna evästeet, suomi24.fi, google.com ja gstatic.com. Nyt ei hetki sitten enää lähtenyt aloitus.
Täytyykö vielä purkaa suojausta ja mitä niistä?"
FF ja NoScriptin omaava tekee noilla asetuksilla aloituksen
https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tietotekniikka/tietokoneet/virittely/testit
Aloituksen tekstinä voi olla testisivulla mitä vaan kuten "voi, kun palsta on nyt risana" kopioiden tästä tuon viestin ettei tarvitse vaivautua kirjoittamaan.
Sitten raportti tähän ketjuun, jotta saan etsintää pienennettyä missä on virhe asetuksissani.
Aikaa menee kaikkineen vajaa minuutti. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, evästeet täytyy hyväksyä. Salasanoilla tai historiatiedoilla ei aloitukseen ole mitään merkitystä.
Monet sivustot tarjoavat minulle eväitään, eikä ne paukapäät tajua etten halua heidän eväitään, minulla kun on omat eväät.
- Anonyymi
Ei se aina edes kysele, vaan hyväksyy suoraan.
Varmistamme että et ole robotti https://aijaa.com/dGxqHg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002