Uskovaiset laivalla

Anonyymi

Miksi kristityt tahtovat lähteä laivalle vain risteilemään? Ymmärrän matkustamisen laivalla paikasta a paikkaan b, mutta pelkkä risteily kuulostaa vaan huvilta. Usein kuulee sanottavan, että mennään nauttimaan lomasta ja hyvästä ruuasta, mikä on varmaan ihan ok, mutta saman voisi varmaan tehdä jossain muuallakin. Itse ainakin ahdistun siitä , kun katselen humalaisia laivalla ja koen etten kuulu tänne.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi?

      Olen ollutuseilla Ruotsin risteilyillä, joiden nimi on, "Matkalla paranemiseen". Siellä on paljon muitakin uskovia ja päivä vietetään konressitiloissa, jonne ulkopuolisilla ei ole asiaa. Asiantuntijat luennoivat monista tärkeistä asioista. Viimevuosina en ole ollut "merillä".

      Nykysinhän risteilyillä on tullut tavaksi, että matkalla tulee nuorista henkilöistä ruumiita. Ilmeisesti kovien huumeiden käytön seurauksena? 🤔

      Jumalaton maailma ympäröi meitä kaikkialla, eristäytyä ei voi. Olemme myös Jeesuksen lähettiläitä, kaikkialla issä liikumme, siksi on tärkeätä jalkautua tavallisten ihmisten pariin. Emme koskaan tiedä missä on ihminen joka etsii tietä taivaaseen, etsii tietä poispääsyyn jumalattomasta elämästään.

      On totta että päihtyneet ihmiset ovat erittäin vastenmielisiä katsella ja kuunnella. Usein kristityt menevätkin reissuille ja risteilyille kavereidensa kanssa.

      • Anonyymi

        Viinaan moni kuolee kun sitä myydään rajattomasti umpihumalaisille..laivalla meno on..


    • Anonyymi

      Olitko siljalla? Näimmekö kenties?

    • Mieleeni tulee kypsässä iässä avioitunut pariskunta. Vaimo oli vähän nuorempi ja toimintakykyinen. Hän järjesti miehelleen juhlahetkiä harvakseen. He varasivat ns varustamohytin, jossa oli oma sauna ja kunnon makuuhuone sekä kaiken tarjoilun sai sinne. Se oli ikäänkuin juhlahetki. Kaikki oli siinä valmiina ja sai katsella merimaisemaa. Sekin on monelle elämys hyvällä säällä. Minusta idea oli hyvä ja osoitti välittämistä.

      • Anonyymi

        Mistä sinä tuon vaimon toimintakyvystä tiedät?
        Et kai vaan ollut itse "uhri"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tuon vaimon toimintakyvystä tiedät?
        Et kai vaan ollut itse "uhri"?

        Vaimo oli sukkulaiseni. Sen tarkemmin en kommentoi. Molemmat ovat jo perillä.


      • Anonyymi
        vihne kirjoitti:

        Vaimo oli sukkulaiseni. Sen tarkemmin en kommentoi. Molemmat ovat jo perillä.

        Kiitos vastauksestasi.
        (Olin olevinani nokkela.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.
        (Olin olevinani nokkela.)

        Nou hätä! Ehkä me voimme todeta, ettei asiat ole yksioikoisesti hyviä tai pahoja. Olen joskus risteillyt, kun vaimoni joutui työnsä takia olemaan porukoiden mukana ja ehkä yhdellä risteilyllä oli hengellistä sisältöä. Muuten en pidä risteilyjä itselleni tarpeellisena. Siellä tapahtuu kaikenlaista, niinkuin tässä ajassa muutenkin.


      • Anonyymi
        vihne kirjoitti:

        Nou hätä! Ehkä me voimme todeta, ettei asiat ole yksioikoisesti hyviä tai pahoja. Olen joskus risteillyt, kun vaimoni joutui työnsä takia olemaan porukoiden mukana ja ehkä yhdellä risteilyllä oli hengellistä sisältöä. Muuten en pidä risteilyjä itselleni tarpeellisena. Siellä tapahtuu kaikenlaista, niinkuin tässä ajassa muutenkin.

        Jalkalihakset kehittyy kun hyppii käytäville sammuneiden yli :)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      454
      10164
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2546
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1997
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1739
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1462
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      157
      1331
    8. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1308
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1270
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1185
    Aihe