Parturi/kampaajaa kaivataan

Anonyymi

Löytyykö hyrskältä sellasta parturi/kampaajaa joka osaa leikata hiukset yhtä hyvin kuin Minna joka oli Leenalla töissä mutta muutti Kajaaniin

48

4337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi useitakin. Otat vai puhelimen kouraan ja soittelet numerot löytyvät luettelosta.

    • Anonyymi

      Oon kaikki kokeilu jo

      • Anonyymi

        No miksä täältä kyseletkään sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksä täältä kyseletkään sitten

        Voi olla kotipatureitakin.Ps. En ole aloittaja. Hyvä kun kysytään jopa täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla kotipatureitakin.Ps. En ole aloittaja. Hyvä kun kysytään jopa täälläkin.

        Todellakin saa etsimällä etsiä sellaista parturia joka osaa leikata lyhyemmän mallin mieleiseksi monta kertaa olen pettynyt tulokseen kun ei osaa niin ei osaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin saa etsimällä etsiä sellaista parturia joka osaa leikata lyhyemmän mallin mieleiseksi monta kertaa olen pettynyt tulokseen kun ei osaa niin ei osaa...

        Miesparturit osaa parhaiten leikata hiuksia. Ei taida Hyrynsalmella olla. Kuulemma Puolangalla on.Pitkähän tuo matka on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla kotipatureitakin.Ps. En ole aloittaja. Hyvä kun kysytään jopa täälläkin.

        Ok, hyvä vaihtaa kampaajaa välillä siten saa vähän vaihtelya arkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin saa etsimällä etsiä sellaista parturia joka osaa leikata lyhyemmän mallin mieleiseksi monta kertaa olen pettynyt tulokseen kun ei osaa niin ei osaa...

        Kajaanista löytyy nuori, toiveita kuunteleva parturikampaaja jota voisin kokemukseni pohjalta suositella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, hyvä vaihtaa kampaajaa välillä siten saa vähän vaihtelya arkeen.

        Niin ja samalla kuulee uusia juttuja kyliltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja samalla kuulee uusia juttuja kyliltä?

        Tuon takia en käy kampaamossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon takia en käy kampaamossa.

        Joo en minäkään käy kylillä. Välillä saksia itekki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin saa etsimällä etsiä sellaista parturia joka osaa leikata lyhyemmän mallin mieleiseksi monta kertaa olen pettynyt tulokseen kun ei osaa niin ei osaa...

        Iivantiirassa on hyvä kotiparturi ja käy kotikäynneillä.


    • Anonyymi

      Kattokaapa hyryn naisten hiuksia, kaikilla sama ns.kampaus "kynitty kananperse" muita tyylejä ei hyryn parturit osaa, ihan hirveen näköstä. Käykää naiset isommissa kaupungeissa kampaajalla, jos vinkin haluutte todella hyvästä parturista ,nii se löytyy taivalkoskelta, on mies ja homo mut helevetin hyvä työssään. T. Umpihetero

      • Anonyymi

        Kajaanin monassa oli yks venäläinen nuori nainen joka oli paras ikinä mutta hän opiskelee eri alalle nyt


      • Anonyymi

        Totta. Musta/ valkoiset hiukset värtjätyt...tuollainen oli muotia vuonna "kukkaruukku" Ja tietää kenen kampaajan käden jälki.


      • Anonyymi

        Tuohon kampaukseen kun yhistää lyhyen tunikan, liian tiukat leggarit ja crocksit vielä jalkaan niin esteettinen kokonaisuus on kohillaan!


    • Anonyymi

      Kasvata letti niin ei oo noita ongelmia tai käytä peruukkia, pysyy kampaus tasalaatuisena

      • Anonyymi

        Ja sinä, kisko kouraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä, kisko kouraan

        Siitäkö on apua...puhutko kokemuksella.


    • Anonyymi

      Kalju on paras. Hyryllä ei yhdelläkään parturilla ole kaljua. Se kertoo jo jostakin. Kalju on helppo leikata itsekin.

    • Anonyymi

      Löytyy hän Kajaanista. Käteen kun maksat ilman kuittia niin Minnahan leikkaa ;) Näin tienaa paremmin kuin kaupan kärryjä työntämällä

      • Anonyymi

        Voe mahoton mikä hyvä uutinen. Pitääpä Nykästä hihasta kun sattuu näkemään prismassa


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Itse hakisin kampaajaa joka on tehnyt 80-90-luvulla kunnon permiksiä?Semmoset puudeli permikset jakaa jyrkästi mielipiteet. Pettynyt nyky permanentteihin.,liian löysää kiharaa ja kaipaan sitä entisen ajan permisaineen tuoksuakin.

    • Anonyymi

      Hei. Täällä ei kannata ees asiallista kysymystä esittää, vittuiluksi täällä käännetään kaikki. Syytä en tiedä miksi, mutta on huomattu. Pitää vääntää ja vääntää vaan asia ihan toiselle polulle. Myötähäpeä heille. Onnea sinulle kampaajan metsästykseen. Itse en tarvitse sellaisia palveluita, joten vinkkiä en voi antaa.

      • Anonyymi

        Onneksi on myös fiksuja kommentteja seassa. Ei noita vittuiluja tarvi ottaa huomioon.


    • Anonyymi

      Hyrynsalmella tarvittaisiin todellakin kunnollista parturi-kampaajaa. Ei ole ollut
      vuosiin sellaista. Parturiliikkeellä pitäisi olla ainakin firman puhelin ja korttimaksu-
      mahdollisuus . Ei olisi niin epäilyttävää harmaata taloutta. Asiakkaalla pitäisi olla
      joskus mahdollisuus tulla ilman ajanvarausta. Parturit näkyvät valitsevan asiakkaansa.

      Onko peruukki päässä. Huonoa mainosta.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat kunnollisella, virallisesti aviossa, kuuluu kirkkoon, äänestää Kepua, raitis eikä juoruile, niinkö?


      • Anonyymi

        Nono, näillä kahdella asialla ei ole mitään yhteistä


    • Anonyymi

      Parturi Istanbula Kajaanissa, Bio Rexiä vastapäätä

    • Anonyymi

      Mennöö semmoselle kylälle että löytyy

    • Anonyymi

      Ei kyllä täällä ole nykyään kuin yksi hyvä ja hänelle pitkät jonot. Ämmänsaaressa on monta. Kysyppä sieltä, vaikea sanoa kun ei tiedä mikä on sinun hiustyylisi ja Ristijärvellä on myös katso netistä puh. Nrot.

      • Anonyymi

        Hiustyylisi ? 😂😂😂😂😂, eiköhän se polkkatukka niinkuin kaikilla muillakin !


      • Anonyymi

        Kovin on suosittu, kuuluu leikkaavan myös hiuksiakin muttei kovin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiustyylisi ? 😂😂😂😂😂, eiköhän se polkkatukka niinkuin kaikilla muillakin !

        Sinullako polkkatukka, ☹️👋👋😂 eipä häävi ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on suosittu, kuuluu leikkaavan myös hiuksiakin muttei kovin hyvin.

        Leikkaa ja hyvin! Jonot kertoo kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkaa ja hyvin! Jonot kertoo kaiken.

        Jono kertoo vain sen että on toivottoman hidas kun pittää juoruilla ja leikkaaminen unehtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullako polkkatukka, ☹️👋👋😂 eipä häävi ole.

        Onhan se sullahhii kerran kaikilla on, vai ookkona kalju ?🙉🙉🙉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on suosittu, kuuluu leikkaavan myös hiuksiakin muttei kovin hyvin.

        Vieläkö lienee yhtä leväperäinen kuin ennen ?


    • Anonyymi

      Muodikas, antaa olla jo

      • Anonyymi

        No onhan hyryläiset aina olleet kovia kehumaan itseään, mutta ei nyt sentään noin kannattaisi.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät sen?

    • Anonyymi

      Oisko semmosta kampaajaa joka ei utele?

      • Anonyymi

        Basillithan siinä lentelöö kun suu käy koko ajan.


    • Anonyymi

      Brasilialainen kampaus on muodissa nyt, mistä tekijän löytäisi?

    • Anonyymi

      Siirtyy naapurikunnan partureiden asiakkaaksi.

    • Anonyymi

      NIINAN HIUSTUPA ON KAINUUN PARAS.

      • Anonyymi

        Monelta illan viimeinen aika? Ohta tukkaa pitäisi hieman siistiä


    • Anonyymi

      Suomussalmella on hyviä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe