Yleisesti ottaen taloyhtiöiden hallitusten jäsenet ja puheenjohtajat (hyvin moni) luulee itsestään liikoja.. näin he ajattelevat: ”Minä olen taloyhtiön hallituksessa, korkea-arvoinen henkilö yhteiskunnassa! Minulla on OIKEUS tähän ja tähän ja tähän! Minä ylitän säännöt ja lain! Etkö näe kruunua päässäni!?” Nousee hattuun monella.
”Välitetään kiukkunne eduskunnalle jospa he muuttaisivat lakeja pyynnöstänne... :) Varsinkin kun näkevät kruunun päässänne”
Taloyhtiöiden hallitukset
13
66
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ne luulee mutta ei niille kannata antaa mitääb sen kummemmin valtaa. Mä sanoin suorat sävelet viime yhtiökokouksessa asiasta etteivät luule liikoja. Edellinen puheenjohtaja puuttui siihen kun olen vuokrannut autopaikkani,niin sanoin sille kokouksessa että asia ei hänelle kuulu ja hermostuin muutenkin totaalisesti ja haukuin sen kyttääjäksi. Nyt luojan kiitos se on muuttanut pois. Yksi sääntö on että ei anna hallitukselle mitään valtaa ,ja jokaisella meillä on oma elämä.
Millä perusteella hallitset tuota vuokralle antamaasi autopaikkaa, onko se kirjattuna yhtiöjärjestykseen omistamasi huoneistoon kuuluvana, vai omana osakeryhmänään?
- Anonyymi
"Edellinen puheenjohtaja puuttui siihen kun olen vuokrannut autopaikkani,niin sanoin sille kokouksessa että asia ei hänelle kuulu"
Olet vuokrannut omistamasi autopaikan, josta maksat vastikkeen, vai olet edelleenvuokrannut taloyhtiöltä vuokraamasi autopaikan, jonka kuvittelet olevan "oma autopaikkasi"? Jälkimmäisessä tapauksessa miten asia ei hallituksen puheenjohtajalle kuuluisi? Yleensä taloyhtiön omistamien paikkojen jälleenvuokraaminen on kiellettyä, koska autopaikat ovat yhtiön omistamia, joten yhtiö määrää niiden säännöt. Tällöin paikat ovat asukkaiden käyttöön tarkoitettuja, eikä bisneksen tekoa varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Edellinen puheenjohtaja puuttui siihen kun olen vuokrannut autopaikkani,niin sanoin sille kokouksessa että asia ei hänelle kuulu"
Olet vuokrannut omistamasi autopaikan, josta maksat vastikkeen, vai olet edelleenvuokrannut taloyhtiöltä vuokraamasi autopaikan, jonka kuvittelet olevan "oma autopaikkasi"? Jälkimmäisessä tapauksessa miten asia ei hallituksen puheenjohtajalle kuuluisi? Yleensä taloyhtiön omistamien paikkojen jälleenvuokraaminen on kiellettyä, koska autopaikat ovat yhtiön omistamia, joten yhtiö määrää niiden säännöt. Tällöin paikat ovat asukkaiden käyttöön tarkoitettuja, eikä bisneksen tekoa varten.sinä ja sinä sun bisnekset jostain autopaikasta...se on minulle kuuluva asunto kohtainen paikka ja jos siitä olisi kiinni etteikö saisi vuokrata niin voisin vaikka laittaa sen auton omille nimilleni. TODEN TOTTA MYÖS ETTÄ LUULETKO MUN RIKASTUVAN TOLLA BISNEKSELLÄ...OTA JÄRKI KÄTEEN.
- Anonyymi
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Millä perusteella hallitset tuota vuokralle antamaasi autopaikkaa, onko se kirjattuna yhtiöjärjestykseen omistamasi huoneistoon kuuluvana, vai omana osakeryhmänään?
kuule ihan on omana kirjattu ja piste.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä ja sinä sun bisnekset jostain autopaikasta...se on minulle kuuluva asunto kohtainen paikka ja jos siitä olisi kiinni etteikö saisi vuokrata niin voisin vaikka laittaa sen auton omille nimilleni. TODEN TOTTA MYÖS ETTÄ LUULETKO MUN RIKASTUVAN TOLLA BISNEKSELLÄ...OTA JÄRKI KÄTEEN.
Vaikutat sen verran hankalalta tyypiltä kirjoitustaidostasi ja huutamisestasi päätellen, joten luultavasti ihan aiheesta sinulle huomautellaan. Järki käteen nyt oman asenteen kanssa. Siellä taloyhtiössä elää muitakin kuin sinä. Sinulle oikea paikka olisi tönö keskellä metsää, niin et häiritse muita, eivätkä muut sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat sen verran hankalalta tyypiltä kirjoitustaidostasi ja huutamisestasi päätellen, joten luultavasti ihan aiheesta sinulle huomautellaan. Järki käteen nyt oman asenteen kanssa. Siellä taloyhtiössä elää muitakin kuin sinä. Sinulle oikea paikka olisi tönö keskellä metsää, niin et häiritse muita, eivätkä muut sinua.
Tajuatko että tässä kirjoitusjutussa en ollut minä pääaiheena vaikka niin näköjään luulet??!! MÄ SANON SUORAAN JOS ON JOTAIN SANOTTAVAA JA MUN ELÄMÄÄNI EI TALOYHTIÖN ASUKKAAT PUUTU.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko että tässä kirjoitusjutussa en ollut minä pääaiheena vaikka niin näköjään luulet??!! MÄ SANON SUORAAN JOS ON JOTAIN SANOTTAVAA JA MUN ELÄMÄÄNI EI TALOYHTIÖN ASUKKAAT PUUTU.
Ja taloyhtiö on kohta tuolla asenteella Vankeinhoitolaitos :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DD Ei muuta kuin hyvää jatkoa ja onnea taloyhtiössä asumiseen! Sitä tulet tuolla asenteella tarvitsemaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule ihan on omana kirjattu ja piste.,
Eli omistat oikein ihan autonpaikan hallintaan oikeuttavan osakkeen. Onneksi olkoon. Et taida siis ymmärtää edes mitä eroa on hallintaan oikeuttavan osakkeen omistamisessa, kuin OMISTAMISESSA. Pitäisikö sinun nyt kuitenkin ostaa se pystymetsätontti ja bygata sinne raakalaudasta torppa, niin sitten sinullekin valkenee mitä se OMISSA NIMISSÄ OLEVA OMANA KIRJATTU OMISTAMINEN ON!!!!!!! Sinunlaisiasi kukaan ei halua eikä tarvitse taloyhtiöihin rettelöimään.
- Anonyymi
Hallitus vähän niinkuin on yhtiökokouksen valitsema. Ei hallitus mene yhtiökokouksen edelle päätöksissä. Kannattaa varmaan mennä sinne yhtiökokoukseen valitsemaan parempi hallitus tai asettua itse ehdolle. Mutta sitten kun se hallitus on valittu, niin onhan sillä tiettyä valtaa riviosakkaaseen nähden yhtiökokouskaudella normaalissa päätöksenteossa.
- Anonyymi
Mistähän asiasta aloittajaa on kyykytetty kun noin kovasti kiukuttaa.
- Anonyymi
Aina ne HUUTAA kovemmin, jotka eivät käy yhtiökokouksessa saati sitten asettuvat ehdolle hallitukseen.
Monet luulevat, että joku alue tai paikka on heidän, vaikka tosiasiassa näin ei ole. Kun asiasta ensin huomautetaan niin alkaa hirveä älämöö siitä miten ihmisten asioihin puututaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818