Kirjoitan ketjuun vastauksen ja painan lähetä. Jonkin aikaa pyörii aj sitten tulee ikkuna, missä punainen teksti "Jokin meni pieleen. yritä hetken kuluttua uudestaa". Kun ikkuna poistuu, on se kirjoittamani vastaus ketjussa.
Mitä ihmeen pelleilyä tämä taas on?
Mitä ihmeen pieleen menoa?
4
66
Vastaukset
Hei, kiitos kommentista. Olemme huomanneet saman ongelman: se tutkitaan ja korjataan. Pahoittelut harmista!
Noin on mullakin.
Toinen juttu, kirjaus ei pysy, vaikka laittaa ´´pysy kirjautuneena´´.
Taas kerran kirjauduin, sitten kirjoitin kommentin erääseen ketjuun, kun painoin lähetä, tuli teksi, että tämä toiminto vain kirjautuneille ja kommenttini hävisi taivaan tuuliin.
Kirjautumiseni oli hävinnyt kommenttia kirjoittaessani.- Anonyymi
Eilen ja tänään on koko ajan poistanut kirjautumisen! Minä kun vaivauduin kirjatumaan, ettei tarvi pelleillä kuvien kanssa. Nyt saa sitten kirjautua tuhannen kertaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen ja tänään on koko ajan poistanut kirjautumisen! Minä kun vaivauduin kirjatumaan, ettei tarvi pelleillä kuvien kanssa. Nyt saa sitten kirjautua tuhannen kertaa!!
Ei s..tana tää pidä kirjautuneena!!
Miksei muutenkin voisi olla, että saisi itse kirjautua ulovsilloin , kun haluaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916