Seurauksia tulossa

Anonyymi

Eilisestä, katsokaa iltalehden lööppi !

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän seurauksia? Ei tule oikein selville iltalehden lööpistä.

      • Anonyymi

        Kokoustavat ja pistävät yleisöäänestyksen pystyyn, joko lisää viinaa tai juoksua kieli vyön alla.
        Veikkaan mä.


    • Anonyymi

      Villen uskovaiskaverit saivat nyt vettä myllyynsä ja hihkuvat onnellisina.
      Onneksi Ville oli rehellinen ja kielsi Krisun kuristaneen.

    • Anonyymi

      Varmaankin lisää viinaa kännipelleille Krisulle ja Jukalle. Saavat haluamaansa viihdettä samaan kastiin kuuluvat katselijat.

    • Anonyymi

      Jukka hakkas Krisun päätä lattiaan monta kertaa , näytti hurjalta , ei tolleen herätetä tunnottomassa tilassa olevaa ja haluaa vain pahaa toisille , röyhkimys ,koko ajan ollu toisten tupakoilla , aikamoinen pummi

      • Anonyymi

        Tämä pitää paikkansa.


    • Anonyymi

      Taitaa Kimmo ja Kristian lentää pihalle.

    • Anonyymi

      Mitä tuollaisilta Kelan eläteiltä voi muuta toivoa?

    • Anonyymi

      Kimmo, Jukka ja Krisu pitäisi poistaa ja tilalle 3 edellistä takaisin , jotka on pudotettu

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan ulos äänestetty palaa takaisin moiseen pesään, Onhan kaduilla asunnottomia pilvin pimein, sieltä vaan porukkaa sisään.


    • Anonyymi

      Ensin juotetaan loputtomasti viinaa ja sitten rangaistaan.
      Näinhän tään kuvion pitää mennä että tuotannon etukäten suunnittelemat finaalikot pääsisivät perille.
      On ollut varmaan kauhea järkytys lässynlässyn Virtaselle että Krisu on suurin suosikki. En ymmärrä miten tuon Virtasen pitää olla pilaamassa kaikki ohjelmat.
      UP:kin meni niin naurettavaksi lässytykseksi kun tuo heppu otti ohjat käsiin.

      • Anonyymi

        Lässy on Virtanen ja muu tuotanto, jos eivät saa häädettyä kahta känniääliötä talosta. Ihan itse jätkät sössineet mahdollisuutensa jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässy on Virtanen ja muu tuotanto, jos eivät saa häädettyä kahta känniääliötä talosta. Ihan itse jätkät sössineet mahdollisuutensa jatkaa.

        Iltalehden artikkeli oli pelkkää vääristelyä.

        Valitettavasti luulen kuitenkin että Lässyvirtanen ja muu tuotanto ei uskalla julkaista totuutta ja sen vuoksi jättää rankaisematta, vaan antavat sosiaalisen median, ja muun median vääristeltyjen artikkelien myötä painostukselle vallan ja laittavat jonkun pihalle ja pelkään että se on krisu, koska pelkkiä koosteita ja iltalehden vääristeltyjä uutisia kytännyt kansa taas jyrää vaikka eivät mistään mitään tiedä.

        Tälle typerälle kansalle pitäisi opettaa medialukutaitoa. Idiootit eivät tajua että koosteissakin on sisältöä 1/24. ja koska idiootit eivät ymmärrä edes perus matematiikkaa enää, niin tuo luetaan, yksi kahdeskymmenes neljäsosa ja se on ihan helvetin pieni osa.

        Sen lisäksi koosteessa on asiayhteydestä leikattuja lauseita, ja välillä jopa ihan selkeää vääristelyä. Esimerkiksi eräässä anun ja helmerin keskustelussa sängyn peite oli poissa, mutta yhdessä kohdassa heidän keskusteluaan kyseinen sänky olikin hetken täydellisesti pedattu!

        Kannattaako pellet siis uskoa koosteita tai mediaa? Hommatkaa seuraavaksi kaudeksi 247 niin hämmästytte sitä kuinka kujalla kaikki koosteen katsojat ovat. Toivottavasti sinä, koosteen katsoja, et ole niin tyhmä että kuvittelet että koosteissa kerrotaan vain ja ainoastaan rehellinen totuus. Kyllä krisu on saanut tuotannolta niin paljon sontaa niskaansa koosteissa, ettei mikään ihme että kansa haluaa hänen päänsä vadille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltalehden artikkeli oli pelkkää vääristelyä.

        Valitettavasti luulen kuitenkin että Lässyvirtanen ja muu tuotanto ei uskalla julkaista totuutta ja sen vuoksi jättää rankaisematta, vaan antavat sosiaalisen median, ja muun median vääristeltyjen artikkelien myötä painostukselle vallan ja laittavat jonkun pihalle ja pelkään että se on krisu, koska pelkkiä koosteita ja iltalehden vääristeltyjä uutisia kytännyt kansa taas jyrää vaikka eivät mistään mitään tiedä.

        Tälle typerälle kansalle pitäisi opettaa medialukutaitoa. Idiootit eivät tajua että koosteissakin on sisältöä 1/24. ja koska idiootit eivät ymmärrä edes perus matematiikkaa enää, niin tuo luetaan, yksi kahdeskymmenes neljäsosa ja se on ihan helvetin pieni osa.

        Sen lisäksi koosteessa on asiayhteydestä leikattuja lauseita, ja välillä jopa ihan selkeää vääristelyä. Esimerkiksi eräässä anun ja helmerin keskustelussa sängyn peite oli poissa, mutta yhdessä kohdassa heidän keskusteluaan kyseinen sänky olikin hetken täydellisesti pedattu!

        Kannattaako pellet siis uskoa koosteita tai mediaa? Hommatkaa seuraavaksi kaudeksi 247 niin hämmästytte sitä kuinka kujalla kaikki koosteen katsojat ovat. Toivottavasti sinä, koosteen katsoja, et ole niin tyhmä että kuvittelet että koosteissa kerrotaan vain ja ainoastaan rehellinen totuus. Kyllä krisu on saanut tuotannolta niin paljon sontaa niskaansa koosteissa, ettei mikään ihme että kansa haluaa hänen päänsä vadille.

        Minä olen iloinen, että Krisu ei joutunut pihalle. Hänen ansiostaan aloin katsomaan tätä kautta. Ei pelkkä joo joo-porukka olis viihdyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen iloinen, että Krisu ei joutunut pihalle. Hänen ansiostaan aloin katsomaan tätä kautta. Ei pelkkä joo joo-porukka olis viihdyttävä.

        Tuotanto niille viinaa tarjoilee, niitten vika.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe