Eilisestä, katsokaa iltalehden lööppi !
Seurauksia tulossa
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seurauksia? Ei tule oikein selville iltalehden lööpistä.
- Anonyymi
Kokoustavat ja pistävät yleisöäänestyksen pystyyn, joko lisää viinaa tai juoksua kieli vyön alla.
Veikkaan mä.
- Anonyymi
Villen uskovaiskaverit saivat nyt vettä myllyynsä ja hihkuvat onnellisina.
Onneksi Ville oli rehellinen ja kielsi Krisun kuristaneen. - Anonyymi
Varmaankin lisää viinaa kännipelleille Krisulle ja Jukalle. Saavat haluamaansa viihdettä samaan kastiin kuuluvat katselijat.
- Anonyymi
Jukka hakkas Krisun päätä lattiaan monta kertaa , näytti hurjalta , ei tolleen herätetä tunnottomassa tilassa olevaa ja haluaa vain pahaa toisille , röyhkimys ,koko ajan ollu toisten tupakoilla , aikamoinen pummi
- Anonyymi
Tämä pitää paikkansa.
- Anonyymi
Taitaa Kimmo ja Kristian lentää pihalle.
- Anonyymi
Mitä tuollaisilta Kelan eläteiltä voi muuta toivoa?
- Anonyymi
Kimmo, Jukka ja Krisu pitäisi poistaa ja tilalle 3 edellistä takaisin , jotka on pudotettu
- Anonyymi
Ei kai kukaan ulos äänestetty palaa takaisin moiseen pesään, Onhan kaduilla asunnottomia pilvin pimein, sieltä vaan porukkaa sisään.
- Anonyymi
Ensin juotetaan loputtomasti viinaa ja sitten rangaistaan.
Näinhän tään kuvion pitää mennä että tuotannon etukäten suunnittelemat finaalikot pääsisivät perille.
On ollut varmaan kauhea järkytys lässynlässyn Virtaselle että Krisu on suurin suosikki. En ymmärrä miten tuon Virtasen pitää olla pilaamassa kaikki ohjelmat.
UP:kin meni niin naurettavaksi lässytykseksi kun tuo heppu otti ohjat käsiin.- Anonyymi
Lässy on Virtanen ja muu tuotanto, jos eivät saa häädettyä kahta känniääliötä talosta. Ihan itse jätkät sössineet mahdollisuutensa jatkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässy on Virtanen ja muu tuotanto, jos eivät saa häädettyä kahta känniääliötä talosta. Ihan itse jätkät sössineet mahdollisuutensa jatkaa.
Iltalehden artikkeli oli pelkkää vääristelyä.
Valitettavasti luulen kuitenkin että Lässyvirtanen ja muu tuotanto ei uskalla julkaista totuutta ja sen vuoksi jättää rankaisematta, vaan antavat sosiaalisen median, ja muun median vääristeltyjen artikkelien myötä painostukselle vallan ja laittavat jonkun pihalle ja pelkään että se on krisu, koska pelkkiä koosteita ja iltalehden vääristeltyjä uutisia kytännyt kansa taas jyrää vaikka eivät mistään mitään tiedä.
Tälle typerälle kansalle pitäisi opettaa medialukutaitoa. Idiootit eivät tajua että koosteissakin on sisältöä 1/24. ja koska idiootit eivät ymmärrä edes perus matematiikkaa enää, niin tuo luetaan, yksi kahdeskymmenes neljäsosa ja se on ihan helvetin pieni osa.
Sen lisäksi koosteessa on asiayhteydestä leikattuja lauseita, ja välillä jopa ihan selkeää vääristelyä. Esimerkiksi eräässä anun ja helmerin keskustelussa sängyn peite oli poissa, mutta yhdessä kohdassa heidän keskusteluaan kyseinen sänky olikin hetken täydellisesti pedattu!
Kannattaako pellet siis uskoa koosteita tai mediaa? Hommatkaa seuraavaksi kaudeksi 247 niin hämmästytte sitä kuinka kujalla kaikki koosteen katsojat ovat. Toivottavasti sinä, koosteen katsoja, et ole niin tyhmä että kuvittelet että koosteissa kerrotaan vain ja ainoastaan rehellinen totuus. Kyllä krisu on saanut tuotannolta niin paljon sontaa niskaansa koosteissa, ettei mikään ihme että kansa haluaa hänen päänsä vadille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltalehden artikkeli oli pelkkää vääristelyä.
Valitettavasti luulen kuitenkin että Lässyvirtanen ja muu tuotanto ei uskalla julkaista totuutta ja sen vuoksi jättää rankaisematta, vaan antavat sosiaalisen median, ja muun median vääristeltyjen artikkelien myötä painostukselle vallan ja laittavat jonkun pihalle ja pelkään että se on krisu, koska pelkkiä koosteita ja iltalehden vääristeltyjä uutisia kytännyt kansa taas jyrää vaikka eivät mistään mitään tiedä.
Tälle typerälle kansalle pitäisi opettaa medialukutaitoa. Idiootit eivät tajua että koosteissakin on sisältöä 1/24. ja koska idiootit eivät ymmärrä edes perus matematiikkaa enää, niin tuo luetaan, yksi kahdeskymmenes neljäsosa ja se on ihan helvetin pieni osa.
Sen lisäksi koosteessa on asiayhteydestä leikattuja lauseita, ja välillä jopa ihan selkeää vääristelyä. Esimerkiksi eräässä anun ja helmerin keskustelussa sängyn peite oli poissa, mutta yhdessä kohdassa heidän keskusteluaan kyseinen sänky olikin hetken täydellisesti pedattu!
Kannattaako pellet siis uskoa koosteita tai mediaa? Hommatkaa seuraavaksi kaudeksi 247 niin hämmästytte sitä kuinka kujalla kaikki koosteen katsojat ovat. Toivottavasti sinä, koosteen katsoja, et ole niin tyhmä että kuvittelet että koosteissa kerrotaan vain ja ainoastaan rehellinen totuus. Kyllä krisu on saanut tuotannolta niin paljon sontaa niskaansa koosteissa, ettei mikään ihme että kansa haluaa hänen päänsä vadille.Minä olen iloinen, että Krisu ei joutunut pihalle. Hänen ansiostaan aloin katsomaan tätä kautta. Ei pelkkä joo joo-porukka olis viihdyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen iloinen, että Krisu ei joutunut pihalle. Hänen ansiostaan aloin katsomaan tätä kautta. Ei pelkkä joo joo-porukka olis viihdyttävä.
Tuotanto niille viinaa tarjoilee, niitten vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082