Hei, olemme tavallista perhe-elämää viettävä naispari Helsingistä. Uskomme unelmiin, oletko sinä mies joka voisi auttaa toteuttamaan yhden niistä? Perheessämme on jo yksi lapsi ja haluamme kohdata avuliaan yhteistyökykyisen miehen, joka auttaisi toisen saamisessa ja haluaisi olla lapsensa elämässä mukana sovitulla tavalla. Arvostaisimme henkistä pääomasi lapselle, taloudellisen puolen hoidamme me ja kasvatusvastuu olisi meillä.
Toivomme, että asiasi ovat kunnossa terveyden ja elämänhallinnan puolesta, niin kuin meilläkin on.
Jos tämä kuulostaa yhtään sellaiselta mihin voisit heittäytyä, niin ota yhteyttä ja keskustellaan lisää kummankin osapuolen toiveista.
Naisparille lapsi
Anonyymi
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan vieläkin yhteydenottoanne....terveisin hiihtäjä
- Anonyymi
Voisitten käyttää yhteiskunnan palveluja. Ne on kaikkein varmimpia. Spermapankki takaa laadun. Mutta sieltä ei saa elättäjää.
- Anonyymi
Vieläkö hakusessa? Voisin ja haluaisin auttaa
- Anonyymi
Älkää hankkiko lapsia enää. Joutuvat elämään epäterveessä perheessä ilman normaalia perhemallia.
Ties mitä lapsiparat joutuvat näkemään, pride-marsseilla piltit pervosetien vieressä, ei näin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312