Voi elämä sentään!!

Anonyymi

Ville on kieltänyt Krisun kuristaneen. Nyt iltapäivälehdet kirkuvina otsikkoina vääntää juttua ja Villen uskovaiskamut ovat häätämässä Krisua ulos.
Mihin jäi Jukan rikkeet? Entäs Kimmon?? Kimmo oli laittanut kätensä Krisun pöksyihin. Kyllä minusta tuo rike on kaikista pahin, mutta siitä ei otsikoita revitä, eikä olla Kimmoa ajamassa ulos!.
Ihmiset vaatii twitterissä että Krisu, Jukka ja Kimmo ulos. No mitä sinne jää?? Ei mitään. Tylsimmät asukkaat ja voi lopettaa tän ohjelman katsomisen.

9

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuotanto voisi poistaa nuo kolme ja palauttaa Millan, Miran jaTupun. Se, että selvin päin olevat ja hyvin käyttäytyvät ihmiset ovat sinun mielestäsi tylsiä kertoo enemmän sinusta kuin asukkaista.

• Anonyymi

Hyvin sanottu, ainakin Krisu ulos!!!!!

• Anonyymi

Herää kysymys että miksi sinne sitten valitaan kaikenlaista porukkaa? Jos tarkoitus on puhua raamatusta ja katsella toisiaan kehuvia heppuja niin asia on ok ja seuraavalla kerralla vain tätä kamaa sisään. Silloin katsojat ja asukkaat ovat kaikki tyytyväisiä. Minäkin olisin, sillä löydän kyllä elämästäni paljon parempaa tekemistä kuin tapettien katselu.

BB on niin nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herää kysymys että miksi sinne sitten valitaan kaikenlaista porukkaa? Jos tarkoitus on puhua raamatusta ja katsella toisiaan kehuvia heppuja niin asia on ok ja seuraavalla kerralla vain tätä kamaa sisään. Silloin katsojat ja asukkaat ovat kaikki tyytyväisiä. Minäkin olisin, sillä löydän kyllä elämästäni paljon parempaa tekemistä kuin tapettien katselu.

BB on niin nähty.

Ja minä katsoin lkukautta mielenkiinnolla kun Timo ja Tarina olivat mukana. Sitten heidän putoamisensa jälkeen löysin parempaa tekemistä kun känniääliöiden seuraamisen.

• Anonyymi

No minä sitten olen varmaan itse tylsä, kun haluan talossa olevan viihdyttävää porukkaa. Krisu on sitä ollut ja sitä ei voi kukaan kieltää!

Noilla jo tiputetuilla ei ole mitään viihdearvoa. Tuo on BB-talo, eikä mikään käsityö/hartausleiri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä sitten olen varmaan itse tylsä, kun haluan talossa olevan viihdyttävää porukkaa. Krisu on sitä ollut ja sitä ei voi kukaan kieltää!

Noilla jo tiputetuilla ei ole mitään viihdearvoa. Tuo on BB-talo, eikä mikään käsityö/hartausleiri.

Olihan heillä viihdearvoa minulle, viihdyin oikein hyvin niin kauan kun Tarina oli talossa.

• Anonyymi

Huomaa, että uskovat katsovat ekan kerran beebeetä.

• Anonyymi

Koko BB-talon vois pistää lukkoon ja lapun luukulle "SULJETTU TOISTAISEKSI".

Se on moro!

• Anonyymi

On se Ville, entinen juoppo itsekkin, ollut tyhmä, kun sammunutta miestä nykii ylös ja itse vielä jää Krisun nenän eteen.
        Krisu ei varmasti tajua aikaa, eikä paikkaa, missä on, eikä todennäköisesti sitäkään, kuka vieressä oleva ihminen on.
        Pitäisi Villellä, entisen juopon hälytyskellojen soida,
        että ei kisko humalaista ja jää vielä siihen ikäänkuin syötiksi, koska toisen osapuolen tajunnan taso on alhainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      72
      4924
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3349
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2632
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1685
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1302
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1083
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      995
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      875
    Aihe