Ompa taas poliisilta erikoista tiedotusta kun suorastaan kieltää ilmiön jonka jokainen voi itse nähdä, eli nuorisojengien olemassaolon, varsinkin matujengin. Mukana huumekauppaa ,ryöstöjä ja väkivaltaa.
ks YLE.
Mitä poliisi luulee tällä saavuttavansa paitsi maineensa menetyksen, varsinkin tämän tiedotuksesta vastuun ottaneen osalta ?
Poliisi vähättelee jengejä?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne poliisikaan joka paikkaan kerkiä juuri tuossa keskustassa kävin. Ja olihan siinä sokkarin kulmilla se kööri taas koossa huput silmillä ja ihan avoimesti siinä huumeet vaihtuu käteiseen.
Niin kauan kuin nämä ei muita häiritse ei puutu poliisi asiaan näin se vaan menee. - Anonyymi
Heheheeee, miten öljytikuista jengejä saisi. Useista eläimistä koostuvaa ryhmää sanotaan laumaksi! Esim. Kamelilauma, vuohilauma jne.
- Anonyymi
Ei niillä mitään huumeita ole. Kuivattavat koivunlehtiä ja sekaan vähän salisyylihappoa polttelevat sätkissä. Kotimaassaan niissä olisi kamelinlantaa ja vuohen virtsaa.
Pitää muistaa, että poliisien korkein "johtaja"on sisäministeri Ohisalo "vihreä."Tällähetkellä hänen mieltään painaa se,käyttikö helsinkin poliisi liikaa väkivalta tottelemattomia Kurdi- mielenosoittajia kohtaan.
- Anonyymi
Onneksi on kohta kannabiksen dekriminalisointi kannattanut jo sen 50.tuhatta ja uusi Nokia on syntynyt Jes!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on kohta kannabiksen dekriminalisointi kannattanut jo sen 50.tuhatta ja uusi Nokia on syntynyt Jes!!
Suomalaisten ei tarvitse sopeutua, alistua soluttautuviin rikollisiin, väkivaltaan, huumeisiin, paperittomiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisten ei tarvitse sopeutua, alistua soluttautuviin rikollisiin, väkivaltaan, huumeisiin, paperittomiin.
Katos saakeli sentään 😂
- Anonyymi
Venäjän OMON- joukoilla on ollut hiljaista. Ne tulisivat kernaasti kohtuuhinnalla puhdistamaan rakkaan länsinaapurinsa joutavista vuohipaimenista.
Poliisistahan ei ole mihinkään, sata poliisia saa juuri ja juuri rautoihin yhden kurdin. Senkin lamautettuna. - Anonyymi
Korpilaki toimii aina. Oma apu paras apu. Ysimillinen on aina hoitanut ja tulee hoitamaan asiat kuntoon.
- Anonyymi
Elikkä polliisejakin pittää olla lauma siihen ?? On kyllä perin huonoa nykyisin tuo poliisikoulutus. ennenvanhaan nuoruudessa riitti 1 poliisi yhen äijän ,kahenkin taltuttamiseen. Mikään ei ole ,kuin ennen.
- Anonyymi
Kyllä poliisi on paikalla noin viisi min.paikalla kun hälytyskeskukseen soitat Jyväskylän alueella..
En ymmärrä näiden valittajien päälle.
Sehän on siitä kiinni minkä takia on soitettu?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä poliisi on paikalla noin viisi min.paikalla kun hälytyskeskukseen soitat Jyväskylän alueella..
En ymmärrä näiden valittajien päälle.
Sehän on siitä kiinni minkä takia on soitettu??Ei se paikalla olo mitään auta jos poliisilla ei ole mitään valtuuksia puuttua kunnolla tehtävään. Heti on joku lapsiministeri pyytämässä selvitystä jos erehtyy tönäisemään jotakin hernekeppiä autoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se paikalla olo mitään auta jos poliisilla ei ole mitään valtuuksia puuttua kunnolla tehtävään. Heti on joku lapsiministeri pyytämässä selvitystä jos erehtyy tönäisemään jotakin hernekeppiä autoon.
Voi hyvänen aika sentään minä soitin yöllä naapurille sinivuokot kun oli kunnon rähinät päällä. Lähti ukko putkaan ja muija mukuloineen ensikotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752