erityinen?
❤️🔥
Miksi kaivattusi on
46
855
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hän on erityinen. ♥️
- AnonyymiUUSI
Hyvä vastaus
I agree
- AnonyymiUUSI
Hyvä naismaku. Ei tykkää huonoista naisista.
- AnonyymiUUSI
Aloin uskomaan kohtaloon ja 'se oikea' ajatteluun kun vain seison joskus hänen vieressään, juttelen jotain tai katson häntä. Jännä tunne, ennenkokematon mulle. On hänessä paljon muutakin, sitä ihanaa..
🤍 - AnonyymiUUSI
Hän on minulle monestakin syystä erityinen 💖 en nyt jaksa enempää avata tälläkertaa.
- AnonyymiUUSI
Hänestä jäänyt vaikutelma kertoo erittäin uskollisesta luonteesta ja rakkauden tärkeydestä hänelle.
- AnonyymiUUSI
Pettäjät eo ole koskaan uskollisia!
- AnonyymiUUSI
Hän tietää kyllä.
- AnonyymiUUSI
En kerro tähän. Voin kertoa hänelle jos haluaa kuulla.
Jos joku niin hän erityinen - AnonyymiUUSI
Komea, vaalea, söpö 🥰🤪
- AnonyymiUUSI
Hän on ainoa johon olen rakastunut.💔
- AnonyymiUUSI
Odottaa silti uskollisesti vaikka itellä vähän lipsunut muiden kanssa
- AnonyymiUUSI
Oletko pettäjä?Miksi haet seuraa muista mutta et tee hänen eteen mitään? Et tarvitse häntä selvästikkään.
- AnonyymiUUSI
En oikein arvosta tyyliäsi ymmärrät varmaan?
- AnonyymiUUSI
Oletko jaettavissa, niinhän sie olitkin....
Sieltä kuittasit, moro - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pettäjä?Miksi haet seuraa muista mutta et tee hänen eteen mitään? Et tarvitse häntä selvästikkään.
Ja mitähän väärää oon tehnyt. Etsin rakkautta. 🤷🏻♂️
- AnonyymiUUSI
Oletko varma, että hän odottelee sinua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän väärää oon tehnyt. Etsin rakkautta. 🤷🏻♂️
Katoppa peiliin ja mieti mitä sellaista tuli tehtyä monen vuoden ajan, mitä ei olisi koskaan saanut tehdä, stalkkasit! Osaatko edes hävetä yhtään ja et tunnu ymmärtävän sitä kuinka paljon ahdistusta ja stressiä sellainen saa aikaan sille ihmiselle jota stalkkasit! Yhäkö luulet että hän pitäisi sinusta, ei ole pitänyt moneen vuoteen!
- AnonyymiUUSI
Se..... jokin ..... Siks ajatukset hänestä kuumottaa, koska silmissäni hän painii vähän eri sarjassa kun eräs muu...hyvällä tavalla tietysti. Kunnioitan häntä. Mut en minä tiiä. Tavallaan tuntuu just siltä miltä ehkä pitäisikin tuntua, kun häntä ajattelen..❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Kuka muu?
- AnonyymiUUSI
Et kunnioita. Kidutat ja kiusaat. Ehkä muihin vertaat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itseeni vertaan häntä en riitä siksi en pysty tehä mitään asialle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka muu?
Ammuuuuuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kiusaa ketään. Minua on kiusattu ja vainottu tiedän tasan tarkkaan mitä se on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ammuuuuuu
Juujuu siis mies muu.
Minä en lehemäksi hauku ku itseäni - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juujuu siis mies muu.
Minä en lehemäksi hauku ku itseäniMie. Vittu🤣
- AnonyymiUUSI
Jotenkin hölmöjä nää eri sarja jutut, mihin jotkut asettavat itsensä ja sitten vertailevat toisiin. Itse kiinnostun persoonasta enemmän ja kiinnostuken kohteissa on ollut vaikka ja minkälaista naista.
On ollut yksi aktiivisesta aknesta kärsivä nainen, vähän tukevampia, lyhyitä, kuin myös sitten oikein kauniita naisia ja sellaisia ihan normaaleja nörtin oloisiakin. Ja mikä näitä kaikkia on yhdistänyt on ollut se, että heidän persoona on vedonnut itseeni, mutta valitettavan useasti nämä jotka varmaan itsensä lokeroivat eri sarjoihin ovat sabotoineet itsensä pois tilanteesta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin se juuri on ollut kauan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kiusaa ketään. Minua on kiusattu ja vainottu tiedän tasan tarkkaan mitä se on
Puuta heinää jauhat siellä!
- AnonyymiUUSI
Auttoi jaksamaan vaikealla hetkellä.
- AnonyymiUUSI
Hän on älykäs komea sympaattinen ja sopivalla tavalla tunneherkkä
- AnonyymiUUSI
Se on sinun mielipiteesi ja minun vuosien kokemukset kertovat aivan muuta! En pysty edes kuvittelemaan olevani samassa tilassa hänen kanssaan, saati edes halaamaan! Koen halattaviksi vain 60v. miehet!
- AnonyymiUUSI
Siksi että se haluaa toisen lähtevän pois omalla käytöksellään
- AnonyymiUUSI
Minä en osaa muuta sanoa kun että hän kuuluu minun lähelleni. Kun se on niin niin en tarvitse mitään. Olen silloin täynnä ja kokonainen. Rauha tulee elämääni. Ikävä menee pois. Jotenkin sitä toista etsii kokoajan kun hän ei ole tässä
- AnonyymiUUSI
Kauniisti kirjoitettu!
- AnonyymiUUSI
Mulle tulee semmoinen olo, että jotenkin mystisesti ymmärretään toisiamme. Ja tsempataankin vähän.
- AnonyymiUUSI
Ajattelin että hän voisi haluta rakastaa minua ja olla kanssani. Mutta oikeasti olen vaan liian outo ja hiljainen Mörökölli. Öitä.
- AnonyymiUUSI
Tottakai haluan, ja tsempata myös, kunhan vain annat meille mahdollisuuden ystävystyä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai haluan, ja tsempata myös, kunhan vain annat meille mahdollisuuden ystävystyä!
Naiselle löytyy paljon parempiakin ystäviä, jotka puhuukin.
- AnonyymiUUSI
Minun mielestä yksi tietty ihminen on mimulle liian outo ja liian hiljainenja liian arka! Kun joku henkilö muistuttaa lasteni isää, pudotan hänet pois koska en halua elämääni enää yhtään eksän tyyppistä miestä! Mieluummin olen yksin aina, kuin olisin ystävä sellaisen miehen kanssa! Se olisi kuin paluu niihin vuosiin parisuhteessa ollessani, jotka saivat minut masentumaan! En halua puhua hänen kanssa koska ei ole hyviä sanoja hänelle!
- AnonyymiUUSI
Luulin, ettei minussa voi syntyä romanttisia tunteita enää ketään kohtaan. Sitten kohtasin hänet, ja huomasin luulleeni väärin.
- AnonyymiUUSI
Kiukkupussiinko rakastuit, voi sinua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiukkupussiinko rakastuit, voi sinua
En tiedä mistä sait tuon ajatuksen päähäsi, mutta se ei liity minuun millään tavalla.
- AnonyymiUUSI
Hän on sinun pelastus❤️
- AnonyymiUUSI
Hän on tähtilapsi.
Tuskin koskaan häntä saan irl.
Jokin kenttä hänen lähellään on.- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/t3tL3MRy-0E?feature=shared Toki on kappalekin, joka tuli tuosta mieleen. Sivusta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221925Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801035Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46845
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42774