Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotakin jo joskus tuntejen kuluttua. En aluksi ajatellut asiaa mutta aloin huomaamaan. Tai sitten vain sattumaa onpi koska en tunne häntä edes... :D näin on minulle tapahtunut 2 ihmisen joita kumpaakaan en tunne mutta joskus juteltu kauan sitten.
Onko telepatia totta
80
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on totta. Johtuu magneettisesta kentästä. Karmisesta yhteydestä. Yhteenkuuluvuudesta. Mikset sinä ole nukkunut koko yönä?? En tajua miksi heräsin taas. Nukun nyt lisää🥱
- Anonyymi
Oletko se sinä? Voi apua..
- AnonyymiUUSI
Ja taas 424 heräsi😓🥱 tää on kauheeta
- AnonyymiUUSI
Nämä karmiset yhteydet on tapana pistää poikki sellaisella henkisellä miekalla
- Anonyymi
Ei ole. Se onnyhtä todellista kun horoskoopit eli pskaa
- Anonyymi
Ihminen on energiaa ja hyvät energiat on yhteydessä toisiinsa.
Jotkut ei pääse siihen tilaan koskaan.- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti eivät pääse.
- Anonyymi
Sinä, minä ja ihan kaikki muutkin ovat yhteydessä Jumalaan ja Jumala on yhteydessä meihin kaikkiin.
Eli yhteys on.- AnonyymiUUSI
En ehkä pidä tästä mutta minkä silletekee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ehkä pidä tästä mutta minkä silletekee
Et pidä aloittajasta, vai Jumalan uskonnosta? En ole toi mutta Jeesus on totta!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et pidä aloittajasta, vai Jumalan uskonnosta? En ole toi mutta Jeesus on totta!!
En usko Jeesukseen, sinulla ei toimi telepatia. Muttei se haittaa.
T . jyrki
- Anonyymi
Se on totta. Täytyy taajuudet ja vibra osua kohdilleen. Minä ja mies ei päästä sille tasolle koska meidän psykososiaaliset traumat ei kohtaa. Meidän henkinen taso ei ole samalla taajuudella. V* ko minä.en osaa tätä selittää. 😒ihan liikaa olen tähän elämästäni tuhlannut
Hän ei minua ymmärrä enkä minä häntä. Siitä johtuu tämä loputon sotiminen. Mutta minä lasken nyt irti.- Anonyymi
Entä jos mulla ja hänellä on yhteys vaikka hän inhoaa minua? Samoja kokemuksia tosin jostain hänellä on. .Voiko telepaattista yhteyttä lopettaa, pelkään tämä henkilö hermostuu jos luulee että otan yhteyttä häneen telepaattisesti vaikka nyt en todellakaan enää yritä. Toisinaan se on molemminpuolista, hän varmaan saa yhteyden vahingossa minuun vaikkei haluaisi. En osaa sanoa miksi juuri hänellä on yhteys minuun. En todellakaan, en puhu tästä palstasta. Tiedän henkilön sillee Mut en syvällisesti tunne
- Anonyymi
Tosin pelkään eräästä syystä tiedämme toisemme syvällisesti ja se pelottaa minua erittäin paljon.
- Anonyymi
Oikeestaan me molemmat tiedetään jopa mitä emme ole kertonut, edes muut läheiseni tiedä yhtä paljon kuin se, ette uskoisi ikinä jos kertoisin. Vaikka olemme melko randomeita toisillemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeestaan me molemmat tiedetään jopa mitä emme ole kertonut, edes muut läheiseni tiedä yhtä paljon kuin se, ette uskoisi ikinä jos kertoisin. Vaikka olemme melko randomeita toisillemme.
Tiedän täysin mitä tarkoitat tossa.
Ikävä kyllä.
-nainen jostain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän täysin mitä tarkoitat tossa.
Ikävä kyllä.
-nainen jostainInhoaako sinuakin osa niistä joiden kanssa olet telepatiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inhoaako sinuakin osa niistä joiden kanssa olet telepatiassa?
Ei sellasesta ole edes kyse.
Enkä mä sua inhoa yhtään vaik niin luulet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellasesta ole edes kyse.
Enkä mä sua inhoa yhtään vaik niin luulet.Kiitos en mäkään inhoa sua, aistin sen.
- AnonyymiUUSI
Sellaisiako pitää sun mielestä naisena esiintyvä setämies olla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Inhoaako sinuakin osa niistä joiden kanssa olet telepatiassa?
Ainakin sellaiset ovat varmasti hyvin huomionkipeitä. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisiako pitää sun mielestä naisena esiintyvä setämies olla?
Eiköhän tämä Jyrki pian rauhoitu. Ehkä juonut viiniä.
No ollaanha me käyty samoja phaseja läpi samaan aikaa, ja välil satuttu samoihin paikkoihin, uskon myös, että ymmärretään toisiamme melko hyvin, sen takia Veeran kaa on niin turvallist ja hyvä olla <3
- Anonyymi
Valitettavasti se taitaa olla kuitenkin vain sattumaa ja palstaharhaa. Ihmisillä on niin samankaltaisia elämäntilanteita, että ei oo ihmekään jos luulee tunnistavansa. :)
- Anonyymi
No joo en puhu palstasta edes, vaan "tiedän" nämä henkilöt ilman anonyymi statusta, mutta olet luultavammin oikeassa että he sattumoisin vaan miettivät samoja aiheita kuin minä.
- Anonyymi
Pahinta asiassa on että se toinen inhoaa minua, ja pelkään että hän saa vahingossa telepaattisen yhteyden minuun, tai minä häneen koska olen saannut, vaikken yrittäisi saada edes aina häneen sellaista, nyt olen päättänyt satasella ettei meillä sellasta olisi kun kummatkaan ei siitä pidetä. Pelkään myös että hän hermostuu minuun, jos saa vahingossa yhteyden minuun, koska oletan hän inhoaa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahinta asiassa on että se toinen inhoaa minua, ja pelkään että hän saa vahingossa telepaattisen yhteyden minuun, tai minä häneen koska olen saannut, vaikken yrittäisi saada edes aina häneen sellaista, nyt olen päättänyt satasella ettei meillä sellasta olisi kun kummatkaan ei siitä pidetä. Pelkään myös että hän hermostuu minuun, jos saa vahingossa yhteyden minuun, koska oletan hän inhoaa minua.
Ajattelemme samalla tavalla
Kukkaraakkuakaan en haluis roskiin laittaa
Sehän on osa meitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelemme samalla tavalla
Kukkaraakkuakaan en haluis roskiin laittaa
Sehän on osa meitä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No joo en puhu palstasta edes, vaan "tiedän" nämä henkilöt ilman anonyymi statusta, mutta olet luultavammin oikeassa että he sattumoisin vaan miettivät samoja aiheita kuin minä.
Jotkut selvittää oikein työkseen mitä netissä tapahtuu jotkut larppaa sellasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvää puutaheinää asia sinänsä guppe
- AnonyymiUUSI
Ja onko se magiaa vai kitsofreniaa jos joku kuulee ääniä ilman että on mukana magiassa?
- Anonyymi
Kyllähän tuo voi totta olla. Itselläni on vuosien varrella ollut monia käsittämättömiä tilanteita.
- Anonyymi
En ole ilmeisesti ainoa sitten.
- Anonyymi
Vaikka uskon telepatiaan, en usko että se henkilö ilmaantuu kuitenkaan lukemaan näitä saatikka aistisi energioistani mitään. Oikeestaan en ole edes pyytänyt häntä tekemään niin, koska välttelemme toisiamme, olen sen verran fiksu etten laita sellaista telepatia viestiä hänelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka uskon telepatiaan, en usko että se henkilö ilmaantuu kuitenkaan lukemaan näitä saatikka aistisi energioistani mitään. Oikeestaan en ole edes pyytänyt häntä tekemään niin, koska välttelemme toisiamme, olen sen verran fiksu etten laita sellaista telepatia viestiä hänelle
Tällä hetkellä en tunne mieheen yhteyttä. Ehkä hänellä on taas uusi nainen kainalossaan. Se siitä sitten. En tiedä kuka minut herätti. Aivan kuin olisin kuullut pienen lapsen itkua tai sitten kauempana soi sireenit. Ihan outoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä en tunne mieheen yhteyttä. Ehkä hänellä on taas uusi nainen kainalossaan. Se siitä sitten. En tiedä kuka minut herätti. Aivan kuin olisin kuullut pienen lapsen itkua tai sitten kauempana soi sireenit. Ihan outoa.
Jonku hälytysääni aamuisin on sireeni,siitä oli joskus täällä maininta.En ole onneks kuullut.
Se oli liitetty siihen stalkkeri keskusteluun,sireeni soi kun kohde pistää valot päälle?Muistinko oikein?
- Anonyymi
Todellakin on telepatia totta . Kokemuksia vaikka pilvin pimein.
- AnonyymiUUSI
Nonii okeijj. mulki;)sivusta
- Anonyymi
🥰😍🤩😘
- Anonyymi
Ok luultavammin meidän telepatia on loppunut.. ehkä.. tai hän piilottelee.. kun ei sitä täällä keskustelussa ole..
- AnonyymiUUSI
Kun kaikilla on nykyään telepatia, ei vain kahdenkeskeistä. Täytyy tietää kohde kehen on yhteydessä, voidakseen olla yhteydessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun kaikilla on nykyään telepatia, ei vain kahdenkeskeistä. Täytyy tietää kohde kehen on yhteydessä, voidakseen olla yhteydessä.
Jaa, onko jopa siitäkin tullut kaikkien asia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli peukku, ylä tai ala
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan jokaisen meistä, myöskin muiden kuin Suomalaisten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan jokaisen meistä, myöskin muiden kuin Suomalaisten.
Kyllä täytyy olla jotenkin sulkeutunut pieni elämä, jos luulee että telepatia on vain kahdella ihmisellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täytyy olla jotenkin sulkeutunut pieni elämä, jos luulee että telepatia on vain kahdella ihmisellä.
Mitä voit odottaa jyrkistä jolla on ikää 67 vuotta?
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on totta, mutta siihen ei luonnollisesti usko ennen kuin sellaista pääsee kokemaan. Tarkoitan nyt ihan keskustelun käymistä toisen kanssa ilman sanoja, mutta sanat kuuluvat silti.
- AnonyymiUUSI
Onhan se totta monelle, mut monelle ei, ni kannattaa miettiä ensisijasesti tietoturvarikkomusta, ku magiaa, etenki naisena :D
- AnonyymiUUSI
No entäs jos se toinen harrastaa magiaa enemmän kuin minä?? Itse en ole harrastanut niinkään.
- AnonyymiUUSI
Se toinen henkilö tietää enemmän minusta kuin minä hänestä . Miten suu nyt pannaan ? Itse tiedän vain arvailulla enkä niinkään magialla. :D olen hyvä tulkitsemaan ihmisten ilmetä, ulkonäköä yms
- AnonyymiUUSI
Etenkin naisena? Olen kylläkin mies ... Tiedän magia miehiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etenkin naisena? Olen kylläkin mies ... Tiedän magia miehiä
Miesten kannattaaki varoa enemmän niitä noitia. Meidän ei tarvi alentua stalkkaamaan. Hirveesti 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miesten kannattaaki varoa enemmän niitä noitia. Meidän ei tarvi alentua stalkkaamaan. Hirveesti 🤭
Ja miehet ei sitten stalkkaa yhtään ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kokemuksia noidista ja millaisista? Tunnen miehenä vain velhoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on täysin päinvastainen kokemus!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kokemuksia noidista ja millaisista? Tunnen miehenä vain velhoja
En kerro :D enkä oo ees oikeesti noita. Noituus perustuu haluun manipuloida todellisuutta, omaa tai toisen. Siihen leikkiin kun lähtee, ni se on usein give and take. Kaiken näkymättömän kanssa ei kannata asioida, jos ei oo ite valmis onnettomaks orjaks.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kerro :D enkä oo ees oikeesti noita. Noituus perustuu haluun manipuloida todellisuutta, omaa tai toisen. Siihen leikkiin kun lähtee, ni se on usein give and take. Kaiken näkymättömän kanssa ei kannata asioida, jos ei oo ite valmis onnettomaks orjaks.
Kiitos neuvosta . T. Jyrki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti oliki naiselta. Miehet nimenomaan stalkkaa ihan materiaalisessa maailmassa. Varmaan joka toisel muijal jo key loggeri fonessa, jos on yhtään kontrollinhalusempaa lakslahkeista erehtyny joskus deittaamaan xD kai taidokkaammat ne etänäkin saa asennettua. En oo niin perillä, mut en pidä yhtään mahdottomana, ja onhan yleisimmillä SoMeillaki freely given right key boardiin. Jopa laitteelle johon et oo suoraan asentanu äppiä. Eli peli on menetetty jo aikaa sitten :'D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti oliki naiselta. Miehet nimenomaan stalkkaa ihan materiaalisessa maailmassa. Varmaan joka toisel muijal jo key loggeri fonessa, jos on yhtään kontrollinhalusempaa lakslahkeista erehtyny joskus deittaamaan xD kai taidokkaammat ne etänäkin saa asennettua. En oo niin perillä, mut en pidä yhtään mahdottomana, ja onhan yleisimmillä SoMeillaki freely given right key boardiin. Jopa laitteelle johon et oo suoraan asentanu äppiä. Eli peli on menetetty jo aikaa sitten :'D
Oooh.. oletkin tarkka.
- AnonyymiUUSI
Etsin täältä 2 naista joilla minulla on yhteys. T. Kunnon alffa
- AnonyymiUUSI
🥰😍😋🥰😍😋😋 elisa on niin ihana nuori nainen
- AnonyymiUUSI
Elisa lopetti telepatia, onko kukaan kiinnostunut jyrkistä ??
- AnonyymiUUSI
Minä en tunne tuollaisia yhteyksiä kenenkään kanssa!
- AnonyymiUUSI
Se jolla on telepatia yhteys minuun, jyrkiin, 65 v. Voi sanoa Saanko naisen!
- AnonyymiUUSI
Jos olet oikeasti tuon ikäinen, niin kysyn sinulta seuraavan kysymyksen: jos ikäisesi nainen haluaisi olla sinulle pelkästään ystävä, niin sopisiko se sinulle?
- AnonyymiUUSI
Et saa, oletko se sillan lähellä oleva Jyrki vai slummissa asuva Jyrki?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et saa, oletko se sillan lähellä oleva Jyrki vai slummissa asuva Jyrki?
Lisään Rahalla et saa rakkautta.Taitaa se nainen rakastaa sinun sukulaispoikaa nuorempaa huomattavasti.Jos annat hänet minulle niin sitte voi asia muuttua.😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään Rahalla et saa rakkautta.Taitaa se nainen rakastaa sinun sukulaispoikaa nuorempaa huomattavasti.Jos annat hänet minulle niin sitte voi asia muuttua.😉
Hei Elisa täällä . Sanoin nytten jyrkille lopettaa yhteyden oton minuun, pidän hänen nuoremmasta sukulaispojastaan. Jyrki vastasi, ei täällä mutta lupasi jättää minut rauhaan ja voin iskeä hänen 30-vuotiasta tuttavaan. Hänellä myös kolea ystävä, joka on 29-vuotias, lähemmäksi ikääni. Toivottavasti tämä auttaa! Jyrkille tekisi hyvää rauhoittua. Korkki kiinni,Jyrki. En vihaa Jyrki sinua jos luet tämän, saat tämän tosin varmasti telepatiaan mutta sanon tämän jos telepatia katkesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet oikeasti tuon ikäinen, niin kysyn sinulta seuraavan kysymyksen: jos ikäisesi nainen haluaisi olla sinulle pelkästään ystävä, niin sopisiko se sinulle?
Kyllä minulle sopisi oman ikäiset. T Jyrki
- AnonyymiUUSI
Oletteko täysin varmoja ettei alottelija olisi trolli?
- AnonyymiUUSI
🥰😂
- AnonyymiUUSI
🥰🥰
- AnonyymiUUSI
😍😍🥰🥰🤩
- AnonyymiUUSI
Oon miettinyt monesti mikä on mitäkin
tässä hässäkässä mikä liittyy tänne.
On monia juttuja jotka voi vaan hakkeroivat tietää, ja ns mukamas sekoittaa pakkaa liittämällä ne "mukatelepatiaan" tai vastaavaa.
Mielenkiintoista olisi saada tietää miten
ja kuka pystyy aloituksia sekä kommentteja "muokkailemaan"
sillain että ne olisivat olleet tai tulleet jo paljonkin aikaisemmin kun todellisuudessa onkaan kirjoitettu. - AnonyymiUUSI
Onkai se toinen jyrkin nainen lähemmäs omaa ikää??
- AnonyymiUUSI
Kiitos kysymästäsi, tänään ihastuin 50 v naiseen. Ihania neuvoja olette antaneet mulle. Jospa löytäisin muun asunnon kuin siltä. Meen töihin.
- AnonyymiUUSI
Ehkä olette vaan sen verran samaa sorttia että ajatukset kulkee samoja latuja aika ajoin, ja nämä tapaukset kiinnittävät huomiosi toisin kuin ne jotka eivät ole omaan päähäsi pälkähtäneet.
- AnonyymiUUSI
Näin minäkin uskon.
- AnonyymiUUSI
Huh huh onneksi minun telepatia yhteydet eei ole täällä.
- AnonyymiUUSI
Olin suomi24 kunnes luin tämän ja mietin telepatia hommaa. 😀 kokeeko oikeest kaikki sitä paitsi minä?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221925Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801035Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46845
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42774