Vai vieläkö nousee savua päästä?
Ootko nainen jo rauhoittunut
69
752
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ihan rauhallinen ollut koko ajan, surullinen vaan.
- Anonyymi
En. Aion raivota siihen asti että verisuoni katkeaa päästä, niin ompahan tyylikäs finaali.
- AnonyymiUUSI
Näinkö on guppe poju mikä lie? Mutku ovat niin kovin herkkiä jyrkille ilmaisuille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö on guppe poju mikä lie? Mutku ovat niin kovin herkkiä jyrkille ilmaisuille
Etenki tää yksi joka itse Kirjoittelee mitä mieleen puoleen juolahtelee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No guben harrastushan on täällä tarinointi erilaisine juonen käänteineen miehenä ja sitten vastailee naisena 😂😅 ja voihan sitä seurustelua ilmeisesti täälläkin harrastaa itse jonkun kuvitelmanaisen kanssa ja se hyvä puoli tietty että saa naiselta aina mieleisiään tarinan mukaisia vastauksia 🤣 jotka sitten muu ”yleisö” ottaa tosissaan tai ei.
- Anonyymi
En ajattele hyvällä tiettyä henkilöä, hänen toimintansa ei tuntunut hyvältä koskaan!
- Anonyymi
Olen aina rauhallinen. Odotan vain yhteydenottoasi😍
- Anonyymi
Tunge sä toi ajatukses sinne minne ei aurinko paista. Tunge niin kauan ettei tarvitse enää tuntua. Tunge niin kauan ettei loppua näy. Pidä vielä lopuksi suusi kiinni.
- Anonyymi
Haluaako neiti kahvin lisäksi pullaa? -sivumies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä pullas vaikka sinne! minä en sinun pullia halua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli jotenkin pahaa se pulla. Kahvia voit mutta hei älä sitten laita liikaa sitä maitoa eikä yhtään sokeria. Tai hei - oliko siinä pullassa niitä sokerinmuruja päällä edes? Jos oli niin otat ne sokerit pois, pistät siihen kahviin ja pullan annat mulle. Jos ei ole pullan päällä sokeria niin sitten ota sitä enkä kahviin maitoa.
Miten lämmität sen pullan? Ionisoimalla mikrossa, vai uunissa jolloin on vaarana sokerikiteiden sulaminen muuttaen täysin tuotteen oletettavissa olevan tekstuurin. Jos lämmität en ota - toisaalta kylmänäkään ei maistu kun pelkkää mössöä, kuten jo äsken sanoin.
Onko muuten pikakahvia vai suodatinkahvi? Jos murua niin sitten otan, ja jos on niin älä missään nimessä laita maitoa ennen kuuman veden kaatamista tai muru saattaa lillua pinnalla.
Käytä vedenkeitintä, älä kahvinkeitintä - tällöin vesi on kuumempaa jolloin jo valmiiksi emäksisen murukahvin aminohapot(…) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli jotenkin pahaa se pulla. Kahvia voit mutta hei älä sitten laita liikaa sitä maitoa eikä yhtään sokeria. Tai hei - oliko siinä pullassa niitä sokerinmuruja päällä edes? Jos oli niin otat ne sokerit pois, pistät siihen kahviin ja pullan annat mulle. Jos ei ole pullan päällä sokeria niin sitten ota sitä enkä kahviin maitoa.
Miten lämmität sen pullan? Ionisoimalla mikrossa, vai uunissa jolloin on vaarana sokerikiteiden sulaminen muuttaen täysin tuotteen oletettavissa olevan tekstuurin. Jos lämmität en ota - toisaalta kylmänäkään ei maistu kun pelkkää mössöä, kuten jo äsken sanoin.
Onko muuten pikakahvia vai suodatinkahvi? Jos murua niin sitten otan, ja jos on niin älä missään nimessä laita maitoa ennen kuuman veden kaatamista tai muru saattaa lillua pinnalla.
Käytä vedenkeitintä, älä kahvinkeitintä - tällöin vesi on kuumempaa jolloin jo valmiiksi emäksisen murukahvin aminohapot(…)Kahvi on mustana koska maito unohtui ja samalla pullatkin jäi kyydistä 🥺. -sivumies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kahvi on mustana koska maito unohtui ja samalla pullatkin jäi kyydistä 🥺. -sivumies
Ei se mitn rakas. Minä tein eilen laktoosittoman sienipiirakan. Siinä on myös sinihomejuustoa. Kahvit juodaan nykyään ilman maitoa meillä😍😘 voin leipoa sinulle voisilmäpullaa jos haluat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitn rakas. Minä tein eilen laktoosittoman sienipiirakan. Siinä on myös sinihomejuustoa. Kahvit juodaan nykyään ilman maitoa meillä😍😘 voin leipoa sinulle voisilmäpullaa jos haluat?
Eli en ole vihainen. Miksi olisin😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaa ihan koko kakun. Höhöhö gupen teksteihin viisastelija
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä simulaatio guben monologissa, eikö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen kakku? Joskus vuosia sitten bravuurini oli mutakakkumainen tekele🤔 -sivumies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hyvää sillä saattaisin maistaa🤗 -sivumies
- Anonyymi
Olen. Parempi vointi vaikka sydän sai melko ison möykyn
- Anonyymi
Mikä mukamas on muuttunut?
- AnonyymiUUSI
Jep, rauhoittui olo nopeasti. Sanoin sulle, että älä ärsytä mutta silti vaan jatkoit, eli älä esitä yllättynyttä.
- AnonyymiUUSI
Ihan niinku poliitikkojen tai opetusministeriön älynväläysten jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niinku poliitikkojen tai opetusministeriön älynväläysten jälkeen.
Mitä tarkoitat tällä?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä?!
En tiiä mitä gubbe meinaa, varmaan pskaa twiittiä tms
- AnonyymiUUSI
Just tulin tupakalta, niin savus sen verta.
- AnonyymiUUSI
En rauhotu enneku tuut halimaan ja suukottelmaan mun kanssa ja kerrot että haluut olla vaan mun kanssa koska mäkin haluun vaan sun...r 😍🤗🫦
- AnonyymiUUSI
Ei nouse enää tänään savua päästä😄
- AnonyymiUUSI
Rauhotuin jo. Nyt vaan surullinen olo kaikesta tapahtuneesta. Mokasin🥺
- AnonyymiUUSI
Miten? Ehkä kaiken voi vielä korjata ❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Jep..moka mies taas vauhdissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten? Ehkä kaiken voi vielä korjata ❤️🤗
Et vieläkään ymmärrä ihmisen tilannetta. Et ihmisen persoonaa. Et ajatuksia. Aikomuksia. Et fyysistä terveyttä ja tilannetta. Eihän sillon voi mitään korjata
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et vieläkään ymmärrä ihmisen tilannetta. Et ihmisen persoonaa. Et ajatuksia. Aikomuksia. Et fyysistä terveyttä ja tilannetta. Eihän sillon voi mitään korjata
Ei voi se on ihan totta tietyissä tapauksissa!
- AnonyymiUUSI
Well i guess you better keep windows doors and other holes and gaps tightly closed nearby, because smoke is poisonous. It's like a dumpster fire, it'll never go out.
- AnonyymiUUSI
Kuvitteletko olevas joku parempi ihminen ku kirjotat ainoana ihmisenä tänne englantia? Diivaaa...mee hei pois. Muuta vaikka britteihin puhumaan tota englantias
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko olevas joku parempi ihminen ku kirjotat ainoana ihmisenä tänne englantia? Diivaaa...mee hei pois. Muuta vaikka britteihin puhumaan tota englantias
Ööö.. sivust😁
kannattaa teidänkin täällä alkaa puhumaan kieliä. Voi olla hankala päästä töihin jos ei osaa mitään ja näkee vain mustaa ja valkosta
Kuhan ny sanoin vaan - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ööö.. sivust😁
kannattaa teidänkin täällä alkaa puhumaan kieliä. Voi olla hankala päästä töihin jos ei osaa mitään ja näkee vain mustaa ja valkosta
Kuhan ny sanoin vaanSunlaisen ihmisen kanssa töissä? Joka ei ymmärrä nähtävästi mistään mitään. Se olisi loukkaus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ymmärrä , äla lue wt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on mies aika bipolaarisen oloisia riitoja itsesi kanssa🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sunlaisen ihmisen kanssa töissä? Joka ei ymmärrä nähtävästi mistään mitään. Se olisi loukkaus
Onko työelämä sulle ongelma vai oletko sinä ongelma työelämässä? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ymmärrä , äla lue wt
Tollaset diivat pitäis viedä saunan taakse🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ööö.. sivust😁
Kuhan ny sanoin vaanMenehän lääkäri hoitamaan niitä potilaita ja niele tappiosi. Olet ruma nainen sisältä ja ulkoa. Kuvittelet olevasi tasokas ja parempi kuin muut. Kiusaat ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko työelämä sulle ongelma vai oletko sinä ongelma työelämässä? Sivusta
😆😆😆😆🎯
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tollaset diivat pitäis viedä saunan taakse🙂
Sun lainen ei ehdi kissaa sanomaan kun esiisät tulee hakeman
- AnonyymiUUSI
Pää kii on kiva humppayhtye
- AnonyymiUUSI
Joo, mut viel parempi on: "ÄLÄ HYPI NIKKEEEEEEEEEEEEE!" :D
- AnonyymiUUSI
Ei oo mummielestä mutta Shitter Limited on. Canceloitu syyttä nää nykyajan punkkarit ei ymmärrä sanomaa vaa pöyristelee
- AnonyymiUUSI
"Kesäkuntoon 2020" on kans hyvä.
Tai no, "Kesäkuntoon seuraavas elämäs" ois realistisemmat sanat kyl eräille. :DDDDDD - AnonyymiUUSI
Mee hemmettiin sen keppis kaa on myös hyvä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mee hemmettiin sen keppis kaa on myös hyvä.
"Se ei oo sun" on viel parempi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Se ei oo sun" on viel parempi.
"Yllättikö paha mutka sileil renkail" on kans hyvä.
Muistakaahan keskittyä ajamiseen...ettei mäne ojjaan...
- AnonyymiUUSI
Vähän alkaa v* ttutaa ku näitä lukee. Nainen ei ole tunniste, mies ei ole tunniste . Miks v* tussa täällä pitää jutella niinkuin tuntisi ihmisen. Kun ei koskaan nähnytkään.
- AnonyymiUUSI
Joo mullakin nousee sankka savu ihan
just päästä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo mullakin nousee sankka savu ihan
just päästäKummasta päästä🤔
- AnonyymiUUSI
" Syytön heittäköön ensimmäisen kiven "
- AnonyymiUUSI
Ootas💪🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨tuliko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootas💪🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨tuliko?
Ilmoitin guppe tämän emojiuhan Suomen viranomaisille
- AnonyymiUUSI
Hei lastensuojelun asiakasperhe, ottakaa nyt aamun tasoittavat niin rauhoitutte itsekin sopivaan mielentilaan.
- AnonyymiUUSI
I’m on to next sh*it love
- AnonyymiUUSI
Kyllähän säkin kessuttelit vknlp. 🐼💙👱♀️
- AnonyymiUUSI
Joo, rauhotuin heti, kun se yx läskinaama lähti takas KESKI-SUOMEEN !
- AnonyymiUUSI
Pelot saattavat vallata mielen joskus
- AnonyymiUUSI
Savua nousee yhä päästä, jos minun pitäisi hoitaa jonkun toisen aikuista lasta!Se tehtävä ei todellakaan ole minua varten!
- AnonyymiUUSI
Onko sua joku semmoiseen hommaan pyytänyt sitten?? No sitähän minäkin!! Enkä ole mikään lapsi, pärjään kyllä aika lailla itsenäisesti vaikka välillä vaikeuksia joissain asioissa onkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sua joku semmoiseen hommaan pyytänyt sitten?? No sitähän minäkin!! Enkä ole mikään lapsi, pärjään kyllä aika lailla itsenäisesti vaikka välillä vaikeuksia joissain asioissa onkin.
Tänäänkin pitää kauppaan mennä vaikka onkin aika surkea olo, mutta ei auta kun ei ole ruokaa eikä kukaan muukaan kauppaan menossa joten itse täytyy sekin hoitaa jos meinaa nälän pitää loitolla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin pitää kauppaan mennä vaikka onkin aika surkea olo, mutta ei auta kun ei ole ruokaa eikä kukaan muukaan kauppaan menossa joten itse täytyy sekin hoitaa jos meinaa nälän pitää loitolla.
Ja jos oisin sen tiennyt olevan sinä en oisi antanut ees lupaa tulla sinne!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos oisin sen tiennyt olevan sinä en oisi antanut ees lupaa tulla sinne!!
ei sun ois tarttenut ees tietää niitä juttuja!!
- AnonyymiUUSI
arvasin että säikähdit niitä juttuja mutta en ees haluaisin susta mun holhoojaa ja pärjään kyllä ihan itsenäisesti.
- AnonyymiUUSI
Joo, rauhotuin heti, kun kakara vei rakkinsa omaan kotiin. Huoh....mikä hiljaisuus....
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän. Et halua mitään mun kaa. Vihaat. Et välitä. Haluat pahaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071