Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu.
Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään ongelmia ratkaise.
Tilanne vain pahenee, ajoissa olisi parempi kuin liian myöhään, mutta minkäs sille voi.
Se tilanne puolestaan aiheuttaa lisää stressiä ja masennusta, joka johtaa taas tilanteen pahenemiseen ja siitä saattaa olla vaikea nousta ylös.
Rajansa kaikella ja kun ihminen lopulta luovuttaa, siinä ei apukaan kelpaa, eikä sitä enää tahdo eikä pyydäkään eikä ota vastaan vaikka tarjottaisiin.
:/
Nainen, olen niin pettynyt
61
571
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitään muuta kuin että rakastan sinua ja se näyttää olevan pysyvä tunne. Sinä teet valinnan toki itsesi ja muiden asioiden suhteen.
- AnonyymiUUSI
Mies vai nainen tekee valinnan ?
- AnonyymiUUSI
Uskon, että ei ollut sinun kaivatultasi tuo. Hienoa, että olet noin empaattinen.
- AnonyymiUUSI
Kemestä puhut?
Jos et osaa kohdella toista oikein tai kunnioituksella ja teidän energia ei muutenkaa mätchää, niin anna hänen mennä ihmisen kaa, jonka kaa hän voi olla onnellinen. Kaikki ihmiset (ainakin empaattiset ja hyvään pyrkivät) ansaitsee tasapuolisen ja kunnioittavan ihmissuhteen, tsemppiä
- AnonyymiUUSI
Kuka niitä estää,pelko menettää kasvotko?
- AnonyymiUUSI
Hienosti kirjoitettu❤️ arvostan joskus on vaan pakko luovuttaa jos toinen ei halua muuttaa huonoja tapojaan. Ei voi vaatia joten silloin pitää nostaa kädet ylös ja jatkaa omaa elämää.
- AnonyymiUUSI
Joo ja on kyllä iso kynnys mennä väliin, jos vaikka toinen ihminen on ihan rakastunut toiseen. (Vaikkei kellään olis edes parisuhdettakaan). Rakastuneen miehen katseen vaan huomaa. Tekisi mieli kysyä, oletko itse sitä huomannut tai huomioinut lainkaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti kirjoitettu❤️ arvostan joskus on vaan pakko luovuttaa jos toinen ei halua muuttaa huonoja tapojaan. Ei voi vaatia joten silloin pitää nostaa kädet ylös ja jatkaa omaa elämää.
Mitä ne huonot tavat ovat ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne huonot tavat ovat ?
Pahuus miehessä ei tunnu hyvältä. Puhuu rumasti. Ei kunniota. Satuttaa sanoillaan. Silti väittää rakastavansa. Panee kaikkia. Flirttailee muille. Minä en saa katsoa muualle kuin häneen yleisellä paikalla. Osaa esiintyä muiden aikana. Mutta kahden on kaikki aivan muuta. Ei vaan jaksa. Ei ei ei ja ei. Menköön muiden kanssa. Minä en elämääni tuhlaa.
- AnonyymiUUSI
Haluan vain sanoa kaivatulleni, että tämä säälittävä ulina ei ole sitten minulta.
- AnonyymiUUSI
Ei se mitään vaikka olisi. Tykkäisin silti
- AnonyymiUUSI
Olet niin kamala ihminen, jos edes ihminen oletkaan.
Kaivattusi ansaitsee jotain parempaa kuin sinut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattusi ansaitsee jotain parempaa kuin sinut.Sä et tiedä millainen olen. Ainoastaan mun paras ystäväni näkee mut sellaisena kun olen. En avautuu helposti vieraille.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tiedä millainen olen. Ainoastaan mun paras ystäväni näkee mut sellaisena kun olen. En avautuu helposti vieraille.
NaiseltaGubbe esiintyy taas naisena!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattusi ansaitsee jotain parempaa kuin sinut.Mistä tiedät kuka olen et tunne minua, etkä puolisoani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe esiintyy taas naisena!
No se ei olisi mitään uutta. On oppinut varsin taitavaksi jallittajaksi täällä sivusta seuranneena
Harmi jos on suden kimpussa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattusi ansaitsee jotain parempaa kuin sinut.Samaa mieltä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tiedä millainen olen. Ainoastaan mun paras ystäväni näkee mut sellaisena kun olen. En avautuu helposti vieraille.
NaiseltaTransu olet!
- AnonyymiUUSI
Onko sun pakko olla noin hemmetin itepäinen? Ei se voi olla niin kamalaa myöntää,
että joku toinen voi olla oikeessa.
Tai siis joku toinenkin...........- AnonyymiUUSI
Taitaa olla useampi. Ei haittaa enä olen vaan onnellinen. Vapaa siitä pahasta olosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla useampi. Ei haittaa enä olen vaan onnellinen. Vapaa siitä pahasta olosta.
Et ole aloittaja :/
- AnonyymiUUSI
Mennään numeroihin hetkeksi......
76 , 7 ja 6, eli 13.
Sanooko toi 76 sulle mitään?- AnonyymiUUSI
Ai sie oot nii vanha jo😅😁
- AnonyymiUUSI
No ei todellakaan sano.
- AnonyymiUUSI
Sanoo menneisyys,ohi on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan sano.
Et oo toi jolta kysyin :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan sano.
Etkä taida olla sinäkään :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hupsista miten näin kävikään että tohon vastasin uudestaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo menneisyys,ohi on.
Tähän piti vastata tämä....
- AnonyymiUUSI
Kannattaa sanoa missä mennään kun toinen lähestyy avoimesti.
Turha tulla jurputtaan kun asiat lähtee menee vatuiksi oman mykkyyden takia.
Omasta mielestä olen ansainnut suoraan puhetta .
Sille vanhalle Ky*välle terveisiä.
Muistan ne sinun vieraan sanat kun olin yhtäaikaa pihalla toissa kesänä.
Sanat:
"Ai,Täällä on naisia.
Oksettava vieraasi.Sinä Ky*pä et ole mikään kiltti vanha mies,sinä olet sairas päästäsi.- AnonyymiUUSI
Unohdin Olet se musta susi .Esität erästä miestä(paljon nuorempaa).
Sinulla taitaa olla jotain paritusbisnestä meneillään? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin Olet se musta susi .Esität erästä miestä(paljon nuorempaa).
Sinulla taitaa olla jotain paritusbisnestä meneillään?Musta susi? Jaaaaa🙄no nythän tulikin mieleen että. Voisiko joku selventää onko tämä sama mies? Eli tämä on sekin joka oli feikki susi? Eli sama tyyppi kiusaa sutta vieläkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Musta susi? Jaaaaa🙄no nythän tulikin mieleen että. Voisiko joku selventää onko tämä sama mies? Eli tämä on sekin joka oli feikki susi? Eli sama tyyppi kiusaa sutta vieläkin?
En tiedä mikä ennen oli mutta tää nykyinen noin vuoden verran oleva susi esittää nuorta miestä.Nappaa nuoren miehen tunnisteet huijatakseen naisia luulemaan tämän olevan se nuorimies.
Joko se on se ikäpappa tai? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mikä ennen oli mutta tää nykyinen noin vuoden verran oleva susi esittää nuorta miestä.Nappaa nuoren miehen tunnisteet huijatakseen naisia luulemaan tämän olevan se nuorimies.
Joko se on se ikäpappa tai?Onko lähempänä kutosta
- AnonyymiUUSI
Sattukohan sulla olee just parempi hetki :)
- AnonyymiUUSI
Sellasta tasaista nyt, mutta ei se ole pysyvää vaan hetkellinen helpotus.
Asioita tietenkin kasaantuu päälle ja tilanne taustalla vain pahenee eikä siitä siten pääse vapaaksi vaikka kuinka itselleen uskottelisi muuta.
:/ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asioita tietenkin kasaantuu päälle ja tilanne taustalla vain pahenee eikä siitä siten pääse vapaaksi vaikka kuinka itselleen uskottelisi muuta.
:/Voisitko jutella asiasta jonkun kanssa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:/Mikset voinut edes myöntää,
että oli parempi hetki.........
Itepäinen pahvi!!!!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:/Tää on feikki heikki miehen yksi tuhannesta tarina projektista🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää on feikki heikki miehen yksi tuhannesta tarina projektista🤣
Järvellä ei oo tyyntä vai onko?
- AnonyymiUUSI
Pakkomielteinen, joutais psykiatriseen hoitoon, koska on sairas kiusaaja, ei ymmärrä, et ketään ei väkisellä saa, jos aatteet on vain oman pään sisäisiä, jätä naapurit rauhaan! Häivy vanha gubbe!
- AnonyymiUUSI
Tuo vanhus kyllä joutsi johonkin samanikästen piiriin.
- AnonyymiUUSI
💯x 🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯
- AnonyymiUUSI
Mikä aiheuttaa sulle noin pahaa oloa ? Kyllä uskon, asioilla on tapana järjestyä kun uskoo hyvään vaikka ei aina tunnu siltä. Rakkaus ja anteeksianto itselle ja toiselle, puhuminen luottamus läheiseen puolisoon. Puolisolleko kirjoitat, että olet pettynyt ? Miten tilanne mennyt noin solmuun eikö yhdessä voida päästä eteenpäin. Toista tukien. Puhut ongelmista mitä ne mahtaa olla ? Älä luovuta tiedän olen itsekin ollut viime vuosina kovasti ahdistunut, ja kokenut ulkopuolisuutta luullut etten kelpaa ja ym. En ole aina ollut tälläinen nyt pikkuhiljaa alkanut päästä jaloilleen. Haparoivin askelin. Kiitos kuuluu ainoastaan rakkaalleni puolisolleni, ❤️jota rakastan koko sydämmestäni ja välillä epäillyt hänen rakkauttaan minuun. Vaikka vannonut lähes päivittäin että meidän elämänlanka yhteinen ei katkea ja minä myös olen vannonut saman. Sydämmessä tiedämme kumpikin. Tämä ahdistaa ja tuo jopa masennusta. Mutta uskon vahvaan Rakkauteen ❤️usko sinäkin. Tämän vaikean yli päästään.☀️
- AnonyymiUUSI
Puolisosi on aviopuoliso?Vai kumppani ?
- AnonyymiUUSI
Lopeta nyt nyyti toi potaska. Ukkelis ei oo täällä
- AnonyymiUUSI
Anteeksi ei voi ihan kaikkea antaa ja sielulle ei oikeasti ole tervettä anteeksi anto.
Kristinusko opettaa siinä meitä väärin se on joku uuden höpinän löpinä
Väkisin tehty Anteeksianto tuhoaa ihmisen mielen ja varsinkin jos sitä ei yhdessä käsitellä.
- AnonyymiUUSI
Monel oon ollu liikaa tai liian vähän
Mut sait tuntemaan et oon just sopiva.......
Ollaan sohval vaan hiljaa se silti riittää.....
Ei tarvii jaksaa mitään muuta......
Sun ei tarvitse olla vahva
tai reipas mun kaa...
Eikä hymyillä sit ku ei oo hauskaa....
Enkä mä välitä mitä muut musta mieltä....
Mut sä siedät mua myös pahimmillaan...
Enkä mä välitä mitä muut on mieltä
susta tai meistä.....
Ainostaan siitä välitän mitä sä oot mieltä .....
Tai miten sä tunnet......
Tai Miten sä voit.....
Paras osa mua ei oo mikään täällä,
Eikä mikään mitä mä teen......
Paras osa mua ei oo se
kuinka mä nään kaikis hyvää......
Sä sait mut tajuumaan että..........
Paras osa mua on SÄ .........- AnonyymiUUSI
Nämä sanat kun joku olisi joskus toteuttanut olisi jäänyt paljon parempi mieli ja elämä olisi toisin. Tehkää ihmiset oikein
- AnonyymiUUSI
jatkan tähän vähän.....
Mun täytyis näköjään luovuttaa..........
Kiitos silti että sain rakastaa sua!
Aloittajalle Rakkaudella 💗
muistatko mitä sanoit kun koitin
perua omimisen?
- AnonyymiUUSI
Hei, älä missään nimessä luovuta. Ole hyvä muita kohtaan ja rukoile paljon. Sinä selviät. (Veli sivusta.)
- AnonyymiUUSI
Im not your bro man ther in africa. This is finland.
- AnonyymiUUSI
Hei kiitos. En ole aloittaja, mutta lähes samat fiilikset. Haluaisin että olisit mun veli josta näin untakin viime yönä, mutta ei olla oikein väleissä.
(Sisar sivusta)
- AnonyymiUUSI
Joskus asioita ei pysty korjaamaan, kun on systeemin toimesta pilattu esim. jonkun haavoittuvassa asemassa olevan nuoren mielenterveys. Ei voi parantaa häntä, vaikka taistelisi hänen oikeuksiensa puolesta. Kamalia asioita on tehty ja jälkikäteen todetaan että voi voi, mitenkä nyt noin pääsikin käymään. Kukaan ei kanna vastuuta. Tapahtuneelle ei mitään enää voi ja hyvin harvaa se myöskään kiinnostaa . Kun lapsen elämä pilataan, niin ei siinä vanhempikaan enää voi hyvin.
Varmasti toisenlainen tarina kuin ap:llä, mutta tiedän mitä on elää asian kanssa, josta ei pysty toipumaan. Pyhitän lopun aikani sille, että joku joutuu vielä vastuuseen ja oikeus toteutuu edes jollakin tavalla.- AnonyymiUUSI
Oikeus tapahtuu. Ihan varmasti se tapahtuu. Älä sinä mieti sitä. Elä. Elä sinä oikein ja tee oikein😊💜
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeus tapahtuu. Ihan varmasti se tapahtuu. Älä sinä mieti sitä. Elä. Elä sinä oikein ja tee oikein😊💜
Kovaa taistelua ollut, luulee jo että joku asia menee parempaan. Mutta hetken kuluttua tilanne muuttuukin joksikin aivan muuksi. En tiedä mihin voi uskoa ja luottaa. Kunpa tietäisinkin, millä tavalla toimimalla voisin tietää siinä kohtaa, että juuri se mitä teen on oikein.
- AnonyymiUUSI
Miksi sä loukkaat tahallasi toista?
- AnonyymiUUSI
Tuota on kysytty monasti. Va empä enää kysele. Yritän aikani ja sitten tulee hiljaisuus
- AnonyymiUUSI
Tuu pelaa mun kans Marioo tänne ja syömään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52108Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811093Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101058Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773