Poliisi vähättelee jengejä?

Anonyymi

Ompa taas poliisilta erikoista tiedotusta kun suorastaan kieltää ilmiön jonka jokainen voi itse nähdä, eli nuorisojengien olemassaolon, varsinkin matujengin. Mukana huumekauppaa ,ryöstöjä ja väkivaltaa.

ks YLE.

Mitä poliisi luulee tällä saavuttavansa paitsi maineensa menetyksen, varsinkin tämän tiedotuksesta vastuun ottaneen osalta ?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ne poliisikaan joka paikkaan kerkiä juuri tuossa keskustassa kävin. Ja olihan siinä sokkarin kulmilla se kööri taas koossa huput silmillä ja ihan avoimesti siinä huumeet vaihtuu käteiseen.
      Niin kauan kuin nämä ei muita häiritse ei puutu poliisi asiaan näin se vaan menee.

    • Anonyymi

      Heheheeee, miten öljytikuista jengejä saisi. Useista eläimistä koostuvaa ryhmää sanotaan laumaksi! Esim. Kamelilauma, vuohilauma jne.

    • Anonyymi

      Ei niillä mitään huumeita ole. Kuivattavat koivunlehtiä ja sekaan vähän salisyylihappoa polttelevat sätkissä. Kotimaassaan niissä olisi kamelinlantaa ja vuohen virtsaa.

    • Pitää muistaa, että poliisien korkein "johtaja"on sisäministeri Ohisalo "vihreä."Tällähetkellä hänen mieltään painaa se,käyttikö helsinkin poliisi liikaa väkivalta tottelemattomia Kurdi- mielenosoittajia kohtaan.

      • Anonyymi

        Onneksi on kohta kannabiksen dekriminalisointi kannattanut jo sen 50.tuhatta ja uusi Nokia on syntynyt Jes!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on kohta kannabiksen dekriminalisointi kannattanut jo sen 50.tuhatta ja uusi Nokia on syntynyt Jes!!

        Suomalaisten ei tarvitse sopeutua, alistua soluttautuviin rikollisiin, väkivaltaan, huumeisiin, paperittomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisten ei tarvitse sopeutua, alistua soluttautuviin rikollisiin, väkivaltaan, huumeisiin, paperittomiin.

        Katos saakeli sentään 😂


    • Anonyymi

      Venäjän OMON- joukoilla on ollut hiljaista. Ne tulisivat kernaasti kohtuuhinnalla puhdistamaan rakkaan länsinaapurinsa joutavista vuohipaimenista.
      Poliisistahan ei ole mihinkään, sata poliisia saa juuri ja juuri rautoihin yhden kurdin. Senkin lamautettuna.

    • Anonyymi

      Korpilaki toimii aina. Oma apu paras apu. Ysimillinen on aina hoitanut ja tulee hoitamaan asiat kuntoon.

    • Anonyymi

      Elikkä polliisejakin pittää olla lauma siihen ?? On kyllä perin huonoa nykyisin tuo poliisikoulutus. ennenvanhaan nuoruudessa riitti 1 poliisi yhen äijän ,kahenkin taltuttamiseen. Mikään ei ole ,kuin ennen.

      • Anonyymi

        Kyllä poliisi on paikalla noin viisi min.paikalla kun hälytyskeskukseen soitat Jyväskylän alueella..
        En ymmärrä näiden valittajien päälle.
        Sehän on siitä kiinni minkä takia on soitettu??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä poliisi on paikalla noin viisi min.paikalla kun hälytyskeskukseen soitat Jyväskylän alueella..
        En ymmärrä näiden valittajien päälle.
        Sehän on siitä kiinni minkä takia on soitettu??

        Ei se paikalla olo mitään auta jos poliisilla ei ole mitään valtuuksia puuttua kunnolla tehtävään. Heti on joku lapsiministeri pyytämässä selvitystä jos erehtyy tönäisemään jotakin hernekeppiä autoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se paikalla olo mitään auta jos poliisilla ei ole mitään valtuuksia puuttua kunnolla tehtävään. Heti on joku lapsiministeri pyytämässä selvitystä jos erehtyy tönäisemään jotakin hernekeppiä autoon.

        Voi hyvänen aika sentään minä soitin yöllä naapurille sinivuokot kun oli kunnon rähinät päällä. Lähti ukko putkaan ja muija mukuloineen ensikotiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe