Tavaratalossa

Se tapahtui 80-luvun alussa. Olin silloin 13,5 vuotta. Menimme Äidin kanssa kaupunkiin, joka oli runsaan 50 km päässä. Aina kun piti ostaa jotain tärkeää, ajettiin kaupunkiin. Nyt piti ostaa minulle kouluvaatteita. Kävimme yleensä tavaratalossa, Sokoksella. Niin nytkin, paita ja college paita löytyivät helposti, mutta housuissa oli ongelmia, kävimme myös muissakin kaupungin vaateliikkeissä, mutta ei auttanut palasimme Sokoksella.
- Kai meidän on ostettava ne Sokoksen housut, en vaan millään olis viitsinyt ruveta lyhentämään niitä, sanoi äiti.
Kassalla äiti huokaili myyjälle samaa, niin myyjä kertoi, että heillä oli ammattikoulun vaatturioppilas paikalla ja tämä pystyisi lyhentämään ne odottaessa, ehkä menisi puolisen tuntia ja maksaisi 5 markkaa. Tai jotain sinne päin, hinta , jota äitini piti kohtuullisena.
Niinpä äitini meni lakanoita ostamaan ja minut ohjattiin pieneen koppiin myymälän takaosaan. Sovimme, että kun olisin valmis menisin tavaratalon baariin.
Odotin ikkunattomassa kopissa yhdessä ompelukoneen kanssa muutaman minuutin kunnes sisään tuli yllätyksekseni nuori mies, ei paljoa minua vanhempi. Aluksi olin vähän epävarma, oliko kyseessä tyttö, mutta poika se oli, pitkähkö tukka, ja varsin laiha.
- Moi, sun housuja pitäis lyhentää, ota pois ja vedä noi uudet jalkaan.
Kun sain housut jalkaan, poika pyysi minua nousemaan jakkaran päälle. En saanut katsettani hänen kasvoistaan, silmiin en uskaltanut juuri katsoa. Poika asetteli housujen vyötäröä oikein.
- Täytyy etsiä se korkeus mihin ne luonnostaan laskee, muutoin lahkeet jää liian pitkäksi, hän sanoi. Käänny vielä ympäri, niin katson että istuu takaa oikein.
Poika silitti kädellään lahkeita, veti niitä alaspäin, sitten hän kertoi oikaisevan ryppyjä takaa, ja siveli pakaroitani jämäkästi, aikaa pitkään, ja viimeinen sively ulottui muita alemmaksi, ja ennen kuin käsi poistui, tunsin sen koskettavan kiveksiäni, ja värähdin oudosta mutta hyvästä tunteesta. Sitten poika käänsi lahkeet ja kiinnitti nuppineuloilla ne oikeaan korkeuteen.
- Nyt otetaan housut pois, hän sanoi hän ja laittoi oven samalla lukkoon. – Seiso ihan rauhassa niin minä otan nämä varovasti pois, ettei neulat irtoa tai pistä.
Poika tarttui housun kaulukseeni molemmin käsin, minä värähdin samoin kuin äsken, tunsin kuinka veri pakkaantui munaani ja pelkäsin sen olevan ainakin puolijäykkänä. Poika avasi nappini, veti vetoketjun auki niin että hänen etusormensa oli housujen sisäpuolella ja koski koko matkan kullini varteen. Eikä hän turhaan kiirehtinyt, ja munani kovettuu kovettumistaan.
Sitten hän varsin nopeasti laski housuni, toisella kädellä nosti vuorotellen jalkani lahkeesta ja laittoi housuni pöydälle. Minun kullini seisoi täysiä teltassaan. Poika laski oikean kätensä kovan munani päälle, silitti sitä samalla kun varovasti laski toisella kädellään alushousuja katsoen samalla tiukasti silmiini. Se tuntui niin hyvältä, sellaista tunnetta en ollut aikaisemmin kokenut. Seisoin paikallani, pian olin alapää paljaana, 12 senttinen ohut kullini seisoi yläviistoon, poika otti vasempaan kouraansa kivekseni ja siveli toisella kullin vartta ja esinahan peittämää terskaa. Aikansa siveltyään hän otti koko kullin suuhunsa, imi sitä varoen, esinahka edelleen terskan päällä. En tiennyt kauanko kesti, mutta pian tuntui samalta kuin Alakoulusta joskus kun yritin kiivetä jumppasalin köyttä ylös. Eikä aikaakaan kun munani alkoi sykkiä, ja se pumppasi useita kertoja spermaa pojan suuhun. Poika nieli kaiken, nosti alushousuni ja sanoi että istuisin siinä, sovitetaan lohta vielä.
Poika leikkasi lahkeet, ompeli käänteet nopeasti ja sovitti uudestaan. Ne olivat hyvät. Minä laitoin edelleen puhumatta vanhat housut jalkaan ja poika antoi uusille muovikassin. Sitten hän tarttui molemmilla käsillään poskiini, minä seisoin muovikassi kädessä kun poika suuteli minua suulle. Pitkään, ja se oli hyvä, ja minä en olisi halunnut lopettaa. Sitten hän avasi oven ja päästi minut ulos.
- Tuuhan uudestaan housuostoksille, olen täällä joululomalla taas, hän sanoi.
- Joo mutisin, uskaltamatta katsoa silmiin.
Se oli ensimmäinen suudelmani, puhumattakaan muusta.

Baarissa en ennättänyt odottaa kauaa äitiä. Hän tuli ison lakanapaketin ja naapurin rouvan kanssa. Olin hyvilläni että äitini oli törmännyt häneen, minä sain istua omissa ajatuksissa kahvin ajan ja kotimatkan takapenkillä.

6

4891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ihanaa lukea, kuin omakin tapaus nuorena!

      • Millainen sun tapaus oli?


      • Anonyymi
        pekkaq57 kirjoitti:

        Millainen sun tapaus oli?

        Olisi hienoa lukea siitä kun tapasitte seuraavan kerran.


    • Ihana tarina!

    • JATKUU

      Emme tavanneet uudestaan. Asuimmehan omakotitalossa noin 50 km päässä.

      Naapurissamme asui yksinhuoltaäiti kahden alle kouluikäisen lapsensa kanssa. Se talvi oli aika runsasluminen, joten tein talven aikana lumityöt hänen pihaltaan samalla kun omaltamme. En ottanut häneltä mitään, koska tiesin että he olivat aika tiukalla. En vaikka hän tarjosikin rahaa. Mutta kahvit sain, ja heillä oli aina pullaa.

      Tytöt olivat aina kanssani myös juomassa kahvia, tai ainakin he söivät pullaviipaleet. Seuraavana keväänä tyttöjen äiti loukkasi jalkansa ja joutui olemaan viikon päivät sairaslomalla. Viikon loppuna, kun hänen jalkansa oli vielä kipeä eikä hän pystynyt kävelemään kuin kyynärsauvoilla,. Ja silloin oli tyttöjen kerhon järjestänä teatteriesitys seurakuntatalolla. Lupauduin viemään tytöt sinne ja hakemaan vajaat parin tunnin kuluttua. Minulla ei ollut muutakaan tekemistä, toki piti lukea kokeisiin joita toukokuun lopulla oli useampia. Vanhempani olivat lähteneet sukulaisissa pyörähtämään sinä sunnuntaina parinsadan kilometrin päähän. Siksi isä oli pessyt Cortinan.

      Kun hain tytöt, sanoi näiden äiti, että tulisin kahville kun olisin vienyt tytöt seurakuntataloon. Tulin 15 minuutin kuluttua takaisin ja kahvi oli valmis. Joimme kahvia enkä voinut olla silmäilemättä naapuriamme. Hän oli vaihtanut aamutakin pälleen eikä alla vaikuttanut olevan mitään. Sen verran se oli auki, että näin vilauksia täyteläisistä rinnoista, aina kun vilkaisin siihen suuntaan. Ja vilkaisinhan minä .

      Minulla repesi olemaan kuumat paikat ja munani seisoi täysiä. Pahaksi onneksi minulla oli löysät verkkarit. Rupesin tekemään lähtöä. Tyttöjen äiti, Tiina varmaan huomasi sen. Hän nousi ja meni makuuhuoneeseen päin.
      - täällä olisi sinulle yksi homma. Voitko vielä auttaa hiukan, hän huusi makuuhuoneesta.
      - voin mä, mitä?
      - tule tänne , kuului ääni oven takaa.

      Kun astuin huoneeseen jo asettunut kullini ponkaisi uudelleen pystyyn. Tiina makasi selällään sängyssä, jalat levällään. Kaikki näkyvissä. Huomasin,että hänellä ei ollut lainkaan pillukarvoja. Hän nousi ja otti käsistäni kiinni ja painoi ne rinnoilleen, nyt voit myös koskea. Ne oli kiinteät ja tunsin nännien seisovan terhakkaina. Sitten hän suuteli minua, ja työnsi kielen suuhuni.
      - Vaatteet pois.
      Tottelin mukisematta. Nyt 14 senttiseksi kasvanut kullini seisoi kovana. Hän otti sen käteensä, työnsi esinahan taakse.
      Tiina sanoi että minun kullini oli komea, ja sanoi että eriryisen paksu. Hän varmaan näki ilmeeni, sillä hän sanoi, että se on hyvä asia. Itse asiassa kullin paras ominaisuus. Minä oli hävennyt kulliani, varsinkin kun se oli kasvanut viimeisen puolenvuoden aikana enemmän paksuutta. Se oli yli 18 centtiä ympärysmitaltaan.
      - tämä on siinä tilassa, että se pitää hoitaa heti, Tiina sanoi. Ja tempasi minut päälleen otti kullistani kiinni ja ohjasi sitä oikeaan paikkaan.
      - paina, kunnolla.
      Pian kullini oli juuriamyöten Tiinan märässä pillussa.
      - Nussi, kuului käsky.
      Työntelin sisään edestakaisin.
      - Lujempaa, paina kovempaan, pohjaan niin syvälle kun saat. Ja nopeampaa.

      Ei kestänyt kauaa, kun tulin. Nousin ylös, Tiina otti kullini suuhun ja nuoli sen puhtaaksi.
      - nyt sinun vuorosi, ajoin karvatkin pois sinun takiasi.
      Tiina neuvoi mistä kohdin pitää nuolla, ja kymmenminuuttisen opetusen ja nuolennan jälkeen hän sanoi, että uudelleen sisään, johan tuo taas seisoo. Ja opetus jatkui, nyt minun piti nussia hitaammin, kunnes Tiina rupes hoputtaa.
      - nopeammin, noprammin,
      Hän lukitsi jalkansa ympärilleni ja huusi melkein kuin sikaa tapettaessa kun minulta tuli uudestaan.
      -Se oli hyvä pano Tiina sanoi. En ookaan saanut munaa kahteen vuoteen. Älä pelkää, mulla on pillerit. Menimme pesulle, Tiina pesi minut kuin pienen lapsen, ja munani seisoi taas. Mutta nyt ei enää nussittu.
      Joimme kahvia lisää ja sitten minun piti mennä hakemaan tytöt.

    • Jatko-osa olisi kuulunut eri kategoriaan, mutta toivottavasti ei haittaa.😀

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe