Kauheeta kielen käyttöä faces. Haukutaan muita ja itseens kehutaan. Eikö joutilailla ole muuta hommaa,kuins kirjoittaa rumia sanoja ja omii kuvii laittaa joka päivä esil ja samoi vielä.Tulee joskus käytyy sivuil,mut aina samaa sontaa.
Pois facest
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Käypä Pyhisten sivuilla, mutta lausu ensin isämeitää..
- Anonyymi
On täst' s-24 palstasta hyötyäkin, kuten sain yllytettya postilaiset 2 vko lakkoon, sit olen saanut turvetta tukittua päättäjille, muutaman desantin paljastanut.
sano sinäkin PS, ainut suomalaisten asiaa-ajava puolue on PS. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täst' s-24 palstasta hyötyäkin, kuten sain yllytettya postilaiset 2 vko lakkoon, sit olen saanut turvetta tukittua päättäjille, muutaman desantin paljastanut.
sano sinäkin PS, ainut suomalaisten asiaa-ajava puolue on PS...ja erityisesti, s-24 avulla paljastin selkänitakana desantoijat, olen tienyt, mutta ny on tositteet.
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..ja erityisesti, s-24 avulla paljastin selkänitakana desantoijat, olen tienyt, mutta ny on tositteet.
hi"kukapa se kissan häntää nostais jos ei kissa itse.
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kukapa se kissan häntää nostais jos ei kissa itse.
hijatkakaa..
kaikinmokomin
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kukapa se kissan häntää nostais jos ei kissa itse.
hi"näin sanoi työpaikkani työsuojeluvaltuutettu ", kun pyysin, että hillitseisi seläntakanani perättömiä paskan- puhujia, ajatella; työpaikan työsuojeluvaltuutettu , hän paljastui siis itse pääpiruksi, muttei ainoaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"näin sanoi työpaikkani työsuojeluvaltuutettu ", kun pyysin, että hillitseisi seläntakanani perättömiä paskan- puhujia, ajatella; työpaikan työsuojeluvaltuutettu , hän paljastui siis itse pääpiruksi, muttei ainoaksi.
ja monta muuta detaljea, mutta se viimeinen, kun hän syytti minua esimieheni "taposta.
Keräsin hengenhädässä, olkani yli vilkuillen reppuni ja läxin..
painoin kaaassuaaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja monta muuta detaljea, mutta se viimeinen, kun hän syytti minua esimieheni "taposta.
Keräsin hengenhädässä, olkani yli vilkuillen reppuni ja läxin..
painoin kaaassuaaatuntien "pääpirun, hänellä EI yksin kanttia syyttää, vaan olivat päättäneet #hoito-jen tj kanssa, niin ajatteleisin.
laaja Metoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuntien "pääpirun, hänellä EI yksin kanttia syyttää, vaan olivat päättäneet #hoito-jen tj kanssa, niin ajatteleisin.
laaja Metoo"pirullista kääntää esimieheni kuolema Metooksi vastaani, taitaa oll Suomen työpaikkojen 1nen
- Anonyymi
Todella kivaa,ei ole ollut faces rivoja juttuja,turhia lehtileikkeitä,eikä isoja naamakuvia. Kyllä näillä nykyisillä pärjätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kivaa,ei ole ollut faces rivoja juttuja,turhia lehtileikkeitä,eikä isoja naamakuvia. Kyllä näillä nykyisillä pärjätään.
Se on kiva jos sinulle riittää rivot jutut suomi24lla turhine lehtileikkeineen mutta..mitä PIIP sinä siellä facessa teet kun se noin mielenterveyden päälle ottaa? Katsos kun sinne faceen ei ole mikään pakko mennä itseään vttuunnuttamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva jos sinulle riittää rivot jutut suomi24lla turhine lehtileikkeineen mutta..mitä PIIP sinä siellä facessa teet kun se noin mielenterveyden päälle ottaa? Katsos kun sinne faceen ei ole mikään pakko mennä itseään vttuunnuttamaan
Hauskaa kavereiden kera jutella ,asiallisia kuvia laittaa ja siin väkisin tulee soopaa väliin. Asialinja niillekin sivuille,sitä täs peräänkuulutetaan.Eläs noi hermostu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa kavereiden kera jutella ,asiallisia kuvia laittaa ja siin väkisin tulee soopaa väliin. Asialinja niillekin sivuille,sitä täs peräänkuulutetaan.Eläs noi hermostu.
Hermostu? Mitä edellinen oli niin kuitti järjettömälle vinkumisellesi suomi 24 sivuilla facesta jota parempia löytyy pilvin pimein ja joissa ei soopaa edes pysty esiintymään. Esim. suljetut ryhmät whats up jne. jne. minkä lisäksi facessakin voi toimia rajoitetuissa ryhmissä yms. ilman että sinne kuulumattomat voi tunkea väliin mitään soopaa. Niin että miksi sinä jakelet suomi 24 sivuilla asiatonta soopaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sano sinäkin PS, ainut suomalaisten asiaa-ajava puolue on PS.Valitettavasti ps ei aja kenenkään asioita.. Kunhan populismilla ja katteettomalla öyhötyksellä kansaa kusettavat. Ohan se joku nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti ps ei aja kenenkään asioita.. Kunhan populismilla ja katteettomalla öyhötyksellä kansaa kusettavat. Ohan se joku nähty.
ommeksi on keskusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ommeksi on keskusta
Onneksi on PS !!ja pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on PS !!ja pysyy.
Heh heh. Hajoaa ja katoaa kun hallitusvastuu tulee. Se on Faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh. Hajoaa ja katoaa kun hallitusvastuu tulee. Se on Faktaa.
Älä höpötä,anna hapata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä,anna hapata.
Faktaa on. Se on niin nähty, että populismi ei johda mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti ps ei aja kenenkään asioita.. Kunhan populismilla ja katteettomalla öyhötyksellä kansaa kusettavat. Ohan se joku nähty.
Valitettavasti keskusta ei aja kenenkään asioita.. Kunhan populismilla ja katteettomalla öyhötyksellä kansaa kusettavat. Ohan se jo nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktaa on. Se on niin nähty, että populismi ei johda mihinkään.
populismi =sopulismiä laumassa jyrkänteeltä rotkoon, pahimmillaan ääriliikkeissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
populismi =sopulismiä laumassa jyrkänteeltä rotkoon, pahimmillaan ääriliikkeissä.
Tarkoitatko populismilla sipiläsmiä vai päivi räsäsmiä viimeksi mainutun kävellessä juuri ääriuskovaisena poliisiasemalle raamattupiiriä pitämään poliisisedille vai suvakismia jonka tunnistaa siitä, etteivät em:t suvaitsevaiset enää ääriliikkeen muodon saavuttaessaan suvaitse enää yhtään mitään omien ajatuksien vastaisia mielipiteitä tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti keskusta ei aja kenenkään asioita.. Kunhan populismilla ja katteettomalla öyhötyksellä kansaa kusettavat. Ohan se jo nähty.
suuresti huvittuneena luin aamulla artikkelin missä kulmunni availi keskustan ovea huhuillen väyrysen perään tyyliin PAAAA...VOOO, TUUU KOOO...TIIIN - PLIIIS!
Voi vain kuvitella sitä v*tutuksen määrää mitä sipilä kokee lukiessaan saman artikkelin. Onhan paavo kuitenkin se sama saatanan kätyri jonka em. jumala paratiisista ikuiseen kadotukseen ajoi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suuresti huvittuneena luin aamulla artikkelin missä kulmunni availi keskustan ovea huhuillen väyrysen perään tyyliin PAAAA...VOOO, TUUU KOOO...TIIIN - PLIIIS!
Voi vain kuvitella sitä v*tutuksen määrää mitä sipilä kokee lukiessaan saman artikkelin. Onhan paavo kuitenkin se sama saatanan kätyri jonka em. jumala paratiisista ikuiseen kadotukseen ajoi?Keskustaan alamäki alkoi, kun Kannuksen Kennedy tarttui ruoriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustaan alamäki alkoi, kun Kannuksen Kennedy tarttui ruoriin.
siitä maaseudun alasajo alkoi, "työreformilla, työtä se järjestikin pankinjohtajille, ulosottomiehille ja paikallisille politiikan Töllistelijöille joitten päätehtävänä oli #tarkastella ja rapordoida omista ja vennamolaisista, heitellä kapuloita rattaisiin, samapelihän se jatkuu, onhan meillä varaa, kohtaa mennään kolhoosiin kaikille tasajako..siis melkein kaikille.
No kun se jäisikin pelkästään sinne tuo lapsellisimmastakin lapsellinen läpsyttäminen, mutta kun se näyttää pesineen jo eduskuntaan ja valtiovaltaankin.
On irvokasta seurata, kun lainsäädäntö ja hallintotyön sijaan takerrutaan joihinkin ihmisten välisiin sanomisiin ja vatkataan toimikuntienkin kera sitä mikä on oikea, mikä väärä, mitä saa ja mitä ei saa sanoa.
Onko tuollaista ennen ollut muualla kuin lastentarhoissa ja alakoulussa, joissa on ohjattu lapsia oikeanlaiseen sivistyneen ihmisen käyttäytymiseen.
Nyt tällaiseen haaskataan aikaa monien, satoja kertaa tärkeämpien asioiden hoidon varjolla, varsinaisten asioiden korjaamisen ja hoitamisen jäädessä aina vain yhä enemmän levälleen, joten pistetään nekin "yli" jääneet rahat vaikka Afrikkaan.- Anonyymi
niimppäh, akuutti ja huomisenkin on vanhustenhoito, se on meno0sssa Överiksi!
- Anonyymi
Kyl mää en pärstääni faceen pistä.Se pilaa kauniin maiseman ,kuvauskohteen,kun oma kuva laitetaan kauneutta rikkomaan. Voi mahdoton,niit on jo liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253