••• ☔ ❄ 🌱 ☀️
Joka kerta kun astun syvästä unesta todellisuuteen, huomaan taas kuiskavani sinun nimesi
Tiedän kyllä, että se ei muuta mitään
Tapaaminen olisi ihme
Mutta ainoa asia, jota voin pyytää tulevalta talvelta
On nähdä sinun jalanjälkesi lumella. 👣
En muuta pyydä! 🙂
Vuodenajat vaihtuu ..
Syksy on täynnä värillisiä maailman ihmettä
Lumi tulee ja menee, niin maa saa luvattu ja kaivattu lepoa
Ja kyllä, lumi sulaa ..
Kevät tuo esiin varovaisia ja hymyileviä kasvoja
Kesällä kaikuu ilon äänet, mitkä ovat naurua täynnä!
Elämäni on pimeää ilman sinua
Ja kaikki mitä haluan, näyttää mahdottomalta
Kuiskaan hetken vielä nimesi päässäni
Ja kohtalo vie minut
Armoa en saa
Ja uni hetkeksi helpottaa tuskaa ..
Hyvää illan jatkoa ja öit (M)ussu 💤💤..
Todellisuus ..
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Soot söpö.
Mut mietin välillä mis kohtaa ja miks sulla on virhe käsittelyssä.Annan kyllä jokaiselle luvan tulkkia nimen merkityksen ihan itse ..
"Nimi ei riko ihmistä, ihminen rikkoo nimen ihan itse" 😏
🍁🌾🧡
Kirjoitit kauniisti eilen. Sinulla on se lahja.
Mukavaa lomapäivää. Heräsin hetki sitten kun valvoin aamuyöllä....
🐅Huomenet Tigru! 🖐
Itsekin olen just täällä palstalla .. sattuma 🙂
Miksi valvoit aamuyöllä?
Oliko joku vakava syy siihen?
Kunnon yöuni on minulle kuin "pyhä" toiminta ..- Anonyymi
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Huomenet Tigru! 🖐
Miksi valvoit aamuyöllä?
Kunnon yöuni on minulle kuin "pyhä" toiminta ..Voivoimikäsattuma tosiaan. Sääliksi käy, kun pitää oikein rekattuna vetää noita yhden trollin keskustelukerhoja
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Huomenet Tigru! 🖐
Miksi valvoit aamuyöllä?
Kunnon yöuni on minulle kuin "pyhä" toiminta ..😔🖐️ Monenlaista on mielen päällä.. Taidan olla pitkäaikaisesti ylikuormittunut.. Paljon kaikkea miettimistä joka näyttäytyy nyt unettomuutenakin.. 🙂
-Ehkäpä voimat palautuvat hiljalleen...
- Herkkyys ei ole paras piirre itsessäni, mutta lahja se on josta saa enimmäkseen olla kiitollinen...
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
😔🖐️ Monenlaista on mielen päällä.. Taidan olla pitkäaikaisesti ylikuormittunut.. Paljon kaikkea miettimistä joka näyttäytyy nyt unettomuutenakin.. 🙂
-Ehkäpä voimat palautuvat hiljalleen...
- Herkkyys ei ole paras piirre itsessäni, mutta lahja se on josta saa enimmäkseen olla kiitollinen...
🐅Jos saat, niin ota yhdet päiväunet .. 😏 💤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750