että miehen exä jättäisi meidät rauhaan. Nyt hän ei päästä lapsiaan meidän häihin, kun lapset ei kuulemma halua nähdä mua. Mies on surulinen kun ei lapset pääse näkemään isänsä onnellisuutta ja tulla osaksi meidän perhettä. Haluaisimme ottaa lapset meille asumaan, sekään ei sovi exälle, kun lapsdet eivät halua. Nyt ei ole kyse exän asioista vaan lapsista. Saisimme lapsilisät meille ja exä maksaisi meille elareita, taloutemmekin koehtuisi. Exä voi mennä töihin ja maksaa omat kulunsa ilman tulosiirtoja, joilla hän elää. Nyt on meidän vuoro.
Häät pidämme siksi että exää kiukuttaisi kun mies jätti hänet, minun onni on hänen katkeruus. Muutoihin kpn helppo olla naimisissa, saisin asua tässä tönsössä loppuelämäni ja jos lapset pääsisi vielä meille siivoomaan ja tekemään kotitöitä niin olisin kuin prinsessa. Mirs haluisi lapset häiihimme, he voisivat olla tarjoilijoita ja siistijöitä meillä, kun ne ovt niin kalliita muutoin ostaa. Voisivat hoitaa myös minun lapsia kun ovat niin pieniä että ovat vahdittavissa. Kätevää olla äitipuoli kun voi sumplia erinäisiä asioita muiden hoidettaviksi ja voi itse shoppailla tai huilaa. On rankkaa olla äitipuoli kun on kasvatettavaa niin paljon ja määrättävää että muut ovat mulle kateellisia, älkää olko ei ole kiva pyörittää toisten lasten elämää.
Päätettiin mennä naimisiin siksi
Anonyymi
0
83
Luetuimmat keskustelut
- 2242265
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521332Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 811006
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 76875
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77757Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.360741- 40731