Transu on tänään mekko päällä

Anonyymi

On tuo outo transu. Mikä saa ihmisen noin pukeutumaan. Lapsuusko ollut aika ankea.

92

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi, että mä inhoan tuota variksen pelättimen näköistä tuolla talossa.
      Kyllä se vie katsomis halut minimiin. Puistattava näky.

    • Anonyymi

      Kevin on todella ihana ja hyväkäytöksinen nuori muunsukupuolinen <3

      • Anonyymi

        Variksen näköinen . Luulee itsestään liikoja. Transu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Variksen näköinen . Luulee itsestään liikoja. Transu .

        Jos se on luotu pojaksi niin miksi kapinoi ja pukeutuu naiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se on luotu pojaksi niin miksi kapinoi ja pukeutuu naiseksi?

        Oiskohan Kevin niin rohkea, että pukee päälleen juuri sitä, mistä itse tykkää?
        Kaikki ei uskalla! Kevin on hyväkäytöksinen ja sydämellinen ihminen. Kyllä
        häntä enemmän arvostan, kuin ällöjuoppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Variksen näköinen . Luulee itsestään liikoja. Transu .

        Miksi koet uhkaksi sen, että miehet halutessaan käyttävät meikkejä ja hameita? Minä en meikkaa, käytän housuja ja olen heteronainen, olenko uhka sinulle myös?


      • Anonyymi

        Siis en tähän ikään mennessä (73v.) ole tietoinen, millaiset vehkeet on muun sukupuolisella.
        Itse kolmen lapseni vanhempana olen aina tiennyt, kumpi on syntynyt tyttö tai poika.
        Olen lukenut, jumala loi vain miehen ja naisen, ei mitään muuta sukupuolta.
        Muun sukupuolinen ei voi olla, kuin jokin avaruusolio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan Kevin niin rohkea, että pukee päälleen juuri sitä, mistä itse tykkää?
        Kaikki ei uskalla! Kevin on hyväkäytöksinen ja sydämellinen ihminen. Kyllä
        häntä enemmän arvostan, kuin ällöjuoppoja.

        Milloinkahan sillä on rohkeutta katsoa jalkoväliinsä ja hyväksyä sukupuolensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koet uhkaksi sen, että miehet halutessaan käyttävät meikkejä ja hameita? Minä en meikkaa, käytän housuja ja olen heteronainen, olenko uhka sinulle myös?

        Pukekoon mitä lystää, mutta turha selitellä mitään muunsukupuolisista ja vaatia erityiskohtelua kun sukupuolia on vain kaksi eikä enempää tulekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan Kevin niin rohkea, että pukee päälleen juuri sitä, mistä itse tykkää?
        Kaikki ei uskalla! Kevin on hyväkäytöksinen ja sydämellinen ihminen. Kyllä
        häntä enemmän arvostan, kuin ällöjuoppoja.

        Minäkin arvostan Keviniä ja olen sentään 72v. isoäiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukekoon mitä lystää, mutta turha selitellä mitään muunsukupuolisista ja vaatia erityiskohtelua kun sukupuolia on vain kaksi eikä enempää tulekaan.

        Heti kun vauva syntyy siinä syntymätodistuksessakin on 3 vaihtoehtoa sukupuolen kohdalla josta sitten kätilö ruksaa


      • Anonyymi

        Vanhaa tietoa, tai tietämättömyyttä paremminkin. Kaikista lapsista ei vaan lääkäritkään heti pysty kertomaan kumpi syntyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en tähän ikään mennessä (73v.) ole tietoinen, millaiset vehkeet on muun sukupuolisella.
        Itse kolmen lapseni vanhempana olen aina tiennyt, kumpi on syntynyt tyttö tai poika.
        Olen lukenut, jumala loi vain miehen ja naisen, ei mitään muuta sukupuolta.
        Muun sukupuolinen ei voi olla, kuin jokin avaruusolio.

        Naisia syntyy kahdella vaginalla, eläimiä ja ihmisiä syntyy kolmipäisinä, jaetuin vartaloin, molemmin sukupuolielimin jne. Olisiko sinun nyt viimeistään aika sivistää itseäsi näistä asioista?


      • Anonyymi

        Ei se ole tyhmyyttä vaan lukemattomuutta. Ei ennen vanhaan ollut samanlaisia kouluja, saati samanlaisia tietolähteitä kuin nykyään. Sinäkin voisit hieman miettiä omia arvojasi mikäli tietämätön henkilö menettää silmissäsi kunnioituksesi. Eipä silti, että ketään kiinnostaisi kunnioitatko häntä vai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukekoon mitä lystää, mutta turha selitellä mitään muunsukupuolisista ja vaatia erityiskohtelua kun sukupuolia on vain kaksi eikä enempää tulekaan.

        Niin mikä se ihminen on silloin kun hänellä on molemmat värkit tai ei kumpiakaan? Tai löytyy molempien sukupuolien piirteitä, mutta ei pystytä määrittelemään mikä olisi esimerkiksi vahvin piirre? Miksi pitäisi pakottaa joku elämään niiden vahvimpien piirteiden mukaan mikäli elää luontaisesti niiden mukaan mitä löytyy vähiten?
        Selitä toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en tähän ikään mennessä (73v.) ole tietoinen, millaiset vehkeet on muun sukupuolisella.
        Itse kolmen lapseni vanhempana olen aina tiennyt, kumpi on syntynyt tyttö tai poika.
        Olen lukenut, jumala loi vain miehen ja naisen, ei mitään muuta sukupuolta.
        Muun sukupuolinen ei voi olla, kuin jokin avaruusolio.

        Jo Arvo Ylppö kertoi, että lapsia syntyy, joiden sukupuoli ratkaistaan arpomalla. Jos henkilö ei koe olevansa mies eikä nainen, niin mikä hän on? Muunsukupuolinen! Siinä ei tarvitse housuihin katsoa. Terveiset vaan sinulle t. Mummo 67v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis en tähän ikään mennessä (73v.) ole tietoinen, millaiset vehkeet on muun sukupuolisella.
        Itse kolmen lapseni vanhempana olen aina tiennyt, kumpi on syntynyt tyttö tai poika.
        Olen lukenut, jumala loi vain miehen ja naisen, ei mitään muuta sukupuolta.
        Muun sukupuolinen ei voi olla, kuin jokin avaruusolio.

        Kysehän taitaa kuitenkin olla päänsisäisistä perverssioista joita pääosin nykynuoret luulevat sukupuoleen sidonnaisiksi ja siksi antavat itsensä leikeltäviksi jne....
        Onhan tuo hameen kanssa kulkeminen oma tapansa saada huomiota.


      • BabylonGetaway kirjoitti:

        Kysehän taitaa kuitenkin olla päänsisäisistä perverssioista joita pääosin nykynuoret luulevat sukupuoleen sidonnaisiksi ja siksi antavat itsensä leikeltäviksi jne....
        Onhan tuo hameen kanssa kulkeminen oma tapansa saada huomiota.

        Sekö sitten luonnollista kun LEIKELLÄÄN muna hiiteen ja napsitaan lääkkeitä oikein urakalla että saadaan kroppa ihan sekaisin ?:D
        Sitähän nämä älyköt väittävät :'D


      • Anonyymi

        Mikä on se kolmas sukuelin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en tähän ikään mennessä (73v.) ole tietoinen, millaiset vehkeet on muun sukupuolisella.
        Itse kolmen lapseni vanhempana olen aina tiennyt, kumpi on syntynyt tyttö tai poika.
        Olen lukenut, jumala loi vain miehen ja naisen, ei mitään muuta sukupuolta.
        Muun sukupuolinen ei voi olla, kuin jokin avaruusolio.

        Niinpä tuon ikäisen tulisi tietää, että aikanaan neuvolakortissa oli kolme sukupuolta tyttö, poika tai sukupuoli tuntematon.


      • Anonyymi

        Sinähän ole elävä todiste tyhmyydestä, lähempänä aivokuollutta tosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin arvostan Keviniä ja olen sentään 72v. isoäiti.

        Minä ole 14v tyttö, vaikka kirkonkirjoissa erheellisesti että olisin 66v mies. Onneksi fiksut ihmiset suvaitsevat että käyn tyttöjen puolella suihkussa ja voin välillä vähän lesboillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa tietoa, tai tietämättömyyttä paremminkin. Kaikista lapsista ei vaan lääkäritkään heti pysty kertomaan kumpi syntyi.

        Silloin onkin kehityshäiriö, mutta kun sukupuolen näkee jalkovälistä, silloin ei voi olla muunsukupuolinen. Hyvä kun itsekin tajusit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia syntyy kahdella vaginalla, eläimiä ja ihmisiä syntyy kolmipäisinä, jaetuin vartaloin, molemmin sukupuolielimin jne. Olisiko sinun nyt viimeistään aika sivistää itseäsi näistä asioista?

        Kehityshäiriöt ovat eri asia kuin normaalit sukuelimet ja pelkkä oma väite että olisi muunsukupuolinen. Olisiko sinun nyt viimeistään aika sivistää itseäsi näistä asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole tyhmyyttä vaan lukemattomuutta. Ei ennen vanhaan ollut samanlaisia kouluja, saati samanlaisia tietolähteitä kuin nykyään. Sinäkin voisit hieman miettiä omia arvojasi mikäli tietämätön henkilö menettää silmissäsi kunnioituksesi. Eipä silti, että ketään kiinnostaisi kunnioitatko häntä vai et.

        Olet oikeassa, kaikki lukemattomat eivät vieläkään tajua että sukupuolen näkee normaalisti kehittyneellä ihmisellä jalkovälistä. Uskomatonta tietämättömyyttä nykyaikana, sama kuin uskoisivat noitiin jos eivät luota silmiinsä ja kirjatietoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo Arvo Ylppö kertoi, että lapsia syntyy, joiden sukupuoli ratkaistaan arpomalla. Jos henkilö ei koe olevansa mies eikä nainen, niin mikä hän on? Muunsukupuolinen! Siinä ei tarvitse housuihin katsoa. Terveiset vaan sinulle t. Mummo 67v.

        Mutta kun niillä "mmunsukupuolisilla" lähes 100% sen sukupuolen näkee jalkovälistä, mummo voi tarvita silmälasit ja biologian oppikirjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tuon ikäisen tulisi tietää, että aikanaan neuvolakortissa oli kolme sukupuolta tyttö, poika tai sukupuoli tuntematon.

        Jo aikanaan tiedettiin merkata neuvolakorttiin sukupuoli, kevinkin voi tarkastaa sieltä eikä se ole muunsukupuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan Kevin niin rohkea, että pukee päälleen juuri sitä, mistä itse tykkää?
        Kaikki ei uskalla! Kevin on hyväkäytöksinen ja sydämellinen ihminen. Kyllä
        häntä enemmän arvostan, kuin ällöjuoppoja.

        Ällöjuopot tekevät tästä katsottavan ohjelman, Kevinit yms katoavat tapettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän ole elävä todiste tyhmyydestä, lähempänä aivokuollutta tosin.

        Viisas kommentti riikinkukko. Menisit edes töihin vätys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikä se ihminen on silloin kun hänellä on molemmat värkit tai ei kumpiakaan? Tai löytyy molempien sukupuolien piirteitä, mutta ei pystytä määrittelemään mikä olisi esimerkiksi vahvin piirre? Miksi pitäisi pakottaa joku elämään niiden vahvimpien piirteiden mukaan mikäli elää luontaisesti niiden mukaan mitä löytyy vähiten?
        Selitä toki.

        Nainen ja mies.
        Muut ovat epämuodostuneita.
        Se on totuus.
        Kaksi päätä ja sarvet.
        Kolme pippelia.
        Neljä korvaa.
        Viisi pimppiä ja yksi pippeli.
        Mulle ihan sama.
        Ainoastaan naisen keho voi synnyttää.
        Olkoon vaikka partaunen äiti. Naisen elimistä senkin vauveli pn tullut.
        Sille ei voi Hutisalokaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se on luotu pojaksi niin miksi kapinoi ja pukeutuu naiseksi?

        Johtuisiko siittä, että ketään ei ole luotu?


    • Anonyymi

      Olihan hän outo ilmestys ensin, mutta nyt olen alkanut tykkään. Hän on jotenkin hassu laiha koikkeliini, mutta kuitenkin niin herttainen.

      • Anonyymi

        Mun mielestä Kevin on komee, upeat hiukset , oon ihan kateellinen, kun itsellä on nää ohuet liuruhiukset, ja muutenkin on veistoksellisen upea.
        Ps. Olen ihan hetero nainen 40v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä Kevin on komee, upeat hiukset , oon ihan kateellinen, kun itsellä on nää ohuet liuruhiukset, ja muutenkin on veistoksellisen upea.
        Ps. Olen ihan hetero nainen 40v

        Onhan sillä komea nokka, mutta ei ole vielä luonto tikanpoikaa puuhun ajanut. Kunhan nyt kasvaa vielä vähän lisää josko sitten.


    • Anonyymi

      Fiksuin tyyppi koko talossa. Kyllä hänen pukeutuminen on hienompaa kuin tämän yhden kylpytakkihiihtäjän tyyli ja "kampaus"

      • Anonyymi

        Kyllä kun nytkin katsoo Krisu asua, ei ole kaunis näky


      • Anonyymi

        Krisu on silti ruma ja Kevin kaunis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisu on silti ruma ja Kevin kaunis

        Mistä kohtaa?


    • Anonyymi

      Mikä saa ihmisen muunsukupuoliseksi!
      Lapsuus onkin varmasti ankea, kun ei itsekään tiedä onko tyttö vai poika.
      Outo on elämä.

      • Anonyymi

        Lue ja ota selvää!! Kukaan ei itse valitse suuntautumistaan, vaan se tulee syntymä "lahjana"!
        Helpompaahan se elämä olisi, jos jokainen onnistuisi syntymään ns. "normaalina".
        Siksi on kauhea vääryys haukkua ja pilkata näitä ihmisiä, jotka rohkeasti ovat sitä, miksi ovat sattuneet syntymään!


      • Anonyymi

        Äiti ei ole Kevinille kertonut, onko hän tyttö tai poika, olihan äitinsä vienyt sen mekko päällä kuulemma tarhaankin, niin ne virolaiset.
        Kevin ei todekllakaan ole komea, nenä on kuin papukaijalla, samoin kuin ääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue ja ota selvää!! Kukaan ei itse valitse suuntautumistaan, vaan se tulee syntymä "lahjana"!
        Helpompaahan se elämä olisi, jos jokainen onnistuisi syntymään ns. "normaalina".
        Siksi on kauhea vääryys haukkua ja pilkata näitä ihmisiä, jotka rohkeasti ovat sitä, miksi ovat sattuneet syntymään!

        Mielisairaus ei ole lahja, mutta siitäkin voi parantua. Ensin kannattaa lukea biologiaa että ymmärtää perusasiat, että sukupuolia on vain kaksi, sitten voi lukea vaikka sexologiaa niin ymmärtää että ne halut tulee korvien välistä, eikä ne määritä sukupuolta vaan jalkoväli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue ja ota selvää!! Kukaan ei itse valitse suuntautumistaan, vaan se tulee syntymä "lahjana"!
        Helpompaahan se elämä olisi, jos jokainen onnistuisi syntymään ns. "normaalina".
        Siksi on kauhea vääryys haukkua ja pilkata näitä ihmisiä, jotka rohkeasti ovat sitä, miksi ovat sattuneet syntymään!

        Hyvin sanottu. Kevin on mahtava persoona, sydämellinen ja ihailtavasti käyttäytyvä ihminen. Se ei kuulu kenellekään, mitä hänen housuissaan on. Hän eikoe itseään mieheksi eikä naiseksi. Ja miksi pitäisikään? Hän syntyi juuri tuollaisena ihmisenä. Ihan vaan Kevininä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Kevin on mahtava persoona, sydämellinen ja ihailtavasti käyttäytyvä ihminen. Se ei kuulu kenellekään, mitä hänen housuissaan on. Hän eikoe itseään mieheksi eikä naiseksi. Ja miksi pitäisikään? Hän syntyi juuri tuollaisena ihmisenä. Ihan vaan Kevininä.

        Tietysti saa tuntea mitä lystää, miksi edes toitottaa siitä kun ei kuulu kenellekään eikä kiinnosta ja tarvittaessa sen sukupuolen näkee virallisista papereista.


    • Anonyymi

      Jukka on Kevinin suosiossa , se ei ymmärrä ,että Jukka nuolee

      • Anonyymi

        Juuri noin!! Jukka on mielinkielin vain, kun haluaa jäädä taloon. Täytyy sanoa, että on rumat keinot. Miltä se tuntuu vaikkapa Kevinistä, kun jälkeenpäin tajuaa tuon homman:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin!! Jukka on mielinkielin vain, kun haluaa jäädä taloon. Täytyy sanoa, että on rumat keinot. Miltä se tuntuu vaikkapa Kevinistä, kun jälkeenpäin tajuaa tuon homman:(

        No täytyy ymmärtää Kevin ei ole suomalainen ja minä kun en ulkomaalaisia rahota, enkä syötä, niin äänestä ketään, eipähän ulkomaalainen talossa syö ainakaan minun rahojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin!! Jukka on mielinkielin vain, kun haluaa jäädä taloon. Täytyy sanoa, että on rumat keinot. Miltä se tuntuu vaikkapa Kevinistä, kun jälkeenpäin tajuaa tuon homman:(

        Niin, Jukka hiukan yritti Kevinin suosiota kalastella, kun ei vielä tiennyt tätä kuviota, et joutuu häätöön , harmi kun Kevin ei tajunnut.
        Nythän Jukka kalastelee Villen äänestäjiä, olevinaan kiinnostunut uskonto jutuista, eikä myöskään Ville tajunnut, vaan palkitsi Jukan ottamalla mukaan fööniin. toivottavasti Villen äänestäjät tajuu.
        Kai tuolla tulee niin sokeaksi kaikelle, että kun joku antaa vähänkin huomiota, niin sillon mennään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Jukka hiukan yritti Kevinin suosiota kalastella, kun ei vielä tiennyt tätä kuviota, et joutuu häätöön , harmi kun Kevin ei tajunnut.
        Nythän Jukka kalastelee Villen äänestäjiä, olevinaan kiinnostunut uskonto jutuista, eikä myöskään Ville tajunnut, vaan palkitsi Jukan ottamalla mukaan fööniin. toivottavasti Villen äänestäjät tajuu.
        Kai tuolla tulee niin sokeaksi kaikelle, että kun joku antaa vähänkin huomiota, niin sillon mennään....

        Ja tuo on faktaa, Jukka on itse sen sanonut päiväkirjahuoneessa, että pitää alkaa pelaileen ja hyvin on pelannut !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo on faktaa, Jukka on itse sen sanonut päiväkirjahuoneessa, että pitää alkaa pelaileen ja hyvin on pelannut !

        JUKKA ON HYVÄ JÄTKÄ !!


    • Anonyymi

      Persoonallisen näköinen komea ja hyväkäytöksinen.Älkää haukkuko erilaisia ihmisiä.Olisin ylpeä jos mulla olisi hänenlainen sukulainen tai ystävä

      • Anonyymi

        No miksi hame päällä, miksi värjää itsensä pellen näköiseksi. Ettei kukaan huomaisi kauheaa nenää. Puhuukin nenäänsä sillai että kaikuu .
        Onko tää transu Syyriasta? Kun kerran sanoi että haluais tutustua sukuunsa Syyriassa . Ois pysynyt siellä.


    • Anonyymi

      Kevinillä olisi vientiä tyttöjen keskuudessa <3

    • Anonyymi

      Käsittääkseni sukupuolijako voidaan määritellä sillä mitä on jalkojen välissä ja sillä mitä kromosomeja ihmisellä on. Jalkojen välissä voi olla esim. miehen vehkeet mutta kromosomeissa on naisen koodit. Silloin ilmeisesti on muun sukupuolinen.

      • Anonyymi

        Idiootit väittää sen olevan ilmoitusasia.


    • Anonyymi

      Pitäs poistaa talosta ja laittaa töihin marraskuun ajaksi perkaan risuja vesurilla vaikka motarin reunoja.
      Lauantaiksi viinapullo pöytään ja lihapullia uuniin.

      Oppisi vähän aikusuutta ja jättäis mekot ostamatta.

      • Anonyymi

        Kevinillä on kiireitä myyjänä vaatekaupassa, jossa mekkoja riittää :) Aika monikaan ei tunnu tietävän, että historian saatossa hame eri muodoissaan oli miesten vaate.


      • Anonyymi

        Vai on se viinapullo aikuisuutta? Mistähän tälläisetkin opit tulee? Eihän suomimies millään muilla konstein saa suutaan auki, kuin niin humalassa, ettei kieli käänny, eikä äly enää pelaa.
        Mutta Kevin saa, ilman viinaa ja lihapulliakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on se viinapullo aikuisuutta? Mistähän tälläisetkin opit tulee? Eihän suomimies millään muilla konstein saa suutaan auki, kuin niin humalassa, ettei kieli käänny, eikä äly enää pelaa.
        Mutta Kevin saa, ilman viinaa ja lihapulliakin.

        Sehän heitä juuri ärsyttää kun Kevin on kaikin puolin heitä parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on se viinapullo aikuisuutta? Mistähän tälläisetkin opit tulee? Eihän suomimies millään muilla konstein saa suutaan auki, kuin niin humalassa, ettei kieli käänny, eikä äly enää pelaa.
        Mutta Kevin saa, ilman viinaa ja lihapulliakin.

        Kevinin opit tulee koraanista, sehän se viisasta onkin ))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevinin opit tulee koraanista, sehän se viisasta onkin ))

        Kevin ei ole suomalainen ja on ilmeisesti muslimi.
        Suomalainen äänestää vain suomalaista.
        Avaruus olio jostain on vaan eksynyt tuonne taloon. Karseen näköinen ilmestys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevin ei ole suomalainen ja on ilmeisesti muslimi.
        Suomalainen äänestää vain suomalaista.
        Avaruus olio jostain on vaan eksynyt tuonne taloon. Karseen näköinen ilmestys.

        Keksitkö ihan itse ton muslimi jutun???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitkö ihan itse ton muslimi jutun???

        Kevin on Virosta ja kaikkein parhaiten käyttäytyvä, kohtelias ja hyvä sydäminen ihminen! Toivottavasti voittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitkö ihan itse ton muslimi jutun???

        Isä Syyriasta ja siellähän kaikki ovat arabeja ja muslimeja, näkeehän sen ulkonäöstäkin. Muslimit eivät saa käyttää alkoholia ja siksi ei juokaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä Syyriasta ja siellähän kaikki ovat arabeja ja muslimeja, näkeehän sen ulkonäöstäkin. Muslimit eivät saa käyttää alkoholia ja siksi ei juokaan.

        Korjataan nyt sen verran, että moni Syyrialainen on ortodoksi ja uskonnon tähden syrjitty omassa maassaan. Työtoverinani oli vuosia Syyrialainen, erittäin iloinen ihana ihminen ja uskonnoltaan ortodoksi.


    • Anonyymi

      Purskahdin  ääneen nauruun kun transu peilasi tänään ja meikkasi ja sanoi että hän kaunistautuu 👀

      • Anonyymi

        Hy i hitto tuota transua, täysi iljetys. Kyllä minua ainakin kuvottaa katsoa tuota ilmestystä.
        Kevinin äiti ei ole varmaan sanonut pojalleen, millaisia vaatteita pojat pitää.


    • Anonyymi

      Suomalainen kannustaa suomalaista. Kevin ei ole kummankaan vanhemman puolelta suomalainen.
      En todellakaan äänestäisi ulkomaalaista voittoon.

      • Anonyymi

        Ei se Kevinin syy ole. Lapset harvoin pääsevät valitsemaan omia vanhempiaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos tää Kevin leikkii naista niin miks hänen pitää näyttää noita rintojaan niinkuin tänäänkin. Tuo paitapusero koko ajan auki

    • Anonyymi

      Kaikki outo on hänestä kaunista.

      • Anonyymi

        Juu ihanan positiivinen ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ihanan positiivinen ihminen

        JUKALTA kysyttiin BB- koosteessa
        talosta poistuttuaan että kuka on hänestä paras kaveri talossa niin hän vastasi :
        KEVIN ja tokana Kimmo.


    • Anonyymi

      Noh.. nuori mies, jolla mielenterveysongelmia, jotka näkyy ulospäin.. Ja idiootit kukkahattutädit ja neidit vaan kannustaa tuollaisia jatkamaan ja vielä kehuvat! Tuosta voi oikeasti parantua.. Muunsukupuolinen eli, mikä? Muusukupuolinen=todella vakavia mielenterveysongelmia.. Ihmisessä pakko olla pahasti jotain vialla, jos ei osaa tunnistaa onko mies vai nainen vaan kuvittelee olevansa ei kumpikaan xD Kevin katso jalkojesi väliin tai tee vaikka DNA testi, kyllä varmasti selviää, mitö sukupuolta olet.. eihän eläimissäkään ole mitään muunsukupuolisia, on naaraita ja uroksia.. te ihmiset jotka kannustatte näitä sairaita ihmisiä olemaan sairaita, olette täynnä vihaa ettekä todellakaan välitä ihmisistä.. Tiedätte, että se on väärin esittää jotain mitä ei ole, mutta olette niin herrojen vallan pelossa, että ette uskalla tuoda esille oikeaa mielipidettä vaan sanotte asioita, vaikka ne olisi vääriä vain sen takia ettei kenenkään mieltä pahoiteta.. No mutta totuus voi satuttaa :)

      • Anonyymi

        "Hermafrodiitti eli kaksineuvoinen on eläin, joka tuottaa sekä naaras- että koiraspuolisia sukusoluja, tai kasvi, jolla on sekä hede- että emikukat samassa yksilössä. Monissa eliöryhmissä hermafroditismi on vallitseva lisääntymisjärjestelmä. Yleisintä se on yksikotisilla kasveilla ja selkärangattomilla eläimillä. Sitä esiintyy kuitenkin myös kaloilla ja vähäisemmissä määrin muilla selkärankaisilla.

        Hermafrodiittisuus ilmenee monilla lajeilla samanaikaisena kaksineuvoisuutena, jolloin yksilö voi samaan aikaan toimia sekä naaraana että koiraana. Toisaalta hermafrodiitteja ovat myös eliöt, jotka voivat vaihtaa sukupuoltaan elinkaarensa aikana."
        Lähde wikipoedia
        Totuus satuttanee vain sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hermafrodiitti eli kaksineuvoinen on eläin, joka tuottaa sekä naaras- että koiraspuolisia sukusoluja, tai kasvi, jolla on sekä hede- että emikukat samassa yksilössä. Monissa eliöryhmissä hermafroditismi on vallitseva lisääntymisjärjestelmä. Yleisintä se on yksikotisilla kasveilla ja selkärangattomilla eläimillä. Sitä esiintyy kuitenkin myös kaloilla ja vähäisemmissä määrin muilla selkärankaisilla.

        Hermafrodiittisuus ilmenee monilla lajeilla samanaikaisena kaksineuvoisuutena, jolloin yksilö voi samaan aikaan toimia sekä naaraana että koiraana. Toisaalta hermafrodiitteja ovat myös eliöt, jotka voivat vaihtaa sukupuoltaan elinkaarensa aikana."
        Lähde wikipoedia
        Totuus satuttanee vain sinua.

        Väitätkö Kevinin olevan hermafrodiitti ))
        Totuus taitaa satuttaa kun keksit tuollaisia selityksiä korvienvälivialle.


    • Anonyymi

      Taisi keksiä koko homman bb:tä varten? Ehkä on aina ollut hiukan taiteilijasielu, mutta tuo neutraalittomuus taitaa olla vaan kilpailua varten? Saa kaikilta sateenkaari/viherpiipertäjä ihmisiltä äänensä.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse mennä töihin tuon näköisenä, voi loisia suomalaisten veronmaksajien piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse mennä töihin tuon näköisenä, voi loisia suomalaisten veronmaksajien piikkiin.

        Kevin työskentelee myyjänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse mennä töihin tuon näköisenä, voi loisia suomalaisten veronmaksajien piikkiin.

        Töissä käy ja veronsa maksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä käy ja veronsa maksaa

        Eihän se ole ollut kahteen kuukauteen töissä.


      • Anonyymi

        Ei kukaan synny tuntemattomana sukupuolena, joko on vehkeet tai ei. Aivoissa se vika on.


    • Anonyymi

      Kevin on ihana! Ollut oma itsensä, positiivinen ja kiva kaikille, mutta sanonut suoraan omat mielipiteensä. Kevin voittoon oman persoonansa ja sen mitä edustaa takia!

      • Anonyymi

        Ai suvaitsemattomuudella voittoon, ei kiitos, muslimit voi mennä kilpailemaan omiin maihinsa.


    • Anonyymi

      Mieluummin transu kuin räksyttävä aikuiskiusaaja Krisu

    • Anonyymi

      Mitähän lapsuudessa on tapahtunut. Ainakin kertoi eilen Anulle vessassa että kasteli vuoteensa aika myöhäiseen ikään. Äiti oli herättänyt hänet yölläkin WC :hen . Sanoi että silloin hän alkoi pissaa istuvilleen kun tytöt. Ja sen jälkeen alkoi miettiä onko tyttö tahi poika.

    • Anonyymi

      Kevinin äiti voi olla myös venäläinen, koska virossa on paljon venäläisiä.
      Mutta miksi se on muuttanut suomeen.
      Virohan on itsenäisenä ollut. Mikä syy on ollut tulla suomeen.
      Tuo transun pukeutuminen ja meikkaus on kyllä ällöttävistä ällöttävintä.

    • Anonyymi

      Minä tykkään itsekin laittaa välillänmekkon ja sukkikset

    • Anonyymi

      Minä olen kokeillut sitä tekee niin mukavas

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      335
      3940
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      276
      2259
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1574
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1400
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1078
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      326
      962
    Aihe