Kumpi on juntimpi college-housut vai verkkarit?

Anonyymi

Ovatko mielestäsi collegehousut vai verkkarit junteimmat housut? Entä mitä mieltä olet tuulihousuista tai farkuista?

18

1064

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotona voi pukeutua miten tahtoo, mutta ihmisten ilmoille vain farkuissa.....noista vaihtareista.

    • Anonyymi

      Farkut ovat yleispätevät housut. Niitä voi käyttää vähän joka tilanteessa. Verkkareita tai collegehousuja käytän itse satunnaisesti yövuorossa ollessani. Työ on it-valvomossa istumatyötä. Tämä ei haittaa ketään, kun työkaverikin on monesti pukeutunut verkkareihin tai collegehousuihin.

    • Anonyymi

      Collegehousut.

    • Anonyymi

      Ite käytän verkkareita vaan kotona. Yleisillä paikoilla farkut tai chino-housut. Ei mua kuitenkaan häiritse jos jotku käyttää verkkareita yleisillä paikoilla. Jokainen tekee niinku ite tykkää. Tuulihousuja tai lasketteluhousuja käytän iltakävelyllä ulkona esim just nyt syksyllä koska ne on siihen äärimmäisen käytännölliset.

    • Anonyymi

      Ite pidän aina college-housuja koulussa ja kotona. En ees omista verkkareita.
      Farkkuja pidän juhlissa.

      • Anonyymi

        Tiukat farkut kyllä tuovat hyvin esille kiinteitä
        pakaroita ja sääriä naissukupuolisilla. Hoikat
        naissukupuoliset aina ilo miessukupuolisten
        silmälle!

        Tykkään myös miehenä hameista sukkahousujen
        kanssa naissukupuolisilla, pukevat heitä erittäin
        mainiosti, transuista en kovin tykkää, mutten rajoita
        heidän olemassaoloaan täällä keskuudessamme,
        saavat elää rauhassa, niin kuin myös homot, lesbot ja
        biseksuaalitkin saavat puolestani elää rauhassa.


    • Juntteja ovat ne ketkä seuraavat muoti ilmiöitä tyhjäpäinä vailla omaa tolkkua

      • Anonyymi

        No toihan on just junttia kun kaikilla on samanlaiset verkkarit tai college housut joka vitun paikassa ja sit ollaan muodin mukasia vai miks niillä on kaikilla samanlaiset vermeet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No toihan on just junttia kun kaikilla on samanlaiset verkkarit tai college housut joka vitun paikassa ja sit ollaan muodin mukasia vai miks niillä on kaikilla samanlaiset vermeet.

        Käytännöllisyys kunniaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toihan on just junttia kun kaikilla on samanlaiset verkkarit tai college housut joka vitun paikassa ja sit ollaan muodin mukasia vai miks niillä on kaikilla samanlaiset vermeet.

        Räppimusiikkia fanittavat teinipojat huppareissaan
        ja lökäfarkuissaan, ja ovat uhoa täynnä kun pitäisi
        mielummin keskittyä rakentamaan elämää tulevai-
        suutta varten.

        En ymmärrä näitä hip hop - kulttuuriin hurahtaneita.


    • Anonyymi

      Collegehousut. En kehtaisi pitää edes kotona.

    • Anonyymi

      Se, että näkee jotkut vaatteet juntteina, on vaan korvien välissä oleva mielentila. Yleensä vaatteet valitaan käytettävän tilanteen mukaan. Itse teen istumapainotteista työtä, missä tehdään myös yövuoroja. En todellakaan laita farkkuja jalkaan, kun lähden yövuoroon. Housuina on joko verkkarit tai collegehousut. Tämä ei haittaa yhtään, koska työkaverikin on monesti pukeutunut samalla tavalla. Collegehousuja pidän myös kotona. Aikuisen ihmisen ei tarvitse olla koreilemassa vaatteilla. Teineille se tuntuu olevan vaikea asia sisäistää.

      • Anonyymi

        Matti Klinge, Pirkka-Pekka Petelius, Jukka-Pekka Palo,
        Jukka Puotila ja Alexander Stubb ovat hyvin pukeutuvia
        suomalaismiehiä. Matti ''Michael Monroe'' Fagerholmilla
        ollut sama look jo 40 vuotta yhtä menoa, mutta sopii
        hänelle mainiosti, eikä ajan hammas ole purrut Hanoi
        Rocksiin.


    • Anonyymi

      colleget

    • Itse pidän junteimpana sitä, että oma tyyli ja ja maku menee tilanteen asettamien vaatimusten edelle, eli esimerkiksi jos juhliin mennään collareissa tai paukkupakkasilla palellaan ulkona verkkareissa. Vaatteet tilanteen mukaan.

      Käytän tuulihousuja esimerkiksi ulkoillessa ja pihatöissä, koska ne soveltuvat hyvin kerrospukeutumiseen. Housuista riippuen käytän joskus myös sisällä, koska ne on mukavat.

      Farkkuja en ole käyttänyt kuin ihan kakarana ja silloinkin niissä oli kuminauhavyötärö. :D

      • Anonyymi

        Kukahan kertois teinitytöille ja nuorille naisille ettei kannata
        kulkea pakkaskeleillä nilkkasukissa taikka ilman sukkia.

        Älytön muotivillitys nuo nilkkasukat.


    • Anonyymi

      Harmaat collegehousut yhdistettynä mustaan huppariin tai paitaan on kaikista junteinta ja näyttää järkyttävältä.

    • Anonyymi

      Sporttivaatteet kuuluvat mun mielestä
      kuntosalille, lenkkipoluille ja urheilu-
      kentille käytettäviksi, ei arkivaatteiksi.

      Kaikki teinitytöt ja nuoret naiset
      eivät tätä ymmärrä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe