Ville ja Kevin

Anonyymi

Big Brotherin somessa twitterviesteissä Villestä ja Kevinistä tulleet kansan suosikkeja. Kevin niin suosittu, että sen kaamee täytekakkukin veikataan nyt voittajaksi.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisella on omat suosikkinsa ja inhokkinsa. Some tekee oman osansa..

      Itsellä omat suosikit jo tippuneet, mutta kyllä sikarikerho täytyi jo jotenkin hajottaa, alkoi jäbikät jo luulevansa itsestään liikaa,, mitä siviilissä ?

      Hyvää jatkoa odottaen.

      • Anonyymi

        Mun suosikki on Kristian ja inhokki Kevin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun suosikki on Kristian ja inhokki Kevin.

        Samat täällä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat täällä 👍

        Mun suosikki on myös Kristian ja inhokki Kevin.
        Krisua on haukuttu ja kiusattu, joku kohtuus pitäisi olla.
        Krisu voittoon.


    • Anonyymi

      Laittakaa Kevin sitten ylen uutisten lukijaksi, voisi katsoa miten pitkään menee, kun katsojilta palaa pinna.
      Miksi tuotanto suosii asukkaita, jotka eivät ryyppää.
      Yleensä sellainen, joka itse on entinen juoppo, ei hyväksy muittenkaan käyttävän viinaa.

    • Anonyymi

      Ei yhtän suosikkia eikä inhokkia, jokaisessa hyviä ja huonoja puolia. Villeä haukkuvat niin paljon selän takana, että saisi voittaa.

      • Anonyymi

        ...ja Kevin herättää junteissa niin paljon ihmetystä, että saisi voittaa!!
        Rohkea, iloinen ja ystävällinen ihminen!


      • Anonyymi

        Eivät ne syyttä moiti, mieti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja Kevin herättää junteissa niin paljon ihmetystä, että saisi voittaa!!
        Rohkea, iloinen ja ystävällinen ihminen!

        Voisin katsoa satakertaa klipin, jossa Kevin hihkuu innoissaan leikkikaluista ja kumipuvuista joita taloon kuskataan. Niin niin ihanaa, mä niin tykkään näistä, loputtomiin. Voiko onnellisempaa ihmistä enää olla. Vaatimattomista leluista, mitä jos Kevin saisi jotain ihgumpaa, sehän tukehtuisi onnessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin katsoa satakertaa klipin, jossa Kevin hihkuu innoissaan leikkikaluista ja kumipuvuista joita taloon kuskataan. Niin niin ihanaa, mä niin tykkään näistä, loputtomiin. Voiko onnellisempaa ihmistä enää olla. Vaatimattomista leluista, mitä jos Kevin saisi jotain ihgumpaa, sehän tukehtuisi onnessaan.

        Kevin pelaa myös, hyvinkin ovelasti.
        Suvaitsematon, ei hyväksy muulla tavalla ajattelevia, heterot varmaan hänen inhokkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevin pelaa myös, hyvinkin ovelasti.
        Suvaitsematon, ei hyväksy muulla tavalla ajattelevia, heterot varmaan hänen inhokkeja.

        Niinpä, eikä lapsenmielistä ja naismaista esittävää jaksa kauaa katsella, vaikka hauska sekin välillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevin pelaa myös, hyvinkin ovelasti.
        Suvaitsematon, ei hyväksy muulla tavalla ajattelevia, heterot varmaan hänen inhokkeja.

        Höpölöpö


    • Anonyymi

      Harmi että Helmeri antoi peluri Anun hiekottaa tiensä. Anu jos voittais, niin Helmeri unohtus sillä hetkellä, tai kävishän se Skuutin haku reissun. En jaksa uskoa Kevinin voittoon , jos uskonveljet keräävät roposensa se voi olla Ville , joka varmaan Krisun kanssa äänestyksessä.

    • Anonyymi

      Mulla kanssa Kristian 1 suosikki kaikesta huolimatta ja toisena vasta Kevin.

    • Anonyymi

      Helmerin kakku oli paras, mutta Kevin on suosikkini. Helmerin kakku oli pyörryttävän ihana.

    • Anonyymi

      Kuka voisi olla niin tyhmä, että antaisi suomalaisten rahat virolaiselle.
      Ja mitä hyvää Kevinissä on, mies on ihan nynnykkä vailla omia mielipiteitä.
      Viihdyttävyys on kaukana, tai sitä ei ole ollenkaan.

    • Anonyymi

      Kevin on tosi kuvottavan näköinen, kaikkine mekkoineen ja helyineen. Mies on ihan 0.
      Ei kukaan lahjoita rahojaan virolaiselle, vaan mielummin oman maan kansalaiselle suomalaiselle.
      Virolainen hiiteen suomesta.

    • Anonyymi

      Mun suosikki on Kristian tokana Helmeri ja jompi kumpi tulee voittamaan.
      Siinä kaksi parasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe