Big Brotherin somessa twitterviesteissä Villestä ja Kevinistä tulleet kansan suosikkeja. Kevin niin suosittu, että sen kaamee täytekakkukin veikataan nyt voittajaksi.
Ville ja Kevin
18
51
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella on omat suosikkinsa ja inhokkinsa. Some tekee oman osansa..
Itsellä omat suosikit jo tippuneet, mutta kyllä sikarikerho täytyi jo jotenkin hajottaa, alkoi jäbikät jo luulevansa itsestään liikaa,, mitä siviilissä ?
Hyvää jatkoa odottaen.- Anonyymi
Mun suosikki on Kristian ja inhokki Kevin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun suosikki on Kristian ja inhokki Kevin.
Samat täällä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat täällä 👍
Mun suosikki on myös Kristian ja inhokki Kevin.
Krisua on haukuttu ja kiusattu, joku kohtuus pitäisi olla.
Krisu voittoon.
- Anonyymi
Laittakaa Kevin sitten ylen uutisten lukijaksi, voisi katsoa miten pitkään menee, kun katsojilta palaa pinna.
Miksi tuotanto suosii asukkaita, jotka eivät ryyppää.
Yleensä sellainen, joka itse on entinen juoppo, ei hyväksy muittenkaan käyttävän viinaa. - Anonyymi
Ei yhtän suosikkia eikä inhokkia, jokaisessa hyviä ja huonoja puolia. Villeä haukkuvat niin paljon selän takana, että saisi voittaa.
- Anonyymi
...ja Kevin herättää junteissa niin paljon ihmetystä, että saisi voittaa!!
Rohkea, iloinen ja ystävällinen ihminen! - Anonyymi
Eivät ne syyttä moiti, mieti sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja Kevin herättää junteissa niin paljon ihmetystä, että saisi voittaa!!
Rohkea, iloinen ja ystävällinen ihminen!Voisin katsoa satakertaa klipin, jossa Kevin hihkuu innoissaan leikkikaluista ja kumipuvuista joita taloon kuskataan. Niin niin ihanaa, mä niin tykkään näistä, loputtomiin. Voiko onnellisempaa ihmistä enää olla. Vaatimattomista leluista, mitä jos Kevin saisi jotain ihgumpaa, sehän tukehtuisi onnessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin katsoa satakertaa klipin, jossa Kevin hihkuu innoissaan leikkikaluista ja kumipuvuista joita taloon kuskataan. Niin niin ihanaa, mä niin tykkään näistä, loputtomiin. Voiko onnellisempaa ihmistä enää olla. Vaatimattomista leluista, mitä jos Kevin saisi jotain ihgumpaa, sehän tukehtuisi onnessaan.
Kevin pelaa myös, hyvinkin ovelasti.
Suvaitsematon, ei hyväksy muulla tavalla ajattelevia, heterot varmaan hänen inhokkeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvaitsematon, ei hyväksy muulla tavalla ajattelevia, heterot varmaan hänen inhokkeja.Niinpä, eikä lapsenmielistä ja naismaista esittävää jaksa kauaa katsella, vaikka hauska sekin välillä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvaitsematon, ei hyväksy muulla tavalla ajattelevia, heterot varmaan hänen inhokkeja.Höpölöpö
- Anonyymi
Harmi että Helmeri antoi peluri Anun hiekottaa tiensä. Anu jos voittais, niin Helmeri unohtus sillä hetkellä, tai kävishän se Skuutin haku reissun. En jaksa uskoa Kevinin voittoon , jos uskonveljet keräävät roposensa se voi olla Ville , joka varmaan Krisun kanssa äänestyksessä.
- Anonyymi
Mulla kanssa Kristian 1 suosikki kaikesta huolimatta ja toisena vasta Kevin.
- Anonyymi
Helmerin kakku oli paras, mutta Kevin on suosikkini. Helmerin kakku oli pyörryttävän ihana.
- Anonyymi
Kuka voisi olla niin tyhmä, että antaisi suomalaisten rahat virolaiselle.
Ja mitä hyvää Kevinissä on, mies on ihan nynnykkä vailla omia mielipiteitä.
Viihdyttävyys on kaukana, tai sitä ei ole ollenkaan. - Anonyymi
Kevin on tosi kuvottavan näköinen, kaikkine mekkoineen ja helyineen. Mies on ihan 0.
Ei kukaan lahjoita rahojaan virolaiselle, vaan mielummin oman maan kansalaiselle suomalaiselle.
Virolainen hiiteen suomesta. - Anonyymi
Mun suosikki on Kristian tokana Helmeri ja jompi kumpi tulee voittamaan.
Siinä kaksi parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082