Olisiko jotain konstia siivota haju pois sohvasta. Äidillä kävi vieras joka laittoi haisevan takin sohvalle. Nyt sohva haisee pahalle. Kolme kuukautta kerkesi sohva olla. Sohva oli hankittu käytettynä joten taloudellista vahinkoa ei tullut, mutta ei viitsisi ruveta uutta sohvaa kirpputorilta etsimään.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Voisit kokeilla siihen sohvaan ruokasoodaa, pistele soodapurkin kanteen reikiä vaikkapa kynsisaksien avulla. Sitten ripottelet hyvin imuroituun kohtaan joka haisee sitä soodaa vähän vielä kädellä kevyesti hieroen jotta soods menee vähän pintaa syvemmälle. Annat soodan olla siinä vaikkapa pari tuntia sen jälkeen imuroit kohdan puhtaalla suuttimella. Toista käsittely tarvittaessa. Emäksisenä aineena sooda raikastaa imien itseensä hajut.
- Anonyymi
Eikö vieras ymmärtänyt, että takki laitetaan naulakkoon eikä sohvalle. . Aika outoa, että takista voi lähteä noin paha haju.
- Anonyymi
Todennäköisesti takin omistaja asuu vanhassa rintamamiestalossa, niiden vaatteet ja asukkaat haisee todella pahalle, eikä siihen auta suihkussa käyminenkään.
- Anonyymi
Tämän tason palstan aktivoinnin eivät ole täällä Suomi24:llä yhtään outoja
- Anonyymi
Haisee meidänkin sohva kun Oon istumassa siinä, semmoinen niinku paskan ja rapulahikeen kombinaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406