Mitä tahdot juuri nyt?

Anonyymi

Mitä tahtoisit juuri nyt? Mitä häneltä toivoisit? Mitä tekisit juuri nyt, jos mikään ei sinua rajoittaisi?

162

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ap aloittaa. Tahtoisin kertoa, miten paljon hänen seurastaan nautin. Miten toivoisin joka kerralla ja tapaamisella enemmän. Häneltä toivoisin heittäytymistä, luottamista, ymmärrystä siihen että minuun voi luottaa ja en ole lähtemässä minnekään. Jos mikään ei rajoittaisi, ottaisin syliin ja suutelisin. En päästäisi irti.

      • Anonyymi

        Ilman rajoitteita kertoisin, että sinua minä olen odottanut kaikki nämä vuodet. Sinun lähelläsi olen onnellinen ja sinä saat hymyn huulilleni.
        Tahtoisin ottaa sinut syliini ja suudella hellästi. Tahtoisin sanoa, että rakastan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman rajoitteita kertoisin, että sinua minä olen odottanut kaikki nämä vuodet. Sinun lähelläsi olen onnellinen ja sinä saat hymyn huulilleni.
        Tahtoisin ottaa sinut syliini ja suudella hellästi. Tahtoisin sanoa, että rakastan sinua.

        Minne meneee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne meneee...

        Ja mikä sinua rajoittaa?


      • Anonyymi

        Mikä estää, tai rajoittaa? Kumpi teistä on varattu vai oletteko molemmat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman rajoitteita kertoisin, että sinua minä olen odottanut kaikki nämä vuodet. Sinun lähelläsi olen onnellinen ja sinä saat hymyn huulilleni.
        Tahtoisin ottaa sinut syliini ja suudella hellästi. Tahtoisin sanoa, että rakastan sinua.

        Tee se, sano, että rakastat häntä.
        Tai tee jokin aloite.
        Laita vaikka vaan viestiä ja kysele ihan jotain muuta. Tällä hetkellä hän saattaa ajatella juuri sinua.


    • Anonyymi

      Ei tule mitään mieleen. Tässä sohvalla yksin on hyvä olla.

    • Anonyymi

      Soittaisin hänelle ja pyytäisin päästä kahville. Ovella suutelisin jo kaunista suuta.
      Kahvi pöydässä, kulkisin hänen taakseen, koskisin harteita, nojaisin huulet kauniille niskalle.
      Nuuhkisin ihoa. Suutelisin niskaa, kaulaa. Hyväilisin kylkiä,
      antaisin käsien etsiä jokaisen kohdan, joka kaipaa kosketusta.
      Olisimme hetken yhtä.
      Niin houkuttellut jo vuoden,
      joka arkipäivä jo aamusta himoinnut sun kaunista vaaleaa niskaa,mielessä nuuhkinut ja huulilla hipaissut.
      Antaudu minulle.

      • Tätä minä kaipaisin. Kosketusta, läheisyyttä, mutta hän ei.

        Hänelle riittää, että istun joskus vieressä ja näemme kun hänelle sopii. Nyt hän miettii, että sopisinko seurustelukumppaniksi, eikä minun tarvitse tietää kauan hän sitä miettii.
        Ehkä hän haluaa vain hajottaa mut. Tietää kuinka kaipaan rakkautta, kosketusta, yhteistä aikaa, normaalia suhdetta.


      • Anonyymi
        Onlywe kirjoitti:

        Tätä minä kaipaisin. Kosketusta, läheisyyttä, mutta hän ei.

        Hänelle riittää, että istun joskus vieressä ja näemme kun hänelle sopii. Nyt hän miettii, että sopisinko seurustelukumppaniksi, eikä minun tarvitse tietää kauan hän sitä miettii.
        Ehkä hän haluaa vain hajottaa mut. Tietää kuinka kaipaan rakkautta, kosketusta, yhteistä aikaa, normaalia suhdetta.

        Missä tämä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä tämä on?

        No, ei kai sen väliä. Ellet sinä ole tuo toinen osapuoli. Silloinhan tiedät missä päin..


    • Anonyymi

      Ei nämä johda mihinkään jos ette edes laita mitään selvää tuntomerkkiä vai ettekö haluakaan tosissanne mitään? Mikä todennäköisyys ylipäätään on että ihastuksenne kohde lukee tätä palstaa? Vai haluatteko vain purkaa tunteitanne salaa? Mietin vain kun palstalla on näitä ketjuja tunteista joissa ei ole mitään varsinaista asiaa josta voisi keskustella tai ratkaistavaa kysymystä.

      • Anonyymi

        Niin, minusta tuntuu, että kirjoittajilla on tosi monenlaisia syitä tänne kirjoittamiseen. Joillakin voi olla vaikea puhua tunteistaan muualla ja he etsivät tällä palstalla vertaistukea. Joku voi toivoa, että juuri se ihana nainen lukisi oman viestin, vaikka semmoinen on epätodennäköistä. Joku haluaa keskustella käytännön ongelmasta. Aika vähän täällä kyllä on keskustelua mistään. Ehkä kirjoittajilla on niin erilaisia tilanteita, ettei osaa sanoa toisen juttuun mitään, tai sitten on joku ihan mahdoton tilanne. Minulla ainakin on semmoinen mahdoton tilanne.


    • Anonyymi

      Kertoisin, että lähes joka päivä olen katunut kun en lähtenyt yhtenä kesäyönä hänen matkaansa ja että pitäiskö meidän ehkä tavata.

      • Anonyymi

        Minkä vuoden kesä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vuoden kesä?

        Tämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän

        Ja kyseessä yö? Ei siis esim. ilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyseessä yö? Ei siis esim. ilta?

        No, noin klo 2 tiet erosi. Ehkä juttu oli ilmoilla pitkin iltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, noin klo 2 tiet erosi. Ehkä juttu oli ilmoilla pitkin iltaa.

        Missä olitte yhdessä sinä iltana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olitte yhdessä sinä iltana?

        Hki, ulkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hki, ulkona.

        Onko meillä ollut jotain flirttiä? Onko me tunnettu kauan? Miten voitaisiin tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meillä ollut jotain flirttiä? Onko me tunnettu kauan? Miten voitaisiin tavata?

        Oli flirttiä, ei varsinaisesti tunneta ja tavata saatamme ehkä vain sattumalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli flirttiä, ei varsinaisesti tunneta ja tavata saatamme ehkä vain sattumalta.

        Ehdotinko silloin jotain jatkoa? Miten voisi vaikuttaa siihen että tapaisimme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hki, ulkona.

        Oliko tämä naistenbileissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä naistenbileissä?

        Kiinnostaisi edelleen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi edelleen tietää.

        Anteeksi, vähän haastavaksi mennyt tämä palsta.
        Ei ollut naistenbileet. Tämä oli myöhemmin kesällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, vähän haastavaksi mennyt tämä palsta.
        Ei ollut naistenbileet. Tämä oli myöhemmin kesällä.

        Ok, olet eri henkilö.


    • Anonyymi

      Haluaisin että hän soittaisi tai kirjoittas juuri sen minkä haluan hänen sanovan uskaltaisi .

    • Anonyymi

      Tahtoisin et Vesta tekisi ig storya tai tulis joku uus haastattelu hänestä.

    • Anonyymi

      Kysyisin suoraan mitä hän minusta ajattelet. Miksi välillä tahtoo viettää aikaa yhdessä, välillä en saa sinusta mitään irti. Pelkäätkö seuraani tai tätä tilannetta vai oletko epävarma jostain? Olenko hyvää seuraa vain silloin kun se sulle parhaiten sopii?

      • Anonyymi

        Millainen tilanne on kyseessä, kerro vähän tarkemmin.


      • Anonyymi

        Pelkään seuraasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään seuraasi.

        Mitä tässä on pelättävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tässä on pelättävää

        Pelkään että vahingossa kosketamme toisiamme ja siitä seuraa katastrofi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään että vahingossa kosketamme toisiamme ja siitä seuraa katastrofi.

        Aivan samanlainen tilanne täällä, mutta tuskin olet hän jota ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään että vahingossa kosketamme toisiamme ja siitä seuraa katastrofi.

        Suurempi katastrofi voi olla se, että sinulta jää kokematta jotain mitä ehkä salaa toivot. Vain koska pelkäät. Toisen voi tietysti yrittää pitää etäällä (samalla satuttaa jos hänelläkin tunteita) ja ohittaa omat ajatukset. Kokemuksella tiedän, se voi jäädä kaduttamaan enemmän kuin kuvittelemasi katastrofi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurempi katastrofi voi olla se, että sinulta jää kokematta jotain mitä ehkä salaa toivot. Vain koska pelkäät. Toisen voi tietysti yrittää pitää etäällä (samalla satuttaa jos hänelläkin tunteita) ja ohittaa omat ajatukset. Kokemuksella tiedän, se voi jäädä kaduttamaan enemmän kuin kuvittelemasi katastrofi.

        Ei meidän välillä mitään etäisyyttä ole, paitsi fyysinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meidän välillä mitään etäisyyttä ole, paitsi fyysinen.

        Ja tahdot sen etäisyyden säilyttää? Vai onko asioita jotka vaikuttavat tilanteeseen, ettei mitään voisi tapahtuA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tahdot sen etäisyyden säilyttää? Vai onko asioita jotka vaikuttavat tilanteeseen, ettei mitään voisi tapahtuA?

        En tahdo mutta on pakko. Todellakin on asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tahdo mutta on pakko. Todellakin on asioita.

        Ok. Hyvä että kuitenkin tiedät, mikä itsellesi on parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Hyvä että kuitenkin tiedät, mikä itsellesi on parasta.

        Ja mitä tuo nyt sitten tarkoitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä tuo nyt sitten tarkoitti?

        Jos koet etäisyyden ”rikkomisen” edessä todellakin olevan niin paljon näitä asioita. Ehkä koet että nykyinen tilanne parempi, helpompi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koet etäisyyden ”rikkomisen” edessä todellakin olevan niin paljon näitä asioita. Ehkä koet että nykyinen tilanne parempi, helpompi?

        Nykyinen tilanne on piinallinen, helppoudesta ei voi puhuakaan, mutta toisesta vaihtoehdosta olisi katastrofaaliset seuraukset, joten ei voi tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen tilanne on piinallinen, helppoudesta ei voi puhuakaan, mutta toisesta vaihtoehdosta olisi katastrofaaliset seuraukset, joten ei voi tehdä mitään.

        Pystytkö yhtään avaamaan? Mitä sellaiset katastrofaaliset seuraukset sinun näkökulmastasi olisi? Ja kenelle? Itsellesi vai jollekin toiselle? Laitatko tällä hetkellä oman vai jonkun muun tyytyväisyyden etusijalle? Todella vaikeaa ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö yhtään avaamaan? Mitä sellaiset katastrofaaliset seuraukset sinun näkökulmastasi olisi? Ja kenelle? Itsellesi vai jollekin toiselle? Laitatko tällä hetkellä oman vai jonkun muun tyytyväisyyden etusijalle? Todella vaikeaa ymmärtää.

        Itselleni olisi ainakin sataprosenttisen varmasti katastrofaaliset seuraukset, muille ei välttämättä, mutta sekin olisi mahdollista. Ajattelen ensisijaisesti itseäni edellä mainitun vuoksi, mutta myös muita tietenkin.

        Tarkoitan tässä tunteita, etkö sinä ymmärrä tunne-elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni olisi ainakin sataprosenttisen varmasti katastrofaaliset seuraukset, muille ei välttämättä, mutta sekin olisi mahdollista. Ajattelen ensisijaisesti itseäni edellä mainitun vuoksi, mutta myös muita tietenkin.

        Tarkoitan tässä tunteita, etkö sinä ymmärrä tunne-elämää?

        Eli hyvä, että tiedät mikä on itsellesi parasta... Ymmärrän tunne-elämää ja yritin ymmärtää viestisi, siksi kysyin en vain ymmärtänyt mikä oli katastrofaalista. Oletin, että sinulla ilmeisesti jo jotakuta kohtaan tunteita on kun tänne kirjoitit. Toivottavasti saat ne katoamaan, jos mitään ei ole tehtävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli hyvä, että tiedät mikä on itsellesi parasta... Ymmärrän tunne-elämää ja yritin ymmärtää viestisi, siksi kysyin en vain ymmärtänyt mikä oli katastrofaalista. Oletin, että sinulla ilmeisesti jo jotakuta kohtaan tunteita on kun tänne kirjoitit. Toivottavasti saat ne katoamaan, jos mitään ei ole tehtävissä.

        Kiitos, sitä minäkin odotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, sitä minäkin odotan.

        Oletteko tekemisissä usein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, sitä minäkin odotan.

        Itsekin oon ihastunut, piinalliselta ja toivottomalta tuntuu. Toinen ei ehkä sitä ole tai sitten hän jotenkin ehkä samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, ei tahdo tai pysty antaa itsestään enempää. En tahtoisi omaa toivoa nostaa mutta en myöskään pysty sulkemaan pois mielestä, koska sille ei voi mitään että hänestä pidän. Ei tunteita saa katoamaan jos ovat aitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko tekemisissä usein?

        Olemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin oon ihastunut, piinalliselta ja toivottomalta tuntuu. Toinen ei ehkä sitä ole tai sitten hän jotenkin ehkä samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, ei tahdo tai pysty antaa itsestään enempää. En tahtoisi omaa toivoa nostaa mutta en myöskään pysty sulkemaan pois mielestä, koska sille ei voi mitään että hänestä pidän. Ei tunteita saa katoamaan jos ovat aitoja.

        Tunteita on todella vaikea saada katoamaan. Jos sinulla on epäselvyys toisen tunteista, niin olisiko mahdollista jotenkin selvittää asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme.

        Mitä kautta? Oletko itse varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kautta? Oletko itse varattu?

        Työn vuoksi. En ole varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työn vuoksi. En ole varattu.

        Samoun minä.tapaan töissä tätä ihanaa naista. Miten vaikeaa onkaan olla olevinsan kuin ei toinen kiinnostaisi. Hän on niin ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoun minä.tapaan töissä tätä ihanaa naista. Miten vaikeaa onkaan olla olevinsan kuin ei toinen kiinnostaisi. Hän on niin ihana.

        Missä päin? Miksi olet kuin ei kiinnostaisi?


    • Anonyymi

      Kertoisin hänelle tunteistani, kaiken muun olenkin hänen kanssaan jo jakanut. Kertoisin miten olen nauttinut jokaisesta hetkestä hänen seurassaan, riutunut ikävästä niiden välissä, leijaillut taivaissa pienimmästäkin hipaisusta. Kertoisin miten hän on jo nyt parasta mitä minulle on tapahtunut, vaikka emme voi näissä olosuhteissa olla pari. Suutelisin ja sulkisin syliini.

      • Anonyymi

        Jos olet hän niin ota yhteyttä tiedät miten olen kirjoittanut sinulle jo kaksi mailia


      • Anonyymi

        No millaista ratkaisua ehdotat meidän tilanteeseemme?


      • Anonyymi

        Tuttu tunne minullekin. Odotan toisen tapaamista ja yhteisiä hetkiä, niitä salaa toivoisi enemmän. Todella vaikeaa, että ei kaikkea pysty sanomaan ja näyttämään. Silti ajattelen hänen olleen parhaita asioita mitä minulle on tähän mennessä tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne minullekin. Odotan toisen tapaamista ja yhteisiä hetkiä, niitä salaa toivoisi enemmän. Todella vaikeaa, että ei kaikkea pysty sanomaan ja näyttämään. Silti ajattelen hänen olleen parhaita asioita mitä minulle on tähän mennessä tapahtunut.

        Miten usein tapaatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No millaista ratkaisua ehdotat meidän tilanteeseemme?

        Todella ratkaisevaa tähän tiedät kyllä mitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne minullekin. Odotan toisen tapaamista ja yhteisiä hetkiä, niitä salaa toivoisi enemmän. Todella vaikeaa, että ei kaikkea pysty sanomaan ja näyttämään. Silti ajattelen hänen olleen parhaita asioita mitä minulle on tähän mennessä tapahtunut.

        Onko jotain jo tapahtunut teidän välillänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain jo tapahtunut teidän välillänne?

        Monella samanlainen tilanne ilmeisesti. Omalla kohdallani ei mitään konkreettista ole tapahtunut. Tuskin tapahtuukaan.

        Täällä on nykyään lähes mahdoton keskustella tuon jatkuvan mainostuksen vuoksi. Itsekin luovutan pian, menee liian vaivalloiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jotain jo tapahtunut teidän välillänne?

        Ei mitään fyysistä. Tilaisuuksia olisi kyllä ollut. Minä tunnen välillämme lämpöä ja vetovoimaa. Ei ole minun uskaltamisesta kiinni. Hän on se, jonka annan päättää tuleeko mitään tapahtumaankaan. Jos hän on tyytyväinen näin eikä tahdo minusta enempää tai uskalla heittäytyä kunnioitan sitä. Jos hän minua fyysisesti lähestyisi, ei-kaverillisesti, näyttäisi että tahtoo enemmän niin ottaisin heti syliin, suutelisin hellästi. Ei jäisi epäselväksi mitä hänestä oikeasti ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään fyysistä. Tilaisuuksia olisi kyllä ollut. Minä tunnen välillämme lämpöä ja vetovoimaa. Ei ole minun uskaltamisesta kiinni. Hän on se, jonka annan päättää tuleeko mitään tapahtumaankaan. Jos hän on tyytyväinen näin eikä tahdo minusta enempää tai uskalla heittäytyä kunnioitan sitä. Jos hän minua fyysisesti lähestyisi, ei-kaverillisesti, näyttäisi että tahtoo enemmän niin ottaisin heti syliin, suutelisin hellästi. Ei jäisi epäselväksi mitä hänestä oikeasti ajattelen.

        Veikkaan että hän ei edes tiedä tunteistasi ja siksi odotat turhaan fyysistä lähestymistä. Monesti itse luulee olevansa tosi selkeä, mutta toinen ei ole tajunnut ollenkaan, tai ei ole ainakaan varma. Tapaatteko yleensä vapaa-ajalla? Jos tapaatte työpaikalla tai muussa virallisessa ympäristössä, niin vaatii aika paljon pokkaa lähestyä ei-kaverillisesti. Kaikilla ei ole rohkeutta, vaikka olisi kiinnostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään fyysistä. Tilaisuuksia olisi kyllä ollut. Minä tunnen välillämme lämpöä ja vetovoimaa. Ei ole minun uskaltamisesta kiinni. Hän on se, jonka annan päättää tuleeko mitään tapahtumaankaan. Jos hän on tyytyväinen näin eikä tahdo minusta enempää tai uskalla heittäytyä kunnioitan sitä. Jos hän minua fyysisesti lähestyisi, ei-kaverillisesti, näyttäisi että tahtoo enemmän niin ottaisin heti syliin, suutelisin hellästi. Ei jäisi epäselväksi mitä hänestä oikeasti ajattelen.

        Voi kun tämä olisi mulle... Haluaisin just että ihastukseni ottaisi mut syliin ja suutelisi. Tiedän ettei ole mulle kuitenkaan, ihana naiseni ei ole edes huomannut mua kuin ohimennen jutellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun tämä olisi mulle... Haluaisin just että ihastukseni ottaisi mut syliin ja suutelisi. Tiedän ettei ole mulle kuitenkaan, ihana naiseni ei ole edes huomannut mua kuin ohimennen jutellut.

        Harva kyllä suutelee vaikka toinen lähestyisi. Itse olen kerran silittänyt ihastukseni käsivartta samalla kun autoin häntä kassien ja laukkujen kanssa, mutta hän ei jatkanut mitään. Siinä olisi ollutkin hankalaa niiden kassien takia, mutta myöhemmin olisi voinut. Hän näkee mut vain tuttavana, tiedän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva kyllä suutelee vaikka toinen lähestyisi. Itse olen kerran silittänyt ihastukseni käsivartta samalla kun autoin häntä kassien ja laukkujen kanssa, mutta hän ei jatkanut mitään. Siinä olisi ollutkin hankalaa niiden kassien takia, mutta myöhemmin olisi voinut. Hän näkee mut vain tuttavana, tiedän sen.

        No itse en ainakaan menisi ketään suutelemaan ellen olisi täysin varma, että se on soveliasta ja toivottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse en ainakaan menisi ketään suutelemaan ellen olisi täysin varma, että se on soveliasta ja toivottua.

        Minusta taas tuo suutelijanainen voisi suudella tai ainakin lievemmin lähestyä, jos ei kerran mitään esteitäkään ole ja vetovoima on molemminpuolista. Ihmiset vaan sysäävät aina vastuun toiselle osapuolelle. Minua harmittaa kun oma tilanteeni on ihan mahdoton, enkä tehdä tai sanoa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas tuo suutelijanainen voisi suudella tai ainakin lievemmin lähestyä, jos ei kerran mitään esteitäkään ole ja vetovoima on molemminpuolista. Ihmiset vaan sysäävät aina vastuun toiselle osapuolelle. Minua harmittaa kun oma tilanteeni on ihan mahdoton, enkä tehdä tai sanoa mitään.

        Siis en voi tehdä tai sanoa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en voi tehdä tai sanoa mitään.

        Mikä siitä tekee mahdottoman..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siitä tekee mahdottoman..?

        Toinen haluaa eri asiaa kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva kyllä suutelee vaikka toinen lähestyisi. Itse olen kerran silittänyt ihastukseni käsivartta samalla kun autoin häntä kassien ja laukkujen kanssa, mutta hän ei jatkanut mitään. Siinä olisi ollutkin hankalaa niiden kassien takia, mutta myöhemmin olisi voinut. Hän näkee mut vain tuttavana, tiedän sen.

        Vähän kyllä kauhistuttais jos joku tunkis naamansa ihan kiinni ilman mitään lievempää fyysistä aloitetta ensin.


    • Anonyymi

      Ei mikään ulkoinen rajoita, vain omat periaatteeni ja todellisuudentajuni.

      • Anonyymi

        Joku smämmää tätä palstaa


    • Anonyymi

      Haluaisin,että hän ymmärtäisi miten tosissani olen ja miten nopee mä olen ihastumaan.Haluaisin hänet nähdä mahdollisimman nopeasti ja vaikka lentämällä,koska välimatkaa on.

      • Anonyymi

        Jos olet hän niin tuu hakemaan kunnolla niinkuin pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän niin tuu hakemaan kunnolla niinkuin pitää.

        Mistä päin tulen hakemaan ?Tai tiedän minä kaupungin minne tulisin,mutta oletko sinä sieltä suunnaltakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin tulen hakemaan ?Tai tiedän minä kaupungin minne tulisin,mutta oletko sinä sieltä suunnaltakaan?

        Tiedät kyllä jos olet hän niin reissuun hakisit kunnolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä jos olet hän niin reissuun hakisit kunnolla

        Mä en ole menossa reissuun vaan hänen luokseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole menossa reissuun vaan hänen luokseen

        No Joo ett ole hän


    • Anonyymi

      Tahdon että teemme yhdessä päätöksen.

      • Anonyymi

        Soita niin päätetään sulla on mun numero ja kyllä
        Tiedät
        Miten otat yhteyden


    • Anonyymi

      Että flunssa molemmilta loppuu :)

    • Anonyymi

      Tahtoisin, että olisit nyt vierelläni. Toivoisin, että näyttäisit tunteesi jos sinulla sellaisia minua kohtaan on. Jos mikään ei rajoittaisi, tulisin nyt luoksesi, halaisin ja kertoisin, että rakastan sinua ♥️

    • Anonyymi

      Hän sais nyt istua sylissäni se tietty kiva mekko päällään mitä hän käyttää usein juhlissa ja suudeltais ja kähmittäis toisiamme ihan kauheesti. :P

      • Anonyymi

        Missäpäin näitä juhlia on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin näitä juhlia on?

        En kerro kaupunkia, mutta sen voin sanoa että esteitä on. Ensinnäkin hän on varattu, mutta hiukan pelkään mitä voi tapahtua siitä huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro kaupunkia, mutta sen voin sanoa että esteitä on. Ensinnäkin hän on varattu, mutta hiukan pelkään mitä voi tapahtua siitä huolimatta.

        Ihan tuommoinen pelkäämistilanne oli muuten minullakin, ajattelin, että kohta jotain tapahtuu itsestään, mutta nyt en enää niin pelkää, kun toinen osapuoli käyttäytyy etäisemmin.

        En ole edellinen kommentoija, mutta halusin vain sanoa, että ymmärrän miten hankala tilanne sinulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tuommoinen pelkäämistilanne oli muuten minullakin, ajattelin, että kohta jotain tapahtuu itsestään, mutta nyt en enää niin pelkää, kun toinen osapuoli käyttäytyy etäisemmin.

        En ole edellinen kommentoija, mutta halusin vain sanoa, että ymmärrän miten hankala tilanne sinulla on.

        Kiitos sympatiasta. Häiritsee kyllä kun alan kuvittelemaan kaikenmaailman eroottisia asetelmia hänen seurassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sympatiasta. Häiritsee kyllä kun alan kuvittelemaan kaikenmaailman eroottisia asetelmia hänen seurassaan.

        Sama täällä! Minuakin häiritsee tosi paljon, välillä on vaikea keskittyä mihinkään muuhun. Pidän aina fyysistä etäisyyttä, ettei tapahtuisi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä! Minuakin häiritsee tosi paljon, välillä on vaikea keskittyä mihinkään muuhun. Pidän aina fyysistä etäisyyttä, ettei tapahtuisi mitään.

        Itse en usein edes pidä tuollaista "turvaväliä" vaan seisosken luultavasti turhan lähellä häntä. Emme kuitenkaan kosketa toisiamme, siinä olisi ehkä riski että tulisi joku suudelmaki ryöstettyä ja se olisi menoa sitten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en usein edes pidä tuollaista "turvaväliä" vaan seisosken luultavasti turhan lähellä häntä. Emme kuitenkaan kosketa toisiamme, siinä olisi ehkä riski että tulisi joku suudelmaki ryöstettyä ja se olisi menoa sitten..

        Mekään emme kosketa toisiamme koskaan, varon ettei niin käy vahingossakaan. Suuteleminen olisi kyllä semmoinen vikatikki, ettei mitään rajaa. Takuuvarmasti lähtisi koko juttu käsistä. Parasta pysyä turvallisesti kauempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mekään emme kosketa toisiamme koskaan, varon ettei niin käy vahingossakaan. Suuteleminen olisi kyllä semmoinen vikatikki, ettei mitään rajaa. Takuuvarmasti lähtisi koko juttu käsistä. Parasta pysyä turvallisesti kauempana.

        Oletteko samassa työpaikassa?
        Oletko koskaan olleet niin lähellä, että olet tuntenut hänen hengityksen lämmön, iholla?
        Antaudu himolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko samassa työpaikassa?
        Oletko koskaan olleet niin lähellä, että olet tuntenut hänen hengityksen lämmön, iholla?
        Antaudu himolle.

        En kerro missä ollaan, älä kirjoita tuommoisia, tulen jo muutenkin hulluksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro missä ollaan, älä kirjoita tuommoisia, tulen jo muutenkin hulluksi!

        Mä tunne samoin...
        Mutta on hyvä, että elämässä on joku kipinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tunne samoin...
        Mutta on hyvä, että elämässä on joku kipinä.

        Eikö kannattaisi mennä aikaisemmin nukkumaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro missä ollaan, älä kirjoita tuommoisia, tulen jo muutenkin hulluksi!

        Kun hänen ruskeat lempeät silmänsä tarkkailevat avoimen kiinteästi minua kuin ei olis mitään menetettävää, siinä on kaikki järkevyys tiessään. Hän hakee liian usein huomiotani ja sitähän hänelle mielelläni annan.
        Huhhuh. Tekis mieli vaan ottaa kauniilta uumalta kiinni ja vetää hänet kiinni itseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun hänen ruskeat lempeät silmänsä tarkkailevat avoimen kiinteästi minua kuin ei olis mitään menetettävää, siinä on kaikki järkevyys tiessään. Hän hakee liian usein huomiotani ja sitähän hänelle mielelläni annan.
        Huhhuh. Tekis mieli vaan ottaa kauniilta uumalta kiinni ja vetää hänet kiinni itseeni.

        Olisko tämä Hämeenlinnassa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun hänen ruskeat lempeät silmänsä tarkkailevat avoimen kiinteästi minua kuin ei olis mitään menetettävää, siinä on kaikki järkevyys tiessään. Hän hakee liian usein huomiotani ja sitähän hänelle mielelläni annan.
        Huhhuh. Tekis mieli vaan ottaa kauniilta uumalta kiinni ja vetää hänet kiinni itseeni.

        No mietin koko ajan liittyykö tämä itseeni. En mielestäni pahemmin hae huomiota, haluaisin kyllä mutta en koskaan kehtaa, ruskeat silmät sopii. Nähdäänkö me yleensä tietyssä paikassa 1-2 kertaa viikossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mietin koko ajan liittyykö tämä itseeni. En mielestäni pahemmin hae huomiota, haluaisin kyllä mutta en koskaan kehtaa, ruskeat silmät sopii. Nähdäänkö me yleensä tietyssä paikassa 1-2 kertaa viikossa?

        En kerro paikkakuntaa, sillä en halua aiheuttaa hänelle, joka varattu, tai itselleni, lisähämminkiä. Emme ole hetkeen nähneet, mutta tämä lataus välillämme ei ota ollenkaan laantuakseen. Toivottavasti en menetä kontrollia ja suutele häntä "sopivan" tilaisuuden tullessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro missä ollaan, älä kirjoita tuommoisia, tulen jo muutenkin hulluksi!

        Mikä hänessä tekee sinut hulluksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro paikkakuntaa, sillä en halua aiheuttaa hänelle, joka varattu, tai itselleni, lisähämminkiä. Emme ole hetkeen nähneet, mutta tämä lataus välillämme ei ota ollenkaan laantuakseen. Toivottavasti en menetä kontrollia ja suutele häntä "sopivan" tilaisuuden tullessa.

        Aika vaarallinen tilanne! Minä en ikinä tekisi tuommoista, tiedän sen varmana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hänessä tekee sinut hulluksi?

        En osaa selittää, kokonaisuus, tai on kaksi juttua erityisesti, mutta en kerro tässä mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa selittää, kokonaisuus, tai on kaksi juttua erityisesti, mutta en kerro tässä mitä.

        Kerro toinen niistä jutuista tai jokin muu yksityiskohta, ei hän kuitenkaan tunnista itseään :)
        Minkä tyylinen hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toinen niistä jutuista tai jokin muu yksityiskohta, ei hän kuitenkaan tunnista itseään :)
        Minkä tyylinen hän on?

        En uskalla kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla kertoa.

        Rohkeasti vain:)
        Minkä tyyppinen itse olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkeasti vain:)
        Minkä tyyppinen itse olet?

        Voin kertoa tämän verran. On kaksi asiaa, joita hän tekee joskus, ne tekevät minut hulluksi. Toinen enemmän tunnetasolla ja toinen enemmän seksuaalisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa tämän verran. On kaksi asiaa, joita hän tekee joskus, ne tekevät minut hulluksi. Toinen enemmän tunnetasolla ja toinen enemmän seksuaalisesti.

        Ahaa. Onko se jokin asia, mikä saa sinut ajattelemaan hänestä seksuaalisesti vai käyttäytyykö hän sinua kohtaan jotenkin vihjailevasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro paikkakuntaa, sillä en halua aiheuttaa hänelle, joka varattu, tai itselleni, lisähämminkiä. Emme ole hetkeen nähneet, mutta tämä lataus välillämme ei ota ollenkaan laantuakseen. Toivottavasti en menetä kontrollia ja suutele häntä "sopivan" tilaisuuden tullessa.

        Varatun status ei aina kerro koko totuutta.. Ehkä hän ajattelee samoin ja onkin kiinnostunut sinusta, mutta ei tahdo sinulle lisähämminkiä. Omalla kohdalla sitä ainakin toivoisi, että toinen uskaltaisi lähestyä jos tunne tuntuu molemminpuoliselta. Elämä voi yllättää eikä kaikki ole aina niin mustavalkoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa tämän verran. On kaksi asiaa, joita hän tekee joskus, ne tekevät minut hulluksi. Toinen enemmän tunnetasolla ja toinen enemmän seksuaalisesti.

        myös tahtoisi tietää lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa selittää, kokonaisuus, tai on kaksi juttua erityisesti, mutta en kerro tässä mitä.

        Mäkin haluaisin tietää, mikä sinut saa hulluksi.
        Onko se, se kun hän kumartuu ja näet hänet takaa päin?
        Vai se kun hän kahvia hakiessa on lähes koskettaa sinua, kurottaessaan itselleen kuppia?
        .... Nämä tilanteita jossa itse meinaan revetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatun status ei aina kerro koko totuutta.. Ehkä hän ajattelee samoin ja onkin kiinnostunut sinusta, mutta ei tahdo sinulle lisähämminkiä. Omalla kohdalla sitä ainakin toivoisi, että toinen uskaltaisi lähestyä jos tunne tuntuu molemminpuoliselta. Elämä voi yllättää eikä kaikki ole aina niin mustavalkoista

        Kuka nyt varattua lähestyisi, älkää unta nähkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Onko se jokin asia, mikä saa sinut ajattelemaan hänestä seksuaalisesti vai käyttäytyykö hän sinua kohtaan jotenkin vihjailevasti?

        Hän tekee toisinaan jotain semmoista, mikä saa minut tahtomattani ajattelemaan seksiä ja toisinaan jotain semmoista, mikä vaikuttaa minun tunteisiin voimakkaasti. Hän tekee näitä asioita vain joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        myös tahtoisi tietää lisää

        En voi kertoa paljoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin haluaisin tietää, mikä sinut saa hulluksi.
        Onko se, se kun hän kumartuu ja näet hänet takaa päin?
        Vai se kun hän kahvia hakiessa on lähes koskettaa sinua, kurottaessaan itselleen kuppia?
        .... Nämä tilanteita jossa itse meinaan revetä.

        Ei ole mitään tuommoista minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tekee toisinaan jotain semmoista, mikä saa minut tahtomattani ajattelemaan seksiä ja toisinaan jotain semmoista, mikä vaikuttaa minun tunteisiin voimakkaasti. Hän tekee näitä asioita vain joskus.

        Hän ei onneksi ole tehnyt näitä asioita kolmella viime tapaamisellamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tekee toisinaan jotain semmoista, mikä saa minut tahtomattani ajattelemaan seksiä ja toisinaan jotain semmoista, mikä vaikuttaa minun tunteisiin voimakkaasti. Hän tekee näitä asioita vain joskus.

        Melko kryptistä mutta kiinnostavaa:)
        Onko se sitten jokin ele tai maneeri mikä saa sinut syttymään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko kryptistä mutta kiinnostavaa:)
        Onko se sitten jokin ele tai maneeri mikä saa sinut syttymään?

        En uskalla kertoa tarkemmin. Pelkään muutenkin että tämä lähtee käsistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla kertoa tarkemmin. Pelkään muutenkin että tämä lähtee käsistä.

        Niin toivon, sun itsesi takia, että edes kerrot siitä.
        Miten voisit sillä ketään satuttaa.
        Meitä on täällä monta, jotka odottaa, että unelmat toteutuu.
        Ja vähän lähempänä ollaan sitä, kun saa jakaa asioita toisten kanssa.
        Kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin toivon, sun itsesi takia, että edes kerrot siitä.
        Miten voisit sillä ketään satuttaa.
        Meitä on täällä monta, jotka odottaa, että unelmat toteutuu.
        Ja vähän lähempänä ollaan sitä, kun saa jakaa asioita toisten kanssa.
        Kerro.

        Älä sinä utele, en jaksa enää keskustella näin myöhään, hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaarallinen tilanne! Minä en ikinä tekisi tuommoista, tiedän sen varmana.

        No, en vain luota itseeni hänen seurassaan. Yritän pitää jutut ylijärkevinä mutta jotenkin päädymme fyysisesti hyvin lähelle toisiamme. Ei hän flirttaile avoimesti, mutta välillä tuntuu ett tulee esittelemään niitä kauniita silmiään minulle ja pahastuukin toisinaan, jos en huomioi häntä seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla kertoa tarkemmin. Pelkään muutenkin että tämä lähtee käsistä.

        Pelkäätkö että hän tekee aloitteen sinun suuntaan vai ehkä että sinä teet jotain, tahtomattasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, en vain luota itseeni hänen seurassaan. Yritän pitää jutut ylijärkevinä mutta jotenkin päädymme fyysisesti hyvin lähelle toisiamme. Ei hän flirttaile avoimesti, mutta välillä tuntuu ett tulee esittelemään niitä kauniita silmiään minulle ja pahastuukin toisinaan, jos en huomioi häntä seurassa.

        Minä luotan kyllä itseeni enemmän kuin seksinaiseen, mutta luotan häneenkin aika paljon. Enemmän pelkään, että jotain tapahtuu itsestään. Meidän juttuja ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa ylijärkeviksi. Seksinaisellakin on tuommoista pahastumiskäytöstä välillä, että aika pienestä loukkaantuu. Avointa flirttailuakin hän on harrastanut ja siitä tämä näytelmä alkoikin, että en voi itseäni syyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö että hän tekee aloitteen sinun suuntaan vai ehkä että sinä teet jotain, tahtomattasi?

        Minä en ainakaan tee mitään, eikä hänkään onneksi uskalla tehdä. Pelkään että vahingossa tapahtuu jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan tee mitään, eikä hänkään onneksi uskalla tehdä. Pelkään että vahingossa tapahtuu jotain.

        Kerron vielä, että jo kuusi ihmistä on minua varoittanut, että tämä voi lähteä käsistä. Minä tiedän sen itsekin hyvin, enkä halua semmoista missään tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron vielä, että jo kuusi ihmistä on minua varoittanut, että tämä voi lähteä käsistä. Minä tiedän sen itsekin hyvin, enkä halua semmoista missään tapauksessa.

        Oletko puhunut tilanteestasi avoimesti näiden
        kuuden ihmisen kanssa vai onko niin, että he ovat huomanneet tällaisen asetelman muutenkin teistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko puhunut tilanteestasi avoimesti näiden
        kuuden ihmisen kanssa vai onko niin, että he ovat huomanneet tällaisen asetelman muutenkin teistä?

        Olen puhunut tietysti minun ystävien ja sukulaisten kanssa, mistä he sen muuten tietäisivät. Eivätkö kaikki puhu asioistaan ja tunteistaan läheisten kanssa. Miksi kyselette minulta kaikkea, eikö joku muu voi kertoa välillä omasta tilanteestaan. Ettekö ymmärrä, että minä pelkään rakastuvani tähän naiseen, kun nyt jo on ties mitä tunteita, vaikka mitään ei ole edes tapahtunut. Jos jotain vielä tapahtuisi, niin koko juttu lähtisi käsistä, sen nyt tajuaa kuka vaan aikuinen ihminen, jolla on vähänkään elämänkokemusta. Ja nyt en kerro enää mitään, saa joku muu tilaa kertoa omista asioistaan, eikä kukaan jaksa tämmöistä enää lukeakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen puhunut tietysti minun ystävien ja sukulaisten kanssa, mistä he sen muuten tietäisivät. Eivätkö kaikki puhu asioistaan ja tunteistaan läheisten kanssa. Miksi kyselette minulta kaikkea, eikö joku muu voi kertoa välillä omasta tilanteestaan. Ettekö ymmärrä, että minä pelkään rakastuvani tähän naiseen, kun nyt jo on ties mitä tunteita, vaikka mitään ei ole edes tapahtunut. Jos jotain vielä tapahtuisi, niin koko juttu lähtisi käsistä, sen nyt tajuaa kuka vaan aikuinen ihminen, jolla on vähänkään elämänkokemusta. Ja nyt en kerro enää mitään, saa joku muu tilaa kertoa omista asioistaan, eikä kukaan jaksa tämmöistä enää lukeakaan.

        Toivottavasti uskallat rakastua. Kuuntele sydäntäsi. - nainen jostain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luotan kyllä itseeni enemmän kuin seksinaiseen, mutta luotan häneenkin aika paljon. Enemmän pelkään, että jotain tapahtuu itsestään. Meidän juttuja ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa ylijärkeviksi. Seksinaisellakin on tuommoista pahastumiskäytöstä välillä, että aika pienestä loukkaantuu. Avointa flirttailuakin hän on harrastanut ja siitä tämä näytelmä alkoikin, että en voi itseäni syyttää.

        Itse en osaa sanoa milloin ja miten tämä hommamme oikein alkoi. Nyt toivon ettei haluni paista naamaltani niin suoranaisesti ett se häntä loukkaa jotenkin. Tällainen kuumaverinen, romanttinen hölmö kun olen. Samalla tiedostan ett juuri tuollainen nainen jolla on luonteensa puolesta vähän rauhoittava vaikutus minuun, olisi minulle sopiva.

        Mistä asioista te puhutte seksinaisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa selittää, kokonaisuus, tai on kaksi juttua erityisesti, mutta en kerro tässä mitä.

        Kerro jokin fyysiseen olemukseen liittyvä asia hänestä.
        Jokin hyvin yleisluontoinen vaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti uskallat rakastua. Kuuntele sydäntäsi. - nainen jostain

        Rakastua naiseen... Maailman ihanin ja kaunein asia. Pelottavaa kyllä, mutta kaiken arvoista. Toivon myös että uskallat. Ja että minunkin ihastukseni uskaltaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en osaa sanoa milloin ja miten tämä hommamme oikein alkoi. Nyt toivon ettei haluni paista naamaltani niin suoranaisesti ett se häntä loukkaa jotenkin. Tällainen kuumaverinen, romanttinen hölmö kun olen. Samalla tiedostan ett juuri tuollainen nainen jolla on luonteensa puolesta vähän rauhoittava vaikutus minuun, olisi minulle sopiva.

        Mistä asioista te puhutte seksinaisen kanssa?

        Niin, voithan yrittää hillitä käytöstäsi, jos arvelet sen loukkaavan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti uskallat rakastua. Kuuntele sydäntäsi. - nainen jostain

        Tämä minun tilanteeni ei ole semmoinen, jossa voi rakastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro jokin fyysiseen olemukseen liittyvä asia hänestä.
        Jokin hyvin yleisluontoinen vaikka.

        En viitsi kertoa mitään tuommoista julkisella keskustelupalstalla. Enkä näe mitä hyötyäkään siitä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastua naiseen... Maailman ihanin ja kaunein asia. Pelottavaa kyllä, mutta kaiken arvoista. Toivon myös että uskallat. Ja että minunkin ihastukseni uskaltaisi.

        Minä en pelkää rakastumista sinänsä. En ole mikään pikkutyttö, enkä ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, enkä toistakaan, enkä... jne, ymmärsitte varmaan pointin.

        Toivon onnea sinun ja ihastuksesi suhteelle. Jos uskalluksen puute on hänen ainoa esteensä, niin mitä se on, ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pelkää rakastumista sinänsä. En ole mikään pikkutyttö, enkä ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, enkä toistakaan, enkä... jne, ymmärsitte varmaan pointin.

        Toivon onnea sinun ja ihastuksesi suhteelle. Jos uskalluksen puute on hänen ainoa esteensä, niin mitä se on, ei mitään.

        Etkö olekaan myöhään herännyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö olekaan myöhään herännyt?

        Ai minäkö, ei hyvä ihme, minulla oli naisystävä jo 90-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai minäkö, ei hyvä ihme, minulla oli naisystävä jo 90-luvulla.

        En tajua mistä semmoinen käsitys on voinut tulla, että olisin myöhäisherännyt. Ei se siis haittaa, tietenkään, olen vaan hämmästynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua mistä semmoinen käsitys on voinut tulla, että olisin myöhäisherännyt. Ei se siis haittaa, tietenkään, olen vaan hämmästynyt.

        Olisiko ihan vain siksi että palstalla kirjoittelee paljon myöhään heränneitä nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ihan vain siksi että palstalla kirjoittelee paljon myöhään heränneitä nykyään.

        Juu, niin se varmaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en osaa sanoa milloin ja miten tämä hommamme oikein alkoi. Nyt toivon ettei haluni paista naamaltani niin suoranaisesti ett se häntä loukkaa jotenkin. Tällainen kuumaverinen, romanttinen hölmö kun olen. Samalla tiedostan ett juuri tuollainen nainen jolla on luonteensa puolesta vähän rauhoittava vaikutus minuun, olisi minulle sopiva.

        Mistä asioista te puhutte seksinaisen kanssa?

        Tuosta tuli vielä mieleen, että minulle ei ainakaan kukaan ole ikinä sanonut, että mikään ilmeeni tai katseeni olisi loukannut. Minä en tosin katsokaan seksuaalisesti, mutta muuten kyllä katson silmiin. Semmoista tahallista seksuaalista katsetta voi varmaan moni pitää vähän röyhkeänä käytöksenä, ellei olla jo läheisiä. Voi tulla semmoinen olo, ettei nähdä ihmisenä vaan objektina.


    • Anonyymi

      Haluaisin halata häntä. Niinkuin viime yönä näkemässäni unessa. Oli pieni pettymys herätä ja tajuta että se oli vain unta

    • Anonyymi

      Tahtoisin että uskallat. Olla oma itsesi, etsiä aitoa onnea, olla minun lähellä, todeta että ei tässä ole mitään pelättävää ja että me molemmat välitämme toisistamme. Että heittäisit roolit ja varautuneisuutesi pois, olisit vain se ihminen, jonka minä sinussa näen.

      • Anonyymi

        Itsellä sellainen tilanne ettei rooleja voi heittää pois:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä sellainen tilanne ettei rooleja voi heittää pois:(

        Tiedän ettei tämä voi olla mulle mutta seuraan näitä pakonomaisesti......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ettei tämä voi olla mulle mutta seuraan näitä pakonomaisesti......

        Vähän sama täällä. Välillä tulee tunne että joku kirjoitus koskee itseä. Toisaalta järki sanoo ettei voi olla mahdollista. Kirjoitukset ovat sen verran yleisluonteisia ettei niistä saa kunnolla kiinni. Täällä on ollut usein näitä vastaavia ketjua ja tuskin kukaan varmasti tietää mistä puhutaan. On kiva kuvitella tietävänsä jos itse haaveilee saavuttamattomasta naisesta, heterosta esimerkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama täällä. Välillä tulee tunne että joku kirjoitus koskee itseä. Toisaalta järki sanoo ettei voi olla mahdollista. Kirjoitukset ovat sen verran yleisluonteisia ettei niistä saa kunnolla kiinni. Täällä on ollut usein näitä vastaavia ketjua ja tuskin kukaan varmasti tietää mistä puhutaan. On kiva kuvitella tietävänsä jos itse haaveilee saavuttamattomasta naisesta, heterosta esimerkiksi.

        Sama täällä, seuraan tätäkin ketjua vaikka ei mitenkään liity muhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama täällä. Välillä tulee tunne että joku kirjoitus koskee itseä. Toisaalta järki sanoo ettei voi olla mahdollista. Kirjoitukset ovat sen verran yleisluonteisia ettei niistä saa kunnolla kiinni. Täällä on ollut usein näitä vastaavia ketjua ja tuskin kukaan varmasti tietää mistä puhutaan. On kiva kuvitella tietävänsä jos itse haaveilee saavuttamattomasta naisesta, heterosta esimerkiksi.

        Itse myös seuraan näitä vihjailevia viestejä, koska se on kutkuttavaa. Sillä erotuksella tosin, että itse olen juurikin se "saavuttamaton hetero töistä", jonka ei täällä uskottaisi käyvän. 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myös seuraan näitä vihjailevia viestejä, koska se on kutkuttavaa. Sillä erotuksella tosin, että itse olen juurikin se "saavuttamaton hetero töistä", jonka ei täällä uskottaisi käyvän. 🙈

        Turhaan näitäkin seuraa, ei ole itselle kuitenkaan. Olisi kiinnostava tietää onko kukaan tosissaan kohdannut palstalla ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan näitäkin seuraa, ei ole itselle kuitenkaan. Olisi kiinnostava tietää onko kukaan tosissaan kohdannut palstalla ketään.

        Samaa olen miettinyt minäkin..


    • Anonyymi

      Mä tahtoisin nähdä sut.
      Mä toivon, että vielä tuut mun lähelle ja kosketat.
      Mä olisin mieluummin sun kanssa.

      • Anonyymi

        Kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle?

        Kaunis vaalea.
        Suurilla sinisillä silmillä. Lempeällä äänellä, hän on mun Kaihon kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis vaalea.
        Suurilla sinisillä silmillä. Lempeällä äänellä, hän on mun Kaihon kohde.

        Minkä ikäisestä kaihon kohteesta on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisestä kaihon kohteesta on kyse?

        Hän on noin 33 vuotias. Upea ilmestys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on noin 33 vuotias. Upea ilmestys.

        Äh, liian nuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on noin 33 vuotias. Upea ilmestys.

        Minkä ikäinen itse olet, kaihoilija? Entä missä päin tämä kaihoilu tapahtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen itse olet, kaihoilija? Entä missä päin tämä kaihoilu tapahtuu?

        Kaiholija on 40 vuotias. Ja etelä hämeessä haaveilen.
        Tunnistatko itsesi tai minut?


    • Anonyymi

      Olis tietysti aikakone ja teleportaatio. Mentäisisn vuorotellen paikkoihin minne toinen haluaa.

      Se Twilightin lentelykin vois olla melkosen lystiä. Ja tietysti osattaisiin taikoa.
      Voisi sitten vaikka näkymättömänä kulkea.

      Siinä sitten tutustuttaisiin.

      Pitäisi siihen kaivattuun kyllä paremmin tutustua, jos vaikka olisi lentopelkoinen.

      Haluaisin samalla parantaa maailmaa, toivottavasti hänkin.

    • Anonyymi

      Luovuttaa, unohtaa ja jatkaa eteenpäin. Ei siksi etteikö hän olisi upea ja ihana. Vaan saisin mielenrauhan. Hän ei tule minusta tämän enempää haluamaan tai nykyisestä elämästään luopumaan.

    • Anonyymi

      Keskustelun nosto.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe