häntä katsoessa. Käsittämättömän lahjakas ja uskomaton laulaja. En koskaan aikaisemmin ole elämässäni saanut kokea, miten henki ihan konkreettisesti salpaantuu miestä katsoessa ja tämän esiintymistä ja laulamista kuunnellessa. Aivan uskomaton kokemus. Jos olisin nuori, ja hormonit jylläisivät, tekisin mitä tahansa saadakseni tuon miehen.
Mietin, että olenko koskaan kokenut vastaavaa. En ole. Nyt sain senkin kokea.
TEDDY PENDERGRASS, soul laulaja. Elokuva yle areenassa. 1950-2010.
Valkoiset hallitsivat manageri bisnestä, ja kenestä tulee tähti ja kenestä ei. Teddy Pendergrass koettiin valtavana uhkana valkoisen musiikkimaailmaa hallitsevan miesten taholta. Jos olet englannin kielen taitoinen, lue wikipediasta teddy pendergrassista.
Teddy Pendergrass ei ehkä ollut maailman ihanin aviomiespotentiaali tms, mutta minä tämän koettuani ymmärrän, miksi miehet jättävät hyvän naisen ja perheensä, ja lähtevät upean naisen matkaan. Ihminen on geeniensä ja hormonien ohjaama. Yli viisikymppisenä minä, maailmaa ja ihmisiä nähnyt älyllinen nainen, olen hurmoksessa katsoessani ja kuunnellessani tätä miestä.
Hänet nähtyäni tiedän, ettei enää ole sellaista miestä elossa, joka saisi henkeni salpaantumaan. Se mies on edesmennyt Teddy Pendergrass.
Nyt olen kokenut sen miten tietyn miehen näkeminen saa hengityksen salpaantumaan
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623