Kansa vaatii takaisin myös tanssimusiikin vanhaa ohjelmaa , uusittuna versiona .Lauantai tanssit pitäisi saada takaisin . Nyt on tullut Kymppitonni Napakymppi Onnenpyörä Tuttu jutta ym. Lauantai tanssit oli Heikki Hietamiehen vetämä.
Sopisi se vielä kun on senaikuisia ihmisiä vielä katsomassakin.
Kansa vaatii
10
<50
Vastaukset
Nyt mennään teini-tyttö-hallituksen jäsenten pillien mukaan.
-
Tämä kansa, eli minä olen Hippi.
Tuskinpa sinä ymmärtäisit alkuunkaan meidän tanssiemme-taikaa. :)
H.- Anonyymi
Mikäpä siinä jos vaan tanssijoita riittää, mitä katsella.
- Anonyymi
Silloin tanssijoidenkin pitäisi olla vanhaa ikäpolvea, 60 - 80 vuotiaita. Riittääkö heitä tarpeeksi ja tarpeeksi hyväkuntoisia muhimaan ja hytkymään ahtaalle kuvaus alueelle?
Myös Niilo Tarvajärven laatikkoleikkiä tarvitaan palautettavaksi kuosiinsa, sekä tupla ja kuitti tietovisailu.
Lassie ja Rin Tin Tin sekä Bonanza suomalaisina versioina. - Anonyymi
Joop
On lastenohjelmia, nuortenohjelmia, kokkiohjelmia, remonttiohjelmia jne. Totta on, loispummieläkeläisille suunnattua tanssiohjelmaa ei ole.
Kai laskettu, että katsojamäärät jäisivät liian alhaisiksi.
Suotta sä täällä nariset asiasta, ota yhteyttä telkkarikanaville. Toisekseen kandeis ehkä kerätä kasaan niitä ihmisä, joitten puolesta keuhkoat, ei yhden pummin nettinarinat mihinkään johda.
Nojaa, Highchapparall vois kyllä tulla uusintana joskus. en kaipaa kuitenkaan niin paljon, että jaksaisin alkaa mitään kansanliikettä sen takia alkaa perustamaan.
=DW= - Anonyymi
Lehden lukijoilta ehdotuksia on tämä kyseinen ohjelma saanut. Toivottiin että Yle alkaisi lähettää,kun veronmaksajien kanava. Tottahan sieltä tulee kaikenlaista hömppää,ei se ikäihmisten ohjelmakaan olisi liikaa pyydetty.
- Anonyymi
AlfaTV:ltä tullut tansseista kuvattua ohjelmaa jo vaikka kuinka. Jos ei telkkarista ole osannut katsoa niin Permannosta löytyy. Mulle se on ollut joka keskiviikkoiltainen hupi niitä katsoa :)
vn - Anonyymi
Alfa tv:ltä tulee ohjelma Tanssi Kanssain.
- Anonyymi
Pekka Pouta on vielä joskus Meterologi, hienoa jos saisi opiskelut päätökseen. Muistaakseni luonnontieteiden kandinaatti tällä hetkellä.
Sitten voi vapaasti käyttää titteliä johon on valmistunut.
- Anonyymi
Aika omituista sanoa että vanhoillekin pitäisi olla yksi ohjelma.
Joka päivä tulee joku 40-50l kotimainen elokuva. Jotkut tulleet kymmeniä kertoja.
Aivan kuin 60-80 luvulla ei olisi elokuvia tehty ollenkaan.
Joskus jotain kaurismäkeä saattaa tulla. Mut ei ihan mun makuun. - Anonyymi
Mikä "kansa" ? En minä ainakaan, en minkään laista tanssiohjelmaa - Nm. Tanssikaa itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312238Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell952058Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881330- 721142