ULKORUOKINTAAN

Takila

Mitkä perusteet ovat riittävät jotta mies tuomitaan ulkoruokintaan.

-- Ruokintakauden pituus
-- Mikä saa sinut heltymään ja antamaan anteeksi
-- Kauneimmat katumiset ja anelut
-- Ihannimmat katumuslahjat
-- Sovintosuudelman mielekkyys ja tapa

Keksutelua hellapoliisit/kotivääpelit

7

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RKM

      Siis ulkoruokinta on säiden lämpenemisen vuoksi peruutettu, nyt ilmeisesti rangaistaan vierihoidolla
      ja suukottelulla

    • Trölli

      ....joutavat kaikki juopottelevat ja sauhuttelevat miehet. Ilman selityksiä.

      Heltymään saa lopettamalla ryypiskelyn kokonaan, mutta sisälle pääsemiseen vaaditaan luonteen muuttamista paremmaksi!

      Anelut, lahjat, katumiset yms. eivät auta pätkääkään sisäruokintaan pääsyssä.

      Ulos viskataan ikkunasta kerran kuussa(ja kerran maassa) leivänpalanen ja vettä niskaan. Siinä ulkoruokinnan MENU.

      Suudelmat. Yök! Mikä maistuisi pahemmalta, kuin halvan punkun vanha maku ja haju? No joo....se.

      Kannattaa siis harkita, haluaako ulkoruokintaan.

      Terveisin: keksuttelija Hella Vääpeli

      • vaille 54

        MIES, isolla kirjaimilla, hän joka ei jaksa antaa puolisolleen henkistä voimaa, eikä mitään muutakaan mikä miehen kuuluu naiselleen lahjoittaa. Tällainen Mies joutaa ulkoruokintaan ja ei edes paukkupakkaset tuo sisälle syömään. Hän joka omaa hemmetin itsevarman ja öykkäävän käytöksen, miksi aikoinaan Hän oli minulle tunteiden kuohuttaja? Jo.o. nyt ulkoruokintaan ja pysyvästi siinä ei auta minkäänlaiset "katumus" sepittelyt.


    • n52

      on jo heitetty.
      Tyhmät pikkusieluiset neitimäisesti hihittelevät vastuuta väistelevät huithapelit.
      Ehdokkaille muistutan vaarapaikoista joita ei voi väheksyä!

      -Aamuannoksen tärkeys!
      -Lakanoiden yhteinen viritys!
      -Päivä juttujen korjaus!
      -Yhteisen kiehnäämisen korostus!
      -Öisen tominnan tarkistus!

      -Kaappaus kainaloon.
      -Bassolla suorittettu seredaani.
      -Vastaus sensuroitu.
      -Hitaasti lähestyen maalia.

      -Tarjokkaille eduksi,jos on kokemusta ja taitoa.Plussaksi luetaan oikeaoppinen lähestymistapa ja kyky ymmärtää karjalaispohjalaista sydäntä.

      • RKM

        Jos hallitsee sumean logiikan ja
        eteerisen fysiikan alkeet
        lisäksi tuntee ranskalaisen keittiön salat

        sekä hallitsee kalansavustuksen
        ja pitää suunsa kiinni - ellei vasiten kysytä

        ja avoimen lompakin taktiikka saattaa purra hyin


      • n52
        RKM kirjoitti:

        Jos hallitsee sumean logiikan ja
        eteerisen fysiikan alkeet
        lisäksi tuntee ranskalaisen keittiön salat

        sekä hallitsee kalansavustuksen
        ja pitää suunsa kiinni - ellei vasiten kysytä

        ja avoimen lompakin taktiikka saattaa purra hyin

        Tärkiät asiat!!!!
        Ensimmäisekshän nuo ois pitänt.Kiitti pirust ku asiast muistutit!


    • kottarainen

      ovat itsekullekin moninaiset . Mutta suurin mielestäni on valehtelu ja sen myötä luottamuksen menettäminen lopullisesti.Ei mikään noista kirjoittamistasi sovintoeleistä,vaan tapojen muuttaminen ,jos yleensä on mahdollista. Anteeksi voi antaa ,ettei katkeroidu ,mutta ulkoruokinta jatkuu ,ennenkuin muutos on näkyvissä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe