Kerro mulle LEN

Anonyymi

Kerro mulle LEN, miten Suomessa voi olla hedelmäpeliministeri, joka istuu kahdella pallilla, kun hänellä ei edes ole kahta pallia, kerro mulle LEN .. ??

No ehkä siksi, että jos "paat teron hallitukseen", niin optioraha niille on varma, eikä mitään veikkausta.... ?

Kyllä Suomalaiset ministerit ovat sitten viisaita, kuka muu tässä maailmassa voi köyhiltä ottaa miljoonia, kun niillä itsellä jo muutenkin on ??

En Ymmärrä ?

0

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        149
        5768
      2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        31
        4102
      3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
        Maailman menoa
        0
        3520
      4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
        Maailman menoa
        49
        2711
      5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        45
        2520
      6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
        Ikävä
        32
        2438
      7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
        Ikävä
        30
        2396
      8. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
        Suomussalmi
        16
        2258
      9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
        Ikävä
        43
        2035
      10. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
        Maailman menoa
        25
        2007
      Aihe