Fedora 31:n julkaisupäivä lienee 29.10. 2019. Jo nyt olen päivittänyt useampiakin Fedora 30 -versioita seuraavaan Fedora 31 -versioon onnistuneesti.
Fedora 31 ei enää tue i386 -prosessoreja, kuten toimivat useat muutkin jakelut.
Fedora 30 i386/i686 -versiot lienevät tuettuina yhä keväseen/kesään 2020.
Tuonkin jälkeen toki järjestelmä toimii, mutta kaikki tarvittavat tietoturvapäivitykset ym. eivät ole enää saatavilla jakelun ohjelmalähteistä.
Fedora 31 julkaisu - olethan valmis!
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitetty 30 -> 31, aika kivuton operaatio.
- Anonyymi
Jeps. Olen päivittänyt Fedora-jakelua jo useita vuosia onnistuneesti. Rolling-release, joka ajoittain tarjoaa laajemman päivityksen, jolloin versionumerokin muuttuu ;)
Viimeisin asennus, kun omalla kohdallani konekanta muuttui 32-bittisestä 64-bittiseksi! - Anonyymi
Päivitys 29:stä 30:een teki juntturat ja sen koommin en ole Fedoraan koskenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps. Olen päivittänyt Fedora-jakelua jo useita vuosia onnistuneesti. Rolling-release, joka ajoittain tarjoaa laajemman päivityksen, jolloin versionumerokin muuttuu ;)
Viimeisin asennus, kun omalla kohdallani konekanta muuttui 32-bittisestä 64-bittiseksi!Taas yksi linuks-jakelu, joka lakkasi toimimasta. Että niiden pitääkin vaatia koneelta liikaa tehoja.
Se myytti, että jokin linuks käy juuri vanhempaan koneeseen, on nyt viimeistään murrettu. Linuksille pitää aina olla huipputehokas kone!
Windowseilla sen sijaan käy jo vaatimattomampi teholtaan oleva kone. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas yksi linuks-jakelu, joka lakkasi toimimasta. Että niiden pitääkin vaatia koneelta liikaa tehoja.
Se myytti, että jokin linuks käy juuri vanhempaan koneeseen, on nyt viimeistään murrettu. Linuksille pitää aina olla huipputehokas kone!
Windowseilla sen sijaan käy jo vaatimattomampi teholtaan oleva kone.Tiedä vaikka Windows 10:stä julkaistaisiin vielä 16-bittinen versiokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas yksi linuks-jakelu, joka lakkasi toimimasta. Että niiden pitääkin vaatia koneelta liikaa tehoja.
Windowseilla sen sijaan käy jo vaatimattomampi teholtaan oleva kone.Emä vale! Fedora toimii puolen tehottommassa konees samalla nopeudella kuin w10!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362198
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301553En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1331489- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226955- 156906
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57823Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20809