Kivaa, katsella

Anonyymi

Vielä pariviikkoo BB tä , harmi kun loppuu, alkaispa heti uusi BB
Ja Krisusta uusi tosi TV tähti, juuuu !!!!

9

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pitkälle pötki tuolla luonteella tosi-TV tähti. Vielä sattuu joku äkkipikainen kaveri niin se on siinä. Soittele vaan suutasi Krisu.

• Anonyymi

Kyllä Krisussa on monia lempeitä puolia.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Voi herttinen, kun pelkäsin, että Krisu tippuu, ku sit en enää olis kattonu tätä.

Jännä tämä asia, kun talossa on nyt uskova Ville, niin hirveästi lehdissä negatiivisia kommentteja Krisusta, ku on tuollainen rento jäbä. Heidän mielestään talossa ei saa kiroilla, ei juoda, eikä tehdä mitään muutakaan "epäsopivampaa".
      Kyllä täytyy sanoa, että ei kenenkään tarvi luulla, että BB-talosta tulee koskaan mikään pyhäkerho.
      Aika rajuja bileitä oli aikoinaan ja siellä oli monta "krisua".

• Anonyymi

Voi ei!!!! Onko enää bb:n jälkeistä elämää???

• Anonyymi

Kyllä tyhjä tunne tulee, kun loppuu. Onhan tuo ollut elämässä sitten 10vko.
        Toivottavasti ei ole viimeinen kausi, vaan saa jatkoa.

• Anonyymi

Ei hätiä mitiä, Eduskunnan kyselytunti ei lopu, jatkuu ainakin kerran viikossa.

• Anonyymi

Pääasia, että voittaja on SUOMALAINEN.
      Olen varma, että, jos lapset eivät tietäisi tuosta kuvottavasta ihmisestä etukäteen mitään, he pelkäisivät sitä.
      Suomalainen ei anna rahojaan virolaiselle, se on varmaa, saatikka tuollaiselle, joka muistuttaa enempi avaruusoliota, kuin ihmistä.

• Anonyymi

Kyllä he kaikki ovat ihmisiä. Se on pelkkää äänestämistä kuka voittaa. Mutta jos tulee joku tehtävä voittajan valitsemiseksi niin se on siitten toinen asia. Paras voittakoon oikeuden mukaisesti.

• Anonyymi

Tulipa rumaa tekstiä, lapset ovat tänä päivänä valveentuneenpia kuin moni meistä aikuisista. Toki vanhempien mielipiteet meinaavat paljon, jos kotona syötetään pelkkää rumuutta lapsi kasvaa siihen. On rumaa arvostella ihmistä, joka ei ole voinut mitään sille millaiseksi on syntynyt.
        Kevininilla on paljon harteillaan, annetaan hänen olla eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4247
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3080
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2227
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1999
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1328
    Aihe