Susiasiaa..

Onko joillakin Läntisillä rannikkoseudun alueilla Suomessa susikanta niin olematon, että sinne täytyy aivan vasiten tehdä susien siirtoistutuksia Luken toimesta, että susikanta kyseisillä alueilla kasvaisi?

Luin meinaan netti-iltiksestä uutisen, jossa kerrottiin noin tehdyn. Ja vaikka asiasta perillä olevat Luke ja ministeriö sekä poliitikot kielsivät toimineensa noin, kuitenkaan he eivät edelleenkään saa ketään vakuuttuneiksi rehellisyydestään.

Vaikka kyseinen uutinen vaikuttaisi olevan pelkkä ankka, täytyy huomioida asiassa myös tämä, että ei savua ilman tulta.

11

1035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Farmari-Skodan takaistuimellako ne sudet on siirretty? Oliko edes lappua "Susi autossa" varoituksena...

Jos olisit ollut ala-asteen ympäristöopin tunnilla hereillä, tietäisit että susi kävelee yhdessä yössäkin 100km ja uutta reviiriä hakiessaan voi kulkea tuhansia kilometrejä.

Turhempaa siiroistutusta kuin susi, ei suomalaisella lajistolla voi yksinkertaisesti tehdä, se eläin siirtää ihan itse itseään

• Anonyymi

Outoja autoja ajellut metsäteillä ja rekisterinumeron perusteella olleet Luken omistuksessa. Ainakin yhden Luken auton perässä on ollut valkoinen koirankuljetuskoppi. Metsästäjät koittaneet päästä juttusille, niin kuulemma lähteneet mitään sanomatta autolleen ja autolla samantien ajaneet pois. Vähintäänkin epäilyttävää touhua? Vaikka toisivat pannoitettuja susia takaisin, niin voihan sen suoraan sanoa ja asiasta jutella eikä pakoon lähteä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoja autoja ajellut metsäteillä ja rekisterinumeron perusteella olleet Luken omistuksessa. Ainakin yhden Luken auton perässä on ollut valkoinen koirankuljetuskoppi. Metsästäjät koittaneet päästä juttusille, niin kuulemma lähteneet mitään sanomatta autolleen ja autolla samantien ajaneet pois. Vähintäänkin epäilyttävää touhua? Vaikka toisivat pannoitettuja susia takaisin, niin voihan sen suoraan sanoa ja asiasta jutella eikä pakoon lähteä?

https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4762082/Norjalaisvaite Suomen sudet ovat peraisin Espanjasta ja Norjan sudet pariisilaisesta elaintarhasta

Ähtärin SYNTYNEISTÄ susuistakaan ei ole poollisi tehnyt selvitystä. Hyväveli kerho suojaa toisiaan vai syytömiä kohtaan nostetaan tässä maassa syytteita ja veljestuomarit tuomitsee.

• Anonyymi

Herätti kysymyksiä kun luken auto on koirankuljetusperäkärryn kanssa laskemassa sieniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herätti kysymyksiä kun luken auto on koirankuljetusperäkärryn kanssa laskemassa sieniä.

Olisivatkohan olleet pannoitettuja susia päästämässä takaisin metsään? Miten pannoitetut sudet pydetään? Loukuillako, vai onko kyse ähtärissä syntyneistä susista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisivatkohan olleet pannoitettuja susia päästämässä takaisin metsään? Miten pannoitetut sudet pydetään? Loukuillako, vai onko kyse ähtärissä syntyneistä susista?

Homma tapahtuu tälviistee, että ammutaan kiväärillä nukutusnuoli suden lavoille tai persiille, ja kun susi nukkuu, sille laitetaan seurantapanta. Siirretään susi siitä rauhalliseen paikkaan ja annetaan nukutusaineen vasta-aine susen herättämiseksi. Jos vasta-ainetta ei anneta, susi nukkuu.. ja nukkuu.. ja nukkuu... ja ajan kuluessa se on kanttuvei...

• Anonyymi

Eiköä tämä Vihreiden vouhotus jo vois jo loppua.sähköautot matkat.Tolloja Koko porukka.Tuleppa tänne Lappiin Sillä sinun saatanan sähköautolla,ei lataus pisteitä.

• Anonyymi

Maaseudun ja maaseudun ihmisten alasajaminen on vihreiden agendalla sen nyt tietää kaikki. Kyse on vain siitä annammeko vapaaehtoisesti heidän tuhota suomen?

• Anonyymi

Ei se enää nyt 2022 ole olematon, koska vuoden 2021 laskenta osoitti, että Suomen länsirannikolla on saman verran susia kuin Kainuussakin.

• Anonyymi

Olisiko ne siirtoistutukset auttaneet asiassa..

• Anonyymi

Tuntuuko että Luke on valtaapitävän eliitin asialla jaja ne ovat rahapiirien asialla ja tehneet salaliiton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      136
      2390
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1875
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe