Onko joillakin Läntisillä rannikkoseudun alueilla Suomessa susikanta niin olematon, että sinne täytyy aivan vasiten tehdä susien siirtoistutuksia Luken toimesta, että susikanta kyseisillä alueilla kasvaisi?
Luin meinaan netti-iltiksestä uutisen, jossa kerrottiin noin tehdyn. Ja vaikka asiasta perillä olevat Luke ja ministeriö sekä poliitikot kielsivät toimineensa noin, kuitenkaan he eivät edelleenkään saa ketään vakuuttuneiksi rehellisyydestään.
Vaikka kyseinen uutinen vaikuttaisi olevan pelkkä ankka, täytyy huomioida asiassa myös tämä, että ei savua ilman tulta.
Susiasiaa..
11
1091
Vastaukset
- Anonyymi
Farmari-Skodan takaistuimellako ne sudet on siirretty? Oliko edes lappua "Susi autossa" varoituksena...
Jos olisit ollut ala-asteen ympäristöopin tunnilla hereillä, tietäisit että susi kävelee yhdessä yössäkin 100km ja uutta reviiriä hakiessaan voi kulkea tuhansia kilometrejä.
Turhempaa siiroistutusta kuin susi, ei suomalaisella lajistolla voi yksinkertaisesti tehdä, se eläin siirtää ihan itse itseään- Anonyymi
Outoja autoja ajellut metsäteillä ja rekisterinumeron perusteella olleet Luken omistuksessa. Ainakin yhden Luken auton perässä on ollut valkoinen koirankuljetuskoppi. Metsästäjät koittaneet päästä juttusille, niin kuulemma lähteneet mitään sanomatta autolleen ja autolla samantien ajaneet pois. Vähintäänkin epäilyttävää touhua? Vaikka toisivat pannoitettuja susia takaisin, niin voihan sen suoraan sanoa ja asiasta jutella eikä pakoon lähteä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoja autoja ajellut metsäteillä ja rekisterinumeron perusteella olleet Luken omistuksessa. Ainakin yhden Luken auton perässä on ollut valkoinen koirankuljetuskoppi. Metsästäjät koittaneet päästä juttusille, niin kuulemma lähteneet mitään sanomatta autolleen ja autolla samantien ajaneet pois. Vähintäänkin epäilyttävää touhua? Vaikka toisivat pannoitettuja susia takaisin, niin voihan sen suoraan sanoa ja asiasta jutella eikä pakoon lähteä?
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4762082/Norjalaisvaite Suomen sudet ovat peraisin Espanjasta ja Norjan sudet pariisilaisesta elaintarhasta
Ähtärin SYNTYNEISTÄ susuistakaan ei ole poollisi tehnyt selvitystä. Hyväveli kerho suojaa toisiaan vai syytömiä kohtaan nostetaan tässä maassa syytteita ja veljestuomarit tuomitsee. - Anonyymi
Herätti kysymyksiä kun luken auto on koirankuljetusperäkärryn kanssa laskemassa sieniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herätti kysymyksiä kun luken auto on koirankuljetusperäkärryn kanssa laskemassa sieniä.
Olisivatkohan olleet pannoitettuja susia päästämässä takaisin metsään? Miten pannoitetut sudet pydetään? Loukuillako, vai onko kyse ähtärissä syntyneistä susista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisivatkohan olleet pannoitettuja susia päästämässä takaisin metsään? Miten pannoitetut sudet pydetään? Loukuillako, vai onko kyse ähtärissä syntyneistä susista?
Homma tapahtuu tälviistee, että ammutaan kiväärillä nukutusnuoli suden lavoille tai persiille, ja kun susi nukkuu, sille laitetaan seurantapanta. Siirretään susi siitä rauhalliseen paikkaan ja annetaan nukutusaineen vasta-aine susen herättämiseksi. Jos vasta-ainetta ei anneta, susi nukkuu.. ja nukkuu.. ja nukkuu... ja ajan kuluessa se on kanttuvei...
- Anonyymi
Eiköä tämä Vihreiden vouhotus jo vois jo loppua.sähköautot matkat.Tolloja Koko porukka.Tuleppa tänne Lappiin Sillä sinun saatanan sähköautolla,ei lataus pisteitä.
- Anonyymi
Maaseudun ja maaseudun ihmisten alasajaminen on vihreiden agendalla sen nyt tietää kaikki. Kyse on vain siitä annammeko vapaaehtoisesti heidän tuhota suomen?
- Anonyymi
Ei se enää nyt 2022 ole olematon, koska vuoden 2021 laskenta osoitti, että Suomen länsirannikolla on saman verran susia kuin Kainuussakin.
- Anonyymi
Olisiko ne siirtoistutukset auttaneet asiassa..
- Anonyymi
Tuntuuko että Luke on valtaapitävän eliitin asialla jaja ne ovat rahapiirien asialla ja tehneet salaliiton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514