Mun pv leikkas ekaa kertaa ja ostin siihe tarvike50cc yläkerran➡️kaikki asensin ja vitun kalliit öljyt castrollit ja kakstahtiki castrollia ja seokset 3%, sisäänajoin saatanan huolellisesti 2tankkia.. No vittu se pääs kahen viikon jälkee kilahtamaan taas, no tälläkertaa mua vitutti niin paljo että ostin kasikympin ja iponen 2tmansikkaöljyä on sillä purkillinen ajettu nesteen 2t snowmobile öliyäki, koneöljyksi vaa jotai 10w40 vanhoihin autoihin suunnattua öljyä😂 sisäänajoin semmoset vajaa tankin ja sit täysiä ja keulien, nyt on kestäny vitun hyvin😂😂😂 eli sisäänajolla ja öljyillä ei vissiin ole mitään vitun virkaa
Tämmöne hauska tarina
Anonyymi
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Teboil öljyllä ei olisi leiponut, euro sontaa ei kannata käyttää missään!
- Anonyymi
Ei se öljyistä kiinni ole, se viimeinen pytty ja mäntä on vaan jonkun tuhannesosamillin väljempi jo uutena, siksi ei leivo kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683