Hyvä ylläpito!

Anonyymi

Korjatkaa nyt tuo kirjautumisasia!! Ei pysy kirjautuneena sitten millään, ei vaikka ruksaa kirjautumisen!

34

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas ulkona kirjauksesta! Tämä alkaa käymään hermoon ihan tosissaan.

      • Hei, kirjautumisen pitäisi nyt pysyä muistissa pidempään. Sinulla on todennäköisesti vanha istunto selaimessa, mikä aiheuttaa sen, että sinut kirjataan ulos. Jos ongelma tuntuu edelleen jatkuvan, laitathan viestiä palautelomakkeen kautta: https://www.suomi24.fi/palaute


      • Anonyymi
        Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:

        Hei, kirjautumisen pitäisi nyt pysyä muistissa pidempään. Sinulla on todennäköisesti vanha istunto selaimessa, mikä aiheuttaa sen, että sinut kirjataan ulos. Jos ongelma tuntuu edelleen jatkuvan, laitathan viestiä palautelomakkeen kautta: https://www.suomi24.fi/palaute

        Vanha istunto? Koko eilisen päivänkin se heitti ulos..tai no, eihän tämä sivusto edes toiminut eilen.

        Hyvä, jos nyt korjattu..Huomasinkin tässä, että enpä ole taaskaan kirjautunut eli heittänyt taas pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha istunto? Koko eilisen päivänkin se heitti ulos..tai no, eihän tämä sivusto edes toiminut eilen.

        Hyvä, jos nyt korjattu..Huomasinkin tässä, että enpä ole taaskaan kirjautunut eli heittänyt taas pihalle.

        Testasin pysyvyyttä. Kirjauduin klo. 17.00. 17.20 olisin halunnut äänestää yhtä viestiä. En voinut, koska en ollut enää kirjautuneena!!

        Joo, tämä on varmasti minun puhelimeni vika!???


    • Anonyymi

      Samalla voitaisiin korjata se, että nykyisin ei ketjua voi aloittaa kirjautumatta.

      • Anonyymi

        Hirveesti tuli ongelmia, ku sivu muuttui.
        Eikä tuo kirjautuminen pysy mulla kyllä päällä.


      • Hei, kiitos palautteesta.

        Olemme testanneet tätä, ja voimme aloittaa ketjun aivan normaalisti myös kirjautumatta. Laittaisiko tarkempaa palautetta palautelomakkeen kautta, niin ehkä selviäisi, mistä tämä johtuu. Selain, laite ja mahdolliset käyttämäsi selaimen lisäosat auttaisivat selvittämään, mitä tässä tapahtuu.


    • Anonyymi

      Pois jatkuvasti aukeavat ikkunat. Kuten vaikkapa tämä kirjoitusikkuna. Ei näe, mitä kirjoitettu siihen, mitä kommentoidaan. Mitä järkeä sivun alalaidan "Kommentoi aloitusta" oikein on?

      • Anonyymi

        Välillä käy siten, että kun on kirjoittanut viestin, ruksinut kuvat, niin kun meinaat lähettää viestin, sitä ei näy missään. Saa näkyviin uudestaan, kun painaa tuota "kommentoi aloitusta". Sitäkin joutuu houkuttelemaan esiin liu'uttamalla sivua. Täysin typeriä juttuja tuli tähän, kun tätä uusittiin.
        Välillä tosiaan vastausruutu ei ole kokonaan näkyvissä.


      • Hei, kiitos kommentista.

        Alalaidan Kommentoi aloitusta mahdollistaa vastaamisen aloitusviestiin myös pitkässä ketjussa: kun klikkaat kommentin Kommentoi-painiketta, vastauksesi kohdistuu tuohon kommenttiin. Mobiilissa Kommentoi aloitusta tulee näkyviin näytön alalaitaan myös ketjun keskellä, joten aloitusviestiin vastaaminen on helpompaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välillä käy siten, että kun on kirjoittanut viestin, ruksinut kuvat, niin kun meinaat lähettää viestin, sitä ei näy missään. Saa näkyviin uudestaan, kun painaa tuota "kommentoi aloitusta". Sitäkin joutuu houkuttelemaan esiin liu'uttamalla sivua. Täysin typeriä juttuja tuli tähän, kun tätä uusittiin.
        Välillä tosiaan vastausruutu ei ole kokonaan näkyvissä.

        Hei, toivoisimme sinultakin tarkempia tietoja käyttämästäsi laitteesta ja selaimesta palautelomakkeen kautta: https://www.suomi24.fi/palaute

        Nämä ongelmat ovat laite/selain-kohtaisia, joten niiden tutkiminen helpottuu, kun annat meille lisätietoja, ja saamme yhteyden sinuun lisäkysymyksiä varten.


    • Anonyymi

      Samalla voisitte korjata juttulistojen aikaongelman.

      Siinähän pitäisi näkyä viimeisimmän vastauksen aika. Mutta jos tuo vastaus poistetaan, aika jää listalle.

      • Hei, "juttulistoihin" on tulossa uudistus, joten tämä tulee korjautumaan arviolta alkuvuonna 2020.


    • Anonyymi

      Tuo kirjautuneena pysyminen voisi kyllä olla pitempi!! Hädin tuskin on tunnin!!

      • Anonyymi

        V..ituttaa koko ajan kirjautua uudestaan!!!!!


    • Anonyymi

      Seksifoorumeilla ikä "tarkastetaan". Ihan hullua. Ensin tarkastus foorumeille mentäessä, sitten viestin avaamisessa. Eikä se kirjautuminen pysy muistissa. Eikä päiväyksen tarvitse olla sama, kunhan on joku. Aivan älytöntä.

      • Hei, ikätarkistuksen pyytäminen kahteen kertaan johtuu siitä, että keskustelujen etusivu on vielä "vanhalla" puolella, mutta keskusteluketjut on jo uudistettu. Iän joutuu siis ikävä kyllä vielä ilmoittamaan sekä vanhalla että uudella puolella. Tilanne korjautuu, kun uudistamme myös keskustelujen etusivun.

        Kirjautumisen katoaminen on harmillinen ongelma, jota tutkimme. Selvää syytä ei ikävä kyllä ole vielä löytynyt, mutta pyrimme korjaamaan tämän mahdollisimman pian.


      • Anonyymi
        Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:

        Hei, ikätarkistuksen pyytäminen kahteen kertaan johtuu siitä, että keskustelujen etusivu on vielä "vanhalla" puolella, mutta keskusteluketjut on jo uudistettu. Iän joutuu siis ikävä kyllä vielä ilmoittamaan sekä vanhalla että uudella puolella. Tilanne korjautuu, kun uudistamme myös keskustelujen etusivun.

        Kirjautumisen katoaminen on harmillinen ongelma, jota tutkimme. Selvää syytä ei ikävä kyllä ole vielä löytynyt, mutta pyrimme korjaamaan tämän mahdollisimman pian.

        TuleekoSEKSI -osastoon HAKU-toiminto takaisin?


    • Anonyymi

      Miksi uuden ketjun aloittamiseen vaaditaan kirjautumista?

      • Hei,
        uuden ketjun aloittamiseen ei vaadita kirjautumista. Jos aloituksen tekeminen ei onnistu sinulta kirjautumatta, olethan yhteydessä käyttäjätukeemme palautelomakkeen kautta, jotta voimme selvittää, mistä voisi olla kyse: https://www.suomi24.fi/palaute


      • Anonyymi
        Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:

        Hei,
        uuden ketjun aloittamiseen ei vaadita kirjautumista. Jos aloituksen tekeminen ei onnistu sinulta kirjautumatta, olethan yhteydessä käyttäjätukeemme palautelomakkeen kautta, jotta voimme selvittää, mistä voisi olla kyse: https://www.suomi24.fi/palaute

        Aloita uusi keskustelu, otsikko ja viesti ja lopuksi enter. Silloin pitäisi ilmaantua tuo reCAPTCHA, vaan ei. Joten viestin lähetys ei onnistu. Kirjautuminen on pakollista, sitten voi sanoa, että ollaan anonyymistä.


    • Anonyymi

      Ennen tätä uudistusta pysyin kirjautuneena koko päivän. Ei kirjautunut ulos, vaikka suljin laitteen. Oli paljon parempi juttu, kun sai itse kirjautua ulos, kun tahtoi.

    • Anonyymi

      Nyt tuli tämän päivän osalle jo puoli tusinaa kirjautumista.

    • Anonyymi

      Sivun uudistushan tehtiin muistaakseni myös siksi, että käyttö helpottuisi mobiililaitteilla.
      Täytyy näin puhelimella suurimmaksi osaksi käyttävänä sanoa, että valitettavasti huononi.

      Puhelimen ruutu on pieni. Nyt kun tuo yleisväri on vaaleanvihreä, niin tekstitys erottuu huonommin kuin tuossa vanhassa.
      Rekisteröityneenä saa vastausten lukumäärän tuonne ylös. Sinisellä pohjalla valkoinen numero näkyy todella hyvin. Tässä uudessa se näkyy tuossa profiilikuvan vieressä ja hyvin heikosti. Siis kun ruutu on pieni, niin kaikki näkyy huonommin!
      Monilla ikänäkökin on jo vaikuttamassa, niin kyllä sanon, että vanha sininen pohja oli paras.

    • Anonyymi

      Yhdeksältä kone auki ja nyt jo kolmas kerta!

      • Anonyymi

        Lyhyeksi jäi. Nyt oli jo neljäs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyeksi jäi. Nyt oli jo neljäs!

        Ja taas!


    • Anonyymi

      Voi helvetin kuustoista! Juuri äsken kirjoitin pitemmän viestin, niin eipä sitten yhtäkkiä ollutkaan kirjautunut!!!! Jumaliste, kun ei ole edes puolta tuntia, kun kirjauduin!!!!

      • Voi ei! Koska korjaaminen nyt kestää odotettua kauemmin, kannattaa kokeilla vaihtoehtoisia juttuja. Voit esim. viestin kirjoittamisen jälkeen (ennen lähettämistä) avata jonkin Suomi24-sivun uudelle välilehdelle ja tarkistaa siitä, onko sisäänkirjautuminen vielä voimassa. Toinen juttu, mitä voit kokeilla, on kopioida viesti talteen siltä varalta, että uloskirjautuminen on tapahtunut viestin kirjoittamisen aikana.

        Terkuin,
        Suomi24-tiimi


      • Anonyymi
        suomi24 kirjoitti:

        Voi ei! Koska korjaaminen nyt kestää odotettua kauemmin, kannattaa kokeilla vaihtoehtoisia juttuja. Voit esim. viestin kirjoittamisen jälkeen (ennen lähettämistä) avata jonkin Suomi24-sivun uudelle välilehdelle ja tarkistaa siitä, onko sisäänkirjautuminen vielä voimassa. Toinen juttu, mitä voit kokeilla, on kopioida viesti talteen siltä varalta, että uloskirjautuminen on tapahtunut viestin kirjoittamisen aikana.

        Terkuin,
        Suomi24-tiimi

        Osaa nyt tuollasia puhelimella tehdä..


    • Moi! Asian selvittäminen ja siten korjaaminen kestää odotettua kauemmin. Pahoittelut! Tämä ongelma ei ole kuitenkaan meiltä unohtunut, mutta pyydämme kärsivällisyyttä.

      Mukavaa päivää!

      Terkuin,
      Suomi24-tiimi

      • Anonyymi

        Mitäs jos palautetaan jotenkin toimivampi ennen uudistusta -versio.
        Tämä uudistus on kuin olisi kulautettu risiiniöljyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos palautetaan jotenkin toimivampi ennen uudistusta -versio.
        Tämä uudistus on kuin olisi kulautettu risiiniöljyä.

        Sanos muuta!
        En yhtään tykkää tästä hailakan himmeästä sivusta! Miksi ihmeessä pitää kaikki olla niin pienellä ja niin haalealla värillä, että suurennuslasin kanssa saa tiirata!


    • Anonyymi

      Miksi ylläpito on niin ylimielinen, suhtautuu lähes halveksivasti käyttäjiin? Miksi aina esitetään, että mitään ongelmaa ei todellisuudessa ole vaan kaikki toimii, mutta käyttäjät mämmäävät? Miksi ei kysytty, mitä käyttäjät haluavat? Miksi tehtiin mitä itse halutaan ja sitten heitetään kuin luukoiralle?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe