Tunturiralli

Anonyymi

Onko tietoa runkipaikoista? Entä kuskien parisuhteista? Saa nähdä miten esim. Salon, Asunmaan tai Bottaksen parisuhteet vaikuttaa tulokseen, pysyykö ojien välissä vai kutsuuko hanki?

19

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos järjestelyt samaa luokkaa kuin parina viimevuonna, mahtaako olla edes kuskeja paikalla...

      • Anonyymi

        Saisko tarkennusta hieman tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisko tarkennusta hieman tähän?

        eli et ole itse ollut katsomassa? tai olet. mutta vain mäntyvaaran raviradalla, siellähän aistii oikean rallin tunnelman...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli et ole itse ollut katsomassa? tai olet. mutta vain mäntyvaaran raviradalla, siellähän aistii oikean rallin tunnelman...

        olen ollut paikalla mutta en viimeisimpinä vuosina. mistä moinen oletus?
        Myöskään muutaman kilpailuun osallistuneen kuljettajan kanssa keskustellessa ei ole noussut esiin edellämainittuja "ongelmia" järjestelyissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen ollut paikalla mutta en viimeisimpinä vuosina. mistä moinen oletus?
        Myöskään muutaman kilpailuun osallistuneen kuljettajan kanssa keskustellessa ei ole noussut esiin edellämainittuja "ongelmia" järjestelyissä

        no sitten kaikki on hyvin...kahtena viimekertana, en viime vuonna, pätkien jaksotus aivan älytön, mäntyvaaran ja kemijärven väliä monta kertaa päivässä, ellei halunnut ajaa (katsojana, kuskit ajoivat) näki kuuden-seitsämän tunnin odottelun jälkeen jopa toisen pätkän samana päivänä...kuskit ajelivat kisarenkailla pitkin paljasta asvalttia varmaan 500-600km...ei mitään järkeä!!! sinne kermaperseiden mäntyvaaraan piti monta kertaa päivässä ajaa, ja siirtymät aivat tolkuttomia...myös koko rallihypetys kokenut 10v:n aikana mahalaskun, rallishopista lähtien...joku muutos tuonne on saatava, vuosia sitten meininki oli ihan eri planeetalta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no sitten kaikki on hyvin...kahtena viimekertana, en viime vuonna, pätkien jaksotus aivan älytön, mäntyvaaran ja kemijärven väliä monta kertaa päivässä, ellei halunnut ajaa (katsojana, kuskit ajoivat) näki kuuden-seitsämän tunnin odottelun jälkeen jopa toisen pätkän samana päivänä...kuskit ajelivat kisarenkailla pitkin paljasta asvalttia varmaan 500-600km...ei mitään järkeä!!! sinne kermaperseiden mäntyvaaraan piti monta kertaa päivässä ajaa, ja siirtymät aivat tolkuttomia...myös koko rallihypetys kokenut 10v:n aikana mahalaskun, rallishopista lähtien...joku muutos tuonne on saatava, vuosia sitten meininki oli ihan eri planeetalta...

        Eipä niitä reittejä tehdäkään teryleenihousu katselijoille. Muutoksia ei tehdä katsojien mielipiteiden vuoksi. Osallistu kisaan ja tiedät mitä se on sieltä puolelta katsottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niitä reittejä tehdäkään teryleenihousu katselijoille. Muutoksia ei tehdä katsojien mielipiteiden vuoksi. Osallistu kisaan ja tiedät mitä se on sieltä puolelta katsottuna.

        ja olet sitä mieltä, että kuskit nauttivat ajamisesta pitkillä piikeillä kuivilla asvalttiteillä sen 300-400km päivässä, sen sijaan, että mäntyvaarassa ajettaisiin vaikka kerran päivässä? koko mäntyvaaran pätkä on kuskeille aika tylsää kiertelyä...pointti on se, että kyllä pari kolme pikataivalta pitää olla samalla suunnalla, jos aamulla lähdetään kohti kemijärveä, ajetaan sitten siellä vaikka etähuollon avulla...eikä joka ainoan pätkän jälkeen taas takaisin rovaniemelle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja olet sitä mieltä, että kuskit nauttivat ajamisesta pitkillä piikeillä kuivilla asvalttiteillä sen 300-400km päivässä, sen sijaan, että mäntyvaarassa ajettaisiin vaikka kerran päivässä? koko mäntyvaaran pätkä on kuskeille aika tylsää kiertelyä...pointti on se, että kyllä pari kolme pikataivalta pitää olla samalla suunnalla, jos aamulla lähdetään kohti kemijärveä, ajetaan sitten siellä vaikka etähuollon avulla...eikä joka ainoan pätkän jälkeen taas takaisin rovaniemelle...

        Jos olet seurannut Tunturirallia muutenkin kun tv:ta tiedät, että kemijärvellä on huoltopaikka eikä mitään etähuoltoa. Ja jos olisit edes tiesääkamerasta katsonut niin siellä ei ole kuivaa asfalttitietä kun siellä on lumiset ja polanteiset tiet. Syy siihen on se, että siellä ei suolata teitä niinkuin kehäkolmosen sisäpuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet seurannut Tunturirallia muutenkin kun tv:ta tiedät, että kemijärvellä on huoltopaikka eikä mitään etähuoltoa. Ja jos olisit edes tiesääkamerasta katsonut niin siellä ei ole kuivaa asfalttitietä kun siellä on lumiset ja polanteiset tiet. Syy siihen on se, että siellä ei suolata teitä niinkuin kehäkolmosen sisäpuolella.

        totta...en ole sääkameroita katellut...vaan ollut ITSE paikalla ja ajanut sitä väliä...ja rallin huoltopaikka on nimenomaan rovaniemellä mäntyvaaran raviradalla ja kemijärvellä etähuolto...jonka sinäkin olisit huomannut, jos katselisit muutakin kuin kelikameroita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta...en ole sääkameroita katellut...vaan ollut ITSE paikalla ja ajanut sitä väliä...ja rallin huoltopaikka on nimenomaan rovaniemellä mäntyvaaran raviradalla ja kemijärvellä etähuolto...jonka sinäkin olisit huomannut, jos katselisit muutakin kuin kelikameroita...

        MIten sä voit noin ärsyyntyä aiheesta jos oikein harrastat lajia ? En kyllä oikein usko että ihan sinä itse (pienellä) olisit päässyt noihin hommiin. Yleensä valittajat jäävät seuraavasta rallista pois eikä niiden apua yleensä tarvita sen jälkeen. Voihan se tietysti ollakin sinun ensimmäinen ja viimeinen ralli niissä hommissa, ajattele kaksi rallia samalla kerralla. Ralleissa on yleensä aika mukavaa porukkaa eikä siellä kukaan vedä hernettä nenuun mistään tuollaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIten sä voit noin ärsyyntyä aiheesta jos oikein harrastat lajia ? En kyllä oikein usko että ihan sinä itse (pienellä) olisit päässyt noihin hommiin. Yleensä valittajat jäävät seuraavasta rallista pois eikä niiden apua yleensä tarvita sen jälkeen. Voihan se tietysti ollakin sinun ensimmäinen ja viimeinen ralli niissä hommissa, ajattele kaksi rallia samalla kerralla. Ralleissa on yleensä aika mukavaa porukkaa eikä siellä kukaan vedä hernettä nenuun mistään tuollaisesta.

        ja päättelet minun olleen mukana rallissa työn merkeissä,mistä? en ole kuski enkä mekaanikko enkä edes muonittaja...ihan rivikatsoja, maksava sellainen, joka huonojen järjestelyiden vuoksi päätti jäättäytyä ennen niin hienosta tapahtumasta pois...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja päättelet minun olleen mukana rallissa työn merkeissä,mistä? en ole kuski enkä mekaanikko enkä edes muonittaja...ihan rivikatsoja, maksava sellainen, joka huonojen järjestelyiden vuoksi päätti jäättäytyä ennen niin hienosta tapahtumasta pois...

        No aavistin ihan oikein. Olet tehnyt erittäin hyvän valinnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aavistin ihan oikein. Olet tehnyt erittäin hyvän valinnan.

        mites itse? oletko saanut äidiltä lupaa edes penkalta katsoa? vai seuraatko ralleja vain sää- ja tiekameroista?


    • Anonyymi

      Mites aitan paikat? onko tukkia näkyny?

      • Anonyymi

        Aitan tukit on just siellä missä pitääkin eivätkä koskaan ole olleet tiellä jos sitä yrität kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitan tukit on just siellä missä pitääkin eivätkä koskaan ole olleet tiellä jos sitä yrität kertoa.

        Entä tukat?


    • Anonyymi

      Kyllä, ovat nuotissa.

    • Anonyymi

      Bottas ajaa rallin.
      Auto on Citroen Ds3 Wrc.

    • Anonyymi

      Onko etelästä lähdössä paljon toppahousuja tai ammoja penkalle?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe