Piian peili on samentunut.Korjaako näitä kukaan. On nimittäin vanha hiottu lasi en haluaisi vaihtaa uuteen suoraan peiiin
Voiko peiliä korjata
7
2000
Vastaukset
- Anonyymi
Jos paikkakunnallasi on lasiliike niin kysäisepä sieltä....
- Anonyymi
menet sinne köökin alaloodalle, otat sieltä foliorullan, jolla päällystät peilin. Sitten voit höpötellä siinä " kerro kerro kuvastin" jne.
- Anonyymi
Antiikkiin kuuluu myös se, että esineen ikä näkyy. Jos peili hopeoitaisiin uudestaan, se olisi pilalla. Tosin eipä ole enää tekijöitäkään.
- Anonyymi
Jos haluat hävittää antiikinpatinan. Hommaa uusi, fasettihiottu peili. Niitä kyllä löytyy. Maalaa sitten vaikka, puuosat punaisiksi.
- Anonyymi
Tarkoitatko, että siinä on fasettihionta reunoissa? Ei ole pakko laittaa suoraa peiliä vaan voit tilata lasiliikkeen kautta fasettihionnan. Googlettamalla löytää liikkeitä, joiden kautta voi fasetin tilata. Peilille tulee hintaa, mutta eipä sitä hiontaa moni enää osaa.
- Anonyymi
Siihen fasetin hiontaankin on olemassa koneita. En vaan muista kenellä kun oon ollu eläkkeellä jo kohta kymmenen vuotta.. Ei siihen tarvii mitään hirmuisen erikoisia taitoja, mutta konetta kylläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen fasetin hiontaankin on olemassa koneita. En vaan muista kenellä kun oon ollu eläkkeellä jo kohta kymmenen vuotta.. Ei siihen tarvii mitään hirmuisen erikoisia taitoja, mutta konetta kylläkin.
Kyllä tarvitaan taitoa fasetin tekemiseen. Kunnostan vanhoja huonekaluja työkseni ja olen palauttanut laseja, joiden reunat on hiottu laineille - suoria pitää olla. Eli ei riitä pelkkä kone. Myös taitoa tarvitaan.
Tampereella voi fasetteja tilata Aki-Lasin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408