PKY loma oli pettymys

Anonyymi

Olimme lomalla PKY alennuksella Rukalla. Meinasivat laskuttaa täyden hinnan majoituksesta. Kun kritisoin hintaa ja näytin varaushinnan sain nyrpeän ilmeen ”PKY asiakas”. Miksiköhän saimme kaikista huonoimmalla paikalla olevan asunnon jossa kaikki oli rempallaan? Koko loman ajan henkilökunta katsoi meitä kuin halpaa makkaraa, PKY jäsen. Ei palvelua. Muilla PKY jäsenillä samoja kokemuksia?

9

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketkämuut jäsenet ovat saaneet huonoa palvelua.

• Anonyymi

Minä sain huonoa palvelua renkaan vaihdossa eilen. Eivät tarjoushintaan tehneet mitään muuta kuin sen renkaiden vaihdon.

• Anonyymi

PKY jäsenenä halusimme mennä Helsinkiin juhlistamaan avioliittomme vuosipäivää. Ei ollut tilaa suurista lupauksista huolimatta. Varasimme isolla rahalla hotellin omaan piikkiin. Kyllä on petetty olo verrattuna näihin PKY myyntimiesten puheisiin. Suuria lupauksia ilman katetta.

• Anonyymi

Ei sulla ole sen isonpia ne rahasi kuin meillä muilla. Vai onko sinulla esim. 30cmx50cm rahoja kuin puhut isoista rahoista.

• Anonyymi

En usko nyt sinua ettei helsingistä tilaa sulle pky:n kautta löytyny. Taidat olla vaan hyvin nirso.

• Anonyymi

kyllä näitä joka lähtöön riittää...

• Anonyymi

Onko kukaan ollu nyh kauhian tytyväinen. Emmä ainakaan mie eikä mun nuapur.

• Anonyymi

PKY jäsenyys on alekortti jolla saa pieniä alennuksia majoituksista. Näihin Helsingin kahteen asuntoon ei taida tuhansilla jäsenillä olla mahdollisuutta. Kuten kauppa lidl joskus mainostaa, saat 10% alennuksen heiltä oli sinulla esittää ajokortti, kirjastokortti tai vaikka PKY jäsenkortti kassalla. Tämän alennuksen saa lidlistä kun on ensin maksanut 10 000 euroa jäsenkortista. Sama ale lidl ja lomamajoitus, -10%.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3344
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      550
      2071
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      83
      1945
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1578
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1518
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1297
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1210
    Aihe