Moi. Oon 16v poika Etelä-Suomesta, mun äiti osti joku aika takaperin mulle ne adidaksen verkkarit mitä monet mun kaverit käyttää mutta huomasin heti ongelman kun ekaa kertaa niitä pidin. Mulla rupee muna seisomaan heti kun laitan ne jalkaan se kangas on todella kiihottava, onko muilla samaa ongelmaa ja pystyykö sitä ehkäisemään jotenkin kun äiti on kysellyt että miksi en ole pitänyt niitä.
Verkkarit kiihottaa
13
2303
Vastaukset
Miten olisi tiukat alushousut sinne alle?
Ja et varmasti ole ainoa, joka tykkää verkkareista, älä huoli.- Anonyymi
Kokeile kotioloissa niitä verkkareita ilman alushousuja tai boksereita niiden alla ja sillä tavalla, että kalu on täysin kovana sen kokeilun aikana.
- Anonyymi
Kokeile myöskin miltä masturbointi tuntuu verkkareiden alla ilman alushousuja tai boksereita.
- Anonyymi
Juu sama ongelma oli, mutta ratkaisu siihen on urheiluun tarkoitetut tiukat bokserit, mulla Björn Borg bokserit on hyvät ei ala muna seisomaan ainakaan kovin näkyvästi, aina niissä verkkareissa näkyy selvä pullotus mutta ei se mitään haittaa tytöt vaan tykkää
- Anonyymi
Oletko kokeillut niitä verkkareita esim. kotioloissa ilman alushousuja tai boksereita niiden alla ?
- Anonyymi
14 vuotiaana kokeilin kerran mummoni korkeakorkoisia saappaita. Mahtuivat hädintuskin jalkoihini. Mulla rupes seisomaan aivan täysillä. Olenko normaali?
- Anonyymi
Pidä tiukkoja alushousuja siellä alla ja laita m*** poikittain, niin ei näy. Eikä kukaan kattele, jos näkyykin.
- Anonyymi
Laita ne verkkarit ilman alushousuja ja kun alkaa seisoa niin anna mällien tulla verkkareihin sisälle. Tuntuu takuulla hyvältä.
- Anonyymi
Onpas pervoja poikia.
- Anonyymi
Sama neuvo myös täältä. Verkkareihin ja kellareihin sisälle laukeaminen on siisti kokemus.
- Anonyymi
Sama neuvo myös täältä. Verkkareihin ja kollareihin sisälle laukeaminen on siisti kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama neuvo myös täältä. Verkkareihin ja kollareihin sisälle laukeaminen on siisti kokemus.
Kyllä mielestäni on mukava kokemus laueta tiukkoihin liukaspintaisiin boksereihin myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mielestäni on mukava kokemus laueta tiukkoihin liukaspintaisiin boksereihin myös
Myös farkkuihin laukeeminne on siistii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453703Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653554Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302989Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882105- 1501759
- 1051700
- 1221475
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401202Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085