Moi. Oon 16v poika Etelä-Suomesta, mun äiti osti joku aika takaperin mulle ne adidaksen verkkarit mitä monet mun kaverit käyttää mutta huomasin heti ongelman kun ekaa kertaa niitä pidin. Mulla rupee muna seisomaan heti kun laitan ne jalkaan se kangas on todella kiihottava, onko muilla samaa ongelmaa ja pystyykö sitä ehkäisemään jotenkin kun äiti on kysellyt että miksi en ole pitänyt niitä.
Verkkarit kiihottaa
13
2566
Vastaukset
Miten olisi tiukat alushousut sinne alle?
Ja et varmasti ole ainoa, joka tykkää verkkareista, älä huoli.- Anonyymi
Kokeile kotioloissa niitä verkkareita ilman alushousuja tai boksereita niiden alla ja sillä tavalla, että kalu on täysin kovana sen kokeilun aikana.
- Anonyymi
Kokeile myöskin miltä masturbointi tuntuu verkkareiden alla ilman alushousuja tai boksereita.
- Anonyymi
Juu sama ongelma oli, mutta ratkaisu siihen on urheiluun tarkoitetut tiukat bokserit, mulla Björn Borg bokserit on hyvät ei ala muna seisomaan ainakaan kovin näkyvästi, aina niissä verkkareissa näkyy selvä pullotus mutta ei se mitään haittaa tytöt vaan tykkää
- Anonyymi
Oletko kokeillut niitä verkkareita esim. kotioloissa ilman alushousuja tai boksereita niiden alla ?
- Anonyymi
14 vuotiaana kokeilin kerran mummoni korkeakorkoisia saappaita. Mahtuivat hädintuskin jalkoihini. Mulla rupes seisomaan aivan täysillä. Olenko normaali?
- Anonyymi
Pidä tiukkoja alushousuja siellä alla ja laita m*** poikittain, niin ei näy. Eikä kukaan kattele, jos näkyykin.
- Anonyymi
Laita ne verkkarit ilman alushousuja ja kun alkaa seisoa niin anna mällien tulla verkkareihin sisälle. Tuntuu takuulla hyvältä.
- Anonyymi
Onpas pervoja poikia.
- Anonyymi
Sama neuvo myös täältä. Verkkareihin ja kellareihin sisälle laukeaminen on siisti kokemus.
- Anonyymi
Sama neuvo myös täältä. Verkkareihin ja kollareihin sisälle laukeaminen on siisti kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama neuvo myös täältä. Verkkareihin ja kollareihin sisälle laukeaminen on siisti kokemus.
Kyllä mielestäni on mukava kokemus laueta tiukkoihin liukaspintaisiin boksereihin myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mielestäni on mukava kokemus laueta tiukkoihin liukaspintaisiin boksereihin myös
Myös farkkuihin laukeeminne on siistii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540