Verkkarit kiihottaa

Moi. Oon 16v poika Etelä-Suomesta, mun äiti osti joku aika takaperin mulle ne adidaksen verkkarit mitä monet mun kaverit käyttää mutta huomasin heti ongelman kun ekaa kertaa niitä pidin. Mulla rupee muna seisomaan heti kun laitan ne jalkaan se kangas on todella kiihottava, onko muilla samaa ongelmaa ja pystyykö sitä ehkäisemään jotenkin kun äiti on kysellyt että miksi en ole pitänyt niitä.
132897
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Miten olisi tiukat alushousut sinne alle?

Ja et varmasti ole ainoa, joka tykkää verkkareista, älä huoli.

Äänestä

Kokeile kotioloissa niitä verkkareita ilman alushousuja tai boksereita niiden alla ja sillä tavalla, että kalu on täysin kovana sen kokeilun aikana.

Äänestä

Kokeile myöskin miltä masturbointi tuntuu verkkareiden alla ilman alushousuja tai boksereita.

Äänestä

Juu sama ongelma oli, mutta ratkaisu siihen on urheiluun tarkoitetut tiukat bokserit, mulla Björn Borg bokserit on hyvät ei ala muna seisomaan ainakaan kovin näkyvästi, aina niissä verkkareissa näkyy selvä pullotus mutta ei se mitään haittaa tytöt vaan tykkää

Äänestä
  • Oletko kokeillut niitä verkkareita esim. kotioloissa ilman alushousuja tai boksereita niiden alla ?

Äänestä

14 vuotiaana kokeilin kerran mummoni korkeakorkoisia saappaita. Mahtuivat hädintuskin jalkoihini. Mulla rupes seisomaan aivan täysillä. Olenko normaali?

Äänestä

Pidä tiukkoja alushousuja siellä alla ja laita m*** poikittain, niin ei näy. Eikä kukaan kattele, jos näkyykin.

Äänestä

Laita ne verkkarit ilman alushousuja ja kun alkaa seisoa niin anna mällien tulla verkkareihin sisälle. Tuntuu takuulla hyvältä.

Äänestä
  • Onpas pervoja poikia.

Äänestä

• Sama neuvo myös täältä. Verkkareihin ja kellareihin sisälle laukeaminen on siisti kokemus.

Äänestä

• Sama neuvo myös täältä. Verkkareihin ja kollareihin sisälle laukeaminen on siisti kokemus.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sama neuvo myös täältä. Verkkareihin ja kollareihin sisälle laukeaminen on siisti kokemus.

Kyllä mielestäni on mukava kokemus laueta tiukkoihin liukaspintaisiin boksereihin myös

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mielestäni on mukava kokemus laueta tiukkoihin liukaspintaisiin boksereihin myös

Myös farkkuihin laukeeminne on siistii

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Moi. Oon 16v poika Etelä-Suomesta, mun äiti osti joku aika takaperin mulle ne adidaksen verkkarit mitä monet mun kaverit käyttää mutta huomasin heti ongelman kun ekaa kertaa niitä pidin. Mulla rupee muna seisomaan heti kun laitan ne jalkaan se kangas on todella kiihottava, onko muilla samaa ongelmaa ja pystyykö sitä ehkäisemään jotenkin kun äiti on kysellyt että miksi en ole pitänyt niitä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu