Oon menossa Tukholman-risteilylle vähän ennen joulua. Mitä jouluisen tunnelmallista kannattaa tehdä/tutustua maissaoloaikana?
Joulun alla Tukholmaan
Anonyymi
3
98
Vastaukset
Mä menen Tallinnaan hotellijouluun se on kivaa,muuten olisin yksin kotona ja sitä en halua,yksi kaveri ja yksin tulee mukaan.
- Anonyymi
Aja tunnelbanalla linjan viimeiselle asemalle,näet aidompaa jouluista Ruotsia.
Käy Tukholman pääkirjastossa ,hieno rakennus.
Käy Pelastusarmeija- järjestön kahvilassa,joulupipariraha menee autettaville.Osoite:
ei tietoa valitettavasti. - Anonyymi
Käy vanhankaupungin joulumarkkinoilla. Aiemmin linkitin vihjeitä mutta ne vedettiin pois ylläpidon toimesta. Eivät mitään ihmeellisempiä linkkejä mutta tänne ei varmaankaan saa niitä laittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966